abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2003 @ 16:16:12 #1
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_10536557
I had een vraagje. Het is absoluut niet racistisch bedoeld, dus reken me daar niet op af.
Ik zie om de haverklap jongere marrokanen/ turken in een mercedis of bmw. Allemaal van een jaartje of 18,19. Wat ik me nou afvraag, waar doen ze het in godsnaam van., Ik ben nu 23 en heb een leuke auto van de zaak. Ik werk me helemaal de pleuris daarvoor. Maar ik zie ze telkens weer. Jongere marokkanen in grote dure cabrio's. Weet iemand hoe ze dat voor elkaar krijgen?
pi_10536617
.. als ik het wist, zat ik nu niet te fokken, maar reedt ik rond in m'n prachtige Ford Mustang.
  maandag 19 mei 2003 @ 16:18:15 #3
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_10536633
Nou wat denk je zelf ?
/-=]
|o-0
~~~`
pi_10536648
Jatten (Overhaaste generalisatie -10)
  maandag 19 mei 2003 @ 16:18:54 #5
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_10536654
LFMD

[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 19-05-2003 16:19]

God zou zeggen;"Alles is te programmeren"!!
pi_10536673
huwelijksschatten bijv...
handelen in 'nepkleding'

en vergeet niet , en dit is puur uit ervaring van marokaanse collega's, ze kopen liever een dikke BMW of mercedes, om zomers 1 in trek naar marokko te rijden ipv een half gaar opeltje ( zoals die van mij )

maandag 19 mei 2003 @ 16:19:35 #7
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_10536682
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:16 schreef Monkeylover het volgende:
Weet iemand hoe ze dat voor elkaar krijgen?
Zij leren wel goed spellen op school?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 19 mei 2003 @ 16:19:41 #8
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_10536688
leasen ?
raise up !!
pi_10536726
pooier spelen, drugs, ed.
Jonge jongetjes in dure auto's. Dat is vrijwel per defenitie iets met criminaliteit, en anders heeft papa enrom veel geld, maar dan zijn dat weer meestal net een ander type auto's zal ik maar zeggen.
Ze huren ze ook gewoon, staat stoer, maar steld geen ruk voor dus.
sub/
pi_10536730
Ik denk dat ze heel goed kunnen sparen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_10536755
kijk anders eens op BCA-autoveiling.nl

daar kan je echt cheap auto's kopen..
ook dikke cabrio's etc..

pi_10536759
geld lenen van de bank
  maandag 19 mei 2003 @ 16:21:52 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_10536769
Ouders meestal.. en wat die doen
Camera 1... 1!
pi_10536786
Loverboys
pi_10536795
Voornamelijk op financiëring gekocht, die betalen ze niet en de sociale dienst saneert vrolijk de schuld. Piece of cake als je de goeie kleur hebt.
pi_10536803
Samen kopen...
uit
pi_10536811
Wat denk je nou zelf?

Handel natuurlijk.
En dan hebben we het helaas niet over laptops of GSMmetjes of radio...

vul maar zelf in.

pi_10536824
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:20 schreef Lucille het volgende:
[zuigmode] Bij nader inzien ben ik het toch met lucille eens.... [/zuigmode]
Ik ook altijd met mijn negatieve beeldvorming....
sub/
  maandag 19 mei 2003 @ 16:23:27 #19
36372 Legendary
Welcome to the real world.....
pi_10536829
Denk toch allemaal eens fatsoenlijk na. Niemand durft het te zeggen, maar we denken het allemaal. Je kan met geen mogelijkheid met een normale baan zulke auto's betalen. Je zal dus altijd in het criminele circuit uitkomen.

Die gasten jatten/pooieren/dealen/beroven om gewoon zo'n auto te betalen. Noem me maar een racist, maar het is gewoon de waarheid.

When you assume, you make an ass out of u and me.
pi_10536850
Status is, naar het schijnt, heel belangrijk bij die volkeren (marokkanen, turken usw...). Woon zelf nu naast een Turkse winkel en daar komt me op een zaterdag een wagenpark voorbij... pff
Auto is status, ze wonen in de regel niet zo mooi (of soms zelfs lelijk) maar een auto is veel.

Wij NL willen graag een groot huis, ruime keuken, fikse pc en nieuwe gadget. Je bent niet kewl als je nu met Nomad kleren koopt, want Nomad is uit Zo heeft ieder volk wat... zij de auto's wij de kleren de Duitsers de bratwurst....

Danmark... more usefull every day!
pi_10536880
Tja, al die vooroordelen.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_10536922
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:20 schreef Lucille het volgende:
Home is where my guitar is
  maandag 19 mei 2003 @ 16:27:17 #23
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_10536965
Altijd maar kijken, kijken... niet kopen!
God zou zeggen;"Alles is te programmeren"!!
pi_10537016
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:25 schreef Lucille het volgende:
Tja, al die vooroordelen.

[afbeelding]

Ja. Antillianen rijden ook in grote auto's dus dat zegt helemaal niets over marokkanen.
Om over die belgen maar te zwijgen...
  maandag 19 mei 2003 @ 16:29:10 #25
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_10537037
Ik vroeg het me gewoon af, want hier waar ik woon (utrecht) is het gewoon niet normaal meer. Ik woon in de buurt van de rode brug en daar zie je niet anders.
  maandag 19 mei 2003 @ 16:29:50 #26
47732 el_dirko
IT smells like victory
pi_10537059
ZO heeft justitie laatst tijdens het 'uitdelen' van de maandelijkse bijstand gekeken met wat voor auto's mensen hun (koffers vol met) geld kwamen halen. De dure auto rijdende personen werden gecontroleerd en een aantal van hun is daarna aangehouden.
Bijstand komen halen in een nieuwe Audi A8

Kijk schilders en tegelzettertjes, m.a.w. de bouw daar gebeurt het en dat zijn echt geen zwart of licht getinte jongens.
Maar gewoon een stelletje boerepummels die om 15:00 hun eerste bakkie open trekken.... Ook lekker trouwens...

pi_10537068
Ik denk dat blommetje er niet ver naast zit...
  maandag 19 mei 2003 @ 16:31:33 #28
55868 WhiteTwin
Drs. in de internetulatuur!
pi_10537141
Tsja.... ik denk dat je geen rekenwonder hoeft te zijn om uit te rekenen dat 99% van de mensen op hun 18e absoluut niet het salaris kan verdienen wat toestaat dat ze zo'n auto kunnen kopen. Zelfs een lening voor zo'n dure auto is vaak niet mogelijk, omdat ze niet kredietwaardig zijn. De jongeren in zo'n dure auto zijn dan ook vaak niet de meest "ideale schoonzoons", tenzij je zelf uit een milieu komt wat pooierij, diefstal, heling, drugs etc goedkeurd natuurlijk . Dan kan je inderdaad er wel een andere mening op nahouden...
One's Eyes always tell the truth...
pi_10537164
Overigens zie ik ook veel blanke Nederlanders van die leeftijd in zulke auto's... Ik denk dat ze goede banden onderhouden met vrachtwagens, waar die karren dan van afvallen...
  maandag 19 mei 2003 @ 16:53:28 #30
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10537888
Waarom gaat de politie niet eens gewoon in samenwerking met de belasting dit controleren. Als een jongetje in zo'n wagen rijdt en hij wordt aangehouden en ze checken bij de belasting wat hij verdient en hij kan onmogelijk een dergelijke wagen hiervan betalen, wordt deze per directe in beslag genomen.
lijkt me wel een mooi beleid
  maandag 19 mei 2003 @ 16:54:48 #31
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_10537932
Ik denk voornamelijk dat ze geilen op dat soort automerken(BMW en Mercedes) maar dat neemt niet weg dat het dan aannemelijker is dat het een BMW of een Mercedes van een jaar of 10 oud is, de ouders die net nieuw zijn en waar gastjes van 20 jaar in rijden zijn betaald door pappa of door de handel.(de zwarte handel)
Liefde, leven , geven!!!!
pi_10539011
Ze kopen inderdaad auto's met 4 tegelijk ofzo. Dan kost die Cabrio ineens nog maar maximum ¤ 10 000 per man. Niet echt onoverkomelijk voor een werkende mens.
pi_10540103
1. ze vinden auto's belangrijk
2. ze dragen niks van hun inkomen thuis af
3. veel van die flitsende auto's zijn niet zo nieuw
4. en ja, er zal ook wel wat crimineel geld rondgereden worden.
  maandag 19 mei 2003 @ 18:17:10 #34
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_10540336
Vaak zijn het grote families, en de familie is hecht.Ze kopen de auto met een paar man, vandaar kunnen ze het financieren! Een paar procent van de marokkanen zitten in de illegale business, het merendeel doet gewoon en heeft een normale job.Ik word die vooroordelen ongelooflijk zat zo onderhand.

ALs ik een marokkaan was en ze begonnen over zoiets te zeiken, dan had ik het wel geweten en een ram voor je smoel gegeven.

We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_10540499
Darkinforcer, het zijn gewoon criminelen en die auto's kopen ze van gejat of verduisterd geld....
Stemt allen links....
If you can't stand the heat, get out of the kitchen
pi_10542666
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:17 schreef Darkinforcer het volgende:
Vaak zijn het grote families, en de familie is hecht.Ze kopen de auto met een paar man, vandaar kunnen ze het financieren! Een paar procent van de marokkanen zitten in de illegale business, het merendeel doet gewoon en heeft een normale job.Ik word die vooroordelen ongelooflijk zat zo onderhand.

ALs ik een marokkaan was en ze begonnen over zoiets te zeiken, dan had ik het wel geweten en een ram voor je smoel gegeven.

jaja want met geweld los je alles op en ook dat kunnen ze als de beste..........maarja wat moet je anders, als je de hele tijd wordt beschuldigd van illegale praktijken he
  maandag 19 mei 2003 @ 21:13:44 #37
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10546044
quote:

Das wel typisch voor een marokkaan ja
pi_10546375
Zat laatst bij een bijbaantje samen met een bewaker daar, het internet af te struinen voor een leuke BMW. Of een tijdje terug was er een andere collega en die had iets van 18000 euro gespaard en dan echt alleen voor een leuke auto.
pi_10546552
Hmm ik heb ooit iets gelezen over dit onderwerp ... gingen ze van die gastjes intervieuwen.

Eentje zei dat ongeveer de helft van die karren gekocht was met crimineel geld, maar dat veel van die lui gewoon belachelijk veel geld sparen/lenen voor die auto.

Immers, als ze je in zo'n kar ziet rijden maakt wel indruk, maar waarschijnlijk wonen ze dan in een paardestal want daar hebben ze dan geen geld voor.

Maar, een poetsvrouw bij ons op werk (een kroatische ofzo) die rijdt ook in zo'n dikke 7 en op mijn vorig werk reed de poetsvrouw in een nagelnieuwe 5 ikke helemaal niet snap (of ze hebben hopen zwart geld, maar met name die op mijn huidige werk is niet pluis )

pi_10546589
In Nederland verdienen ze zwart geld, nemen het mee naar Marokko, geven het aan een familielid die het op de bank zet. Geld gaat van bankrekening van de familie in Marokko naar de bankrekening van de persoon zelf in Marokko, en van de bankrekening in Marokko gaat het naar de bankrekening in Nederland. Aan de fiscus doorgeven dat familie in Marokko een stuk land heeft verkocht / erfenis / etc. en het geld is witgewassen.

Dan alleen nog het type en kleur kiezen en voila!

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 20 mei 2003 @ 08:53:09 #41
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_10553020
I had een vraagje. Het is absoluut niet racistisch bedoeld, dus reken me daar niet op af.
Ik zie om de haverklap jongere nederlanders/ belgen in een Mercedes of BMW. Allemaal van een jaartje of 18,19. Wat ik me nou afvraag, waar doen ze het in godsnaam van., Ik ben nu 27 en heb een leuke auto van de zaak. Ik werk me helemaal de pleuris daarvoor. Maar ik zie ze telkens weer. Jongere nederlanders in grote dure cabrio's. Weet iemand hoe ze dat voor elkaar krijgen?
*No animals were harmed during the posting of this post*
pi_10553085
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:29 schreef el_dirko het volgende:
ZO heeft justitie laatst tijdens het 'uitdelen' van de maandelijkse bijstand gekeken met wat voor auto's mensen hun (koffers vol met) geld kwamen halen. De dure auto rijdende personen werden gecontroleerd en een aantal van hun is daarna aangehouden.
Bijstand komen halen in een nieuwe Audi A8
Ik heb al een tijdje geen bijstand meer genoten, maar sinds wanneer wordt het niet meer op je rekening gestort en moet je het komen ophalen?
pi_10553124
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 08:53 schreef Joe Gain het volgende:
Ik had een vraagje. Het is absoluut niet racistisch bedoeld, dus reken me daar niet op af.
Ik zie om de haverklap jongere nederlanders/ belgen
2de generatie marokkanen bedoel je ?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:01:59 #44
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10553125
quote:
Ik zie om de haverklap jongere nederlanders/ belgen in een Mercedes of BMW. Allemaal van een jaartje of 18,19. Wat ik me nou afvraag, waar doen ze het in godsnaam van., Ik ben nu 27 en heb een leuke auto van de zaak. Ik werk me helemaal de pleuris daarvoor. Maar ik zie ze telkens weer. Jongere nederlanders in grote dure cabrio's. Weet iemand hoe ze dat voor elkaar krijgen?
Dat zijn -in tegensteling tot hun Marokkaanse leeftijdsgenoten natuurlijk- hardwerkende jongelui die goed kunnen sparen en hun geld liever uitgeven aan een mooie auto dan aan zich ieder weekend klemzuipen, zoals al die islamieten steeds doen.
Slaapt winter
en zomer
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:12:01 #45
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_10553278
Ik denk dat er wel een negatieve sfeer hangt over marokkanen. Ik werk samen met een marokkaan en sta vaak in contact met deze mensen. Wat jullie vergeten is, dat de meeste van deze jongens gewoon gaan werken op hun 15 of 16e. Dat betekend dat ze op hun 20e al bijna 5 jaar salaris hebben. Daar komt bij dat ze erg hecht zijn. Dus als de grote broer of papa of wie dan ook centen heeft, dan hebben ze allemaal centen. En met erg veel wax kan een wagen van 8000 euro er erg duur uitzien. Ik geloof echt niet dat iedere marokkaan of turk met een mooie auto iets illegaals doet. En natuurlijk zijn die er wel, maar het overgrote deel werkt gewoon voor zn centen!
liever voor achter dan hoog nietwaar?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 09:22:46 #46
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_10553443
quote:
Volkswagen golf bedoel je
/-=]
|o-0
~~~`
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 mei 2003 @ 09:35:24 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10553610
Tegenover mij zit een drugsdealer ..oh nee... coffeeshop oh nee.... Kebabzaakje en de 3 eigenaren hebben alle 3 een ontzettend exclusieve BMW cabrio. Geen bakkie van 5.000 euro, maar een topmodel met alles erop en eraan.
Het gaat er bij mij niet in, dat ze dat betalen van die 6 broodjes kebab die ze per dag verkopen, want klanten die met een tasje eten naar biuten lopen zie ik er nauwelijks.

(het was een coffeeshop, maar gesloten wegens verkoop aan minderjarigen)

dinsdag 20 mei 2003 @ 09:44:40 #48
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_10553747
quote:

Onwaarschijnlijk dit.... Hi-la-risch!
Hamelen
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:04:10 #49
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_10554129
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:35 schreef Kreator het volgende:
Tegenover mij zit een drugsdealer ..oh nee... coffeeshop oh nee.... Kebabzaakje en de 3 eigenaren hebben alle 3 een ontzettend exclusieve BMW cabrio. Geen bakkie van 5.000 euro, maar een topmodel met alles erop en eraan.
Het gaat er bij mij niet in, dat ze dat betalen van die 6 broodjes kebab die ze per dag verkopen, want klanten die met een tasje eten naar biuten lopen zie ik er nauwelijks.

idd same here. Een of andere giros zaak achtig iets, ziet er niet uit, een vervallen vieze kiet vol met arabische tekens etc maar wel een Gt2 en een s600 sel voor de deur.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:32:41 #50
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10554691
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:35 schreef Kreator het volgende:

Zegt de term 'grijs kenteken' u iets?

sou een blanke natuurlijk noooooit doen

Slaapt winter
en zomer
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:42:58 #51
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_10554917
quote:
Dat zijn -in tegensteling tot hun Marokkaanse leeftijdsgenoten natuurlijk- hardwerkende jongelui die goed kunnen sparen en hun geld liever uitgeven aan een mooie auto dan aan zich ieder weekend klemzuipen, zoals al die islamieten steeds doen.
Die hardwerkende marokkanen heb je ook. Er zitten zoals gezegd ook wel zat tussen die zo'n ding met crimineel geld kopen maar bekijk het ook eens andersom.

Ik ken een paar marokkanen met een afgeronde hts of heao opleiding. Ze hechten ook veel waarde aan status en willen daarom graag een dure auto. Ze verdienen goed en wonen nog thuis dus kunnen die legaal betalen --> en zo rijden ze dus op hun 25ste in een vrij nieuwe 325 oid.

Vervolgens denkt iedereen die ze ziet rijden "O kijk, daar is weer zo'n randfiguur, en maar eer rondscheuren in een dure auto, die heeft hij vast en zeker ook niet eerlijk verdient.". Resultaat in de ogen van de toeschouwer: Weer een 'criminele' marokkaan erbij.

Soms zijn dingen niet wat ze lijken. Neemt niet weg dat er ook genoeg crimineeltjes tussen zitten die hun auto niet eerlijk betalen maar marokkaan + dure auto hoeft niet perse crimineel te zijn

Vampire Romance O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 mei 2003 @ 11:04:10 #52
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10555498
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:32 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ik ben PTA mod. Tuurlijk kunnen ze die wagens via de zaak aanschaffen, maar dan nog. Hoe kun je in godsnaam omzet draaien zonder iets te verkopen? Buiten die 3 wagens moeten ze ook huur betalen, personeel betalen en voedsel en drank inkopen. Dat kan niet van 6 broodjes kebab per dag.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:10:45 #53
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10555698
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben PTA mod.

Wissiktoch.
quote:
Tuurlijk kunnen ze die wagens via de zaak aanschaffen, maar dan nog. Hoe kun je in godsnaam omzet draaien zonder iets te verkopen? Buiten die 3 wagens moeten ze ook huur betalen, personeel betalen en voedsel en drank inkopen. Dat kan niet van 6 broodjes kebab per dag.
Misschien onttrekt een deel van hun klandizie zich aan je zicht? Of zit je de hele dag klanten te tellen?

Enneh.. personeel? Heb je meer dan 3 man nodig om 6 broodjes per dag te verkopen? Duidelijk dat je geen W&G-mod bent

Slaapt winter
en zomer
pi_10555906
Ik woon vlakbij een moskee.. .. en ik weet het antwoord: Ze werken de hele dag gewoon niet, en zo krijgen ze hun pauze ook doorbetaald, en daar betalen ze die auto's van!

En ze hebben ook geen dure vrouw, want die zie ik daar ook niet!

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_10556858
Gewoon, vette winst op de beurs in de goede tijden.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:21:31 #56
4210 Joe Gain
pi_10557707
Okay, in mijn vorige reactie deed ik een beetje vals, maar ik zal proberen antwoord te geven op de vraag van dit topic.

Ik heb een BMW cabrio, terwijl ik nog studeer (aan een universiteit) en ook nog eens op een Marokkaan lijk. Dus ik heb ook altijd die vooroordelen.

Hoe ik het doe? Gewoon fucking hard werken! En waarom sparen, als je het van de bank ineens kunt lenen en daarna per maand terugbetalen? Dat is dus hoe ik het doe, en ik heb niet eens een strafblad!!!!! Goed he?!!

dinsdag 20 mei 2003 @ 13:24:55 #57
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_10559287
Vaak hebben ze gewoon een blauwe nummerplaat

Ach Nederlanders stoppen hun centen in huizen en Arabs in auto's ze lenen zich suf
wees niet jaloers

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:33:48 #58
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_10559568
quote:
Ik heb een BMW cabrio, terwijl ik nog studeer (aan een universiteit) en ook nog eens op een Marokkaan lijk. Dus ik heb ook altijd die vooroordelen.

Het lijkt me dat je niet bijzonder hard hoeft te werken voor je BMW cabriolet Joe Gain. Met zo'n auto hebben mensen geen vooroordelen over je, iedereen begrijpt dat je zo'n bak voor een paar grijpstuivers kan kopen. Maak je niet druk!

That's...Montgomery Clift, honey!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:46:54 #59
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_10559985
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:21 schreef Joe Gain het volgende:
En waarom sparen, als je het van de bank ineens kunt lenen en daarna per maand terugbetalen? Dat is dus hoe ik het doe, en ik heb niet eens een strafblad!!!!! Goed he?!!
- omdat je dan nog jarenlang betaald aan een auto die je misschien al verkocht hebt?
- omdat je dat misschien niet meer kan doen als het financieel iets slechter gaat en dan komt de deurwaarder beslag leggen

Ik ben voor sparen

dinsdag 20 mei 2003 @ 14:00:05 #60
4210 Joe Gain
pi_10560355
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:33 schreef Bismarck het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het lijkt me dat je niet bijzonder hard hoeft te werken voor je BMW cabriolet Joe Gain. Met zo'n auto hebben mensen geen vooroordelen over je, iedereen begrijpt dat je zo'n bak voor een paar grijpstuivers kan kopen. Maak je niet druk!

Ha ha Bismarck,

Je pakt dus echt gelijk weer het mooiste model uit de cabrio-reeks van BMW. Hoewel de Baur niet direct mijn eerste keus zou zijn, kan ik je wel geruststellen door te zeggen dat mijn autootje er ietsje pietsje peutertje beter er uit ziet, maar ook niet veel hoor.....

dinsdag 20 mei 2003 @ 14:07:11 #61
4210 Joe Gain
pi_10560546
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:24 schreef Blommetje het volgende:
Status is, naar het schijnt, heel belangrijk bij die volkeren (marokkanen, turken usw...). Woon zelf nu naast een Turkse winkel en daar komt me op een zaterdag een wagenpark voorbij... pff
Auto is status, ze wonen in de regel niet zo mooi (of soms zelfs lelijk) maar een auto is veel.

Wij NL willen graag een groot huis, ruime keuken, fikse pc en nieuwe gadget. Je bent niet kewl als je nu met Nomad kleren koopt, want Nomad is uit Zo heeft ieder volk wat... zij de auto's wij de kleren de Duitsers de bratwurst....

Blommetje, dat klopt helemaal wat je zegt! Bij ons in Suriname wonen de mensen bij wijze van spreken in lemen hutjes, terwijl er een spiksplinternieuwe Mercedes of weet ik veel wat voor de deur staat. Dat is nou eenmaal cultuur.

Volkeren buiten Nederland lachen zich bijvoorbeeld helemaal suf als ze al die duizenden Nederlanders met hun caravan zien rijden, om op VAKANTIE te gaan!! VAKANTIE betekent voor andere volkeren luxe en comfort, en niet in een mobiel hutje met z'n allen opgekropt.

En trouwens, nederlanders steken relatief meer geld in hun vakantie of een nieuwe keuken of aanbouw en minder in een nieuwe auto, terwijl deze zaken bij de mensen uit andere windstreken veel minder relevant zijn. Een nieuwe keuken of een vakantie kan ze gestolen worden, maar comfortabel en luxe rijden heeft daarentegen weer een sterke voorkeur. Het is maar hoe je je geld besteedt.

pi_10561046
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:32 schreef Parabola het volgende:

[..]

sou een blanke natuurlijk noooooit doen

Ga jij maar eens een BMX cabrio op grijs zetten, veel succes ermee.
Bovendien, dat verandert niets aan de aanschafprijs.
pi_10561405
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:07 schreef Joe Gain het volgende:
En trouwens, nederlanders steken relatief meer geld in hun vakantie of een nieuwe keuken of aanbouw en minder in een nieuwe auto, terwijl deze zaken bij de mensen uit andere windstreken veel minder relevant zijn. Een nieuwe keuken of een vakantie kan ze gestolen worden, maar comfortabel en luxe rijden heeft daarentegen weer een sterke voorkeur. Het is maar hoe je je geld besteedt.
En dan nog het belachelijke bedrag aan bpm dat je hier betaald.
Als je dezelfde auto in belgie zou kopen betaal je 10.000 euro minder.
Vergelijk de prijzen van veel verkochte auto's zoals Golf of een 307 maar eens. Echt niet te filme in dit land.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:36:43 #64
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10561427
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:24 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Ga jij maar eens een BMX cabrio op grijs zetten, veel succes ermee.

Er is meer mogelijk dan je denkt (meer iets voor PTA)
quote:
Bovendien, dat verandert niets aan de aanschafprijs.
Wel aan wat je er na belasting voor neer moet leggen. Lijkt me net effe belangrijker dan de aanschafprijs
Slaapt winter
en zomer
pi_10561550
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:36 schreef Parabola het volgende:

[..]

Er is meer mogelijk dan je denkt (meer iets voor PTA)
[..]

Wel aan wat je er na belasting voor neer moet leggen. Lijkt me net effe belangrijker dan de aanschafprijs

Het gaat hier over hoe je zo'n auto kan kopen wanneer je net 18 bent.
In dit topic is de aanschafprijs dus meer van belang.
En wij konden een Saab Cabrio niet op grijs krijgen, dus leg mij maar eens uit waarom het met een BMW dan wel zou moeten lukken.
Je kunt hoogstens de BTW aftrekken.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:46:06 #66
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10561658
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:41 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Het gaat hier over hoe je zo'n auto kan kopen wanneer je net 18 bent.
In dit topic is de aanschafprijs dus meer van belang.

Je leest slecht, het grijze kenteken sloeg op Kreator's post over de eigenaren van de shoarmatent.
quote:
En wij konden een Saab Cabrio niet op grijs krijgen, dus leg mij maar eens uit waarom het met een BMW dan wel zou moeten lukken.
Je kunt hoogstens de BTW aftrekken.
Misschien ben je niet creatief genoeg?
Slaapt winter
en zomer
pi_10562002
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:46 schreef Parabola het volgende:

[..]

Je leest slecht, het grijze kenteken sloeg op Kreator's post over de eigenaren van de shoarmatent.
[..]

Misschien ben je niet creatief genoeg?

Je hebt gelijk, en we gaan nu ook aardig off-topic.
Ik ben verder wel aardig creatief. De belastingdienst was er echter niet van te overtuigen dat hij voor de bezorging gebruikt zou gaan worden.
Dus wel BTW aftrekbaar, niet op grijs.
pi_10562052
-sparen, hard werken, belachelijk veel uren maken.
-prioriteiten stellen. Niet duur uitgaan, of zuipen(islam).
-verzekering op naam van ouders
-veel contacten dus vriendenprijsjes.
-lenen

Wees blij dat zij hun status en auto zo belangrijk vinden want;
-ze spekken de staatskas met hoge wegenbelasting.
-dure auto's verbruiken veel en ze rijden op benzine = veel accijns.
-ze kopen geen japanners maar Duitse auto's. Het geld blijft dus in Europa.

Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:02:15 #69
34793 neo567
You know who
pi_10562095
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:00 schreef creepy_stalker het volgende:
-sparen, hard werken, belachelijk veel uren maken.
-prioriteiten stellen. Niet duur uitgaan, of zuipen(islam).
-verzekering op naam van ouders
-veel contacten dus vriendenprijsjes.
-lenen

Wees blij dat zij hun status en auto zo belangrijk vinden want;
-ze spekken de staatskas met hoge wegenbelasting.
-dure auto's verbruiken veel en ze rijden op benzine = veel accijns.
-ze kopen geen japanners maar Duitse auto's. Het geld blijft dus in Europa.

Over die eerste regel heb ik m'n twijfels. Vraag mij niet waarom, maar ik heb m'n twijfels...
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:21:17 #70
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10562607
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:02 schreef neo567 het volgende:

[..]

Over die eerste regel heb ik m'n twijfels. Vraag mij niet waarom, maar ik heb m'n twijfels...

Als we het niet aan jou moeten vragen, aan wie dan wel?
Slaapt winter
en zomer
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:24:21 #71
34793 neo567
You know who
pi_10562693
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:21 schreef Parabola het volgende:

[..]

Als we het niet aan jou moeten vragen, aan wie dan wel?

Ohh ik wist niet dat jij er ook was
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:29:49 #72
29429 Dissection
King of all kings
pi_10562869
Jep, sommige mensen hebben andere prioriteiten, zoals in dit geval onze getinte medelanders. Vaak wonen ze in een kutflatje (wat anders voor studenten geweest zou zijn), maar hebben wel een dikke bak voor de deur staan, so be it. Ook werken ze zichzelf helemaal te pleuris om de lening terug te betalen, want anders wordt die dikke bak netjes door de bank teruggenomen.

1 ding snap ik niet, hoe kunnen die kereltjes de HELE dag in zo'n bak rondrijden, er zal toch wel een keer gewerkt/gedealt moeten worden?

dinsdag 20 mei 2003 @ 15:33:46 #73
35279 Parabola
Sapere aude
pi_10563018
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:29 schreef Dissection het volgende:
...
1 ding snap ik niet, hoe kunnen die kereltjes de HELE dag in zo'n bak rondrijden, er zal toch wel een keer gewerkt/gedealt moeten worden?
Misschien:
quote:
Vaak zijn het grote families, en de familie is hecht.Ze kopen de auto met een paar man, vandaar kunnen ze het financieren!
of:
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:24 schreef BAZZA het volgende:
Vaak hebben ze gewoon een blauwe nummerplaat
Slaapt winter
en zomer
  woensdag 21 mei 2003 @ 14:41:32 #74
49615 Bismarck
pi_10585288
quote:
...
Die jongens dealen natuurlijk vanuit hun auto. Beetje van hot naar her rijden, pakketjes afleveren .
  woensdag 21 mei 2003 @ 16:55:00 #75
29429 Dissection
King of all kings
pi_10588670
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 14:41 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Die jongens dealen natuurlijk vanuit hun auto. Beetje van hot naar her rijden, pakketjes afleveren .

Foei dat is niet politiek correct jongeman
Maar hoogst waarschijnlijk wel waar...
pi_10729214
CONCLUSIE:

- sommigen (minderheid) zijn crimineel
- sommigen werken hard, lenen volop geld terwijl ze nog thuis of in een ruine wonen
- sommigen krijgen een auto van de zaak en gooien er volop eigen bijdrage bij (ikke )
- sommigen LENEN de auto van hun oudere broer, vader, oom, neef
- sommigen kopen zo'n auto samen met andere familieleden
- sommigen importeren zeer cheap een schade-auto en knappen hem op
- BMW's lijken nieuw ook al zijn ze 6 jaar oud omdat ze jaar in jaar uit altijd dezelfde modellen maken (tot Chris Bangle hoofdontwerper werd)

Het is idd waar dat in bepaalde culturen de auto een hogere status verschaft dan een huis, dat verklaart alles.

ps. Een Turkse vriend van mij had een vermogende zwager (directeur) en die had een BMW-cabrio voor zijn vrouw gekocht. Hij mocht daar dus stoer in cruisen compleet met petje en al, waarschijnlijk dacht iedereen dus dat hij een drugsdealer was.....

Nothing is what it seems....

pi_10739490
Hier in de buurt gaan ook een aantal verhalen dat een marokaans groepje jongeren LOVERBOYS zijn van 1 of andere vieze nederlandse vent. Hij geeft die jongens alles (horloges, geld, kleding, parfum, en ze mogen in zijn bmw+mercedes rijden/lenen) .......
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
  woensdag 28 mei 2003 @ 19:17:20 #78
17163 Spina1
Forget 'bout it..
pi_10739755
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 19:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hier in de buurt gaan ook een aantal verhalen dat een marokaans groepje jongeren LOVERBOYS zijn van 1 of andere vieze nederlandse vent. Hij geeft die jongens alles (horloges, geld, kleding, parfum, en ze mogen in zijn bmw+mercedes rijden/lenen) .......
Ik denk niet dat loverboys het goede woord is voor zulke gasten..
pi_10739780
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 11:26 schreef LaTiNo het volgende:

ps. Een Turkse vriend van mij had een vermogende zwager (directeur) en die had een BMW-cabrio voor zijn vrouw gekocht. Hij mocht daar dus stoer in cruisen compleet met petje en al, waarschijnlijk dacht iedereen dus dat hij een drugsdealer was.....

Er vast ook een heleboel Marokkanen die zo'n zwager hebben.

Ik en mijn vooroordelen.

[url=http://www.xs4all.nl/~spekmen/remote/elpollodiablo.mp3]el pollo diablo[/url]
pi_10740063
Als ik naar school fiets door een Molukse wijk zie ik ook elke dag BMW's enzo, maar volgens mij is het gewoon een statussymbool ofzo.
  woensdag 28 mei 2003 @ 19:34:24 #81
35363 Nawijnschenk
Rechts heeft voorrang!
pi_10740083
[farzin mode]
Die hebben ze verdiend met keihard werken

dat jij alleen al de suggestie wekt dat die niet zo zou zijn maakt je al een racist van het niveau hitler
[/farzin mode]

[url=http://web.planet.nl/news/achterhetnet/ondertussen/flash/300802_ondertussen.swf]Nawijn komt zonneschijn![/url][br][br]Never get in a discussion with Farzin, he will bring you down to his level, and beat you with experience
  donderdag 29 mei 2003 @ 12:55:32 #82
52346 DeltaOne
Private "Delta One"
pi_10753931
Ik ben zelf half zweeds half Amerikaans, maar ik heb in de gaten dat jullie "nederlanders" jaloers zijn

Bij mij woont ook een 19-jarige marokkaan met een dikke mercedes van het bouwjaar 2000.. Hoe die aan het geld kwam?

nou simpel

- toen ie 14 was ging ie in de supermarkt werken.. tot zijn 16e

Hij ging alles sparen. das al 3000 euro ( niet zoveel )

- op zijn 16e - 17e en 18e werkte hij in een bedrijf; daar had hij 8000 euro aan verdiend.

Voor 11.000 euro had ie een 2e handse gekocht, en opgeknapt.

En wat echt te ver was gegaan was toen we met een paar vrienden in zijn auto zaten te rijden, een politie agent kwam en hem een klap uit deelde ; hij zei namelijk k*nker k*t marokkaan , altijd stelen stelen en stelen

Dus niet meteen marokkanen en turken gaan beschuldigen van criminele activiteiten, wat zou jij ervan vinden dat als jij het echt verdiend had, 5 jaar lang aan gewerkt, en iemand zegt dat je het hebt gestolen |:

"Keep ur friends close, but ur enemy closer"
  donderdag 29 mei 2003 @ 19:47:17 #83
4210 Joe Gain
pi_10760320
Inderdaad. helemaal eens met DeltaOne. Ik heb een buitenlands uiterlijk en een BMW cabrio waar ik gewoon hard voor werk. Misschien is het niet jouw smaak, who cares. En natuurlijk rijden er jongens rond die op een oneerlijke manier aan die auto's komen, SO WHAT!!?? Als je er eentje voorbij ziet rijden, dan kun je toch niet in z'n hoofd/strafblad/girorekening/GiroBlauw/ZIlvervloot/drugskoffer kijken.

HEt heeft alles te maken met :" Wat heeft een ander, en wat heb ik?" Typisch Nederlands.

ALs ik met die auto op vakantie ben,krijg ik alleen maar positieve reacties. Mensen die zeggen dat ze het een mooie auto vinden, en mensen die mij complimenteren. Duitsers, Fransen, Italianen en zelfs Belgen. Maar zodra ik Nederland ben, voel ik mij weer die kankermarokkaan die in een drugsauto rijdt. Walgelijk.

Buiten Nederland krijg je 'thumbs up', binnen Nederland afgunst, jaloezie en allerlei andere soorten negatieve energie.

Helaas helaas.....

Maar om passend af te sluiten, het is de afgelopen dagen lekker weer geweest, en heb alweer een boel kilometertjes 'ultimate cruisin'' er op zitten. Dit topic heeft em toch bezig gehouden want het raakt mij persoonlijk, maar gelukkig heb ik mijn credo om mijzelf weer op te vrolijken-----------------> " THE WIND IN MY FACE WILL DRY MY TEARS!!!!! "

pi_10760410
Gewoon eerlijk verdiend.
  donderdag 29 mei 2003 @ 20:19:18 #85
4210 Joe Gain
pi_10760852
in mijn geval wel.
  donderdag 29 mei 2003 @ 20:29:12 #86
8502 BAZZA
pi_10761006
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:52 schreef schatje het volgende:
Gewoon eerlijk verdiend.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  donderdag 29 mei 2003 @ 22:49:36 #87
4210 Joe Gain
pi_10763272
  vrijdag 30 mei 2003 @ 03:49:01 #88
49615 Bismarck
pi_10766927
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 12:55 schreef DeltaOne het volgende:
Ik ben zelf half zweeds half Amerikaans, maar ik heb in de gaten dat jullie "nederlanders" jaloers zijn

Bij mij woont ook een 19-jarige marokkaan met een dikke mercedes van het bouwjaar 2000.. Hoe die aan het geld kwam?

nou simpel

- op zijn 16e - 17e en 18e werkte hij in een bedrijf; daar had hij 8000 euro aan verdiend.

En wat echt te ver was gegaan was toen we met een paar vrienden in zijn auto zaten te rijden, een politie agent kwam en hem een klap uit deelde ; hij zei namelijk k*nker k*t marokkaan , altijd stelen stelen en stelen

Dus niet meteen marokkanen en turken gaan beschuldigen van criminele activiteiten, wat zou jij ervan vinden dat als jij het echt verdiend had, 5 jaar lang aan gewerkt, en iemand zegt dat je het hebt gestolen |:

Sja, we kijken ook niet zozeer vreemd op van auto's van 11000 euro maar meer van de gasten die in hun cabrio's en coupé's van minimaal 50000 euro rondrijden. Kijk, voor 6000 euro heb ik ook een Porsche 944, er is echter een groot verschil tussen een 944 van 6000 euro of een 911 turbo van 150000 euro.
Door de bank genomen kan ik dan ook zeggen dat ik een Porsche rij. Niemand kijkt vreemd op wanneer hij een allochtoon in een model uit de oude serie ziet rijden. Uit de kunst!!
pi_10766999
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 20:29 schreef BAZZA het volgende:

[..]

schattig he, zo'n naieveling
  Milf vrijdag 30 mei 2003 @ 05:20:10 #90
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_10767011
mijn broertje heeft ook een vette BMW met vanalles en nog wat.
en hij is nu nog maar 22 ( heeft um al twee jaar)

rara? hoe kan dat?

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_10767014
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 05:03 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

schattig he, zo'n naieveling

Dat zal best, maar hoeveel autochtonen rijden er in een auto van de bank ? Een collega van mij is ook marokkaan, en die is gewoon gek van auto's ... Elke cent die ie overhoud stopt ie in z'n autos. Net zoals een autochtone vriend van me doet. Ik stop liever m'n geld in computers of andere zooi, lekker belangrijk. Ik vind het gewoon te gek dat iemand zo'n liefde voor auto's heeft, en ik zou ook graag zo'n leuke bak willen rijden. Maar ja, kwestie van prioriteiten he...
  vrijdag 30 mei 2003 @ 05:30:17 #92
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_10767018
quote:
Ik zie om de haverklap jongere marrokanen/ turken in een mercedis of bmw. Allemaal van een jaartje of 18,19. Wat ik me nou afvraag, waar doen ze het in godsnaam van., Ik ben nu 23 en heb een leuke auto van de zaak. Ik werk me helemaal de pleuris daarvoor. Maar ik zie ze telkens weer. Jongere marokkanen in grote dure cabrio's. Weet iemand hoe ze dat voor elkaar krijgen?
het heeft zeker met illegale dingen te maken, drugs e.d.
maarja, boeien? nederlanders van dezelfde leeftijd vallen niet op..en misschien zitten die wel in de kinderporno..wie zal het zeggen..

een tweede is dat allochtonen auto's een heel belangrijk goed vinden..veel meer dan wij nederlanders..ze SPAREN dus vaak liever voor een mooie auto, dan dat ze elke week uit gaan.

verschil van opvoeding, mening, of wat dan ook...

laat ze lekker rijden, iig

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 30 mei 2003 @ 05:35:31 #93
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_10767021
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:47 schreef Joe Gain het volgende:
Inderdaad. helemaal eens met DeltaOne. Ik heb een buitenlands uiterlijk en een BMW cabrio waar ik gewoon hard voor werk. Misschien is het niet jouw smaak, who cares. En natuurlijk rijden er jongens rond die op een oneerlijke manier aan die auto's komen, SO WHAT!!?? Als je er eentje voorbij ziet rijden, dan kun je toch niet in z'n hoofd/strafblad/girorekening/GiroBlauw/ZIlvervloot/drugskoffer kijken.

HEt heeft alles te maken met :" Wat heeft een ander, en wat heb ik?" Typisch Nederlands.

ALs ik met die auto op vakantie ben,krijg ik alleen maar positieve reacties. Mensen die zeggen dat ze het een mooie auto vinden, en mensen die mij complimenteren. Duitsers, Fransen, Italianen en zelfs Belgen. Maar zodra ik Nederland ben, voel ik mij weer die kankermarokkaan die in een drugsauto rijdt. Walgelijk.

Buiten Nederland krijg je 'thumbs up', binnen Nederland afgunst, jaloezie en allerlei andere soorten negatieve energie.

Helaas helaas.....

Maar om passend af te sluiten, het is de afgelopen dagen lekker weer geweest, en heb alweer een boel kilometertjes 'ultimate cruisin'' er op zitten. Dit topic heeft em toch bezig gehouden want het raakt mij persoonlijk, maar gelukkig heb ik mijn credo om mijzelf weer op te vrolijken-----------------> " THE WIND IN MY FACE WILL DRY MY TEARS!!!!! "

helemaal mee eens.

ik hou idd niet van grote patser auto's...ik denk ook wel eens 'hoe komt ie daar aan?' maar dat denk ik net zo goed bij blanke mercedes-rijders..laat ieder gewoon zijn gang gaan...

* TheWilliedockSaints walgt van die typisch hollandse afgunst

(er zijn weinig dingen die ik typisch nederlands vind...maar afgunst is wel het belangrijkste.....) (merk ik zelf ook trouwens) (maar goed, ik kan dingen relativeren) (fok )

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  vrijdag 30 mei 2003 @ 07:49:17 #94
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10767128
De rente is zo laag. Als je een beetje een fatsoenlijk inkomen hebt moet je voor de lol eens bij de bank gaan vragen hoeveel doorlopend krediet je kan krijgen op je bankrekening. Daar zal je van schrikken, dat is een flink bedrag. En dat is dan lang niet de goedkoopste vorm van lenen. Met een beetje inkomen kan je makkelijk veel geld lenen voor een auto. Of dat verstandig is is iets anders.
pi_10768481
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 07:49 schreef Leonardo1504 het volgende:
De rente is zo laag. Als je een beetje een fatsoenlijk inkomen hebt moet je voor de lol eens bij de bank gaan vragen hoeveel doorlopend krediet je kan krijgen op je bankrekening. Daar zal je van schrikken, dat is een flink bedrag. En dat is dan lang niet de goedkoopste vorm van lenen. Met een beetje inkomen kan je makkelijk veel geld lenen voor een auto. Of dat verstandig is is iets anders.
Even voor de grap bij de Postbank gekeken hoeveel ik zou kunnen lenen. Dat blijkt te zijn 'zonder meer €45.000, maar meer is bespreekbaar.
  vrijdag 30 mei 2003 @ 10:48:45 #96
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_10768554
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 10:44 schreef HiZ het volgende:

[..]

Even voor de grap bij de Postbank gekeken hoeveel ik zou kunnen lenen. Dat blijkt te zijn 'zonder meer €45.000, maar meer is bespreekbaar.

Ik bedoel maar ...
pi_10768594
Hetzelfde geldt overigens voor kampbewoners Maar goed, ik vind het beetje een gedekte vraag om toch je vooroordelen te spuien...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:25:22 #98
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_10769230
Drugshandel
pi_10769296
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 12:55 schreef DeltaOne het volgende:

nou simpel

Was dan zeker een Mercedes A-klasse?
Voor 22.000 een knappe mercedes uit 2000...
Neuj
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:30:51 #100
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_10769333
Achja, ik kan me er niet meer druk om maken, ik kijk er wel omheen.
Indoor swimming, suburban living.
pi_10769369
quote:
hard werken, kei hard werken, let maar op, overdag zie je die dingen nooit rondrijden

Trouwens van alle Marokkanen, Turken weet ik veel waar ze vandaan komen, die ik ken die gewoon werken, een eigen zaak hebben of gewoon een leuke baan hebben rijdt er geen 1 een dikke auto.

vrijdag 30 mei 2003 @ 11:40:52 #102
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_10769510
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:32 schreef blieblie het volgende:

[..]

overdag zie je die dingen nooit rondrijden

hehehe overdag zie je ze NOOOOIT!!

* GrymReaper bedoeld dit sarcastisch.

-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
pi_10769592
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:40 schreef GrymReaper het volgende:

[..]

ik nie dan
  vrijdag 30 mei 2003 @ 11:49:47 #104
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_10769690
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:44 schreef blieblie het volgende:

[..]

ik nie dan

hehehe ja ik had hem door!
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
  vrijdag 30 mei 2003 @ 15:22:02 #105
8502 BAZZA
pi_10773219
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:40 schreef GrymReaper het volgende:

Drugsrunners slapen meestal overdag om in de nachtelijke uren het brood te verdienen
pi_10775892
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 11:32 schreef blieblie het volgende:

[..]

hard werken, kei hard werken, let maar op, overdag zie je die dingen nooit rondrijden

Trouwens van alle Marokkanen, Turken weet ik veel waar ze vandaan komen, die ik ken die gewoon werken, een eigen zaak hebben of gewoon een leuke baan hebben rijdt er geen 1 een dikke auto.

er is een groep goeie buitenlanders.. dat is waar jij het over hebt..

maar er is ook een groep slechte buitenlanders en die buiterlanders hebben niet zo'n mentaliteit om iets te verdienen om hun gezin te kunnen onder houden dus gaan ze maar stelen / jatten/ illegaal spul verkopen..

zelf ben ik ook buitenlands.. en ik ken in mijn omgeving geen enkele medesoort die van een uitkering leeeft..

kan je van die andere buitenlanders niet zeggen. die leven van hun uitkering..

pi_10776697
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 17:32 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

er is een groep goeie buitenlanders.. dat is waar jij het over hebt..

maar er is ook een groep slechte buitenlanders en die buiterlanders hebben niet zo'n mentaliteit om iets te verdienen om hun gezin te kunnen onder houden dus gaan ze maar stelen / jatten/ illegaal spul verkopen..

zelf ben ik ook buitenlands.. en ik ken in mijn omgeving geen enkele medesoort die van een uitkering leeeft..

kan je van die andere buitenlanders niet zeggen. die leven van hun uitkering..

Maar het rare is dus dat er wel veel ontzettend dure pimpbakken rondrijden met buitenlanders... In bepaalde buurten dan.
pi_10815646
ik ken een jongen hij heeft een hyundai coupe fx gekocht, hij heeft lang gespaard, hij werkt in de horeca dan verdien je goed, heeft ook wat geld van zijn ouders geleend, meestal is de auto waarin ze rijden niet van hun maar van broer of vader, sommige zitten in het drugs circuit, die zijn meestal wat ouder dan 20, ik ken ook sommige die een eigen coffeeshop hebben, een andere heeft een telecomzaak, rijd in een mercedes clk, die heeft het eerlijk verdiend, zo is het ook met turken antilliane
long time no see
pi_10926931
  vrijdag 6 juni 2003 @ 19:42:21 #110
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_10937309
Nederlanders van 21 kopen toch ook gewoon een huis van ¤200.000,-
Dat kost je wel dik ¤800,-
Voor ¤800,- kan je ook een leuke PL afsluiten en een leuke auto kopen.

Wie hier het slimst is mag je voor je zelf houden.

Iemand Fien soms gezien?
pi_10948044
Wat een onzin zeg!Je moet ten eerste een vast inkomen hebben om een lening af te sluiten, en er is echt niet 1 kredietverstrekker te vinden die zonder een huis als onderpand jou wel even lening gaat verstrekken van 200.000 pleurootjes!
Ik woon zelf nu helaas nog even in Rotterdam op de Slinge, een buurt die de afgelopen 4 jaar ontzettend is achteruit gegaan en tegen het havengebied aanligt, maar ik kan uit meer dan genoeg ervaring van zowel mijn beroep uit (douane) als prive, dat de meeste jongens uit deze buurten die in zo`n dure auto rijden, en dan heb ik het niet over die bmw middenklassers van 8000 euro uit 1993, maar over gloednieuwe bmw cabrio`s, of audi s3, of duurder, zeker in de drugs- of vrouwenhandel zitten.
pi_10950359
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:13 schreef Gunmen het volgende:
[afbeelding]
pi_11000178
ik ken ene turk. z'n vadertje heeft em de auto betaald. zielig. en ik maar hard beuken voor mn renault 19
  dinsdag 10 juni 2003 @ 13:47:51 #114
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
  dinsdag 10 juni 2003 @ 14:09:48 #115
35279 Parabola
Sapere aude
pi_11006795
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 08:43 schreef aepstar het volgende:
ik ken ene turk. z'n vadertje heeft em de auto betaald. zielig. en ik maar hard beuken voor mn renault 19
Wel on-topic blijven, het ging hier om Marokkanen, niet om Turken
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 13:47 schreef sgoldie het volgende:
altijd gejat
Goed! Stevig onderbouwd, geheel niet generaliserend en sterk verwoord! Ga zo door.
Slaapt winter
en zomer
  dinsdag 10 juni 2003 @ 14:53:46 #116
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_11007817
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 14:09 schreef Parabola het volgende:

Goed! Stevig onderbouwd, geheel niet generaliserend en sterk verwoord! Ga zo door.

dankjewel
  donderdag 12 juni 2003 @ 02:35:40 #117
55525 Sergeant_Baracus
No one like us, we don't
pi_11049694
Het zijn allemaal koeriers die maandelijks is een keertje over de grens gaan met een kilo'tje. Zo simpel is dat. En dat geldt niet alleen voor Mocro's. Want ga jij maar is een keer Radar kijken en dan zijn bijna alle oplichters niet-buitenlanders. En dan heb ik het geen eens over de beurs en bouw fraude en de witwaspraktijken waar MILJOENEN in omloop is. En dat word allemaal gedaan door blanke (zogenaamde "goede burgers") mensen.

ps. Ik wil de nederlandse mensen niet aanvallen het is alleem maar omdat het altijd om buitenlanders gaat.

donderdag 12 juni 2003 @ 08:43:39 #118
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_11050739
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 02:35 schreef Sergeant_Baracus het volgende:
Het zijn allemaal koeriers die maandelijks is een keertje over de grens gaan met een kilo'tje. Zo simpel is dat. En dat geldt niet alleen voor Mocro's. Want ga jij maar is een keer Radar kijken en dan zijn bijna alle oplichters niet-buitenlanders. En dan heb ik het geen eens over de beurs en bouw fraude en de witwaspraktijken waar MILJOENEN in omloop is. En dat word allemaal gedaan door blanke (zogenaamde "goede burgers") mensen.

ps. Ik wil de nederlandse mensen niet aanvallen het is alleem maar omdat het altijd om buitenlanders gaat.

jij bent zeker buitenlander en hebt een mooie auto?
  donderdag 12 juni 2003 @ 16:22:07 #119
55525 Sergeant_Baracus
No one like us, we don't
pi_11062544
Nee, geen van beide.

Jij bent zeker een Nederlander met een rotte bak.

donderdag 12 juni 2003 @ 18:43:06 #120
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_11066229
Ik had ook zo'n grote dikke vette cabrio kunnen kopen.. dan had ik alleen de eerstkomende 10 jaar weer wat nieuwe maandelijkse lasten erbij...

Dus heb ik maar een oud brak opeltje gekocht.

From the ashes...
pi_11072918
quote:

1 ding is zeker, dat soort auto's staan echt NOOIT s'morgens in de file op de A2/12/ etc.
Be careful what you wish...You just might get it.
  donderdag 12 juni 2003 @ 23:01:29 #122
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_11073061
Heb begrepen dat ze die dingen ook in groepsverband kopen. ene week Ali erin, volgende week zijn neef en dan pa weer enzovoorts. Alles voor een statusverhogend iets.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 12 juni 2003 @ 23:12:46 #123
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_11073352
Zij met de grote auto's en DE BANK hebben samen veel geld !!!!!

Iedereen kan een grote auto rijden maar er zijn verstandige mensen die niet alleen maar gaan werken om de lening van hun auto te betalen en zoals al eerder genoemd ze hebben liever een dure auto dan een fatsoenlijke inrichting. Maar dat is ieder voor zich.

Ga naar de bank en je kunt ook een dure auto rijden...........

EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
  vrijdag 13 juni 2003 @ 00:02:29 #124
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11074635
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 08:43 schreef aepstar het volgende:
Ja zielig voor jou dat jij niet zo'n vader hebt!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_11089239
Hoe zit het nou: ff mij visie

- veel wonen met hele familie's in 1 huis logisch er is veel geld in huis kopen ze gezamelijk auto waar iedereen in mag rijden.
- tuurlijk zijn ook criminelen zijn ook vooroordelen maarja bewijs het maar.
- vele hebben familie in belgie/duitsland auto's (2de hands) zijn daar stukken goedkoper, Belgische turk koopt nieuwe Mercedes SL600 verkoopt BMW 540 aan Nederlandse neef voor familie prijs.
- tuurlijk zijn er ook hardwerkende gasten, naja na op water en brood geleeft te hebben kan men 1ste BMW kopen.
- ze zijn gelukkig met weinig, dus jah meer geld naar de auto.
- Vele wagen zijn van neven en vrienden/kennissen dus jah als neef weg is naar buitenland voor zaken mag ander er in rijden.
- Denk dat de wagens alleen maar WA zijn verzekerd, is dus ook goedkoper.

Ik ga incognito door het leven..........
pi_11091020
Als ik spangen als voorbeeld neem in R'dam. De buurt is zwaar klote..je kan echt je ramen dicht doen..maar toch hebben ze in R'dam west allemaal Vette Dure auto's...en dit is het echt..als het niet van zwart geld is..dan spenderen ze 80 tot 90 procent van hun inkomen aan een lease auto..kinderbijslag voed ze wel..(ik ben trouwens zelf een buitenlander dus noem me gee racist..ik ben met zulke mensen opgegroeid..dus puur ervaring)..eten is niet belangerijk als ik maar een vette auto heb...heel krom dus..

En ik zag iemand het al zeggen...Doorverkoop..maw heling speelt ook een grote rol..zijn geboren oplichters

vrijdag 13 juni 2003 @ 18:13:07 #127
4210 Joe Gain
pi_11092052
In Nederland en Belgie zijn het de Marokkanen, in Frankrijk de Algerijnen, in Duitsland de Joegoslaven, in Zwitserland de Afrikanen en de Joegoslaven, in Amerika de Mexicanen en de Afrikanen, in Suriname de Creolen, in Rusland de Tjetchenen etc.

Zie je een patroon? Heeft dus niets te maken met 'geboren oplichters', het is een maatschappelijk-economisch verschijnsel.

Als jij lid was van een minderheidsgroepering op basis van je kleur of afkomst in een overwegend blank, kapitalistisch land, zou de kans heel groot zijn dat jij jezelf ook zo'n auto cadeau zou doen, op wat voor manier dan ook.

Het HEEFT DUS GEEN FUCK MET RAS TE MAKEN!!!!!!!!!

Ik heb nu al een behoorlijk stuk domme opmerkingen in dit topic voorbij zien komen, en ik kan mij er zo kwaad over maken.

Daar waar het sommige buitenlanders schort aan nederlandse normen en waarden, schort het sommige posters hier toch echt aan intelligentie......

Doe me een lol en ga eens wat sociale psychologie-boeken lezen, dan verzeker ik je dat genezing echt zeer dichtbij is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZO, ik ga weer naar buiten, effe een shake halen in mijn BMW-cabrio.....misschien valt er ergens nog wat te pooieren of een onschuldige blanke te beroven.................

zaterdag 14 juni 2003 @ 17:03:58 #128
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_11107677
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:13 schreef Joe Gain het volgende:

Als jij lid was van een minderheidsgroepering op basis van je kleur of afkomst in een overwegend blank, kapitalistisch land, zou de kans heel groot zijn dat jij jezelf ook zo'n auto cadeau zou doen, op wat voor manier dan ook.

Ik heb nu al een behoorlijk stuk domme opmerkingen in dit topic voorbij zien komen, en ik kan mij er zo kwaad over maken.

Kan je daar ook al lid van worden ?
Waar zijn die inschrijfformulieren ?

over domme opmerkingen gesproken ,nu je eigen niet te kwaad maken he ?

EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
  zaterdag 14 juni 2003 @ 18:46:32 #129
8502 BAZZA
pi_11109501
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:13 schreef Joe Gain het volgende:

Waarom zou ik dat doen dan
  zaterdag 14 juni 2003 @ 22:02:09 #130
4210 Joe Gain
pi_11112760
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 18:46 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen dan

Je kiest er dus nooit voor om lid van een minderheidsgroepering te zijn, niemand is voor z'n lol een minderheid.

En mezelf niet te kwaad maken? 't komt door dit soort gedachtegangen en mentaliteit dat ik zo gemotiveerd ben om mijn dubbele academische opleiding als buitenlander met een rotvaart af te maken, en onafhankelijk te zijn. Je moet er toch niet aan denken zulke zielen als je baas of manager te hebben. Om maar even een voorbeeld te geven. Je moest eens weten wat je aanricht met zulke gedachten bij de mensen die wel gewoon hard werken voor zo'n auto, om even on-topic te blijven.

zaterdag 14 juni 2003 @ 22:06:19 #131
8502 BAZZA
pi_11112841
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 22:02 schreef Joe Gain het volgende:

Je kiest er dus nooit voor om lid van een minderheidsgroepering te zijn, niemand is voor z'n lol een minderheid.

Oh... het leven van een minderheid kan ook erg intressant zijn hoor
als "Westerling" is het leven erg prettig in Rusland
quote:
En mezelf niet te kwaad maken? 't komt door dit soort gedachtegangen en mentaliteit dat ik zo gemotiveerd ben om mijn dubbele academische opleiding als buitenlander met een rotvaart af te maken, en onafhankelijk te zijn. Je moet er toch niet aan denken zulke zielen als je baas of manager te hebben. Om maar even een voorbeeld te geven. Je moest eens weten wat je aanricht met zulke gedachten bij de mensen die wel gewoon hard werken voor zo'n auto, om even on-topic te blijven.
Maar waarom dan zo'n auto kopen en niet bv je geld in een huis stoppen?

ja laat het over komen alsof van die figuren al hun geld in een auto stoppen omdat ze tot een minderheid behoren

zaterdag 14 juni 2003 @ 23:06:33 #132
4210 Joe Gain
pi_11113700
Waarom zo'n auto kopen en niet in een huis stoppen?

Dat heb ik geprobeerd in een eerdere post uit te leggen.
Jij gaat er dus van uit dat geld in een huis stoppen verstandiger is dan in een auto. Dat zijn JOUW normen en waarden, niet de mijne. Ik kan wel duizenden redenen hebben om mijn geld niet in een huis te stoppen, zoals bijv. ik heb al een huis, mijn vader is rijk en heeft een huis voor me gekocht, ik vind het niet leuk om in een huis te wonen, ga maar door.

Daarbij zou je ook kunnen denken, ik mijn geld in een auto čn een huis, het is toch niet het een of het ander?

Mijn betoog over minderheidsgroeperingen slaat op de suggestie die Fokaapje probeert te wekken door te zeggen dat Tuken en Marokkanen 'geboren oplichters' zijn. Ik heb getracht uit te leggen waarom hij er mijns inziens een valse gedachtegang op nahoudt.

zondag 15 juni 2003 @ 09:39:00 #133
57488 oSnOfLa
BeZeRKed and Freaked out !!!
pi_11118626
Iedereen die balletjes verkoopt rijd in een dure auto.
Daarom worden ze ook gepakt na een tijdje
[url=http://www.osnofla.com]lick here[/url]***[url=http://specs.tweak.to/8134]Specz[/url]
  zondag 15 juni 2003 @ 10:10:16 #134
4210 Joe Gain
pi_11118804
quote:
Op zondag 15 juni 2003 09:39 schreef oSnOfLa het volgende:
Iedereen die balletjes verkoopt rijd in een dure auto.
Daarom worden ze ook gepakt na een tijdje
Dit klopt dus ook niet. De echte boeven die nog een beetje slim zijn, willen juist niet opvallen, en wonen gewoon in een rijtjeshuis en rijden in en normale auto. Het zijn vooral de jonge lefgozertjes met teveel geld die in zo'n auto rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')