Ik ook.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, ik zie niks
Ik woon vlakbij het centrum, en jij?
Achter het oude politiebureauquote:Op maandag 10 mei 2004 10:19 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik ook.
Zeeheldenbuurt.
niks er van mijn katten komen nooit buiten dus een ander heft van mijn katten geen last kwa gejank ,gescheit en gepis,en zo zijn er meerdere van wie de kat niet buitenkomt dan ga je er toch geen belasting over betalenquote:Op maandag 19 mei 2003 01:21 schreef Profesor het volgende:
er zijn plaatsen waar ze geen belasting hoeven te betalen,me tante in warmehuizen betaald niksquote:Op maandag 10 mei 2004 16:54 schreef Xanthe het volgende:
En wat dacht je dan van hondjes die niet op straat/veldjes poepen?
En van mensen die het wél netjes opruimen?
Dan moet voor die mensen honden belasting ook afgeschaft worden....
Ik betaal voor een Shih-tzu en een Lhasa apso 2 kleine honden dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:59 schreef Nuek het volgende:
Ik betaal rond de 63 euro voor een hondje... Ik vind dat vrij hoog (zeker voor een teckeltje!). De gemeente bepaalt het bedrag en de noodzaak ervan volgens mij zelf en in sommige gemeentes bestaat de hondenbelasting niet eens.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik betaal voor een Shih-tzu en een Lhasa apso 2 kleine honden dus
277 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb geen hond maar ben wel een paar keer bij de dierenarts geweest en al een aantal keer meegemaakt dat er nog huisdieren uitgeschreven moesten worden (overleden).quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:14 schreef Uhmmie het volgende:
hmm vandaag op het nieuws
in rotterdam hebben alle dierenartsen hun gegevensbestand moeten afstaan
daar bleken 8000 mensen hondenbelasting te betalen
en 8000 dus niet
oftewel..woon je in r'dam en ben je ooit met je hond naar de dierenarts geweest.. dan kun je binnekort een rekening verwachten
Dan verhuizen we maar naar Enkhuizenquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:26 schreef Uhmmie het volgende:
enkhuizen is hondenbelasting vrij
In dat geval is het opgelost als je de verklaring van de dierenarts/crematorium overlegt ivm overlijden hond.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:59 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik heb geen hond maar ben wel een paar keer bij de dierenarts geweest en al een aantal keer meegemaakt dat er nog huisdieren uitgeschreven moesten worden (overleden).
Dus zou het kunnen zijn dat mensen met honden die overleden zijn dan toch hondenbelasting moeten betalen?
Bron: http://www.gemeentestein.nlquote:Kosten
Voor de eerste hond betaalt u ¤ 75,60 voor de tweede en volgende hond betaalt u ¤ 112,20 per hond.
en ook niet voor het ruimen van hondestrontquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:44 schreef Syrena het volgende:
Overigens wordt in mijn gemeente het geld van de hondenbelasting voor vanalles gebruikt, maar niet voor het maken van een veldje waar ze los mogen.
Ik heb het nog niet (durven) nazoeken, maar volgens mij mogen honden bij ons nergens loslopen.
Klopt. Hondenbelasting wordt niet besteed aan het opruimen van de poep ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb laatst ergens gehoord dat hondenbelasting helemaal niet wordt geïnd om daar zaken betreffende honden mee te bekostigen. Het is gewoon een bron van inkomsten voor de gemeente.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |