[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 18-05-2003 21:01]
[Dit bericht is gewijzigd door beerten op 18-05-2003 20:47]
Ik vind het zelf nogal stom omdat het raar overkomt, mijn laatste ex die wou er dan eigenlijk ook niet echt aan mee werken ofzo. Gelukkig vind mijn huidige vriendin het allemaal maar hardstikke kinky enzo
quote:Ja ik ken dat wel.
Op zondag 18 mei 2003 20:28 schreef Yipo_Palaffis het volgende:
Tijdens het vrijen vind ik het leuk dat mijn vriendin een wit T-shirt aanheeft. Als we beginnen bedoel ik, later gaat dat tijdens het spel toch wel uit. Een T-shirt dat van achteren half haar billen bedekt en van voren haar kruis. Ook vind ik het leuk als zij kousen draagt. Het is zelfs zo dat ik het vrijen met haar terwijl zij helemaal naakt is eigenlijk niet leuk of spannend vind. Het is bijna een fetisj aan het worden, beken ik. Zijn er nog meer die dit hebben? Of is helemaal naakt de standaard?
Een leuk strak topje aanhouden, gewoon de kamer in komen lopen heel nonchelant met alleen een geil strak topje en laarsen aan....
Of beter nog(aaarrrgggghhh kan niet zo vaak meer jammer genoeg)....
De deur opendoen voor je vriend in een supersexy outfit zonder slipje aan zodat het gelijk toegankelijk is allemaal....
Ik deed het graag alleen met kousen en laarsen aan, verder poedelnaakt.
Je kan hier zoveel mee.......
Of gewoon te ongeduldig zijn om je uit te kleden, elkaar heerlijk bespringen en onderweg raak je de kleding vanzelf kwijt(heeft wel iets genomen te worden met je broek op je knieen).
Zou me eraan storen als ze haar sokken aanhield...
Maarja, ieder z'n meuk...
Sokken vind ik overigens een totale turn-off als 1 van ons sokken aan heeft dan voor mij geen sex.
quote:Ik geloof dat jij precies begrijpt wat ik bedoel.
Op zondag 18 mei 2003 22:03 schreef erodome het volgende:
Sex met kleren aan is wel top....Een leuk strak topje aanhouden, gewoon de kamer in komen lopen heel nonchelant met alleen een geil strak topje en laarsen aan....
Of beter nog(aaarrrgggghhh kan niet zo vaak meer jammer genoeg)....De deur opendoen voor je vriend in een supersexy outfit zonder slipje aan zodat het gelijk toegankelijk is allemaal....
Ik deed het graag alleen met kousen en laarsen aan, verder poedelnaakt.Je kan hier zoveel mee.......
Of gewoon te ongeduldig zijn om je uit te kleden, elkaar heerlijk bespringen en onderweg raak je de kleding vanzelf kwijt(heeft wel iets genomen te worden met je broek op je knieen).
quote:Standaard of niet, ik vind naakt prettiger, heb een gruwelijke hekel aan kleding in bed.
Tijdens het vrijen vind ik het leuk dat mijn vriendin een wit T-shirt aanheeft. Als we beginnen bedoel ik, later gaat dat tijdens het spel toch wel uit. Een T-shirt dat van achteren half haar billen bedekt en van voren haar kruis. Ook vind ik het leuk als zij kousen draagt. Het is zelfs zo dat ik het vrijen met haar terwijl zij helemaal naakt is eigenlijk niet leuk of spannend vind. Het is bijna een fetisj aan het worden, beken ik. Zijn er nog meer die dit hebben? Of is helemaal naakt de standaard?
quote:Omdat het zelfs dan nog wat aan de fantasie overlaat...
Op zondag 18 mei 2003 21:17 schreef Loona35 het volgende:
In een t-shirt zie ik niet zoveel maar in die andere genoemde dingen kan ik wel mee komen. Beetje kleren aan is gewoon geil.. dunno waarom
quote:Anders krijg je van die kouwe poten
Op maandag 19 mei 2003 11:36 schreef HenriPaul het volgende:
Ik vin het altijd wel lekker om mijn sokken aan te houden
Dus ja met kleren aan geeft toch weer iets extra`s.
quote:bikinie!!!
Op maandag 19 mei 2003 13:05 schreef PrivateLabel22 het volgende:
Krijg je een soort gelijke discussie als wat je geiler vind om te zien, je vriendin in badpak of bikinie
quote:jaaaa precies
Op zondag 18 mei 2003 22:03 schreef erodome het volgende:
Sex met kleren aan is wel top....Een leuk strak topje aanhouden, gewoon de kamer in komen lopen heel nonchelant met alleen een geil strak topje en laarsen aan....
Of beter nog(aaarrrgggghhh kan niet zo vaak meer jammer genoeg)....De deur opendoen voor je vriend in een supersexy outfit zonder slipje aan zodat het gelijk toegankelijk is allemaal....
Ik deed het graag alleen met kousen en laarsen aan, verder poedelnaakt.Je kan hier zoveel mee.......
voor mij is de slaapkleding een shirt en een slipje, voor hem alleen een boxer..
en als we vanuit kleren beginnen hetzelfde: dat uitkleden komt wel...
maar ik denk dat ik persoonlijk naakt veel intiemer vindt
Maar even ontopic: naked all the way!
Verder vind ik het wel geil als m'n vriend zich voor mij uitkleedt (niet helemaal, alleen nog strakke boxershort aan). Ook vind ik het wel leuk als ik nog een kort rokje aan heb, met kousen en laarzen en een zwart strak topje dat slechts net mijn borsten bedekt. Of alleen lingerie juist, met kousen en jarretels..:9
quote:Wit T-shirt met schoenen is nog beter inderdaad.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:08 schreef My_Dying_Bride het volgende:
heb het altijd al geil gevonden als de vrouw haar laarzen/schoenen aan houd en als ze een leren jas heeft die aan houd.
(ja ik vind leren kleding, huh leuk)
quote:foto`s
Het is net hoe het uitkomt.
Overigens is de lingerie niet voor niets uitgevonden hoor. Iets wat een beetje verhullend is, is automatisch ook behoorlijk onthullend. Zolang er iets te raden overblijft, blijft het allemaal erg spannend.
En dat allemaal terwijl een ' flesh to flesh ' ook al zo lekker is.
Captain_Chaos is dus overal eigenlijk wel voor te porren!
Jipie!
Ik vind naakt leuk, maar vind het ook spannend + geil als me vriendin iets aan houd... Een rokje, laarzen enzo en verder niets
DAt vind ik echt wel geil en dan zo op me kaar kruipen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |