quote:Whehe.
Op zaterdag 27 december 2003 21:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik *zie MSNnaam* 0.En die ga ik in januari ook hoogstwaarschijnlijk niet halen, dus kan ik pas in juni weer m'n eerste punten halen (hoor ik daar iemand 'verloren jaar' roepen?)
quote:De Najaarsintroductiekommissie?
En oh, ik ga hier binnenkort leden werven voor de NA-IK van cyclades, dus dan heeft deze topickick toch nut..
quote:Dat weet niemand. Maar het moet voor na-introductie staan.
Op zaterdag 27 december 2003 21:35 schreef keeper het volgende:
De Najaarsintroductiekommissie?
Nerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 01:49 schreef keeper het volgende:
Leuk, zo'n eindopdracht Software Engineering waar ik net een leeg blaadje voor heb ingeleverd zodat ik het over een tijdje gratis en voor niks mag herkansen. Dat worden veel punten in Blok A van Semester 2.
Naja, voor de rest heb ik wel alles zo'n beetje gehaald vooralsnog, dus ik klaag niet.
Hehehe..ik ben nu zesdejaars en het aantal punten wordt ook niet echt meer. Maar goed...zo'n voorgebakken studie is natuurlijk niets, je moet uit het hokjesdenken stappen en gewoon lekker vakken volgen die je leuk vind...beetje rechten/psychologie/politicologie/medische informatiekunde/etcquote:Op zondag 28 maart 2004 11:42 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik kots van de UvAEco & bedrijfskunde doe ik nu (eerste jaar) en heb 2 punten...volgend jaar maar naar Tilburg ofzo...iets minder wiskundigs doen...
He kut, weer gemist...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:52 schreef ngbom het volgende:
maar ja aangezien dit een UvA meet topic is:
wanneer? donderdag 1 april 16.00u De Jaren achterin (of met lekker weer terras)
sowhatchusayin?
Ik was dit topic al kwijt. Dank u voor het omhoogtrappen!quote:Op donderdag 1 april 2004 19:29 schreef ullie het volgende:
[..]
He kut, weer gemist...
Hoe lang was 't geleden?quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niemand gezien.
Wel goed nieuws: ik heb 2 tussentoetsen gehaald, hetgeen dus misschien wel gaat betekenen dat ik weer studiepunten ga halen..
Ik zit op Roeterseiland en dan is de kans ook wel groot dat je ze ziet, want het Amstel-hotel zit op de hoek. Ik ben er nog langsgefietst vanmiddag, maar er waren alleen groupies voor de deur, geen Amerikaanse filmsterren.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef marsterretje het volgende:
En, iemand Brad Pitt en kornuiten nog gezien, of zitten jullie niet in het BG/OMHP?
Hoeveel studiepunten heb je tot nu toe behaald eigenlijk?quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niemand gezien.
Wel goed nieuws: ik heb 2 tussentoetsen gehaald, hetgeen dus misschien wel gaat betekenen dat ik weer studiepunten ga halen..
Voor een tentamen was het maart vorig jaar, daarna heb ik alleen nog 1 paper succesvol afgerond, vorig jaar in de zomervakantie.quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:44 schreef ullie het volgende:
[..]
Hoe lang was 't geleden?
Ik sta volgensmij nog steeds op 47,8 of 48,2 of zo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:29 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hoeveel studiepunten heb je tot nu toe behaald eigenlijk?
Hee dat komt me bekend voor...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voor een tentamen was het maart vorig jaar, daarna heb ik alleen nog 1 paper succesvol afgerond, vorig jaar in de zomervakantie.
Maar goed, dit zijn nog geen punten, maar wel goede aanzetjes daarvoor.
Ik heb George Clooney gezienquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:45 schreef marsterretje het volgende:
En, iemand Brad Pitt en kornuiten nog gezien, of zitten jullie niet in het BG/OMHP?
Waar was dat? Ik ben nu even uitgexcriptie'd, en wilk wel even een kijkje gaan nemenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:02 schreef LadyMagica het volgende:
[..]
Ik heb George Clooney gezien![]()
Het was woensdag al, dus of 'ie er nog staat ......quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:20 schreef marsterretje het volgende:
Waar was dat? Ik ben nu even uitgexcriptie'd, en wilk wel even een kijkje gaan nemen
Ik heb ooit iemand tegen zijn eigen uitwerpselen horen praten. In de WC naast me hoorde ik: "toe maar je kan het wel kom er maar uit".quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:21 schreef klnvntrbyt het volgende:
Kort verhaaltje over Peter L:
Die Peter L is echt gaar. Als ie gaat zeiken, dan praat hij hardop met tegen z'n piemel.
Was het geen hoogzwangere vrouw?quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:20 schreef ullie het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand tegen zijn eigen uitwerpselen horen praten. In de WC naast me hoorde ik: "toe maar je kan het wel kom er maar uit".
Zijdelings UvA gerelateerd want het was op een eerstejaarsweekend vande studievereniging.
Oh.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:21 schreef klnvntrbyt het volgende:
Kort verhaaltje over Peter L:
Die Peter L is echt gaar. Als ie gaat zeiken, dan praat hij hardop met tegen z'n piemel.
Wat hij brabbelt is onverstaanbaar voor een normaal mens (zoals ik).quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:05 schreef keeper het volgende:
Maar wat zegt hij dan zoal, klnvntrbyt?
Gaat het over lineaire algebra, of is het meer een luchtige conversatie over het weer? Of klaagt zijn penis wellicht over het gemis aan vrouwelijk vlees in zijn nabije omgeving?
Hoewel het niet verder gespecificeerd is in "tegen jezelf praten" en "tegen anderen praten".quote:ROTTERDAM - Nederlandse vrouwen praten en plassen graag tegelijk. Ruim 21 procent van de dames babbelt rustig door als ze naar het toilet gaan. De deur van het kleine kamertje is geen barrière; een op de vier vrouwen laat deze gewoon open. Mannen begrijpen niets van de vrouwelijke bezigheden tijdens de toiletgang. Slechts 5 procent van hen praat tijdens het toiletbezoek.
Dit blijkt uit een onderzoek dat schookmaakmiddelenfabrikant Glorix samen met onderzoeksbureau Blauw Research online heeft uitgevoerd onder 535 Nederlanders. De resultaten zijn donderdag gepubliceerd.
Is dat een voetbalclub ofzo?quote:Op zondag 5 oktober 2003 14:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, ik ben nu officiëel Cyclades-lid.
*wijst op sig*quote:Op maandag 6 september 2004 11:11 schreef trith het volgende:
[..]
Is dat een voetbalclub ofzo?![]()
Heel veel succes.quote:Op maandag 6 september 2004 10:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, vandaag weer beginnen. Inmiddels het derde jaar, en ik moet nu toch echt m'n laatste eerstejaarsvak gaan halen.
Bereid je maar vast voor op een periode van hellenangst en pijn.quote:Op maandag 6 september 2004 16:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kijk, dat in A'dam wonen doe ik al, dus dat is alvast winst. En verder wil ik dus het eerste jaar de tweedejaarsvakken die ik nog moet halen, en dan nog 1 eerstejaarsvak, zodat ik na de kerstvakantie mag gaan kutten met keuzevakken. Als dat zou lukken zou ik ontzetten gelukkig worden.
Daarom, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:14 schreef keeper het volgende:
En dat is zevendejaars(!) BIS-student...
Oh ja. Die heb ik ook ontvangen. Ik ben 'vergeten' dat ding in te vullen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:14 schreef keeper het volgende:
Nee, maar die spam had ik ook al gekregen ja. Ook laat al van ene Jorik Kool die voor z'n onderzoek studenten nodig had en daarom maar een stuk of zeven mailtjes pp rondstuurde om ajb mee te doen..
En dan ook leuk alle mailadressen gewoon in de To: gooien. En dat is zevendejaars(!) BIS-student...
Wat een kutzinconstructie.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:32 schreef keeper het volgende:
Dat inkoppertje had ik n.a.v. die zinsconstructie ook al gemaakt ja.
Net als de rest van de posts in die 4 topics dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:51 schreef DaForZz het volgende:
Dit heeft niks met een meeting te maken
Hulde. Hier put ik kracht uit om met mijn herkansingsopdracht, die ook maandag af moet zijn, te gaan beginnen.Voor het tentamen van dat vak had ik trouwens een whopping 7.36. Maar ik was nooit naar het praktikum geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nadeel is wel dat ik pas iets aan die punten heb als ik komende maandag 2 papers inlever, en u snapt natuurlijk dat ik daar nu nog mee moet beginnen. Dus u snapt dat mijn hele weekend verpest gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |