quote:Oh ja, vooral bedankt voor die lieve redder in nood ja
Op dinsdag 20 mei 2003 16:04 schreef milagro het volgende:[..]
Thank God for Hoe-die-nie
*Lekker theetje voor Semtex inschenkt
quote:*trugzwaait*
Op dinsdag 20 mei 2003 15:57 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
*enorm achterlijk zwaait*
je weet wat ik altijd zeg he
ben in een smiley mood
alleen meer deze smiley
maar goed. Alles komt goed, ooit
jij zegt zoveel.. wat zeg jij altijd??
En met mij gaat ie nog steeds zoals net.. alleen ik ben zow schor en das niet goei
quote:Ik woon niet meer in Heerhugowaard
Op dinsdag 20 mei 2003 16:10 schreef CaPS_ het volgende:[..]
Doe jij eens even een partij vrolijkheid naar de andere kant naar heerhugowaard telepateren dan.. Misschien dat er ook nog wat van mijn werk terecht komt dan...
quote:dat het altijd wel weer goed komt....heb ik net nog gezegd, alleen dan tegen mezelf, en indirect ook tegen jou
Op dinsdag 20 mei 2003 16:17 schreef NemesisDivina het volgende:wat zeg jij altijd??
god ik ben verwarrend vandaag....
i hate moodswings
quote:Wat? Heb je onze metropool verlaten? Verrader
Op dinsdag 20 mei 2003 16:18 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik woon niet meer in Heerhugowaard
maar toch [afbeelding]
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:29 schreef zwaaibaai het volgende:
dit gaat op slowchat lijken..... bromde de mod
ben ziek tijdens mn examens.. koorts, spierpijn, heb hele middag liggen slapen...
nog steeds beetje toch wel, dus dat maakt het allemaal een beetje beter
en vanwege het feit of ik niet zeker weet of ik mn examens geschiedenis verneukt heb...
quote::*je
Op dinsdag 20 mei 2003 16:18 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
dat het altijd wel weer goed komt....heb ik net nog gezegd, alleen dan tegen mezelf, en indirect ook tegen jou
god ik ben verwarrend vandaag....
i hate moodswings
maar ik hoop dat het goed komt voor vanavond zegmaar
ik ben nu aan de hoestdrank, en straks keelsnoepjes.. maar ik ga bier drinken voor ik moet zingen, dus dan ben ik niet meer zenuwachtig
Voel me nu.. leeg.
morgen economie, dat word echt een HEL. Daar doe ik echt nooooit wat aan, is saaaaaaaaaaaaai en moet er speciaal een nieuwe rekenmachine voor gaan kopen waar ik nog weinig zin in heb eigenlijk.
Maarjah, alleen ff economie morgen en dan is m'n volgende examen waar ik voor moet leren pas weer maandag. En dan dinsdag m'n laatste
Alles gaat hier opzich wel ok dus
en voel me de hele dag al vreemd... ben supereenzaam, maar wil t liefst zoveel mogelijk alleen zijn... waarom wil ik alleen hem om me heen? zo afhankelijk mag ik helemaal niet worden
wat iedereen ook zegt: life sucks!
Peregrijn wat fijn dat het allemaal lekker loopt met je scriptie! Zo door gaan hé?
Artemis, ik moet even lachen om je tekst dat je de smaak van het slapen te pakken hebt Welterusten!
Faithy sterkte met je examens, Wolkje een , Jellybean beterschap met je vingers, Koala fijn dat het goed gegaan is en verder iedereen met examens succes gewenst, zet 'm op
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 20-05-2003 20:00]
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 19:22 schreef Yuki het volgende:werd vanochtend wakker en was doodmoe... terwijl wel heel lang geslapen heb... dus weer niet naar school geweest
en voel me de hele dag al vreemd... ben supereenzaam, maar wil t liefst zoveel mogelijk alleen zijn... waarom wil ik alleen hem om me heen? zo afhankelijk mag ik helemaal niet worden
wat iedereen ook zegt: life sucks!
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 20:29 schreef diannetjhu het volgende:
Moe.. al dagen, ongelooflijk moe. Ik wil ook alleen maar slapen, want als ik wakker ben, ga ik denken.. als ik ga denken, begin ik te huilen..
Ik voel me rot en ik weet niet eens waarom... voel wel van alles, maar kan dat nog niet in woorden omzetten..
Blergh, ik wou dat ik mezelf onzichtbaar kon maken of me gewoon ergens kon verstoppen, zodat niemand me zou zien, .. en ik aan niemand hoefde uit te leggen waarom ik nu weer stiller ben.. nu weer minder praat... want ik weet het zelf toch ook niet
Met mij gaat het wel.. hele dag op school gezeten aan project, en morgenochtend al vroeg beginnen en dan tot half 5 Toen ik thuis kwam ff down omdat ik me heel eenzaam voelde maar nu weer 'neutraal'.... Wel stuk minder zin in mn verjaardag als de dagen hiervoor.... Sliep gister veel vroeger dan normaal, om 1 uur al... Hoop dat het vanavond net zo 'goed' gaat...
quote:Rust maar lekker uit, Duchess
Op dinsdag 20 mei 2003 19:35 schreef DuchessX het volgende:
Pffffffffff heel zware dag vandaag, ik heb echt veel van mezelf gevergd en dat is nu goed te merken.
quote:Dank je.. lief van je
Wolkje een
Ikzelf: goed, net therapie gehad..
Ik zie alleen op tegen de volgende keer, dan moet ik mijn levensverhaal vertellen
aan de groep.. *ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |