abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2003 @ 08:52:22 #1
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10505975
E3, hoogte- en dieptepunten

Zo, na een paar dolle dagen waarbij ik door al het (games)nieuws het bos niet meer zag is het tijd voor reflectie! Wat waren volgens jou de hoogte- en dieptepunten van E3, welke games ga je zeker kopen en welke laat je toch maar liggen? Hieronder volgt in elk geval mijn mening.

Hoogtepunten:

Metal Gear Solid: Twin Snakes (GC) en Metal Gear Solid 3 (PS2)
Deze E3 ging eigenlijk over Metal Gear Solid, een remake van deel 1 en een geheel nieuw spel. Konami lijkt van zijn fouten uit deel 2 te hebben geleerd, geen Raiden en hopelijk een wat meer samenhangend verhaal.

Resident Evil 4 (GC) en Resident Evil: Outbreak (PS2)
De serie gaat door en eindelijk wordt er eens iets vernieuwd! We krijgen online mogelijkheden op de PS2 (ik had mijn twijfels maar het klinkt steeds cooler) en deel 4 uit de serie wordt 3D (met behoud van geile graphics).

Starcraft: Ghost (GC)
Dit spel wordt een topper! Splinter Cell in een Sci-Fi omgeving.

Half Life 2, Doom 3 en Halo
Dat wordt mijn PC upgraden, iets dat ik met voorgenomen had niet meer te doen.

Gran Turismo 4
The mother of all racers is back! Van deze games wordt ik gelukkiger dan Jeremy Clarckson in een Aston Martin, en deel 4 lijkt meer van alles te hebben, meer autos, meer banen, betere graphics, betere AI en online mogelijkheden.

Dieptepunten:

Nintendo
What de fuck, slechts enkele must-haves, en een daarvan is een remake? Ok, Mario Kart: Double Dash ziet er leuk uit maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat de twee player optie zal werken. En waarom zeepkisten??? Verder heb ik het idee dat ze zich vooral concentreren op de connectie GameCube/Game Boy Advance, sorry, ik heb beide maar ik zit er niet op te wachten.

En dan de GBA, werkelijk geen enkel nieuw spel waarvan mijn hart sneller gaat kloppen. Enige must-haves zijn nog steeds Advance Wars 2 en Final Fantasy Tactics, maar dat wist ik voor de E3 Beurs al.

Al met al, een teleurstellende E3 wat Nintendo betreft. Maar gelukkig zijn ze met Metroid Prime 2 bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-05-2003 13:12]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_10505988
Ik hoef maar één game te hebben dit jaar: Half-Life 2.
Zeg maar dag tegen Doom 3 en Halo.
  zondag 18 mei 2003 @ 09:40:12 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10506104
quote:
Op zondag 18 mei 2003 08:57 schreef NightH4wk het volgende:
Riiiiiiiiight,... nou ieder zijn mening Alhoewel Halflife 2 er wel vreselijk goed uit zag
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_10506173
Wat dacht je van F-zero op de Cube?!?! als je fragiele hartje niet sneller gaat kloppen weet ik het ook niet meer. Die is niet compatible met de Advance maar met de Arcade kasten; neem je memorycard mee naar de hall en speel daar met je eigen getweakte F-zero wagen.
How sweet is that!!
  zondag 18 mei 2003 @ 10:21:17 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_10506298
quote:
Op zondag 18 mei 2003 08:57 schreef NightH4wk het volgende:
Kwil ze alledrie
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_10506316
Mooie openingspost.

Ik zit met spanning te wachten op HL2.

Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
  zondag 18 mei 2003 @ 10:41:22 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10506409
E3 wrap-up

Ik vond de E3 show dit jaar een beetje tegenvallen. Er waren echt wel knallers aanwezig maar ook een hoop mindere games. Zo was ik op deze E3 een beetje onverwacht erg onder de indruk van MGS3. Tering wat zag dat er goed uit zeg op de PS2. Ook de Cube remake van MGS sprak me zeer aan. Geweldig gewoon....... Krijg nu alweer de MGS kriebels. Om bij de PS2 te blijven moet ik ook zeggen dat ook Silent Hill 3 en GT4 gewoonweg waanzinnig zijn in mijn ogen. Echt megacoole games waar ik me erg op verheug. De rest vond ik eigenlijk een beetje zuigen op Resident Evil Outbreak na, maar ik heb er zo mijn twijfels over. Games als Tombraider en Racing Revolution lieten zich te weinig zien en games als J&D 2 en andere semi bekende Sony games boeien me niet. En ook Square-Enix had wel wat meer mogen laten zien.

Square Enix liet ook nog wat op Cube zien, maar ook dat viel erg tegen. Final Fantasy CC was voor mij een tegenvaller. Ben bang dat ze het teveel op multiplayer gaan baseren. De meeste andere titels van Nintendo zogen ook want de grootste knallers zijn toch al released. Ik noem een Zelda en een Metroid op. Nu komen er games als Mario Party 5, Mariokart en Mario Golf uit en om eerlijk te zijn heb ik daar totaal geen zin in. Ik wil verdomme een nieuwe Mario adventure zien. Wat wel cool was en tevens het mooiste spel op E3 (wat echt NIEMAND kan ontkennen) is Resident Evil 4. Teeeering wat zag dat er goed uit zeg... aarrgghhh... voor mij het coolste spel op E3 dit jaar. Top gedaan. Dat geldt ook voor de remake van MGS op Cube waar ik het al eerder over had. Godverdomme wat heb ik daar zin in. Vond het sowieso het coolste deel maar om dat ook nog in nieuwe graphs te zien Als met al vond ik dus de Cube wel wat zwakjes aan first party titels.

De Xbox liet ook coole games zien maar een hoop viel ook weer tegen. Zo trekt het bijzondere Fable me dus niet echt aan. Ik kan niet meer met de hype mee (die wel cool is op zich) en zal ook opzeker op de reviews wachten. Zie er gewoon niet in wat er beweerd wordt. Dat geldt dus uiteindelijk ook voor al dat Star Wars geweld en dat adventure spel Sudeki. Galaxies (die ooit op Xbox moet komen) en KOTOR worden minder en minder in mijn ogen. Dat mede door het continue uitstellen en omdat het me gewoon niet meer boeit. Ook dat nieuwe Roque Squadron spel op Cube lijkt me verschrikkelijk kut maar dat terzake. Verder met Xbox,..... ook het eens beroemde en prachtige Conker is werkelijk waar gewoon verneukt door Rare (andere titels zagen er ook NIET uit op Xbox) met totale uitzondering van Kameo. Das een spel wat me vreselijk boeit. Waanzinnig.... Maar zoals ik al zei,... Conker Live and Uncut had HET kunnen worden, maar is nu een vreemd multiplayer spelletje geworden waar ze ook nog eens het oude legendarische spel van de N64 op gepropt hebben. Wat een miss zeg PGR2 is wel een spel wat me aantrekt op Xbox. Dat lijkt me toch dan weer wel cool. Het bied weer eens wat anders dat de huidige GT serie (die toch wel koning van de racegames is) in de vorm van punten, bochtsysteem en online mogelijkheden. Precies wat ik nu even zoek in een racegame. PGR2 wordt voor mij een musthave. Uiteraard geld dat ook voor Halo 2.... teering wat zag dat er weer cool uit man Ook iets voor op mijn lijstje Dat voor wat betreft Xbox.

Op PC vond ik Doom 3 en Halflife 2 absoluut de knallers. Halflife 2 vond ik in deze de betere want ik heb een demo van wel 20 minunten gezien waarin ik mezelf met open mond betrapte. Godverdomme wat een cool spel. Het liefst speel ik bovenstaande games op Xbox aangezien ik geen gezeik met specs etc etc wilt hebben, maar ben bang dat de release van deze games op dat systeem lang gaat duren

Al met al vond ik de E3 cool en heb een hoop nieuwe games gezien, maar ik moet toch zeggen een gevoel van teleurstelling te hebben. Ik zie toch in mijn ogen een hoop coole games verneukt worden. Als laatste post ik hier screens van mijn favo games van E3 :

Metal Gear Solid 3 (PS2)

Halflife 2 (PC en ooit Xbox)

GT4 (PS2)

Silent Hill 3 (PS2)

Project Gotham Racing 2 (Xbox)

Halo 2 (Xbox)

Kameo (Xbox)

Resident Evil 4 (Gamecube)

Metal Gear Solid Twin Snakes (Gamecube)

zondag 18 mei 2003 @ 10:45:15 #8
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_10506438
Choco, waar heb je die 20 minuten HL2 trailer vandaan ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 18 mei 2003 @ 11:52:59 #9
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_10507238
quote:
Op zondag 18 mei 2003 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Dieptepunten:

Nintendo

Niet mee eens, een aantal aangekondigde GBA-games (bijv. Metroid en Mario & Luigi) heeft mij zeer aangenaam verrast. En dat MGS naar de GC komt is ook okay (al weet ik niet meer zeker of dat nou een E3-aankondiging was of daarvoor al bekend was). Verder ben ik zeer in mijn nopjes met de aankondiging van Paper Mario 2.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 18-05-2003 11:55]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zondag 18 mei 2003 @ 11:55:30 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10507268
Fuck, wat ziet GT4 er geil uit.

Ik zou er bijna een PS2 voor kopen.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 18 mei 2003 @ 12:04:55 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10507424
Oh bah, die alle screenies van mgs...
Wat een lelijke textures zeg, ik dacht dat we tegenwoordig ook aan bumpmapping deden
Lelijk....

[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 18-05-2003 15:29]

zondag 18 mei 2003 @ 12:19:55 #12
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_10507708
quote:
Op zondag 18 mei 2003 11:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck, wat ziet GT4 er geil uit.

Ik zou er bijna een PS2 voor kopen.

Voornamelijk (plat) texture werk, wel indruk wekkend, maar in beweging toch een stuk minder vrees ik
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 18 mei 2003 @ 12:30:02 #13
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_10507905
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Voornamelijk (plat) texture werk, wel indruk wekkend, maar in beweging toch een stuk minder vrees ik

Yep, ik ben ook benieuwd hoe het eruit ziet in een stad, want zo'n open-terrein is natuurlijk veel makkelijker om een beetje mooi te maken.
  zondag 18 mei 2003 @ 12:37:19 #14
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10508030
Mijn persoonlijke E3 toppers:

PGR 2 (Xbox)
Halo 2 (Xbox)
Silent Hill 3 (PS2)
Kameo (Xbox)
MGS 3 (PS2)
Sudeki (Xbox)

PC heeft ook wel wat aardige titels maar ik ga er niet meer aan sleutelen en blijf trouw aan mijn consoles.

Voor de E3 stond ik in twijfel om ook een Cube aan te schaffen en helaas heeft Nintendo me nog steeds niet kunnen overtuigen. .
De absolute toppers zijn er al en voorlopig zie ik weinig leuks aan komen.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zondag 18 mei 2003 @ 12:45:44 #15
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10508191
ik ben wel wat teleurgesteld geraakt in nintendo door dit e3, ik had wat beters verwacht dan wat er uiteindelijk werd geleverd
Maar ik denk dat Nintendo wel de nodige veranderingen aanbrengt aan hun spellen door het kritiek die ze hierop kregen, vooral de snelheid van double dash, tetra's trackers wordt gewoon gecancelled, en ze gaan door met star fox 2 afmaken
En toch, dat ze als de duvel metroid prime 2 afmaken, voor mijn part moet heel nintendo tijdelijk bij retro worden toegevoegd om dat spel in december af te krijgen zodat we in februari mp2 kunnen spelen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  zondag 18 mei 2003 @ 12:53:42 #16
19902 Hymn
CG Artist
pi_10508341
keb E3 beetje gevolgd op een CG forum, met lading interessante discussies maar iedereen was er toch wel over eens dat Doom3 en HL2 de absolute toppers waren

beide spellen staken er met kop en schouders boven uit.
Bij HL2 waren de graphics en de physics de absolute topper imo en bij Doom3 de sfeer, graphics + de animaties ( )

Het wordt een mooi jaar voor gamers

zondag 18 mei 2003 @ 13:05:16 #17
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10508541
quote:
Op zondag 18 mei 2003 11:52 schreef SmashBro het volgende:
Niet mee eens, een aantal aangekondigde GBA-games (bijv. Metroid en Mario & Luigi) heeft mij zeer aangenaam verrast. En dat MGS naar de GC komt is ook okay (al weet ik niet meer zeker of dat nou een E3-aankondiging was of daarvoor al bekend was). Verder ben ik zeer in mijn nopjes met de aankondiging van Paper Mario 2.
Op zich heb je wel gelijk, we zijn natuurlijk de afgelopen jaren verwend door Nintendo. 2 jaar geleden de aankondiging van de Cube en vorig jaar kregen we Metroid en Zelda te zien. Maar ik vond de games van Nintendo zelf gewoon tegenvallen, geen echte knallers en die hele combinatie tussen de GBA en de GC trekt me niet echt. En laten we eerlijk zijn, zouden we ook zo enthousiast zijn over Golf, Tennis en Kart als Mario en vrienden niet zouden meedoen?

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-05-2003 13:08]

zondag 18 mei 2003 @ 13:07:51 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10508594
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:45 schreef G1Ace het volgende:
ik ben wel wat teleurgesteld geraakt in nintendo door dit e3, ik had wat beters verwacht dan wat er uiteindelijk werd geleverd
Maar ik denk dat Nintendo wel de nodige veranderingen aanbrengt aan hun spellen door het kritiek die ze hierop kregen, vooral de snelheid van double dash, tetra's trackers wordt gewoon gecancelled, en ze gaan door met star fox 2 afmaken
En toch, dat ze als de duvel metroid prime 2 afmaken, voor mijn part moet heel nintendo tijdelijk bij retro worden toegevoegd om dat spel in december af te krijgen zodat we in februari mp2 kunnen spelen
Ik weet het niet precies hoor, maar als er dan opeens zo snel een mp2 komt, dan is het niet echt een nieuw spel... misschien kun je dan wel eerder spreken van een uitbreiding met een nieuwe verhaallijn en wat leuke nieuwe foefjes
pi_10508676
Strolie: tis een Aston Martin, geen Austin Martin ...

Voor de rest, ik vrees dat er weer wat geld in mijn pc gepompt moet gaan worden voor upgrades

zondag 18 mei 2003 @ 13:12:42 #20
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10508695
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:11 schreef blieblie het volgende:
Strolie: tis een Aston Martin, geen Austin Martin ...

Het was vroeg enzo.

pi_10508739
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het was vroeg enzo.

het is je vergeven cultuurbarbaar
  zondag 18 mei 2003 @ 13:56:59 #22
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_10509638
Mijn enig hoogtepunten waren Metroid Zero Mission en Metroid Prime 2.
Ik kon verder niet echt ergens enthousiast over raken.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  zondag 18 mei 2003 @ 14:02:47 #23
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_10509766
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:56 schreef nikanoru het volgende:
Mijn enig hoogtepunten waren Metroid Zero Mission en Metroid Prime 2.
Ik kon verder niet echt ergens enthousiast over raken.
Half-Life 2 zelfs niet?

btw, strolie, sorry voor het geven van een mier een beurt, maar het is 'Half-Life 2' en niet 'Half Life 2' in de eerste post

zondag 18 mei 2003 @ 15:53:15 #24
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10512566
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:37 schreef Zooi het volgende:

Voor de E3 stond ik in twijfel om ook een Cube aan te schaffen en helaas heeft Nintendo me nog steeds niet kunnen overtuigen. .
De absolute toppers zijn er al en voorlopig zie ik weinig leuks aan komen.

quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:48 schreef Zooi het volgende:
Goftedomme, die platinum cube is wel erg .
Nu nog een manier zien te vinden om mijn vrouw te overtuigen dat er naast de PS2 en de Xbox toch ook eens echt een cube in huis moet komen.
pi_10513047
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:07 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies hoor, maar als er dan opeens zo snel een mp2 komt, dan is het niet echt een nieuw spel... misschien kun je dan wel eerder spreken van een uitbreiding met een nieuwe verhaallijn en wat leuke nieuwe foefjes

Los van dat we totaal geen uitspraken kunnen doen over het al dan niet innoverend zijn van een titel waar nog helemaal niets over bekend is denk ik dat het wel mogelijk is om vernieuwend te zijn als er maar genoeg resources ingestopt worden.

Ik vond de E³ een beetje tegenvallen. Omdat ps2 en xbox me niet aanspreken heb ik daar weinig van meegekregen.

Nintendo viel me tegen qua aanbod. Ik vind dat het zich de laatste tijd teveel richt op de oude series en te weinig genre-vernieuwende games maakt. Games als Mario Party, Mario Golf, Pikmin, Pokémon en Kirby kunnen en konden me niet boeien. De enige first party titels die me aanspraken waren F-Zero en Mario Kart, waarbij ik op Mario Kart een aantal aanmerkingen heb. 1st Person shooters (Geist) hoef ik niet te zien op een Nintendoconsole, tenzij er een geniale multiplayer modus tegenover staat à la Goldeneye. Afwachten dus. In het kort vind ik dat Nintendo me deze E³ niet verrast heeft en dat vind ik een slecht teken. De 3rd parties (Capcom, Konami) daarentegen lieten goede dingen zien en Nintendo mag daar heel gelukkig mee zijn.

Het aanbod op PC-gebied vond ik tegenvallen. Tuurlijk, Half-Life 2 en Doom 3 zijn opvallende titels maar in feite meer van hetzelfde. Halo lijkt me interessant maar jammer dat het niet mogelijk is geweest om een 2-player co-op erin te gooien (naar wat ik hoor was dat hét hoogtepunt van de xbox-versie). Verder zag ik heel veel 13-in-een-dozijn-titels. Om positief te eindigen: ik ben heel blij dat er een Full Throttle titel in de maak is.

Aan de andere kant: misschien ben ik te oud aan het worden voor games.

zondag 18 mei 2003 @ 16:20:58 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10513182
quote:
Op zondag 18 mei 2003 16:15 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Los van dat we totaal geen uitspraken kunnen doen over het al dan niet innoverend zijn van een titel waar nog helemaal niets over bekend is denk ik dat het wel mogelijk is om vernieuwend te zijn als er maar genoeg resources ingestopt worden.

Ik vond de E³ een beetje tegenvallen. Omdat ps2 en xbox me niet aanspreken heb ik daar weinig van meegekregen.

Nintendo viel me tegen qua aanbod. Ik vind dat het zich de laatste tijd teveel richt op de oude series en te weinig genre-vernieuwende games maakt. Games als Mario Party, Mario Golf, Pikmin, Pokémon en Kirby kunnen en konden me niet boeien. De enige first party titels die me aanspraken waren F-Zero en Mario Kart, waarbij ik op Mario Kart een aantal aanmerkingen heb. 1st Person shooters (Geist) hoef ik niet te zien op een Nintendoconsole, tenzij er een geniale multiplayer modus tegenover staat à la Goldeneye. Afwachten dus. In het kort vind ik dat Nintendo me deze E³ niet verrast heeft en dat vind ik een slecht teken. De 3rd parties (Capcom, Konami) daarentegen lieten goede dingen zien en Nintendo mag daar heel gelukkig mee zijn.

Het aanbod op PC-gebied vond ik tegenvallen. Tuurlijk, Half-Life 2 en Doom 3 zijn opvallende titels maar in feite meer van hetzelfde. Halo lijkt me interessant maar jammer dat het niet mogelijk is geweest om een 2-player co-op erin te gooien (naar wat ik hoor was dat hét hoogtepunt van de xbox-versie). Verder zag ik heel veel 13-in-een-dozijn-titels. Om positief te eindigen: ik ben heel blij dat er een Full Throttle titel in de maak is.

Aan de andere kant: misschien ben ik te oud aan het worden voor games.

Compleet mee eens,..... Behalve je laatste zin,.... die sucked
  zondag 18 mei 2003 @ 16:32:24 #27
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_10513444
Ben niet zwaar onder de indruk van de E3, maar op elk platform wat ik thuis heb staan zijn toch genoeg leuke games te zien geweest.

Persoonlijke favo's :

- Pirates 2 (PC)
- Halo 2 (X-Box)
- Top Spin (X-Box)
- Killer 7 (NGC)
- F-Zero (NGC)

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 18 mei 2003 @ 16:34:53 #28
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10513509
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[..]

Metroid = .
Platina Cube = .

Euhm... dat was ut wel. Vandaar dat ik zo twijfel. .
Ben een beetje bang dat ik hem aanschaf en er bijna niet op zal gaan gamen, gezien de line-up aan komende games.

pi_10514708
quote:
Op zondag 18 mei 2003 16:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Compleet mee eens,..... Behalve je laatste zin,.... die sucked

ach, die laatste zin was ter relativering voor iedereen die het verhaal te zwartgallig vindt

Wat ik vergeten was te melden: jammer dat ik zo weinig over Operation Flashpoint 2 gehoord heb. Deel 1 was toch wel hét gamehoogtepunt van 2001 voor mij.

zondag 18 mei 2003 @ 18:49:21 #30
32686 G1Ace
pi_10516387
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:07 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ik wil nieuwe fpa missies op metroid prime
was toen ik met metroid prime bezig was, echt zo verslaafd aan geraakt
August 1998- March 2018
  zondag 18 mei 2003 @ 22:34:06 #31
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10522523
quote:
Op zondag 18 mei 2003 12:04 schreef Fliepke het volgende:
Oh bah, die alle screenies van mgs...
Wat een lelijke textures zeg, ik dacht dat we tegenwoordig ook aan bumpmapping deden
Lelijk....
Sorry hoor maar checken wij dezelfde screens hier Kan je mij uitleggen wat hier niet mooi aan is ?

zondag 18 mei 2003 @ 23:15:08 #32
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10523545
quote:
Op zondag 18 mei 2003 22:34 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Sorry hoor maar checken wij dezelfde screens hier Kan je mij uitleggen wat hier niet mooi aan is ?

[afbeelding]

Mijn gok is dat Fliepke refereerd naar deze screenie:

Wat er inderdaad niet uit ziet qua box/krat/whatever hij achterzit.

zondag 18 mei 2003 @ 23:30:48 #33
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10523876
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:15 schreef Zooi het volgende:

[..]

Mijn gok is dat Fliepke refereerd naar deze screenie:

[afbeelding]

Wat er inderdaad niet uit ziet qua box/krat/whatever hij achterzit.

Ohhh,... Okay,... nou ik vind de screen opzich wel cool maar IGN melde al dat Silicon Knights nog een hoop moest doen ja
  zondag 18 mei 2003 @ 23:36:39 #34
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_10523993
Halo 2

Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  zondag 18 mei 2003 @ 23:43:56 #35
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10524165
quote:
Op zondag 18 mei 2003 22:34 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[afbeelding]

oh sorry die had ik gemist, maar die andere die ook op deze pagina staat
  zondag 18 mei 2003 @ 23:45:13 #36
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_10524204
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:43 schreef Fliepke het volgende:

[..]

oh sorry die had ik gemist, maar die andere die ook op deze pagina staat

Ik denk dat die ene in het bos uit MGS3 komt en die ene waarop Snake achter die kist zit uit de remake van MGS1. Of komen ze allebei uit 1 dan wel 3?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zondag 18 mei 2003 @ 23:47:43 #37
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10524262
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:45 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ik denk dat die ene in het bos uit MGS3 komt en die ene waarop Snake achter die kist zit uit de remake van MGS1. Of komen ze allebei uit 1 dan wel 3?

Nee,..wat je schreef is goed
pi_10524518
De enige echte teleurstelling van de E3 van dit jaar is dat ik er niet bij was
  maandag 19 mei 2003 @ 06:55:42 #39
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10525927
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:36 schreef gijsje79 het volgende:
Halo 2

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Halo 2 zag er idd likkebaardend uit
  maandag 19 mei 2003 @ 09:18:04 #40
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_10526625
Heeft Eidos nog iets laten zien van Legacy of Kain: Defiance ???

Greetz,

Raenius..

maandag 19 mei 2003 @ 09:21:19 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10526674
Ik ben toch wel redelijk tevreden met Nintendo hoor

1080: Avalanche
Custom Robo
Advance Wars 2
Billy Hatcher and the Giant Egg
Final Fantasy Crystal Chronicles
Final Fantasy Tactics Advance
Fire Emblem
F-Zero
Geist
Giftpia
Hamtaro Rainbow Rescue
Kirby Air Ride
Mario Kart Double Dash!!
Mario Golf Toadstool Tour
Mario and Luigi Mario Party 5
Metal Gear Solid The Twin Snakes
Metroid Zero
Nintendo Puzzle Collection
Phantasy Star Online Episode III: C.A.R.D. Revolution
Pikmin 2
Pokémon Box
Pokémon Channel
Pokémon Colosseum
Pokémon® Pinball
Sonic Adventure DX Directors Cut
Soul Calibur 2
Sword of Mana
Stage Debut
Star Fox 2
Super Mario® Advance 4: Super Mario Bros. 3
The Legend of Zelda®: Four Swords
The Legend of Zelda®: Tetra's Trackers
Wario World

Alleen zijn er geen echte "nieuwe" vernieuwende titels... Ze zijn allemaal updates of uitmelk titels

Persoonlijk kijk ik vooral uit naar de GBA titels Mario En Luigi RPG en Sword of Mana

Het enige dat nu nog overblijft is een GBA versie (remake of nieuw deel) van Chrono Trigger !

Ik ben nog steeds teleurgesteld over Mariokart:DD...

Verder ben ik wel geinteresseerd in de MGS remake (heb nog nooit MGS gespeeld, maar dat word nu dus voor het eerst).

En ondanks dat ik een PS2 heb zal ik niet veel titels daarvoor kopen (dus ook geen GT4 of MGS3). Ik heb dat ding voor FF en eventuele andere (Square-Enix) RPG's zoals Kingdom Hearts en misschien voor ICO.

Als laatste wil ik zeggen dat de Xbox erg sterke titels heeft laten zien en dan vooral Kameo heeft veel indruk gemaakt! Het is een Nintendo titel op de Xbox

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 19 mei 2003 @ 09:25:43 #42
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10526725
quote:
Op maandag 19 mei 2003 09:18 schreef Raenius het volgende:
Heeft Eidos nog iets laten zien van Legacy of Kain: Defiance ???

Greetz,

Raenius..

Ja, maar was daar niet van onder de indruk om eerlijk te zijn
  maandag 19 mei 2003 @ 10:04:51 #43
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10527221
quote:
Op maandag 19 mei 2003 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben toch wel redelijk tevreden met Nintendo hoor

...
Pokémon Box
Pokémon Channel
Pokémon Colosseum
Pokémon® Pinball
...

Joeppie. .
.
  maandag 19 mei 2003 @ 10:07:42 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10527280
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:04 schreef Zooi het volgende:

[..]

Joeppie. .
.

Je vergeet een stukje te quoten:
quote:
Alleen zijn er geen echte "nieuwe" vernieuwende titels... Ze zijn allemaal updates of uitmelk titels
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 19 mei 2003 @ 11:25:37 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10528888
Geen GT4 of MGS3 Noot ? Maar dat zijn juist de meest krachtige games op PS2 ! FF ook wel maar er is meer Henk
  maandag 19 mei 2003 @ 11:47:17 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10529368
quote:
Op maandag 19 mei 2003 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Geen GT4 of MGS3 Noot ? Maar dat zijn juist de meest krachtige games op PS2 ! FF ook wel maar er is meer Henk
Neuh, ik weet niet eens of ik wel MGS voor de Cube ga halen... Ik vind het zonde om een spel te kopen dat me toch niet veel doet.

GT4 is trouwens inderdaad wel wat, ik wil nog een goede Race game die je ook met zijn 2en kan spelen. Maar Burnout 2 lijkt me cooler (hou niet zo van Realisme )

maandag 19 mei 2003 @ 15:38:36 #47
41565 supadupagama
so what I type shows up here?
pi_10535406
Ik vind het erg belangrijk wat Nintendo heeft gedaan op E3 dit jaar. Voor de GameCube hebben ze al aangekondigde vervolgen laten zien, daarna opzij gestapt en gezegt:

"Kijk dit jaar maar eens naar de fantastische 3rd parties als Capcom, Konami, Namco, Sega, EA, Ubi Soft en al de AAA titels die ze uitbrengen, multiplatform of exclusief."

Ikzelf was erg onder de indruk van Prince of Persia:TSOT, Beyond Good & Evil, Viewtiful Joe, Killer 7, Sonic Heroes, Billy Hatcher, Metal Gear Solid:TTS, F-Zero GX, Wario World en zeker ook wel Mario Kart:DD.

WANTED: Somebody to go back in time with me. This is not a joke. P.O. Box 322, Oakview, CA 93022. You'll get paid after we get back. Must bring your own weapons. Safety not guaranteed. I have only done this once before.
  donderdag 22 mei 2003 @ 08:26:11 #48
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10601128
Nog wat E3 hoogtepunten

pi_10601304
  donderdag 22 mei 2003 @ 11:03:15 #50
32686 G1Ace
pi_10603263
eh, ik weet niet, maar het prospect dat fire emblem weer eens uitkomt is heel erg
August 1998- March 2018
pi_10609366
Mijn toppers zijn

Half-Life 2 (vooral na het zien van de 24 minuten durende tech-demo)

Doom3

de rest kan me allemaal verrekken, vooral die console titels, geen enkele daarvan spreekt me aan.
M'n ouders (race fanatiekelingen) zullen waarschijnlijk GT4 kopen, maar ik zal het niet spelen denk ik.

donderdag 22 mei 2003 @ 16:17:49 #52
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10610407
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:38 schreef Refragmental het volgende:
de rest kan me allemaal verrekken, vooral die console titels, geen enkele daarvan spreekt me aan.
Geeft niks vriend...... Niemand is perfect
pi_10611725
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Geeft niks vriend...... [afbeelding] Niemand is perfect

Kan er niks aan doen dat ik de Xbox, PS2 GC allemaal ruk vind. Ben jarenlang consolegebruiker geweest, maar sinds ik sinds m'n 15de (ben nu 21) een pc kreeg kunnen die consoles me niks meer schelen.
Op een PC kun je simpelweg meer.
Ik kan muziek luisteren, spelletjes spelen, internetten zodra ik klaar ben, en tal van dingen zoals mod's voor spelletjes downloaden... en dat vanuit m'n lekkere bureaustoel

Consoles zijn ook zo statisch.
Je kunt er niks aan uitbreiden enzo, dus na een 2tal jaar zit je met een verouderd ding die niks meer waard is.

donderdag 22 mei 2003 @ 17:19:40 #54
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10611921
Waarom staat er alleen (GC) achter Starcraft: Ghost.. Die is behoorlijk multiplatform...
Beetje jammer dat er ook geen XBOX games in de openingspost staan.. Of vond je Halo 2 niet indrukwekkend? .
De XBOX heeft duidelijk de show gestolen deze E3.. (Ik weet dat het jouw mening is, maar dit is natuurlijk een centraal topic.. . )
Ik zal vanavond ff een diarree aan screenies posten van games waar ik het warm van kreeg.. .
-
  donderdag 22 mei 2003 @ 19:20:56 #55
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_10614263
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 17:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Kan er niks aan doen dat ik de Xbox, PS2 GC allemaal ruk vind. Ben jarenlang consolegebruiker geweest, maar sinds ik sinds m'n 15de (ben nu 21) een pc kreeg kunnen die consoles me niks meer schelen.
Op een PC kun je simpelweg meer.
Ik kan muziek luisteren, spelletjes spelen, internetten zodra ik klaar ben, en tal van dingen zoals mod's voor spelletjes downloaden... en dat vanuit m'n lekkere bureaustoel

Consoles zijn ook zo statisch.
Je kunt er niks aan uitbreiden enzo, dus na een 2tal jaar zit je met een verouderd ding die niks meer waard is.

Das bijna hetzelfde als met een pc want na een aantal jaar kan je daar ook niet alle games op spelen en moet je toch ookk weer gaan vernieuwen. Ten tweede kost een console toch wel eventjes wat minder geld dan een PC.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_10614422
Volgensmij word mario kart: double dash wel kwel
  donderdag 22 mei 2003 @ 19:37:42 #57
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10614527
Choq, het mooiste spel van de E3 was Halo 2.. Nie RE4. .
Je kritiek over Fable kan ik nog wel begrijpen, op zich.. Het klinkt idd allemaal te mooi om waar te zijn.. Maar ik geloof dat ze wel aan de verwachtingen weten te voldoen..
Wat ik absoluut niet begrijp is wat je zegt over Sudeki.. Ten eerste is het een RPG, maar dat terzijde.. Er is afgelopen e3 imo niet echt veel meer bekend geworden over Sudeki helaas, van waar opeens die ommekeer?.. .
-
pi_10620351
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 19:20 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Das bijna hetzelfde als met een pc want na een aantal jaar kan je daar ook niet alle games op spelen en moet je toch ookk weer gaan vernieuwen. Ten tweede kost een console toch wel eventjes wat minder geld dan een PC.

Inderdaad "bijna hetzelfde" maar die verouderde PC kan nog altijd dienst doen als internet/muziek/type/etc PC.

Die ouwe console ligt dan op de zolder te rotten om eens per jaar te worden gebruikt.

Ik ben begonnen met 1 PC, maar door die cyclus van vernieuwen hebben we er nu 5, allemaal vollop in gebruik.

M'n NES, SNES en PS1 zijn allemaal verbannen naar de stoffige zolder. De PS2 doet dienst als DVD-speler en afentoe spelen m'n ouders een spelletje.

De speel houdbaarheid ligt voor PC-spelen trouwens ook een stuk hoger, mede door het downloaden van patches en mods e.d.

Maarja, we gaan nu best behoorlijk offtopic.

Om weer ff ontopic te gaan.
E3 footage van Half-Life 2 is een echte aanrader.
Mag dan wel 550+mb groot zijn... maar zeker de moeite waard.

vrijdag 23 mei 2003 @ 08:00:51 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10621968
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 19:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Choq, het mooiste spel van de E3 was Halo 2.. Nie RE4. .
Je kritiek over Fable kan ik nog wel begrijpen, op zich.. Het klinkt idd allemaal te mooi om waar te zijn.. Maar ik geloof dat ze wel aan de verwachtingen weten te voldoen..
Wat ik absoluut niet begrijp is wat je zegt over Sudeki.. Ten eerste is het een RPG, maar dat terzijde.. Er is afgelopen e3 imo niet echt veel meer bekend geworden over Sudeki helaas, van waar opeens die ommekeer?.. .
Ben de Sudeki hype een beetje zat. De in-game engine ziet er naar mijn mening niet lekker in, maar dat zal ik geheid fout hebben. Tis een soort gevoel. Resident Evil 4 vond ik echt mooier dan Halo maar DAMN wat heb ik genoten van de 8 minute demo zeg Niet normaal hoe cool Halo 2 gaat worden. Ook ben ik enorm gaan geilen op PGR2,...... vraag me niet waarom maar dat spel trekt me gewoon ineens.

Fable zal best fantastisch zijn maar ik wordt zo moe van al die uitstellingen en om nou alleen weer die trailer te zien deed me pijn. Ik moet wel zeggen dat ik nog steeds niet die playable demo gezien heb van 15 minuten ofzo? Iemand een link. Tis gewoon frustratie afschrijven en de angst dat het een grote hype is werd even groot bij me

IGN heeft in ieder geval de meeste E3 awards aan Halo 2 en Fable gegeven dus dat zegt wel wat

pi_10624324
Zoo... allemaal hier.

Het wordt weer een mooi jaar voor de gamers.

Let the hype(s) begin .

...
  vrijdag 23 mei 2003 @ 10:40:59 #61
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10624397
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer dat er ook geen XBOX games in de openingspost staan.. Of vond je Halo 2 niet indrukwekkend? .
Nou, dit waren mijn persoonlijke toppers, niet DE toppers van de E3 beurs. Ik moet eerlijk bekennen dat Halo 2 er erg goed uitzag, maar ik ga eerst Halo eens op de PC spelen.
  woensdag 28 mei 2003 @ 08:52:41 #62
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10726103
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 10:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nou, dit waren mijn persoonlijke toppers, niet DE toppers van de E3 beurs. Ik moet eerlijk bekennen dat Halo 2 er erg goed uitzag, maar ik ga eerst Halo eens op de PC spelen.

Halo is een van de coolste FPS die ik ken maar op een pc zal ik dat nooit gamen
  donderdag 29 mei 2003 @ 14:28:52 #63
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10754995
De gamecriticawards zijn bekend..

Opvallend is dat de XBOX exclusive Full Spectrum Warrior er regelmatig tussen staat.. Dat was bij IGN ook al het geval..
Ook in de categorie Best Console Game valt de XBOX op.
3 van de 5 zijn XBOX exclusive en 1 multiplatform.
Het enige vreemde is dat Best Console Game gaat naar Fable, maar die staat weer niet in het rijtje Best of show..
Opvallende afwezige in de belangrijkste categorien is Nintendo, en dan met name de GC..
RE4 is niet terug te vinden. .

Best of Show
- Full Spectrum Warrior (Pandemic/THQ for Xbox)
- Gran Turismo 4 (Polyphony Digital/Sony Computer Entertainment for PlayStation 2)
- Half-Life 2 (Valve/Vivendi Universal Games for PC)
- Halo 2 (Bungie/Microsoft for Xbox)
- Prince of Persia: The Sands of Time (UbiSoft for All Platforms)

Best Original Game
- Boktai (Konami for Game Boy Advance)
- Evil Genius (Elixir Studios/Vivendi Universal Games for PC)
- Fable (Big Blue Box/Microsoft for Xbox)
- The Movies (Lionhead Studios/Activision for PC)

Best PC Game
- Call of Duty (Infinity Ward/Activision for PC)
- Deus Ex: Invisible War (Ion Storm/Eidos for PC/Xbox)
- Halo PC (Gearbox/Bungie/Microsoft for PC)
- Sims 2 (Maxis/Electronic Arts for PC)

Best Console Game
- Gran Turismo 4 (Polyphony Digital/Sony Computer Entertainment for PlayStation 2)
- Prince of Persia: Sands of Time (UbiSoft for All Platforms)

Best Peripheral / Hardware
- Driving Force Pro (Logitech for PlayStation 2)
- EyeToy (Sony Computer Entertainment for PlayStation 2)
- GeForce FX 5900 (Nvidia for PC)
- Helix Gaming Device (Tapwave)
- Radeon 9800 (ATI for PC)

Best Action Game
- Call of Duty (Infinity Ward/Activision for PC)
- Medal of Honor: Rising Sun (Electronic Arts for All Console Systems)
- Unreal Tournament 2004 (Epic Games/Infogrames for PC)

Best Action/Adventure Game
- Jak II (Naughty Dog/Sony Computer Entertainment for PlayStation 2)
- Ninja Gaiden (Tecmo for Xbox)
- Prince of Persia: The Sands of Time (UbiSoft for All Platforms)
- Starcraft: Ghost (Blizzard/Vivendi Universal Games for All Console Systems)
- Viewtiful Joe (Capcom for GameCube)

Best Fighting Game
- Dead or Alive: Online (Tecmo for Xbox)
- Onimusha Blade Warriors (Capcom for PlayStation 2)
- Soul Calibur II (Namco for All Console Systems)
- Virtua Fighter 4: Evolution (Sega for PlayStation 2)

Best Role Playing Game
- Deus Ex: Invisible War (Ion Storm/Eidos for PC/Xbox)
- Final Fantasy X-2 (Square-Enix for PlayStation 2)
- Star Wars Knights of the Old Republic (BioWare/LucasArts for PC/Xbox)
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines (Troika Games/Activision for PC)

Best Racing Game
- F-Zero GX (Amusement Vision/Nintendo for GameCube)
- Need for Speed Underground (Electronic Arts for All Platforms)
- Mario Kart: Double Dash!! (Nintendo for GameCube)
- Project Gotham Racing 2 (Bizarre Creations/Microsoft for Xbox)

Best Simulation Game
- Flight Simulator 2004: A Century of Flight (Microsoft for PC)
- Secret Weapons over Normandy (Totally Games/LucasArts for PC/PS2/Xbox)
- Sims 2 (Maxis/Electronic Arts for PC)
- The Movies (Lionhead Studios/Activision for PC)

Best Sports Game
- Amped 2 (Microsoft for Xbox)
- Madden NFL 2004 (Electronic Arts for All Platforms)
- NFL 2K4 (Visual Concepts/Sega for PS2/Xbox)
- SSX 3 (Electronic Arts for All Console Platforms)
- Tony Hawkís Underground (Neversoft/Activision for All Console Platforms)

Best Strategy Game
- Evil Genius (Elixir Studios/Vivendi Universal Games for PC)
- Homeworld 2 (Relic/Vivendi Universal Games for PC)
- Pikmin 2 (Nintendo for GameCube)
- Rise of Nations (Big Huge Games/Microsoft for PC)
- Rome: Total War (Creative Assembly/Activision for PC)

Best Puzzle/Trivia/Parlor Game
- The EyeToy Games (Sony Computer Entertainment Europe for PlayStation 2)
- Karaoke Revolution (Harmonix/Konami for PlayStation 2)
- Mario Party 5 (Nintendo for GameCube)
- Nintendo Puzzle Collection (Nintendo for GameCube)
- Xbox Music Mixer (Microsoft for Xbox)

Best Online Multiplayer Game
- City of Heroes (Cryptic Studios/NCSoft for PC)
- EverQuest II (Sony Online for PC)
- Final Fantasy XI (Square Enix for PC/PlayStation 2)
- Mythica (Microsoft for PC)
- Star Wars Galaxies: An Empire Divided (Sony Online/LucasArts for PC)
- World of Warcraft (Blizzard/Vivendi Universal Games for PC)

-
pi_10755068
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
De gamecriticawards zijn bekend..
*knip*
bron?

edit: waarmee ik bedoel te achterhalen: welke personen hebben deze games genomineerd?

donderdag 29 mei 2003 @ 14:52:01 #65
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10755368
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:34 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

bron?

edit: waarmee ik bedoel te achterhalen: welke personen hebben deze games genomineerd?

Mijn fout, dit zijn de nominaties.. .
Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/17919
-
  donderdag 29 mei 2003 @ 15:08:17 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10755665
Coole lijst maar vond de E3 sowieso wat tegenvallen dit jaar
  donderdag 29 mei 2003 @ 15:09:55 #67
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10755698
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:08 schreef Chocobo het volgende:
Coole lijst maar vond de E3 sowieso wat tegenvallen dit jaar
.
Ik alles behalve.. .
Zaten een paar hele hele indrukwekkende titels tussen.. .
-
  donderdag 29 mei 2003 @ 15:12:03 #68
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_10755749
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Ik alles behalve.. .
Zaten een paar hele hele indrukwekkende titels tussen.. .

Ja,..dat vond ik ook. Dis mijn versie
quote:
Op zondag 18 mei 2003 10:41 schreef Chocobo het volgende:
E3 wrap-up

Ik vond de E3 show dit jaar een beetje tegenvallen. Er waren echt wel knallers aanwezig maar ook een hoop mindere games. Zo was ik op deze E3 een beetje onverwacht erg onder de indruk van MGS3. Tering wat zag dat er goed uit zeg op de PS2. Ook de Cube remake van MGS sprak me zeer aan. Geweldig gewoon....... Krijg nu alweer de MGS kriebels. Om bij de PS2 te blijven moet ik ook zeggen dat ook Silent Hill 3 en GT4 gewoonweg waanzinnig zijn in mijn ogen. Echt megacoole games waar ik me erg op verheug. De rest vond ik eigenlijk een beetje zuigen op Resident Evil Outbreak na, maar ik heb er zo mijn twijfels over. Games als Tombraider en Racing Revolution lieten zich te weinig zien en games als J&D 2 en andere semi bekende Sony games boeien me niet. En ook Square-Enix had wel wat meer mogen laten zien.

Square Enix liet ook nog wat op Cube zien, maar ook dat viel erg tegen. Final Fantasy CC was voor mij een tegenvaller. Ben bang dat ze het teveel op multiplayer gaan baseren. De meeste andere titels van Nintendo zogen ook want de grootste knallers zijn toch al released. Ik noem een Zelda en een Metroid op. Nu komen er games als Mario Party 5, Mariokart en Mario Golf uit en om eerlijk te zijn heb ik daar totaal geen zin in. Ik wil verdomme een nieuwe Mario adventure zien. Wat wel cool was en tevens het mooiste spel op E3 (wat echt NIEMAND kan ontkennen) is Resident Evil 4. Teeeering wat zag dat er goed uit zeg... aarrgghhh... voor mij het coolste spel op E3 dit jaar. Top gedaan. Dat geldt ook voor de remake van MGS op Cube waar ik het al eerder over had. Godverdomme wat heb ik daar zin in. Vond het sowieso het coolste deel maar om dat ook nog in nieuwe graphs te zien Als met al vond ik dus de Cube wel wat zwakjes aan first party titels.

De Xbox liet ook coole games zien maar een hoop viel ook weer tegen. Zo trekt het bijzondere Fable me dus niet echt aan. Ik kan niet meer met de hype mee (die wel cool is op zich) en zal ook opzeker op de reviews wachten. Zie er gewoon niet in wat er beweerd wordt. Dat geldt dus uiteindelijk ook voor al dat Star Wars geweld en dat adventure spel Sudeki. Galaxies (die ooit op Xbox moet komen) en KOTOR worden minder en minder in mijn ogen. Dat mede door het continue uitstellen en omdat het me gewoon niet meer boeit. Ook dat nieuwe Roque Squadron spel op Cube lijkt me verschrikkelijk kut maar dat terzake. Verder met Xbox,..... ook het eens beroemde en prachtige Conker is werkelijk waar gewoon verneukt door Rare (andere titels zagen er ook NIET uit op Xbox) met totale uitzondering van Kameo. Das een spel wat me vreselijk boeit. Waanzinnig.... Maar zoals ik al zei,... Conker Live and Uncut had HET kunnen worden, maar is nu een vreemd multiplayer spelletje geworden waar ze ook nog eens het oude legendarische spel van de N64 op gepropt hebben. Wat een miss zeg PGR2 is wel een spel wat me aantrekt op Xbox. Dat lijkt me toch dan weer wel cool. Het bied weer eens wat anders dat de huidige GT serie (die toch wel koning van de racegames is) in de vorm van punten, bochtsysteem en online mogelijkheden. Precies wat ik nu even zoek in een racegame. PGR2 wordt voor mij een musthave. Uiteraard geld dat ook voor Halo 2.... teering wat zag dat er weer cool uit man Ook iets voor op mijn lijstje Dat voor wat betreft Xbox.

Op PC vond ik Doom 3 en Halflife 2 absoluut de knallers. Halflife 2 vond ik in deze de betere want ik heb een demo van wel 20 minunten gezien waarin ik mezelf met open mond betrapte. Godverdomme wat een cool spel. Het liefst speel ik bovenstaande games op Xbox aangezien ik geen gezeik met specs etc etc wilt hebben, maar ben bang dat de release van deze games op dat systeem lang gaat duren

Al met al vond ik de E3 cool en heb een hoop nieuwe games gezien, maar ik moet toch zeggen een gevoel van teleurstelling te hebben. Ik zie toch in mijn ogen een hoop coole games verneukt worden. Als laatste post ik hier screens van mijn favo games van E3 :

Metal Gear Solid 3 (PS2)
[afbeelding]

Halflife 2 (PC en ooit Xbox)
[afbeelding]

GT4 (PS2)
[afbeelding]

Silent Hill 3 (PS2)
[afbeelding]

Project Gotham Racing 2 (Xbox)
[afbeelding]

Halo 2 (Xbox)
[afbeelding]

Kameo (Xbox)
[afbeelding]

Resident Evil 4 (Gamecube)
[afbeelding]

Metal Gear Solid Twin Snakes (Gamecube)
[afbeelding]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')