Wat eet jij meestal...
Ik heb wel zin in verandering.. breng me op een idee
Maar ik pak ook weleens ooit gewoon een boterham met kaas als ik voor het slapen gaan honger heb.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 20-05-2003 22:15]
quote:de gids is ook altijd zo op...
Op dinsdag 20 mei 2003 22:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben verzot op eetpapier. Vreet ik bij de tv met de kilo's.....
Heel soms maak ik een tosti, maar ik heb 's avonds echt nooit honger eigenlijk.
quote:Iedere avond hoor, en lekker een droge witte wijn erbij.
Op dinsdag 20 mei 2003 22:53 schreef Suijk het volgende:
Jemig, wat wordt er een hoop gesnackt! Geldt dit voor iedere avond?
quote:Zonder snacks is mijn avond niet compleet
Jemig, wat wordt er een hoop gesnackt! Geldt dit voor iedere avond? Of alleen als je zaterdagavond een uur langer mag opblijven en op de bank in je pyjama de zak knabbelnootjes mag open maken?Heel soms maak ik een tosti, maar ik heb 's avonds echt nooit honger eigenlijk.
Ik vind het niet prettig om s'avonds tussendoortjes te eten. Voornamelijk door de lage stofwisseling dan. Word ik zo sloom van.
quote:Ligt er een beetje aan. Zoveel snack ik nu ook weer niet en de ene dag ook meer dan de ander. Meestal blijft het 's avonds bij één of twee koekjes of een stukje chocolade. De zakken chips trek ik meestal in het weekend open.
Jemig, wat wordt er een hoop gesnackt! Geldt dit voor iedere avond? Of alleen als je zaterdagavond een uur langer mag opblijven en op de bank in je pyjama de zak knabbelnootjes mag open maken?
quote:Dat heb ik ook gehoord, of dat je stofwisseling dan in ieder geval heel langzaam gaat. Iemand een biologische onderbouwing?
Op dinsdag 20 mei 2003 23:31 schreef Confidential het volgende:
Na 20.00 uur eet ik in principe niets meer... hoogstens fruit als ik echt honger heb. Heb ooit gehoord dat het dan niet meer verteerd wordt (o.i.d.) en sindsdien is het een gewoonte geworden niet meer te eten 's avonds.
quote:Volgens mij had het iets met het bioritme te maken. De spijsvertering komt op gang bij je ontbijt en gaat vanzelf weer rustiger aan doen aan het eind van de dag.
Op dinsdag 20 mei 2003 23:33 schreef Suijk het volgende:[..]
Dat heb ik ook gehoord, of dat je stofwisseling dan in ieder geval heel langzaam gaat. Iemand een biologische onderbouwing?
quote:Ik denk als ik vanaaf weer honger heb een zak chips pak of de doos met truffels openmaak
Op woensdag 21 mei 2003 02:53 schreef Dr_Crouton het volgende:
Cruesli met melk, koekjes, autodrop, chocola, toetjes, kauwgom, cola en gewoon wat voorhanden is. Chips eet ik weinig achter de pc, vettige vingers en zo.
quote:Truffles zijn ook lekker, moet je er weer niet teveel van eten, snel misselijk van die dingen.
Op woensdag 21 mei 2003 10:57 schreef Patries86 het volgende:[..]
Ik denk als ik vanaaf weer honger heb een zak chips pak of de doos met truffels openmaak
Meestal draai ik een peuk, als ik rook, heb ik daarna namelijk helemaal geen behoefte meer aan voedsel c.q. snoep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |