Wat vind jij daarvan? Ik vind het dus wel voorstelbaar dat mensen er op kicken, het lijkt me trouwens heel lastig om in de eerste fase onbevangen tegen zo iemand te zijn, want zo iemand zal ook steeds denken, is het om mn bekendheid, of niet... Ik bedoel je hebt toch een bepaald beeld van iemand, juist of niet juist.
quote:BHFH is een Fok!celebrity, dus ja hoor
Op zondag 18 mei 2003 12:09 schreef ramses het volgende:
Och daar heb ik geen enkel probleem mee hoor. Had je iemand in de aanbieding?
quote:Als het een lekkere beroemdheid is wel natuurlijk
Op zondag 18 mei 2003 12:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Doe jij dat, of heb je dat wel eens overwogen? Ik kan me voorstellen dat het wel leuk is om te vertellen op verjaardagen dat je met Katja S. het bed hebt gedeeld, of Georgina V. Voor de dames geldt dat natuurlijk evenzeer; zo kwam ik onlangs een bekende celeberty tegen die wel leek te kicken op dat soort aandacht...Wat vind jij daarvan? Ik vind het dus wel voorstelbaar dat mensen er op kicken, het lijkt me trouwens heel lastig om in de eerste fase onbevangen tegen zo iemand te zijn, want zo iemand zal ook steeds denken, is het om mn bekendheid, of niet... Ik bedoel je hebt toch een bepaald beeld van iemand, juist of niet juist.
Maar om nou Viola Holt te nemen omdat ze beroemd is... nou nee
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:10 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:10 schreef Litpho het volgende:[..]
BHFH is een Fok!celebrity, dus ja hoor
.
quote:Andre Rieu
Op zondag 18 mei 2003 12:10 schreef Lexie het volgende:[..]
Als het een lekkere beroemdheid is wel natuurlijk
.
Maar om nou Viola Holt te nemen omdat ze beroemd is... nou nee
quote:Kan er een discussie gevoerd worden, zonder alleen 1 naam te noemen?
Op zondag 18 mei 2003 12:11 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Andre Rieu
.
quote:Uuuuhh dit is Bloodhoundfromhell-serieus, een beetje respect voor de man..
Op zondag 18 mei 2003 12:11 schreef TanteTil het volgende:[..]
Hey! zit hem niet te kleineren! Dit zijn gewoon issue's die de gewone man dwarszitten!!
Ontopic, sex met een celebrity... Forget it.....
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 18-05-2003 12:18]
quote:Katja S. zou ik zeker niet erg vinden maar Georgina toch niet
Doe jij dat, of heb je dat wel eens overwogen? Ik kan me voorstellen dat het wel leuk is om te vertellen op verjaardagen dat je met Katja S. het bed hebt gedeeld, of Georgina V. Voor de dames geldt dat natuurlijk evenzeer; zo kwam ik onlangs een bekende celeberty tegen die wel leek te kicken op dat soort aandacht...Wat vind jij daarvan? Ik vind het dus wel voorstelbaar dat mensen er op kicken, het lijkt me trouwens heel lastig om in de eerste fase onbevangen tegen zo iemand te zijn, want zo iemand zal ook steeds denken, is het om mn bekendheid, of niet... Ik bedoel je hebt toch een bepaald beeld van iemand, juist of niet juist.
Seks schrijf je met 'ks'.
quote:Die is dicht, ik hoop met deze wat diepere discussie te initi"eren door de wat meer serieuze stellingname .
Op zondag 18 mei 2003 12:15 schreef matthijn99 het volgende:
Sex met familie van bekende Nederlanders
quote:Dat ze niet kan rijden betekent niet dat het geen lekker ding is.
Op zondag 18 mei 2003 12:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Katja Stuurloos... Je WIL het toch niet in je bed vinden!!
Asociale trut die meerdere keren dronken achter het stuur gepakt is, waarbij de auto het niet altijd overleefd heeft....
Schop haar maar hierheen hoor als jij haar niet moet, ik wil best nog een keer
quote:Juist, ze is een hele mooie en leuke vrouw. Ik zou met haar best mijn leven willen delen, mocht het klikken.
Op zondag 18 mei 2003 12:23 schreef erikh het volgende:[..]
Dat ze niet kan rijden betekent niet dat het geen lekker ding is.
Schop haar maar hierheen hoor als jij haar niet moet, ik wil best nog een keer
quote:Wie hans kraay jr. ?
quote:ja wie niet
Op zondag 18 mei 2003 12:12 schreef Slarioux het volgende:
Frans Bauer wil ik anders weleens van dichtbij bekijken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |