Zou mijn vriend vanavond eindelijk weer komen, krijg ik net een smsje dat hij moet werken GVD!!
En ik moet zo naar het ziekenhuis en ben een beetje bang zenuwachtig
Mijn vriendinnetje heeft behoorlijke problemen gehad vroeger, naja eigenlijk tot een jaar terug. Ook sneed ze in zichzelf maar daar was ze ongeveer januari/februari dit jaar mee gestopt.
Nu las ik in een inet dagboek van haar (heeft ze me ooit laten zien, was het eigenlijk al weer vergeten maar stuite er toevallig op) dat ze de laatste tijd weer veel zin heeft om in haar zelf te snijden. En dat ik daar mss wel de rede van ben, omdat ze me mist, omdat ze jaloers is als ik iets aardigs over iemand anders zegt enz. Nu weet ik niet of ze het daarwerkelijk gedaan heeft.
En als ik er dan bij ben merk ik totaal niks aan haar, alleen als ze dan weer alleen thuis is komt het er allmaal uit. Ik schrik hier best van en heb geen id wat ik moet doen.
Dus kortom ik voel me kut :s
Verder voel ik me top, de leuke dingen zijn inzicht (ik noem pinkpop, vakantie )
Laat deze dag maar snel voorbij zijn
Nu nog een beetje slaap inhalen en dan zie ik er ook weer zo uit
-in navolging van previous posts enzo-
Ze weet dus dat ik in haar geinteresseerd ben (maar begint 'wás' te worden op zon manier). En nu negeerd ze me dus als de pest... Als ik ergens ooeeeeeee kwaad over kan worden....
quote:Herkenbaar, gekloot met die syntaxen in SPSS
Op dinsdag 20 mei 2003 12:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Helemaal gestoord van SPSS (statistiekprogramma) (in de negatieve zin van het woord)
On-topic:
Ik was zwaar gefrustreerd, net een paar kamergenoten zitten uitkafferen . Ben niet met SPSS, maar met een $%^$^model bezig en dat liep voor geen meter. Gelukkig is nu alles gelukt en hebben mijn kamergenoten het me ook weer vergeven. (Dagelijks heeft iemand hier wel zo'n frustratiebui, dat het gewoon niet lukt).
Ik voel me nu weer top en het loopt nu allemaal lekker.
quote:he bah daar heb ik nou helemaal geen zin maar t staat allemaal al vast
Op dinsdag 20 mei 2003 12:32 schreef BlaBlub het volgende:
Zoals gewoonlijk kom ik na een lui weekend er pas weer op school achter, hoe veel ik eigenlijk nog moet doenEn nu zit ik ook zoals gewoonlijk achter de computer te niksen
Verder voel ik me top, de leuke dingen zijn inzicht (ik noem pinkpop, vakantie
)
moe 3 examens gehad, nog 4 te gaan. en heel blij dat ik morgen smiddags examens heb en niet weer om half 8 op hoef, ben kapot
En eindelijk weer eens vrouwelijk. Ik heb net uren voor de spiegel staan tutten... heeeeeeerlijk!!!
maar snappen doe ik het niet
wees gegroet
quote:*enorm achterlijk zwaait*
Op dinsdag 20 mei 2003 15:53 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik voel me wel aardig.. alleen erg zenuwachtig voor mijn optreden vanavond... zo zenuwachtig dat mijn huiswerk ook niet erg wil lukken...
je weet wat ik altijd zeg he
ben in een smiley mood alleen meer deze smiley
maar goed. Alles komt goed, ooit
quote:Thank God for Hoe-die-nie
Op dinsdag 20 mei 2003 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
(thankgod for reservefietsen, thankgod, thankgod...).
*Lekker theetje voor Semtex inschenkt
quote:Doe jij eens even een partij vrolijkheid naar de andere kant naar heerhugowaard telepateren dan.. Misschien dat er ook nog wat van mijn werk terecht komt dan...
Op dinsdag 20 mei 2003 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Lichamelijk ben ik echt op, geestelijk voel ik me eigenlijk ontzettend OK. Ik sta voor een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |