Het incident had plaats in Quezon, een buitenwijk van de hoofdstad Manila. De man, Danilo Celicious, kreeg het aan de stok met dronken mannen aan een andere tafel die wilden dat hij stopte met zingen. Hij was op slag dood, nadat meerdere schoten waren gelost. De daders zijn voortvluchtig.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het moet toch niet gekker worden! Wat een mafkezen leven er toch op deze wereld.
Als je naar zo'n bar gaat, weet je van te voren dat de mensen er niet kunnen zingen
Hier zakt dus echt mijn broek vanaf...en de daders zijn nog voortvluchtig ook.
Oke, het is aan het andere end van de wereld gebeurd maar denk dat zoiets in nederland ook niet ondenkbaar is, wat jullie?
En ja, het hoort niet!
quote:Nee, het maakt me niet bang. Dan kan je niet eens meer met goed fatsoen naar buiten...en je kunt niet de hele wereld ellende op je schouders meedragen...
Op dinsdag 20 mei 2003 11:49 schreef Poepoog het volgende:
Bomaanslag in Marokko, Israël. Net een oorlog in Irak. Burgeroorlogen overspreid over het gehele Afrikaanse continent. EN dit is wat je bang maakt?
quote:Sorry, daar kom ik dus nooit.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:47 schreef Blacklander het volgende:
oud, stond ook al op de Fok! frontpage.En ja, het hoort niet!
... en de wereld vergaat omdat iemand als een debiel staat te zingen en iemand dat tot stoppen brengt
Begrijp me niet verkeerd, maar er zijn teveel dingen om je druk over te maken, als je hier over valt dan moet je eens naar je referentiekader kijken.
De wereld is groot en groter onrecht wordt aangedaan en jij valt over 1 zingende minder onder ons ...
Ja het is niet normaal. Maar zo is de wereld. Wen er maar aan. Hoe vervelend het ook is. Je doet er niet veel tegen
quote:Ik begrijp wat je bedoelt, maar het begint bij die kleine dingen. Juist omdat de mens steeds minder verdraagzaam wordt naar een ander toe, onstaat de ellende.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:54 schreef generalist het volgende:1000-en Afganen dood, omdat ze daar in de buurt geboren waren en de Amerikanen niet mikken kunnen; 13000 eenden per jaar dood omdat wij een snelweg hebben; Bijna geen Tonijn meer te vinden omdat wij ze wegvissen voordat ze kunnen paren ... ... en de wereld vergaat omdat iemand als een debiel staat te zingen en iemand dat tot stoppen brengt
Begrijp me niet verkeerd, maar er zijn teveel dingen om je druk over te maken, als je hier over valt dan moet je eens naar je referentiekader kijken.
De wereld is groot en groter onrecht wordt aangedaan en jij valt over 1 zingende minder onder ons ...
En je kunt inderdaad niet alle ellende met je meedragen.
quote:
18/05 Drugsverslaafde steekt vrouw mes in de rug
Bij een extreem gewelddadig incident zaterdag op een bus in Herstal, raakte een vrouw zwaargewond. De dader, de 27-jarige Frédérique N. die bij het gerecht reeds gekend was voor diefstal, stak de vrouw een mes in de rug. Reden: het parfum van de vrouw zou op zijn zenuwen hebben gewerkt.
Het 37-jarige slachtoffer raakte zwaargewond. Ze werd overgebracht naar het ziekenhuis André Renard in Herstal en verkeert nog steeds in levensgevaar.
De dader werd gevat en overgeleverd aan het parket van Luik. Hij is onder aanhoudingsmandaat geplaatst en overgebracht naar de gevangenis van Lantin.
quote:Da's weer iets heel anders.....
Op dinsdag 20 mei 2003 11:55 schreef HeyFreak het volgende:
nouja, ik moet zeggen, Jim heeft volgens mij ook zelfmoordneigingen
quote:Gamma
Op dinsdag 20 mei 2003 11:54 schreef generalist het volgende:1000-en Afganen dood, omdat ze daar in de buurt geboren waren en de Amerikanen niet mikken kunnen; 13000 eenden per jaar dood omdat wij een snelweg hebben; Bijna geen Tonijn meer te vinden omdat wij ze wegvissen voordat ze kunnen paren ... ... en de wereld vergaat omdat iemand als een debiel staat te zingen en iemand dat tot stoppen brengt
quote:en anders help ik hem wel
Op dinsdag 20 mei 2003 11:55 schreef HeyFreak het volgende:
nouja, ik moet zeggen, Jim heeft volgens mij ook zelfmoordneigingen
quote:Hij was maar een clooooooown, tralala lala
Op dinsdag 20 mei 2003 11:44 schreef Julynell het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
MANILA - In een Filipijnse karaokebar is een man doodgeschoten omdat hij weigerde te stoppen met zingen. Dit heeft de politie maandag laten weten.Het incident had plaats in Quezon, een buitenwijk van de hoofdstad Manila. De man, Danilo Celicious, kreeg het aan de stok met dronken mannen aan een andere tafel die wilden dat hij stopte met zingen. Hij was op slag dood, nadat meerdere schoten waren gelost. De daders zijn voortvluchtig.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Helemaal met je eens. De mens wordt steeds egoïstischer, normen en waarden, respect verdwijnen en maken plaats voor materialisme, geïrriteerdheid en gevoelens van "ver van mijn bedshow''. Het is natuurlijk absurd dat iemand een ander iets aandoet vanwege de 'geur van het parfum wat hem niet aanstaat'. Echt te gek voor woorden.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:13 schreef Julynell het volgende:Ik val echt niet alleen over die kleine dingen, maar het is wel waar het allemaal begint...
Vroeger (jaja, komt ze weer) was er zo'n spreuk:
Verbeter de wereld, begin met jezelf....
Ik geloof dat ze de tegeltjes daarvan allang uit de handel hebben genomen omdat ze totaal geen waarde meer vertegenwoordigen in de huidige maatschappij
quote:Nou... eerlijk gezegd is de standaard tegenwoordig wel hoog natuurlijk hè! De tijd dat mensen uitsluitend La Bamba zongen is voorbij. We hebben nu shows als Idols. Die zullen ze op de Fillipijnen ook wel hebben. Echt kleintjes zitten er niet meer tussen (behalve de Fillipijnen zelf dan) en ik vind dat je ook wel wat mag verwachten als je bedenkt dat drankjes in een bar tegenwoordig ook niet zo goedkoop meer zijn. Daarnaast is ze misschien dansende halfnaakte dames beloofd en is dat op het laatste moment afgezegd... dan worden de heren sowieso al wat kriegelijk natuurlijk. Begrijpelijk! Bovendien luisterde deze heer niet naar zijn publiek en dat is sowieso een slechte zaak. Dat kan en mag niet getolereerd worden. Voor je het weet zit de wereld opgescheept met talloze mensen die denken dat ze kunnen zingen (omdat hun oma dat een keer heeft gezegd - en geheel onterecht) en dat dus ook heel vaak, zo luid mogelijk en voor zovéél mogelijk mensen proberen te doen. Dat ze 'm dan gelijk doodschieten gaat wat ver. Martelen was wat subtieler geweest.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:44 schreef Julynell het volgende:[..]
Als je naar zo'n bar gaat, weet je van te voren dat de mensen er niet kunnen zingen
Hier zakt dus echt mijn broek vanaf...en de daders zijn nog voortvluchtig ook.[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 20-05-2003 12:36]
quote:Zing, Frans, zing!!!!!
Op dinsdag 20 mei 2003 12:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Oh toe, please
quote:WAAAATTT
Op dinsdag 20 mei 2003 13:45 schreef GWD het volgende:
Ach ja ... ik heb nog wel gekkere dingen gehoord
die van dat meisje die na een schoolfeest met een paar jonges naar huis toe wilde rijden, die jongens doen een zak over haar hoofd en verkrachten haar, gooien haar uit de auto .. een andere jonge ziet haar zo liggen, verkracht haar nog een keer trekt die zak van haar hoofd en ziet dat het zijn zus is
Sick dat dat gebeurd
quote:wat kunnen jullie het lekker overdrijven zeg ... hoeveel mensen zijn er nou op deze planeet ... stuk of 6 miljard ... daar lopen dan een paar 100 sicko's onder die een keer iemand neersteken/schieten en de bak in draaien. Alleen je leest er toevallig 1 of 2 keer per week 1 .... ik vind het nog best wel meevallen hoor. Ik ken bijv. geen mensen die zijn neergestoken/geschoten, ik denk dat het allemaal dus best wel meevalt alleen je hoort er nu meer van omdat het een beetje in de aandacht staat. Maar je denkt toch niet echt dat het erger is als vroeger nu !!
Op dinsdag 20 mei 2003 12:27 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Helemaal met je eens. De mens wordt steeds egoïstischer, normen en waarden, respect verdwijnen en maken plaats voor materialisme, geïrriteerdheid en gevoelens van "ver van mijn bedshow''. Het is natuurlijk absurd dat iemand een ander iets aandoet vanwege de 'geur van het parfum wat hem niet aanstaat'. Echt te gek voor woorden.
Ik geloof dat ze de tegeltjes daarvan allang uit de handel hebben genomen omdat ze totaal geen waarde meer vertegenwoordigen in de huidige maatschappij
quote:Even een dom vraagje hoor: waarom doen ze een zak over haar hoofd als die meid met ze mee wilde rijden?
Op dinsdag 20 mei 2003 13:45 schreef GWD het volgende:
Ach ja ... ik heb nog wel gekkere dingen gehoord
die van dat meisje die na een schoolfeest met een paar jonges naar huis toe wilde rijden, die jongens doen een zak over haar hoofd en verkrachten haar, gooien haar uit de auto .. een andere jonge ziet haar zo liggen, verkracht haar nog een keer trekt die zak van haar hoofd en ziet dat het zijn zus is
quote:zeg dit is niet autobiografisch ... weet ik veel, zoek de daders en ga het ze vragen
Op dinsdag 20 mei 2003 13:51 schreef Cynic het volgende:[..]
Even een dom vraagje hoor: waarom doen ze een zak over haar hoofd als die meid met ze mee wilde rijden?
owja, de broer van dat meisje die er later achter kwam heeft zelfmoord gepleegd
quote:Was ze zo lelijk dan
Op dinsdag 20 mei 2003 13:57 schreef GWD het volgende:
owja, de broer van dat meisje die er later achter kwam heeft zelfmoord gepleegd
But seriously, jammer, maar er gebeuren zoveel ergere dingen in de wereld. Die vermalen goudvissen bijvoorbeeld!
quote:zullen we dan ook wat geld bijelkaar leggen zodat jamai ook mee kan
Op dinsdag 20 mei 2003 14:01 schreef JAFNN het volgende:
zulle we jim op tour door de filipijnen sturen
quote:Ik weet nog wel meer mensen die mee kunnen
Op dinsdag 20 mei 2003 14:06 schreef lampie_666 het volgende:[..]
zullen we dan ook wat geld bijelkaar leggen zodat jamai ook mee kan
quote:Ja, vroeger was alles beter en was iedereen liever, maar ze maakten elkaar alleen per 10 miljoen af in kampen en zo
Op dinsdag 20 mei 2003 12:27 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Helemaal met je eens. De mens wordt steeds egoïstischer, normen en waarden, respect verdwijnen en maken plaats voor materialisme, geïrriteerdheid en gevoelens van "ver van mijn bedshow''. Het is natuurlijk absurd dat iemand een ander iets aandoet vanwege de 'geur van het parfum wat hem niet aanstaat'. Echt te gek voor woorden.
Ja vroeger was er echt veeeel meer respect voor elkaar en het leven hoor
quote:O ja? Volgens mij maakten ze niet 'elkaar' af. Bij mijn weten was dat een kleine groep op voorspraak van een nog kleinere man.
Op dinsdag 20 mei 2003 14:44 schreef Jeukaanmenaat het volgende:ze maakten elkaar alleen per 10 miljoen af in kampen en zo
quote:Vroeger kreeg niemand een mes tussen zijn ribben door het gebruik van een parfum wat de messentrekker niet aanstond. Vroeger werd er niemand neergeknald omdat ie een liedje zong in een bar.
Ja vroeger was er echt veeeel meer respect voor elkaar en het leven hoor
Bij mijn weten was dat vroeger niet zo overtrokken.
Beter uitgelegd nu?
quote:Weet je al hoe lang de mens zegt..: Vroeger dit en dat.. Weet je hoe oud de tekst "De jeugd van tegenwoordig .." is ?? Op de 1 of andere manier zien de hersenen dingen van vroeger vaak positiever dan dat ze waren.. Denk dat de communicatie beter is geworden (we horen dus meer van wat er om ons heen gebeurt) en wij gewoon als mens al meer weten.. Vind t in iedergeval onzin dat t vroeger allemaal beter was..
Op dinsdag 20 mei 2003 17:02 schreef ElizabethR het volgende:[..]
O ja? Volgens mij maakten ze niet 'elkaar' af. Bij mijn weten was dat een kleine groep op voorspraak van een nog kleinere man.
[..]Vroeger kreeg niemand een mes tussen zijn ribben door het gebruik van een parfum wat de messentrekker niet aanstond. Vroeger werd er niemand neergeknald omdat ie een liedje zong in een bar.
Daar gaat het hier ook over, dat je tegenwoordig door de kleinste futiliteiten al in levensbedreigende situaties terecht kunt komen.Bij mijn weten was dat vroeger niet zo overtrokken.
Beter uitgelegd nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |