Hint: het liedje is bewijsmateriaal.
overigens zie ik nu pas dat het een tv-film is... maar goed, das ook een film
quote:Ik meen me ook zo'n nummer te herinneren in die Kevin Bacon film "Telling lies in America" ofzo
Op dinsdag 20 mei 2003 20:04 schreef ranja het volgende:
Nog geen goed antwoord gezien.Hint: het liedje is bewijsmateriaal.
quote:Die dacht ik meteen al, maar gaf het antwoord niet omdat het idd een tv film is. Girls in Prison?
Op dinsdag 20 mei 2003 20:04 schreef ranja het volgende:
Nog geen goed antwoord gezien.Hint: het liedje is bewijsmateriaal.
overigens zie ik nu pas dat het een tv-film is... maar goed, das ook een film
quote:Even op imdb gekeken. Zelfde nummer... maar in de film die ik bedoel is het echt een onderdeel van de film (zoals ik al zei, bewijsmateriaal).
Op dinsdag 20 mei 2003 20:06 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Ik meen me ook zo'n nummer te herinneren in die Kevin Bacon film "Telling lies in America" ofzo
quote:Die klopt wel
Op dinsdag 20 mei 2003 20:08 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Die dacht ik meteen al, maar gaf het antwoord niet omdat het idd een tv film is. Girls in Prison?
Ik kwam die film gister tegen op een videoband en bedacht me dat ik die nog nooit bekeken had... meteen gedaan dus. Was niet eens een slechte film
quote:Die is een half jaar ofzo geleden nog op tv geweest. Wij verbaasden ons er nog over dat Anne Heche daarin speelde.
Op dinsdag 20 mei 2003 20:11 schreef ranja het volgende:
Die klopt welIk kwam die film gister tegen op een videoband en bedacht me dat ik die nog nooit bekeken had... meteen gedaan dus.
quote:Dat was dan ook de reden dat ik 'm opnam... die had toen net een gastrol in Ally McBeal gehad.
Op dinsdag 20 mei 2003 20:11 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Die is een half jaar ofzo geleden nog op tv geweest. Wij verbaasden ons er nog over dat Anne Heche daarin speelde.
quote:Dit keer staan er 3 wel op de poster
Op dinsdag 20 mei 2003 20:24 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken alleen The Pelican Brief en die heb ik nog niet eens gezien ook. De rest heb ik nauwelijks/niet van gehoord. Ik moet het dus op namen gokken die op de poster te zien zijn, maar die worden bijna nooit gebruikt. Dus ik denk niet dat ik een kans maak deze keer.
quote:goed nieuws : user Bullsmiep is
Op dinsdag 20 mei 2003 20:24 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken alleen The Pelican Brief en die heb ik nog niet eens gezien ook. De rest heb ik nauwelijks/niet van gehoord. Ik moet het dus op namen gokken die op de poster te zien zijn, maar die worden bijna nooit gebruikt. Dus ik denk niet dat ik een kans maak deze keer.
quote:Yep!
Op dinsdag 20 mei 2003 20:31 schreef Patch het volgende:
Crimson Tide?
Matt Craven (Indian Summer), Denzel Washington (Pelican brief), Gene Hackman (Eureka) en Ricky Schroder (The Champ) in een film van Tony Scott (Revenge)
quote:OMG hoe stom moet je zijn
Op dinsdag 20 mei 2003 20:33 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Yep!
Matt Craven (Indian Summer), Denzel Washington (Pelican brief), Gene Hackman (Eureka) en Ricky Schroder (The Champ) in een film van Tony Scott (Revenge)
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 20:35 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
OMG hoe stom moet je zijn
Ik had U.S.S alabama gezet en dat is gewoon de franse filmtitel hier in Belgie.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:ik kan het niet kroppen dat ik zo dom was.
Op dinsdag 20 mei 2003 20:37 schreef mamamiep het volgende:[..]
. Zie nu pas dat je in Belgie woont
. Maar goed, dan is het gewoon een Vlaams-Nederlandse kloon
.
quote:Als dat zo is vind ik eigenlijk dat het punt voor jou is. Als Patch het er ook mee eens is?
Op dinsdag 20 mei 2003 20:35 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
OMG hoe stom moet je zijn
Ik had U.S.S alabama gezet en dat is gewoon de franse filmtitel hier in Belgie.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Het is meer een frans-nederlandse denk ik (franstalige familie)
Op dinsdag 20 mei 2003 20:37 schreef mamamiep het volgende:[..]
. Zie nu pas dat je in Belgie woont
. Maar goed, dan is het gewoon een Vlaams-Nederlandse kloon
.
quote:die fransen die altijd alles vertalen ... PRETENTIEUZE
Op dinsdag 20 mei 2003 20:40 schreef Bijna35 het volgende:
Hij heeft wel gelijk: http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=13015.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |