quote:Hoe is je examen vandaag gegaan ?
Op maandag 19 mei 2003 13:50 schreef Faithy het volgende:
moe, hoofdpijn, weer een examen achter de rug...
morgen geschiedenis... en daar wil ik nie aan...
*ril*
kan het toch nie...
-ontopic-
Voel me, beetje missplaced ofzoiets...
Verveel me t habbiebabbie en tis rotweer buiten, dus ook in mij. Om de een of andere reden heeft t weer effect op mij.
Heb t weekend ook met mn ex gesproken. Blijkt dus dat 'zij' (zie voorgaande mededelingen in deze topicreeks), gevraagd heeft wie er zo geinteresseerd in haar was. Heeft haar zus (van mn ex dus) haar verteld.
Aan de ene kant vind ik dit niet prettig, maar aan de andere kant toch ook weer wel ( /
)? t komt wel overeen met t feit dat ze toch anders tegen me doet nu.....
Maja,.,, t leven lacht me toe (alleen zie ik t nie denk ik)
(enne NEE, dit hoort niet in een ander topic met bijv. een naam als liefdesverdriet ofzo. tis hoe ik me voel, dus dat hoort hier )
quote:Hé joh!
Op maandag 19 mei 2003 15:28 schreef DuchessX het volgende:
Gespannen om diverse redenen, onder andere of Snuggles het hier naar zijn zin gaat hebben en hoe onze andere dieren op hem reageren.
quote:Dankjewel!! sorry voor mijn 3 posts achter elkaar.. was lichtelijk(lees heel erg) zenuwachtig eigenlijk...
Op maandag 19 mei 2003 16:28 schreef zwaaibaai het volgende:
koooaaalllaaa!!!Goed gedaan, je eerste stap is gezet!
quote:Way to go!
Op maandag 19 mei 2003 16:22 schreef koala2002 het volgende:
ik voel me eeuhm, opgelucht nu... ze hebben teruggebeld.. morgenmiddag intakegesprek tenminste.. zo zei de aardige mevrouw aan de tl. is alleen wel wachtlijst van 6 weken.. maar goed.. daar kom ik dan wel overheen
pfff...
en hier loop ik me al maanden druk om te maken zeg....
quote:* Minkeltje duimt voor Ilse
Op maandag 19 mei 2003 16:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
hmmm ik had een brief van school gekregen dat ik een gesprek zou hebben met school en het ziekenhuis, over mijn komende stage, ik maakte me er geen zorgen over, maar nu blijk ik een twijfel geval te zijn...en waarom? ik denk omdat ik 4 herkansingen heb gehad, maar die heb ik nu allemaal voldoende....dus ik snap het niet precies....als ze mij maar niet van de opleiding afkicke...want ik heb net mijn kamer is zutphen af, waar ik dus ivm stage moet wonen....dus als ik van de opleiding word afgetrapt heb ik die kamer voor jan lul geschildert en er best veel geld aan uitgegeven....
Enne wat betreft Koala Well done
Weer een stap verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |