quote:Paulo Costanzo
Op dinsdag 20 mei 2003 16:27 schreef RJ het volgende:[..]
<voornaam ben ik ff kwijt> Contanzo
quote:Van Road Trip
Op dinsdag 20 mei 2003 16:32 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Paulo Costanzo
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 20-05-2003 16:34]
quote:Ik hou van sterke humor of een goed verhaal maar geen slechte combinatie van beide. Het is wel een film om niet bij na te denken dus daar kun je het voor doen. Maar mijn mening: pak een andere uit het rek.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
Niet de moeite waard om te kijken dus ?
quote:Desperately Seeking Susan is
Op dinsdag 20 mei 2003 16:51 schreef BwennieBren het volgende:
Desperately Seeking Susan?
Aidan Quinn (Blink), Rosanna Arquette (Crash), Laurie Metcalf (Scream 2) en Madonna (A league of their own) speelden samen in Desperately Seeking Susan van Susan Seidelman (She-Devil)
quote:pittige hoor.....
Op dinsdag 20 mei 2003 16:51 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Desperately Seeking Susan is
Aidan Quinn (Blink), Rosanna Arquette (Crash), Laurie Metcalf (Scream 2) en Madonna (A league of their own) speelden samen in Desperately Seeking Susan van Susan Seidelman (She-Devil)
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:51 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Desperately Seeking Susan is
Ik ga ff een vraag bedenken...
Welke film zoek ik?
Visually, this flick is very impressive. The location looks both beautiful and tangled enough to make us believe we are far from civilization. The acting is pretty good and the film is sometimes effective. There are some unintentional laughs, but isn't a serious horror movie. No strong violence, just nice entertainment plus a little bit of nudity.
This movie is a great film. In the time of the unlimited Rocky movies and Superman flicks it was good to see a sick looking creature that was on the side of good. This movie helped inspire the short lived animated series which I feel was a great cartoon. Just give it a shot.
quote:waar zie jij daar nudity?
Op dinsdag 20 mei 2003 17:12 schreef mamamiep het volgende:
Planet of the Apes
quote:De apen half
Op dinsdag 20 mei 2003 17:14 schreef ranja het volgende:[..]
waar zie jij daar nudity?
quote:Nog een commentje dan
Op dinsdag 20 mei 2003 17:16 schreef BwennieBren het volgende:
3x
Ik zie dat het al tijd is om naar huis te gaan
Tot morgen
Given the fact that this was based on a cool comic, I figured that this was going to be a pretty cool horror film. I had liked the comics and was looking forward to seeing this. I didn't expect it to be a great movie, or a thoughtful movie, but what it turned out to be was pathetic. I found it way too boring for even my tastes. I can sit through cheap 50's sci-fi, through dull 60's horror, and even shlocky 70's garbage, but this is one film I have no desire to sit through again.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:20 schreef Bijna35 het volgende:
Swamp thing?
Jaaaaah, geweldige film met een man in een plastic pak! Nostalgie ten top!
Om de vraag nog een klein beetje moielijker te maken: Er MOET een foto aanwezig zijn op de IMDB van de persoon die je noemt!
(Een foto dus op zijn eigen 'naampagina'!)
[Dit bericht is gewijzigd door Bijna35 op 20-05-2003 18:07]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |