abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:44:05 #1
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10556703
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
MANILA - In een Filipijnse karaokebar is een man doodgeschoten omdat hij weigerde te stoppen met zingen. Dit heeft de politie maandag laten weten.

Het incident had plaats in Quezon, een buitenwijk van de hoofdstad Manila. De man, Danilo Celicious, kreeg het aan de stok met dronken mannen aan een andere tafel die wilden dat hij stopte met zingen. Hij was op slag dood, nadat meerdere schoten waren gelost. De daders zijn voortvluchtig.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het moet toch niet gekker worden! Wat een mafkezen leven er toch op deze wereld.
Als je naar zo'n bar gaat, weet je van te voren dat de mensen er niet kunnen zingen
Hier zakt dus echt mijn broek vanaf...en de daders zijn nog voortvluchtig ook.
Oke, het is aan het andere end van de wereld gebeurd maar denk dat zoiets in nederland ook niet ondenkbaar is, wat jullie?

bron

Carpe Diem, Memento Mori
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:47:05 #2
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_10556780
oud, stond ook al op de Fok! frontpage.

En ja, het hoort niet!

"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:48:10 #3
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10556810
oog >> gc
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10556844
Bomaanslag in Marokko, Israël. Net een oorlog in Irak. Burgeroorlogen overspreid over het gehele Afrikaanse continent. EN dit is wat je bang maakt?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:51:50 #5
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10556932
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:49 schreef Poepoog het volgende:
Bomaanslag in Marokko, Israël. Net een oorlog in Irak. Burgeroorlogen overspreid over het gehele Afrikaanse continent. EN dit is wat je bang maakt?
Nee, het maakt me niet bang. Dan kan je niet eens meer met goed fatsoen naar buiten...en je kunt niet de hele wereld ellende op je schouders meedragen...
Het maakt me wel kwaad. Het lijkt of mensen elkaar steeds minder in hun waarde laten...daar kan ik me boos om maken.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:47 schreef Blacklander het volgende:
oud, stond ook al op de Fok! frontpage.

En ja, het hoort niet!

Sorry, daar kom ik dus nooit.
Carpe Diem, Memento Mori
pi_10557019
ik moest er eigenlijk wel om lachen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:54:44 #7
20741 generalist
Watch me do it!
pi_10557021
  • 1000-en Afganen dood, omdat ze daar in de buurt geboren waren en de Amerikanen niet mikken kunnen;
  • 13000 eenden per jaar dood omdat wij een snelweg hebben;
  • Bijna geen Tonijn meer te vinden omdat wij ze wegvissen voordat ze kunnen paren ...
  • ... en de wereld vergaat omdat iemand als een debiel staat te zingen en iemand dat tot stoppen brengt

Begrijp me niet verkeerd, maar er zijn teveel dingen om je druk over te maken, als je hier over valt dan moet je eens naar je referentiekader kijken.
    De wereld is groot en groter onrecht wordt aangedaan en jij valt over 1 zingende minder onder ons ...

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
      dinsdag 20 mei 2003 @ 11:55:23 #8
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_10557047
    wie niet luisteren wil moet maar voelen

Ja het is niet normaal. Maar zo is de wereld. Wen er maar aan. Hoe vervelend het ook is. Je doet er niet veel tegen

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_10557061
    nouja, ik moet zeggen, Jim heeft volgens mij ook zelfmoordneigingen
      dinsdag 20 mei 2003 @ 12:13:56 #10
    51793 Julynell
    Het zonnetje in huis!
    pi_10557550
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 11:54 schreef generalist het volgende:
  • 1000-en Afganen dood, omdat ze daar in de buurt geboren waren en de Amerikanen niet mikken kunnen;
  • Bijna geen Tonijn meer te vinden omdat wij ze wegvissen voordat ze kunnen paren ...
  • ... en de wereld vergaat omdat iemand als een debiel staat te zingen en iemand dat tot stoppen brengt

Begrijp me niet verkeerd, maar er zijn teveel dingen om je druk over te maken, als je hier over valt dan moet je eens naar je referentiekader kijken.
    De wereld is groot en groter onrecht wordt aangedaan en jij valt over 1 zingende minder onder ons ...

Ik begrijp wat je bedoelt, maar het begint bij die kleine dingen. Juist omdat de mens steeds minder verdraagzaam wordt naar een ander toe, onstaat de ellende.
    Wat is vaak de oorzaak van oorlog? Omdat in de ogen van de aanvaller de ander minder is, omdat de ander een andere godsdienst aanhangt, etc. De oorlog in Afghanistan is begonnen omdat de westerse wereld zich bedreigd voelde door de terroristen, die de westerse wereld aanvalt omdat men anders denkt...
    Ik val echt niet alleen over die kleine dingen, maar het is wel waar het allemaal begint...

En je kunt inderdaad niet alle ellende met je meedragen.

Carpe Diem, Memento Mori
      dinsdag 20 mei 2003 @ 12:15:33 #11
    22976 realist_ik
    FC Den Bosch
    pi_10557587
    tsja, en dit dan?
    quote:
    18/05 Drugsverslaafde steekt vrouw mes in de rug
    Bij een extreem gewelddadig incident zaterdag op een bus in Herstal, raakte een vrouw zwaargewond. De dader, de 27-jarige Frédérique N. die bij het gerecht reeds gekend was voor diefstal, stak de vrouw een mes in de rug. Reden: het parfum van de vrouw zou op zijn zenuwen hebben gewerkt.
    Het 37-jarige slachtoffer raakte zwaargewond. Ze werd overgebracht naar het ziekenhuis André Renard in Herstal en verkeert nog steeds in levensgevaar.
    De dader werd gevat en overgeleverd aan het parket van Luik. Hij is onder aanhoudingsmandaat geplaatst en overgebracht naar de gevangenis van Lantin.
    pi_10557661
    ik vond het ook wel lachwekkend eigelijk....
    pi_10557711
    Stiekem moest ik ook wel lachen..
      dinsdag 20 mei 2003 @ 12:22:49 #14
    22158 sabyne
    Wie is er nu gek?
    pi_10557731
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 11:55 schreef HeyFreak het volgende:
    Da's weer iets heel anders.....
    I don't care.....
    pi_10557732
    Ik heb me zojuist telefonisch voorgedaan als een Fillipijn om Frans Bauer te boeken voor een schnabbel in Manila.
    pi_10557738
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 11:54 schreef generalist het volgende:

Gamma
    pi_10557746
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 11:55 schreef HeyFreak het volgende:
    en anders help ik hem wel
      dinsdag 20 mei 2003 @ 12:25:22 #18
    51712 berkenwoude
    ik ben ook maar een mens
    pi_10557788
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 11:44 schreef Julynell het volgende:
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------
    MANILA - In een Filipijnse karaokebar is een man doodgeschoten omdat hij weigerde te stoppen met zingen. Dit heeft de politie maandag laten weten.

Het incident had plaats in Quezon, een buitenwijk van de hoofdstad Manila. De man, Danilo Celicious, kreeg het aan de stok met dronken mannen aan een andere tafel die wilden dat hij stopte met zingen. Hij was op slag dood, nadat meerdere schoten waren gelost. De daders zijn voortvluchtig.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hij was maar een clooooooown, tralala lala
      dinsdag 20 mei 2003 @ 12:27:33 #19
    6644 ElizabethR
    Bangers & Mash
    pi_10557839
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 12:13 schreef Julynell het volgende:

Ik val echt niet alleen over die kleine dingen, maar het is wel waar het allemaal begint...

Helemaal met je eens. De mens wordt steeds egoïstischer, normen en waarden, respect verdwijnen en maken plaats voor materialisme, geïrriteerdheid en gevoelens van "ver van mijn bedshow''. Het is natuurlijk absurd dat iemand een ander iets aandoet vanwege de 'geur van het parfum wat hem niet aanstaat'. Echt te gek voor woorden.

Vroeger (jaja, komt ze weer) was er zo'n spreuk:

Verbeter de wereld, begin met jezelf....

Ik geloof dat ze de tegeltjes daarvan allang uit de handel hebben genomen omdat ze totaal geen waarde meer vertegenwoordigen in de huidige maatschappij

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
    Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
    pi_10557974
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 11:44 schreef Julynell het volgende:

[..]

Als je naar zo'n bar gaat, weet je van te voren dat de mensen er niet kunnen zingen
    Hier zakt dus echt mijn broek vanaf...en de daders zijn nog voortvluchtig ook.

[..]

Nou... eerlijk gezegd is de standaard tegenwoordig wel hoog natuurlijk hè! De tijd dat mensen uitsluitend La Bamba zongen is voorbij. We hebben nu shows als Idols. Die zullen ze op de Fillipijnen ook wel hebben. Echt kleintjes zitten er niet meer tussen (behalve de Fillipijnen zelf dan) en ik vind dat je ook wel wat mag verwachten als je bedenkt dat drankjes in een bar tegenwoordig ook niet zo goedkoop meer zijn. Daarnaast is ze misschien dansende halfnaakte dames beloofd en is dat op het laatste moment afgezegd... dan worden de heren sowieso al wat kriegelijk natuurlijk. Begrijpelijk! Bovendien luisterde deze heer niet naar zijn publiek en dat is sowieso een slechte zaak. Dat kan en mag niet getolereerd worden. Voor je het weet zit de wereld opgescheept met talloze mensen die denken dat ze kunnen zingen (omdat hun oma dat een keer heeft gezegd - en geheel onterecht) en dat dus ook heel vaak, zo luid mogelijk en voor zovéél mogelijk mensen proberen te doen. Dat ze 'm dan gelijk doodschieten gaat wat ver. Martelen was wat subtieler geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 20-05-2003 12:36]

dinsdag 20 mei 2003 @ 12:36:06 #21
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_10558002
    John Lennon is al 23 jaar dood omdat ie zong.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_10558022
    Oh toe, please

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
    pi_10558468
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 12:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
    Oh toe, please

[afbeelding]

Zing, Frans, zing!!!!!
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_10559948
    Ach ja ... ik heb nog wel gekkere dingen gehoord
    die van dat meisje die na een schoolfeest met een paar jonges naar huis toe wilde rijden, die jongens doen een zak over haar hoofd en verkrachten haar, gooien haar uit de auto .. een andere jonge ziet haar zo liggen, verkracht haar nog een keer trekt die zak van haar hoofd en ziet dat het zijn zus is
    Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
      dinsdag 20 mei 2003 @ 13:49:22 #25
    20741 generalist
    Watch me do it!
    pi_10560051
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 13:45 schreef GWD het volgende:
    die van dat meisje die na een schoolfeest met een paar jonges naar huis toe wilde rijden, die jongens doen een zak over haar hoofd en verkrachten haar, gooien haar uit de auto .. een andere jonge ziet haar zo liggen, verkracht haar nog een keer trekt die zak van haar hoofd en ziet dat het zijn zus is
    WAAAATTT

Sick dat dat gebeurd

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
    pi_10560089
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 12:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. De mens wordt steeds egoïstischer, normen en waarden, respect verdwijnen en maken plaats voor materialisme, geïrriteerdheid en gevoelens van "ver van mijn bedshow''. Het is natuurlijk absurd dat iemand een ander iets aandoet vanwege de 'geur van het parfum wat hem niet aanstaat'. Echt te gek voor woorden.

Ik geloof dat ze de tegeltjes daarvan allang uit de handel hebben genomen omdat ze totaal geen waarde meer vertegenwoordigen in de huidige maatschappij

wat kunnen jullie het lekker overdrijven zeg ... hoeveel mensen zijn er nou op deze planeet ... stuk of 6 miljard ... daar lopen dan een paar 100 sicko's onder die een keer iemand neersteken/schieten en de bak in draaien. Alleen je leest er toevallig 1 of 2 keer per week 1 .... ik vind het nog best wel meevallen hoor. Ik ken bijv. geen mensen die zijn neergestoken/geschoten, ik denk dat het allemaal dus best wel meevalt alleen je hoort er nu meer van omdat het een beetje in de aandacht staat. Maar je denkt toch niet echt dat het erger is als vroeger nu !!
    pi_10560099
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 13:45 schreef GWD het volgende:
    Even een dom vraagje hoor: waarom doen ze een zak over haar hoofd als die meid met ze mee wilde rijden?
    It has to mean something
    Could never mean more than a sacrifice
    pi_10560268
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 13:51 schreef Cynic het volgende:

[..]

Even een dom vraagje hoor: waarom doen ze een zak over haar hoofd als die meid met ze mee wilde rijden?

zeg dit is niet autobiografisch ... weet ik veel, zoek de daders en ga het ze vragen

owja, de broer van dat meisje die er later achter kwam heeft zelfmoord gepleegd

FOK!fotograaf dinsdag 20 mei 2003 @ 13:59:53 #29
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_10560348
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 13:57 schreef GWD het volgende:

owja, de broer van dat meisje die er later achter kwam heeft zelfmoord gepleegd

Was ze zo lelijk dan ?

But seriously, jammer, maar er gebeuren zoveel ergere dingen in de wereld. Die vermalen goudvissen bijvoorbeeld!

Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    If it's free, you're the product!
    pi_10560395
    zulle we jim op tour door de filipijnen sturen
    moet ie weer negatief doen -_-
      dinsdag 20 mei 2003 @ 14:05:30 #31
    44489 lampie_666
    raar is zo gek nog niet!!!!!!
    pi_10560491
    ach ja het was maar een
    You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
      dinsdag 20 mei 2003 @ 14:06:26 #32
    44489 lampie_666
    raar is zo gek nog niet!!!!!!
    pi_10560524
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 14:01 schreef JAFNN het volgende:
    zulle we jim op tour door de filipijnen sturen
    zullen we dan ook wat geld bijelkaar leggen zodat jamai ook mee kan
    You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
      dinsdag 20 mei 2003 @ 14:21:33 #33
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_10560964
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 14:06 schreef lampie_666 het volgende:

[..]

zullen we dan ook wat geld bijelkaar leggen zodat jamai ook mee kan

Ik weet nog wel meer mensen die mee kunnen
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_10561608
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 12:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ja, vroeger was alles beter en was iedereen liever, maar ze maakten elkaar alleen per 10 miljoen af in kampen en zo

Ja vroeger was er echt veeeel meer respect voor elkaar en het leven hoor

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
    pi_10565225
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 12:55 schreef milagro het volgende:

[..]

Zing, Frans, zing!!!!!

*KNAL!
      dinsdag 20 mei 2003 @ 17:02:37 #36
    6644 ElizabethR
    Bangers & Mash
    pi_10565724
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 14:44 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

ze maakten elkaar alleen per 10 miljoen af in kampen en zo

O ja? Volgens mij maakten ze niet 'elkaar' af. Bij mijn weten was dat een kleine groep op voorspraak van een nog kleinere man.
    quote:
    Ja vroeger was er echt veeeel meer respect voor elkaar en het leven hoor
    Vroeger kreeg niemand een mes tussen zijn ribben door het gebruik van een parfum wat de messentrekker niet aanstond. Vroeger werd er niemand neergeknald omdat ie een liedje zong in een bar.
    Daar gaat het hier ook over, dat je tegenwoordig door de kleinste futiliteiten al in levensbedreigende situaties terecht kunt komen.

Bij mijn weten was dat vroeger niet zo overtrokken.
    Beter uitgelegd nu?

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
    Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
    pi_10579219
    quote:
    Op dinsdag 20 mei 2003 17:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

O ja? Volgens mij maakten ze niet 'elkaar' af. Bij mijn weten was dat een kleine groep op voorspraak van een nog kleinere man.
    [..]

Vroeger kreeg niemand een mes tussen zijn ribben door het gebruik van een parfum wat de messentrekker niet aanstond. Vroeger werd er niemand neergeknald omdat ie een liedje zong in een bar.
    Daar gaat het hier ook over, dat je tegenwoordig door de kleinste futiliteiten al in levensbedreigende situaties terecht kunt komen.

Bij mijn weten was dat vroeger niet zo overtrokken.
    Beter uitgelegd nu?

Weet je al hoe lang de mens zegt..: Vroeger dit en dat.. Weet je hoe oud de tekst "De jeugd van tegenwoordig .." is ?? Op de 1 of andere manier zien de hersenen dingen van vroeger vaak positiever dan dat ze waren.. Denk dat de communicatie beter is geworden (we horen dus meer van wat er om ons heen gebeurt) en wij gewoon als mens al meer weten.. Vind t in iedergeval onzin dat t vroeger allemaal beter was..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')