Links naar vorige delen
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
Sorry kon geen leukere naam verzinnen.
quote:Ja, dalijk zitten we al aan de V13 7.0L ofzo
Op zaterdag 17 mei 2003 15:39 schreef Darknezz het volgende:
Ik moet zegen dat de slowchat topics de laatste 2 3 weken heel erg snel vol zijn..
quote:Komt omdat er steeds meer trouwe PTAers komen
Op zaterdag 17 mei 2003 15:39 schreef Darknezz het volgende:
Ik moet zegen dat de slowchat topics de laatste 2 3 weken heel erg snel vol zijn..
quote:Ik zat al te denken hoe de volgende zou moeten gaan heten..
Op zaterdag 17 mei 2003 15:41 schreef RaTz het volgende:[..]
Ja, dalijk zitten we al aan de V13 7.0L ofzo
*of 1300cc natuurlijk
*
quote:Doe dan maar 1300cc
Op zaterdag 17 mei 2003 15:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:
of: [Chat] PTA Slowchat A13 richting Utrecht
als die bestaat![]()
quote:Ik vraag me al ff af wat dat nou eigenlijk betekent 330nm...
Op zaterdag 17 mei 2003 15:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:
3,5 liter turbodiesel ~ 136pk @ 3950rpm ~ 330nm @ 1800rpm
helemaal auto freak... en weet niet wat het betekent
quote:Dat is het koppel van de motor. Hoe meer koppel hoe meer trekkracht de motor heeft. Het voordeel van koppel op laag toertal (turbodiesel) is dat je heel lui kan schakelen, je hebt vanaf een laag toertal al superveel kracht. Een benzine motor heeft zijn maximum koppel vaak op hoog toertal, hierdoor is een benzine wagen toch meer een "scheurijzer" dan diesel, omdat een benzine veel trekkracht heeft op hoge toertallen, en je dus goed kan doorblazen. Nm staat trouwens voor "newton-meter". Wat het exáct inhoud weet ik ook niet
Op zaterdag 17 mei 2003 15:48 schreef Darknezz het volgende:[..]
Ik vraag me al ff af wat dat nou eigenlijk betekent 330nm...
Zie het regelmatig voorbij komen..
maar ik zou nou ff niet weten waar het voor staat/betekent
Kan iemand mij dat ff vertellen![]()
helemaal auto freak... en weet niet wat het betekent
![]()
quote:Klopt, maar het waren ook maar voorbeelden. Een benzine met turbo heeft vaak al veel meer koppel..
Op zaterdag 17 mei 2003 15:53 schreef Arsenicem het volgende:
En de 6.0 van de Maybach over de 900 nm....benzine btw
[Dit bericht is gewijzigd door j22flyingdownwind op 17-05-2003 16:03]
quote:aah zo...
Op zaterdag 17 mei 2003 15:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Dat is het koppel van de motor. Hoe meer koppel hoe meer trekkracht de motor heeft. Het voordeel van koppel op laag toertal (turbodiesel) is dat je heel lui kan schakelen, je hebt vanaf een laag toertal al superveel kracht. Een benzine motor heeft zijn maximum koppel vaak op hoog toertal, hierdoor is een benzine wagen toch meer een "scheurijzer" dan diesel, omdat een benzine veel trekkracht heeft op hoge toertallen, en je dus goed kan doorblazen. Nm staat trouwens voor "newton-meter". Wat het exáct inhoud weet ik ook niet
Meeste benzine auto hebben tussen de 100 en 200 nm (een 2.0 motor heeft vaak zo rond de 180nm) Turbodiesels kunnen uiteenlopen van 200nm tot 750nm (v10 tdi van VW)
Maar het blijkt een 1.9E te zijn kom ik van de week achter...
Bel de audi voor een waterpomp zegt ie... tis een 1.9E ipv een 2.0E (wat mij dus was vertelt...)
Maar achjah.. net zoveel pk's en de top ligt net zo hoog
Dus ff mijn sign veranderen
quote:Ja kan wel. Twas niet kritiek ofzo maar ik blijf het ongelovelijk vinden dat een bezine motor zo idioot veel NM eruit pompt. Tis meer dan menige vrachtwagen...
Op zaterdag 17 mei 2003 15:55 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Klopt, maar het waren ook maar voorbeelden. Een benzine met turbo heeft vaak al veel meer koppel..
-edit- een maybach is toch een 5.5 met biturbo (of iig 2 kompressoren)
quote:Ja klopt, is ook bruut veel. De nieuwe Mercedes E55amg heeft ook 700(!!)nm. En dat is een "gewone" sedan
Op zaterdag 17 mei 2003 16:09 schreef Arsenicem het volgende:[..]
Ja kan wel. Twas niet kritiek ofzo maar ik blijf het ongelovelijk vinden dat een bezine motor zo idioot veel NM eruit pompt. Tis meer dan menige vrachtwagen...
quote:Ja klopt, als je hem dan op z'n staart trapt gaat je haar stijl achterover staan
Op zaterdag 17 mei 2003 16:13 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Ja klopt, is ook bruut veel. De nieuwe Mercedes E55amg heeft ook 700(!!)nm. En dat is een "gewone" sedan
Dan denk ik ook gelijk, hmm, dan zitten we waarschijnlijk met de Fuel Cell hydrogen weet ik veel wat motors... Misschien onderwerpie voor volgend topic? Wat ik denk heel erg zonde te gaan vinden van de Fuel Cell is dat je geen heerlijk motor geluid meer heb. Hoogstens druppelend water...
quote:En dat moeten we niet hebben....
Op zaterdag 17 mei 2003 16:17 schreef Arsenicem het volgende:
Uhu, als je kijkt naar de verhouding HP (NM) / liter van vroeger en dan naar die van nu... De motoren zijn nu zoveel efficienter. Dan vraag ik me echt af hoe dat ervoor zou staan in 10 jaar tijd.Dan denk ik ook gelijk, hmm, dan zitten we waarschijnlijk met de Fuel Cell hydrogen weet ik veel wat motors... Misschien onderwerpie voor volgend topic? Wat ik denk heel erg zonde te gaan vinden van de Fuel Cell is dat je geen heerlijk motor geluid meer heb. Hoogstens druppelend water...
quote:Haha idd, en een dikke terreinwagen waarbij je van die piepjes hoort (zoals in die dubbeldekker treinen) als je door de blubber aant het cruisen bent
Op zaterdag 17 mei 2003 16:28 schreef Arsenicem het volgende:
Zekers! Ik denk eigenlijk wel dat we altijd de conventionele motor zullen behouden. Zie jij het voor je? Een ferrari op waterstof? in mijn kop klopt er dan echt iets niet....
quote:Pfff ik ben nog doof van vanmiddag
Op zaterdag 17 mei 2003 16:18 schreef RaTz het volgende:[..]
Wij willen een bruut geluid horen!
ik ga de eerste zaterdag van de maand naar een US cars meeting. Geen idee waar het is. Laat het nog wel even weten. Er was vandaag ook een gozer met een US bak. En daar zou 800PK in liggen. Volgende keer mag ik mee rijden En dan neem ik natuurlijk effe m,n cam mee
quote:Niet echt, een gemiddelde vrachtwagen van 300pk heeft een koppel van 1500nm bij 1000-1500 toeren. Het pk/koppel ratio van een vrachtwagen, of beter gezegd dieselmotor, ligt vele malen hoger dan bij benzine. Zo haal je uit een 530pk + commonrail al snel een max koppel van 2400nm bij 1300 toeren.
Op zaterdag 17 mei 2003 16:09 schreef Arsenicem het volgende:[..]
Ja kan wel. Twas niet kritiek ofzo maar ik blijf het ongelovelijk vinden dat een bezine motor zo idioot veel NM eruit pompt. Tis meer dan menige vrachtwagen...
quote:hallo tjabbo, Kreator was je nog tegen gekomen gister.
Op zaterdag 17 mei 2003 17:13 schreef Tjabbo het volgende:
Zit de startmotor van Ulti eral in?of nog geen nieuws?
quote:?
Op zaterdag 17 mei 2003 17:23 schreef slashme het volgende:[..]
hallo tjabbo, Kreator was je nog tegen gekomen gister.
hoezo
quote:Moet je maar even pagina 9 doorzelen van de vorige slowchat.
Op zaterdag 17 mei 2003 17:24 schreef Tjabbo het volgende:[..]
?
hoezo
quote:Hey! Hoe laat wasda? Het kan makkelijk want in ga altijd tegen 17:00 uur naar huis, ik werk in Enschede.
Op vrijdag 16 mei 2003 17:28 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij zag ik net Tjabbo rijden...(die heeft toch een grijze celica met een enorme spoiler achterop?)
Als jij nu ook een enorme spoiler plaatst kunnen we naar elkaar zwaaien...
quote:euh ben net terug.. ben niet klaar.. en weet je waarom
Op zaterdag 17 mei 2003 17:13 schreef Tjabbo het volgende:
Zit de startmotor van Ulti eral in?of nog geen nieuws?
ik baal hier zo gigantisch van. kan ik GVD nog langer niet rijden...
quote:Leip!
Op zaterdag 17 mei 2003 17:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Pfff ik ben nog doof van vanmiddag
Ik heb even gekeken en beetje geholpen met een nokas vervangen van een blazer uit de eind jaren 70 is het dacht ik. Die hebben ze licht gekieteld. Kleine 400PK heeft dat ding nu. Nu moesten ze die nokas effe een kleine 30min laten inlopen op 2000 toeren. na 10min zijn we maar gestopt. Want we trokken het niet meerAls die blazer in m,n straat staat moet je alles vast houden in je huis
ik ga de eerste zaterdag van de maand naar een US cars meeting. Geen idee waar het is. Laat het nog wel even weten. Er was vandaag ook een gozer met een US bak. En daar zou 800PK in liggen. Volgende keer mag ik mee rijden
En dan neem ik natuurlijk effe m,n cam mee
quote:Welkom in de club, ik weet hoe jeje voelt. Bij mij beloven ze ook al een week lang dat ie een dag later komt
Op zaterdag 17 mei 2003 18:51 schreef Ultimora het volgende:[..]
Verhaaltje
quote:Ben op de zaak al een half jaar op een nieuwe ketel aant wachten, kwam ik vorige week bij de dealer voor een APK op me huidige wagen was het chassis net pas binnen. Moet dus nog helemaal gespoten worden en dan kan die naar de carroseriefabriek. Minimaal 3 maanden dus nog
Op zaterdag 17 mei 2003 19:19 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Welkom in de club, ik weet hoe jeje voelt. Bij mij beloven ze ook al een week lang dat ie een dag later komt
Ik ben nix waard zonder auto
![]()
Maarja des te meer lol het weer is als je eindelijk weer kan rijden!
quote:Das zeker klote.. maarja jij hebt nog wel een wagen om in te cruisen... ikke niet. Tja de otoo's van mn ouders maar dat mag alleen als het écht nodig is. Maarja 80% van mijn ritten zijn nutteloos hehe, tja hobby hè...
Op zaterdag 17 mei 2003 19:27 schreef Pushit het volgende:[..]
Ben op de zaak al een half jaar op een nieuwe ketel aant wachten, kwam ik vorige week bij de dealer voor een APK op me huidige wagen was het chassis net pas binnen. Moet dus nog helemaal gespoten worden en dan kan die naar de carroseriefabriek. Minimaal 3 maanden dus nog
.
quote:je beseft dat het voor niemand een ritje mee word gereden zaterdag he.. (tenzij jullie graag in een micra meerijden
Op zaterdag 17 mei 2003 19:19 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Welkom in de club, ik weet hoe jeje voelt. Bij mij beloven ze ook al een week lang dat ie een dag later komt
Ik ben nix waard zonder auto
![]()
Maarja des te meer lol het weer is als je eindelijk weer kan rijden!
gelukkig kan ik wel gelijk mijn agressie kwijt als hij over 2 weken het hopelijk weer doet.. heb het nieuwe setje rubber al liggen, en de oude kunnen nog even maar die gaan wel tot het eind op in een dag.
edit - typo
quote:Behalve de standaard zaterdagavond-chill-cruise niet veel bijzonders hier
Op zaterdag 17 mei 2003 19:34 schreef jacco het volgende:
He mensen vanaaf nog wat doen. op auto gebied?
quote:Das ook lekker, ik ga maar weer eens naar de Mac bij Barneveld. FF wat Honda's checken. Dus ik ga tot morguh
Op zaterdag 17 mei 2003 19:34 schreef Pushit het volgende:[..]
Behalve de standaard zaterdagavond-chill-cruise niet veel bijzonders hier
quote:Als ik naar die meeting ga maak ik wel foto,s. Dan is die gast er ook met 800PK. Eerste zaterdag van de maand. ergens in de buurt van Den Haag heb ik begrepen. Ik ga zeker weten
Op zaterdag 17 mei 2003 18:51 schreef RaTz het volgende:[..]
Leip!
. Wij willen plaatjes zien
Nohja... gaat er iemand nog wat doen vanmiddag? ik ga zo ff naar de autocross in beckum en mischien ( *hoopt* ) naar de Matrix reloaded....
quote:Ow leer ze dan maar..
Op zondag 18 mei 2003 11:53 schreef RaTz het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten, en "Leren" voor m'n eindexamens.
Als je een nekspier gescheurd hebt... . Gisteren tijdens het tennis.
Dan merk je pas hoevaak je je nek gebruikt...ook tijdens het rijden...
quote:Hoe krijg je dat voor elkaar dan
Op zondag 18 mei 2003 16:07 schreef Kreator het volgende:
Autorijden sucks...
Als je een nekspier gescheurd hebt.... Gisteren tijdens het tennis.
Dan merk je pas hoevaak je je nek gebruikt...ook tijdens het rijden...
quote:Ik heb geen flauw idee wanneer het precies gebeurde, maar kon op een gegeven moment m'n nek niet meer bewegen...gisteravond kon ik niet eens meer opstaan vd bank...slapen ging goed, want ik kon op 1 zij nog wel liggen. vandaag gaat het iets beter, maar draaien vd nek is onmogelijk...
Op zondag 18 mei 2003 16:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan
En hoe gaat het slapen??
quote:Morguh allemaal
Op maandag 19 mei 2003 08:24 schreef BroesWillems het volgende:
goedemorge luitjes....
Ben ik al;tijd diegene die 't laatste begint met werken?
quote:Ja
Op maandag 19 mei 2003 09:15 schreef Metalfreak het volgende:
Ook goeiemorgen!Ben ik al;tijd diegene die 't laatste begint met werken?
quote:Ok dan, maar dus ook degene die 't laatste klaar is met werken...
Op maandag 19 mei 2003 09:20 schreef slashme het volgende:[..]
Ja
quote:Ga dan wat eerder je nest uit.
Op maandag 19 mei 2003 09:23 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ok dan, maar dus ook degene die 't laatste klaar is met werken...
quote:Nope, gaat niet, ze beginnen hier niet eerder en ik sta 's morgens al om kwart voor zeven op. Voor mijn doen al veel te vroeg...
Op maandag 19 mei 2003 09:28 schreef slashme het volgende:[..]
Ga dan wat eerder je nest uit.
quote:Werken
Op maandag 19 mei 2003 09:15 schreef Metalfreak het volgende:
Ook goeiemorgen!Ben ik al;tijd diegene die 't laatste begint met werken?
quote:Posten! dat zal je ...
Op maandag 19 mei 2003 09:44 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Werken
............
quote:luie draak
Op maandag 19 mei 2003 09:36 schreef dhoman het volgende:
goedenmorgen(ik begin als laatst)
quote:Goeie instelling
Op maandag 19 mei 2003 09:45 schreef slashme het volgende:[..]
Posten! dat zal je ...
quote:Hoeveel slowchat-topics wil je vandaag afwerken dan?
Posten! dat zal je ...
Kan nu trouwens ook niks nuttigs doen, de database server is gecrasht in het weekend, dus kan niks uitvoeren. Ben maar even aan m'n stageverslag bezig.
quote:Stage-verslag ... da's een hele goeie. Laat ik daar ook maar eens wat aan gaan doen
Op maandag 19 mei 2003 09:48 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hoeveel slowchat-topics wil je vandaag afwerken dan?
Kan nu trouwens ook niks nuttigs doen, de database server is gecrasht in het weekend, dus kan niks uitvoeren. Ben maar even aan m'n stageverslag bezig.
quote:Is misschien wel verstandig... Heb geen zin om die ellende allemaal te gaan verwoorden eigenlijk, maar ja, moet toch maar gebeuren...
Op maandag 19 mei 2003 09:51 schreef jackson het volgende:[..]
Stage-verslag ... da's een hele goeie. Laat ik daar ook maar eens wat aan gaan doen
quote:werd een keer tijd dat je wat deed
Op maandag 19 mei 2003 09:50 schreef dhoman het volgende:
ik ben druk met de verwerkingen van examens bezig.
ben pas om 6 uur vrij
quote:Je hebt gelijk, niet nuttig, wel noodzakelijk
Op maandag 19 mei 2003 09:48 schreef Metalfreak het volgende:
Kan nu trouwens ook niks nuttigs doen, ..... Ben maar even aan m'n stageverslag bezig.
quote:Is goed,.............
Posten! dat zal je ...
quote:en kadett E 1400S
Op maandag 19 mei 2003 09:57 schreef slashme het volgende:[..]
Je hebt gelijk, niet nuttig, wel noodzakelijk
ik vandaag nog wel even PTA Slowchat Kadett 1200S opstarten
zoek daar maar is een tweede van... ik heb nog nooit iemand gezien die ook een 1.4S had....
Ben al weer hard aan het werk
Klotezooi... Zie net pas dat zaterdag me meet is (als ie doorgaat) maar heb vrijdag afspraak gemaakt bij een klant voor... Juist, zaterdag...
Is kijken of ik um kan verzetten...
quote:de meet is toch zondag?
Op maandag 19 mei 2003 10:51 schreef Ballebek het volgende:
Ikke lekker nog niet, zit nog lekker op bed met me Powerbook te Fok!en... Moet wel om 12:00u in Amsterdam zijn maar ja, full Gazzz en ik ben er ...Klotezooi... Zie net pas dat zaterdag me meet is (als ie doorgaat) maar heb vrijdag afspraak gemaakt bij een klant voor... Juist, zaterdag...
quote:Sjit, dacht dat het al de 20e was... Dan ben ik er wel
Op maandag 19 mei 2003 10:56 schreef BroesWillems het volgende:[..]
de meet is toch zondag?
[Dit bericht is gewijzigd door Ballebek op 19-05-2003 10:57]
quote:Oeh ik sta bij favo Fok!ker
Op maandag 19 mei 2003 10:51 schreef Ballebek het volgende:
Ikke lekker nog niet, zit nog lekker op bed met me Powerbook te Fok!en... Moet wel om 12:00u in Amsterdam zijn maar ja, full Gazzz en ik ben er ...Klotezooi... Zie net pas dat zaterdag me meet is (als ie doorgaat) maar heb vrijdag afspraak gemaakt bij een klant voor... Juist, zaterdag...
Nou ja volgende keer beter
quote:Je moet wat voor je bijna-in-de-straat-woon-genoten over hebben he
Op maandag 19 mei 2003 10:57 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oeh ik sta bij favo Fok!ker
Ik werk overdag, heb daarna een verjaardag in Friesland waar ik blijf pitten en kom dan op de terugweg langs. Je had dus sowieso niet mee kunnen rijden ook_gek
quote:Maar is er nu al iets concreets afgesproken?
Op maandag 19 mei 2003 11:00 schreef Tjabbo het volgende:
Tja de meet is dus ZONDAG, niet zaterdag.meer info op www.ptameet.tk
quote:Word woensdag bekend gemaakt dmv van sticky topic
Op maandag 19 mei 2003 11:04 schreef Ballebek het volgende:[..]
Maar is er nu al iets concreets afgesproken?
Bijv. Tijd, wat bij regen te doen, wie regelt de BBQ en het vlees, vrouwen??? (errug belangrijk toch!}
quote:* BroesWillems would like to know to....
Op maandag 19 mei 2003 11:04 schreef Ballebek het volgende:[..]
Maar is er nu al iets concreets afgesproken?
Bijv. Tijd, wat bij regen te doen, wie regelt de BBQ en het vlees, vrouwen??? (errug belangrijk toch!}
kosten, tijd van aankomst (rekening houden met het 'BrooksKwartiertje' ) en wat er nu eigenlijk gaat gebeuren... dus Crew... wat gaat er gebeuren?
quote:heheh je woont nof niet officieel in scheveningen. Of heb je al stroom?
Op maandag 19 mei 2003 11:01 schreef Ballebek het volgende:[..]
Je moet wat voor je bijna-in-de-straat-woon-genoten over hebben he
Ik werk overdag, heb daarna een verjaardag in Friesland waar ik blijf pitten en kom dan op de terugweg langs. Je had dus sowieso niet mee kunnen rijden ook_gek
quote:Mag ik al opgewonden ervan raken of moet ik toch nog tot woensdag wachten
Op maandag 19 mei 2003 11:15 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Word woensdag bekend gemaakt dmv van sticky topic
BTW: Die teringleiers hebben 5 auto's opgebroken vannacht (alweer) en alleen mijn auto is nog dicht; politie wil met me praten waarom mijn auto niet steeds getroffen word...
WEET IK VEEL
25 mei - Deventer
Bij de mac, goed te zien vanaf de A1 (+/- 13:30?)
Opties voor vermaak:
------------------------------
- Eerst natuurlijk ff op elkaars bolides geilen, en kennis maken
- Bowlen
- Auto museum
- BBQ / Of leuke vreetschuur uitzoeken
Als kosten lijkt me ¤ 25 - 35 een goede richtlijn, maar dit ga ik morgen uitzoeken
quote:Ga vanmiddag een aggregraat regelen.
Op maandag 19 mei 2003 11:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
heheh je woont nof niet officieel in scheveningen. Of heb je al stroom?
quote:Wie wil nou een polo open breken. Of wat voor een bak heb je okal weer???
Op maandag 19 mei 2003 11:18 schreef Ballebek het volgende:[..]
Mag ik al opgewonden ervan raken of moet ik toch nog tot woensdag wachten
BTW: Die teringleiers hebben 5 auto's opgebroken vannacht (alweer) en alleen mijn auto is nog dicht; politie wil met me praten waarom mijn auto niet steeds getroffen word...
WEET IK VEEL
Als je in scheveningen woond zal dat niet gebeuren. Want je zit daar in een hele goeie wijk heb ik al gezien
quote:voor 5 euro per man mag je een keer in de bijrijders stoel van m'n Caddy zitten....
Op maandag 19 mei 2003 11:24 schreef LiQuiD_007 het volgende:
Korte details:25 mei - Deventer
Bij de mac, goed te zien vanaf de A1 (+/- 13:30?)
Opties voor vermaak:
------------------------------
- Eerst natuurlijk ff op elkaars bolides geilen, en kennis maken
- Bowlen
- Auto museum
- BBQ / Of leuke vreetschuur uitzoekenAls kosten lijkt me ¤ 25 - 35 een goede richtlijn, maar dit ga ik morgen uitzoeken
quote:wat is er morgen
Op maandag 19 mei 2003 11:27 schreef qbus het volgende:
Mogguh!
Hee jullie moeten verplicht FOTO,S maken op de meet he!!!
quote:Ik kom je niet zo veel meer tegen op het forum
Op maandag 19 mei 2003 11:30 schreef t0n het volgende:
hey hallo... ook maar eens meedoen in slowchatjes
quote:
Op maandag 19 mei 2003 11:30 schreef BroesWillems het volgende:[..]
quote:Whaha,....... en dan krijg je gratis biertje erbij uit de fust
Op maandag 19 mei 2003 11:29 schreef BroesWillems het volgende:[..]
voor 5 euro per man mag je een keer in de bijrijders stoel van m'n Caddy zitten....
naja, wie ff erbij wil zitten in de Seat, krijg gratis bijrijdersvrees
quote:JA man ik heb 't druk enzo...
Op maandag 19 mei 2003 11:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik kom je niet zo veel meer tegen op het forum
Maar je bent er weer
Maar laatste tijd lees ik meer dan dat ik post...
quote:
Op maandag 19 mei 2003 11:32 schreef qbus het volgende:[..]
![]()
Nog lekker gecrossed met je Caddy van het weekend ?
ben wel naar de Cross in Beckum geweest... was wel een mooie cross, beetje rare baan alleen daar.... die gaat rechtsom ipv linksom... maar d'r gingen er wel weer een paar mooi over de kop daarn
quote:met een tandestoker in de dorgels geprikt en toen viel de auto inmekaar ofzo?
Op maandag 19 mei 2003 11:35 schreef qbus het volgende:
Ik kan godverredomme niet komen![]()
![]()
quote:Bien "ie weer op pad west ?
Op maandag 19 mei 2003 11:36 schreef BroesWillems het volgende:[..]
ben wel naar de Cross in Beckum geweest... was wel een mooie cross, beetje rare baan alleen daar.... die gaat rechtsom ipv linksom... maar d'r gingen er wel weer een paar mooi over de kop daarn
quote:In de dorgels nog wel.
Op maandag 19 mei 2003 11:38 schreef BroesWillems het volgende:[..]
met een tandestoker in de dorgels geprikt en toen viel de auto inmekaar ofzo?
Nee, ik heb het heel erg druk dus ik kan helaas niet.
quote:jammer, nou kan ik de beruchte qbus niet ontmoeten....
Op maandag 19 mei 2003 11:39 schreef qbus het volgende:[..]
In de dorgels nog wel.
Nee, ik heb het heel erg druk dus ik kan helaas niet.
quote:En ik de legendarische Broes-Caddy-sportdiesel uit Bornerbroek niet.
Op maandag 19 mei 2003 11:41 schreef BroesWillems het volgende:[..]
jammer, nou kan ik de beruchte qbus niet ontmoeten....
quote:Oeh ben blij dat je er weer bent
Op maandag 19 mei 2003 11:35 schreef t0n het volgende:[..]
JA man ik heb 't druk enzo...
Maar ik ben nu systeembeheerder... (weetje wel zo'n eentje die altijd ook als 't regent zijn zonnebril ophoud) dus heb tijd zat om te internetten
Maar laatste tijd lees ik meer dan dat ik post...
quote:geef me is een IP Adress dan
Op maandag 19 mei 2003 11:46 schreef dhoman het volgende:
tom check clanbase we staan nu 6e van NL met counter-strike 5on5 en jij bent nog de enige member die nooit heeft gespeeld
en hoe heet de clan ook al weer? kan 'm niet vinden op clanbase...
elke avond om 8 uur een war verzamelen in #xtremepower op quakenet (irc.quakenet.org)
quote:ik zit bij 'n bedrijf wat voor de overheid dwangbevelen maakt enzo... evil shit
Op maandag 19 mei 2003 11:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oeh ben blij dat je er weer bent
Wat voor een bedrijf zit je nu dan ?
ben me zelf nog niet tegen gekomen mbt een boete van bumperkleven die ik niet betaal
quote:Lol als ik m,n auto heb zal ik effe al m,n gegeven door geven
Op maandag 19 mei 2003 11:59 schreef t0n het volgende:[..]
ik zit bij 'n bedrijf wat voor de overheid dwangbevelen maakt enzo... evil shit
ben me zelf nog niet tegen gekomen mbt een boete van bumperkleven die ik niet betaal
quote:Weet je al welke het gaat worden ?
Op maandag 19 mei 2003 12:00 schreef ook_gek het volgende:[..]
Lol als ik m,n auto heb zal ik effe al m,n gegeven door geven
quote:Nop ben wel zaterdag met een kennis wezen kijken. We moesten onderdelen halen voor z,n auto. Maar niets leuks gezien. Ik ben zelf helemaal gek van z,n auto. Een grote ouwe Blazer die licht gekietelt is tot 400PK en er komt een geluid uit
Op maandag 19 mei 2003 12:00 schreef qbus het volgende:[..]
Weet je al welke het gaat worden ?
gaat iemand nog iets stoers doen vandaag?
Ik ga btw misschien me auto verpatsen vandaag
quote:Ik zie het al, druk weekend gehad.
Op maandag 19 mei 2003 12:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nop ben wel zaterdag met een kennis wezen kijken. We moesten onderdelen halen voor z,n auto. Maar niets leuks gezien. Ik ben zelf helemaal gek van z,n auto. Een grote ouwe Blazer die licht gekietelt is tot 400PK en er komt een geluid uit
Andere luchtfilter en uitlaat. God mag weten wat nog meer. Maar we hebben hem 5 min op 2000 toeren laten draaien. En toen zijn we maar gestopt. We trokken het niet meer
Ging een nieuwe nokas in
Ik ben met een maat van mij op auto-jacht geweest. We zijn langs verschillende garages geweest en uiteindelijk is ons oog op een 1.4 Polo uit 98 gevallen. Hij denkt er nog over na maar waarschijnlijk word het hem wel (Het ding heeft een heel gaaf scuifdak dat helemaal tot achterin de auto open kan )
quote:Ik heb alleen gekeken
Op maandag 19 mei 2003 12:12 schreef qbus het volgende:[..]
Ik zie het al, druk weekend gehad.
Ik zal zo snel mogelijk foto,s maken van die bak en die hier even neer gooien. En voor t0n even een geluids opnamen proberen te maken
Het is dat zo een blazer niet in m,n straat past. Anders had ik hem zeker weten gekocht.
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
. En voor t0n even een geluids opnamen proberen te maken
is 't btw dit model? blazer
[Dit bericht is gewijzigd door t0n op 19-05-2003 12:23]
quote:Je weet echt niet wat je hoord. Is niet meer normaal namelijk.
Op maandag 19 mei 2003 12:21 schreef t0n het volgende:[..]
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:20 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik heb alleen gekeken
Ben er niet zo goed in. In dat sleutelenIk zal zo snel mogelijk foto,s maken van die bak en die hier even neer gooien. En voor t0n even een geluids opnamen proberen te maken
quote:Zo goed als. Net iets ouwer en nog groter en stukken hoger.
Op maandag 19 mei 2003 12:21 schreef t0n het volgende:[..]
is 't btw dit model? blazer
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:28 schreef t0n het volgende:
die zijn toch niet zo heel duur?
Dit model is het. Staat even hoog op de wielen als die van die kennis van me. En nee ze zijn niet duur. Maar geloof me. Nergens in scheveningen kan je parkeren met zo een auto. En dat is wel belangrijk
Gas tank er in en het is nog goedkoop ook. Maar helaas.
Auto van maat van me is uitgebrand vannacht.
Kortsluiting.
Hoezo maandagochtend kater.
Twas een leuke 205 GTi.
quote:Zooo dat is pas kut zeg.
Op maandag 19 mei 2003 12:31 schreef GizartFRL het volgende:
Godskutgloeiende.Auto van maat van me is uitgebrand vannacht.
Kortsluiting.Hoezo maandagochtend kater.
Twas een leuke 205 GTi.
quote:Ben er vanmorgen meteen naar toe gegaan.
Op maandag 19 mei 2003 12:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zooo dat is pas kut zeg.
quote:oei..
Op maandag 19 mei 2003 12:35 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ben er vanmorgen meteen naar toe gegaan.
Zag er echt zielig uit.
Hele motorruimte zwart. Interieur naar de klote incl carkit/mp3 speler en lederen interieur.
Allemaal rook en waterschade.
quote:Tis gelukkig niet mijn auto, maar hij is niet verzekerd tegen brandschade.
Op maandag 19 mei 2003 12:39 schreef slashme het volgende:[..]
oei..
Ben je wel verzekerd?
quote:Dat is dan erg klote zeg.
Op maandag 19 mei 2003 12:40 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Tis gelukkig niet mijn auto, maar hij is niet verzekerd tegen brandschade.
quote:geen radio op stage
Op maandag 19 mei 2003 14:33 schreef dhoman het volgende:
status quo op 3fm
wat is het wachtwoord van CS servers?
Ik hoorde hem ook, maar tijdens de melding hoorde ik ook een gigantische klap; ik stond op de oprit van de A10 Watergraafsmeer voor het stoplicht te wachten. Ik rij anderhalve minuut later de snelweg op en zie daar een auto helemaal plat staan... De spookrijder dus!
Ben me de tering geschrokken... Dat wou ik nou ff kwijt.
quote:Je bent toch niet als ramptoerist er met 20km/h voorbij gereden hè en vervolgens 12 km file
Op maandag 19 mei 2003 15:23 schreef Ballebek het volgende:
Ik weet niet of mensen rond 12:30u een spookrijdermelding op de A10 hebben gehoord op de radio...Ik hoorde hem ook, maar tijdens de melding hoorde ik ook een gigantische klap; ik stond op de oprit van de A10 Watergraafsmeer voor het stoplicht te wachten. Ik rij anderhalve minuut later de snelweg op en zie daar een auto helemaal plat staan... De spookrijder dus!
Ben me de tering geschrokken... Dat wou ik nou ff kwijt.
quote:* BroesWillems heeft een hekel aan kijk file's....
Op maandag 19 mei 2003 15:25 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Je bent toch niet als ramptoerist er met 20km/h voorbij gereden hè en vervolgens 12 km file
![]()
quote:Mij twee!
Op maandag 19 mei 2003 15:27 schreef BroesWillems het volgende:[..]
* BroesWillems heeft een hekel aan kijk file's....
quote:Nee ik ben de auto uitgesprongen (was 1 van de eerste die erlangs kwam) auto langs de kant gezet en ernaartoe gelopen om te helpen... Politie kwam tegelijk met mij daar aan en werd gesommeerd een getuigenverklaring af te leggen (heb niet gezien, alleen gehoord)...
Je bent toch niet als ramptoerist er met 20km/h voorbij gereden hè en vervolgens 12 km file
quote:Goede zaak
Op maandag 19 mei 2003 15:30 schreef Ballebek het volgende:[..]
Nee ik ben de auto uitgesprongen (was 1 van de eerste die erlangs kwam) auto langs de kant gezet en ernaartoe gelopen om te helpen... Politie kwam tegelijk met mij daar aan en werd gesommeerd een getuigenverklaring af te leggen (heb niet gezien, alleen gehoord)...
bahbah, geile blazer zeg...
En hier ook geen radio, maar verdiende loon voor die ghostdriver...
wel goed dat je meteen hielp
quote:Stilte voor de storm?
Op maandag 19 mei 2003 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
"t Is rustig op het forum...
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:06 schreef slashme het volgende:[..]
Stilte voor de storm?
quote:Hmmm
Op maandag 19 mei 2003 16:06 schreef slashme het volgende:[..]
Stilte voor de storm?
Waar blijft de storm...
quote:Daarom, ik wilde/durfde 't al niet zeggen....
Op maandag 19 mei 2003 16:09 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Deja vu moet je zeggen
quote:Tot morgen broes. en oh ja... ik heb je dvd klaar
Op maandag 19 mei 2003 16:15 schreef BroesWillems het volgende:
Nou ga zo naar huis... tot morgen...
quote:IRC?
Op maandag 19 mei 2003 16:20 schreef t0n het volgende:
ik ga ook zo naar huis nog 'n half uurtjeEn dan ben ik 'r thuis weer
quote:Déja vu
Op maandag 19 mei 2003 16:14 schreef Tjabbo het volgende:
Voor metal:"t is rustig op het forum...
quote:Ok dan. Later!
Op maandag 19 mei 2003 16:26 schreef t0n het volgende:
oh dat kan ik wel ff doen ja
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:28 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Déja vu
quote:Ow sorry....
Op maandag 19 mei 2003 16:28 schreef Tjabbo het volgende:[..]
STILTE VOOR DE STOHORM!
ik twijfelde al...
quote:Het is ook zoooooo lastig
Op maandag 19 mei 2003 16:30 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ow sorry....
ik twijfelde al...
quote:Yep, ben schijnbaar nog niet bijgekomen van 't weekend...
Op maandag 19 mei 2003 16:31 schreef slashme het volgende:[..]
Het is ook zoooooo lastig
ik mis ook nog 'n stuk van de zaterdagavond/nacht...
quote:geheh hoe kendadan?
Op maandag 19 mei 2003 16:32 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Yep, ben schijnbaar nog niet bijgekomen van 't weekend...
quote:Doet me denken aan de klusjesman van SE fireworks.
Op maandag 19 mei 2003 16:32 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Yep, ben schijnbaar nog niet bijgekomen van 't weekend...
quote:Mu'j toch es kiekn wat un ommeundige dondersen knal dat giet geffn.
Op maandag 19 mei 2003 16:39 schreef slashme het volgende:[..]
Doet me denken aan de klusjesman van SE fireworks.
voor de rechter in twents accent: ik sinds de ramp een heel stuk van de film kwijt.
en dat 3x ongeveer.
jaja....
quote:wat 'n aso dan dat hij dat opneemt
voor de rechter in twents accent: ik sinds de ramp een heel stuk van de film kwijt.
en dat 3x ongeveer.
jaja....
quote:Tja, er is wel een verschil: bij mij weet ik de reden: Warsteiner!
en dat 3x ongeveer.
jaja....
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:40 schreef t0n het volgende:[..]
wat 'n aso dan dat hij dat opneemt
![]()
quote:Dat kon bij hem ook nog wel eens het geval zijn geweest.
Op maandag 19 mei 2003 16:45 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Tja, er is wel een verschil: bij mij weet ik de reden: Warsteiner!
quote:Bier
Op maandag 19 mei 2003 16:45 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Tja, er is wel een verschil: bij mij weet ik de reden: Warsteiner!
quote:Ja, rond die tijd...
Op zaterdag 17 mei 2003 17:30 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hey! Hoe laat wasda? Het kan makkelijk want in ga altijd tegen 17:00 uur naar huis, ik werk in Enschede.
Als jij nu ook een enorme spoiler plaatst kunnen we naar elkaar zwaaien...
quote:
Op maandag 19 mei 2003 16:47 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja, rond die tijd...
. Vanmiddag weer. Ik heb een VW golf variant (donkerblauw), dus ik denk niet dat je me herkend...
.
Ik zal erop letten. ik ga nu zo weg.
Wel lachen trouwens dat ik nu al herkend wordt... stoer he?
quote:Knipperen aan de andere kant vd snelweg?
Op maandag 19 mei 2003 16:49 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Knipper anders ff ofzow
Ik zal erop letten. ik ga nu zo weg.
Wel lachen trouwens dat ik nu al herkend wordt... stoer he?
![]()
quote:jij deed toch een auto(verkoper)opleiding?
Op maandag 19 mei 2003 16:56 schreef Ultimora het volgende:
zo weer trug van school... hehe nog 3 weekjes en dan is de ellende voor een half jaar gepauseerd:) (zomervakantie en een half jaar stage)
quote:jup. en aangezien verkopers de hele dag koffie drinken en niks doen, moet dat even langdurig geoefend worden.
Op maandag 19 mei 2003 16:59 schreef slashme het volgende:[..]
jij deed toch een auto(verkoper)opleiding?
in mijn geval bij een Rover MG Dealer die daarnaast ook nog dure 2de hands auto's erbij doet (denk aan grote BMW's Audi's mercedesen en jaguars)
quote:bushalte
Op maandag 19 mei 2003 17:08 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, ik ga ook weer eens, ga lekker nat worden met lopen naar de bushalte...
quote:Yep, lang leve het openbaar vervoer............. NOT!
Op maandag 19 mei 2003 17:10 schreef slashme het volgende:[..]
bushalte
![]()
quote:Hoe heet die opleiding??
Op maandag 19 mei 2003 17:06 schreef Ultimora het volgende:[..]
jup. en aangezien verkopers de hele dag koffie drinken en niks doen, moet dat even langdurig geoefend worden.
in mijn geval bij een Rover MG Dealer die daarnaast ook nog dure 2de hands auto's erbij doet (denk aan grote BMW's Audi's mercedesen en jaguars)
quote:Zit je in A'doorn op school? Roc Aventus/Mobiel? Dan zit je bij mij op school. Ik doe de BMM, heb na de Vak ook stage (Mercedes
Op maandag 19 mei 2003 17:06 schreef Ultimora het volgende:[..]
jup. en aangezien verkopers de hele dag koffie drinken en niks doen, moet dat even langdurig geoefend worden.
quote:Ik ging ook om 5 uur. moest nog iemand meenemen.
Op maandag 19 mei 2003 16:49 schreef Kreator het volgende:[..]
Knipperen aan de andere kant vd snelweg?
. Nee,ik ben nog neit weg dus...ik zit nog in almelo...ga om 5 uur.
ik jou idd niet, maar ik had ook niet anders verwacht.
quote:hey wie ben je welke klas pincode ik wil ff alles weten ik V4A en mercedes was mijn 2de keus:)
Op maandag 19 mei 2003 19:07 schreef PeuRac het volgende:[..]
Zit je in A'doorn op school? Roc Aventus/Mobiel? Dan zit je bij mij op school. Ik doe de BMM, heb na de Vak ook stage (Mercedes
quote:B4A Rob (nr 1, vd 3) Mercedes was mijn 7/8e keus, maar bij de meeste bedrijven (Jaguar, Land Rover, Lexus, Saab, Volvo) hadden geen mensen voor stagebegeleider
Op maandag 19 mei 2003 19:45 schreef Ultimora het volgende:[..]
hey wie ben je welke klas pincode ik wil ff alles weten ik V4A en mercedes was mijn 2de keus:)
Waar loop jij ergens stage dan? Ik bij Ster in Doetinchem (Wp).
Zit jij bij Maarten in de klas?
Best wel een kut actie enzo...
quote:Was dat de spookrijder of gewoon een onschuldig slachtoffer? Want de spookrijder was toch op slag dood?
Op maandag 19 mei 2003 21:34 schreef Ballebek het volgende:
Jullie zullen het wel al op het nieuws gehoord hebben; die vrouw in de Lupo op de A10 is doodBest wel een kut actie enzo...
quote:Spookrijdster ja, of wat ervan over was...
Op maandag 19 mei 2003 21:47 schreef jacco het volgende:[..]
Was dat de spookrijder of gewoon een onschuldig slachtoffer? Want de spookrijder was toch op slag dood?
triest, erg triest, maar wel dom hoor.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 08:16 schreef Tjabbo het volgende:
Goedemorgen mannen.'t Is rustig hier... op het forum...
quote:Het master Bruce..
Op dinsdag 20 mei 2003 08:31 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Ik heb een dvd voor je in de auto liggen
Word weer hart werken vandaag. En dan ook nog eens een verkoop training vanavond En ik doe niets eens verkoop
quote:Was het maar rustig op de weg
Op dinsdag 20 mei 2003 08:16 schreef Tjabbo het volgende:
Goedemorgen mannen.'t Is rustig hier... op het forum...
quote:Ja inderdaad....
Op dinsdag 20 mei 2003 09:00 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Was het maar rustig op de weg
Daarnaast had ik iets vaags man vanmorgen, ding met veel te veel power werd wakker ofzo ik trok op... met koude motor, schakel bij de 3250toeren naar de 2, geef ik net ff iets te veel gas ( liet me koppeling ook te snel opkomen, sliep half
) en begint me voorwiel ff heel kort ieee
lache man...
quote:Thnx Mate....
Op dinsdag 20 mei 2003 08:44 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Het master Bruce..
Ik heb een dvd voor je in de auto liggen
...bleergh... volgensmij heb ik een muis arm... in mn linkerarm maar ik beweeg de muis met rechts....
Zow, er stond vanmorgen een verhuiswagen achter m'n auto volledig over dwars op de parkeerplaats. Kon dus niet wegrijden...ik zoeken naar die gasten...nergens te vinden...na een kwartier kwamen ze aankakken...toen heb ik ze even in grotemensentaal vertelt wat ik daar van vond... .
quote:najaaaa, je bent een gevaar voor de verkeersveiligheid
Op dinsdag 20 mei 2003 09:03 schreef t0n het volgende:[..]
Ja inderdaad....
Ik vond me zelf vanmorgen wel een dikke asoik was gewoon te fsckedup om in de file te gaan staan, toen heb ik 1200mtr tot aan de afslag die ik moest hebben over de vluchtstrook gereden....
Daarnaast had ik iets vaags man vanmorgen, ding met veel te veel power werd wakker ofzo
ik trok op... met koude motor, schakel bij de 3250toeren naar de 2, geef ik net ff iets te veel gas ( liet me koppeling ook te snel opkomen, sliep half
) en begint me voorwiel ff heel kort ieee
lache man...
Ik begin een beetje moe te worden van die werkzaamheden op de A1 deventer - apeldoorn. Ksta nu elke morgen minimaal een uur in de file. Dan ben je al helemaal sjago als je op je werk aankomt. Zeker met het vooruitzicht dat je sávonds ook weer een uur mag stilstaan...........
quote:zoo....
Op dinsdag 20 mei 2003 09:06 schreef Kreator het volgende:
Mogguh heren...Zow, er stond vanmorgen een verhuiswagen achter m'n auto volledig over dwars op de parkeerplaats. Kon dus niet wegrijden...ik zoeken naar die gasten...nergens te vinden...na een kwartier kwamen ze aankakken...toen heb ik ze even in grotemensentaal vertelt wat ik daar van vond...
.
quote:Ik heb daar gelukkig nauwelijks last van, alleen vanmorgen dan 'n beetje...
Op dinsdag 20 mei 2003 09:09 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Ik begin een beetje moe te worden van die werkzaamheden op de A1 deventer - apeldoorn. Ksta nu elke morgen minimaal een uur in de file. Dan ben je al helemaal sjago als je op je werk aankomt. Zeker met het vooruitzicht dat je sávonds ook weer een uur mag stilstaan...........
niet dan?
quote:Ja inderdaad. Soms als ik flink veel afspraken heb op locatie bij klanten, denk ik aan het eind: Wat een kutland, vooral als ik in de randstad ben geweest. Ik vind autorijden hartstikke leuk, maar niet in dit land..... Daarnaast begin ik er steeds meer aan te denken om voor het dagelijks woon/werk leven een automaat te gaan rijden.....
Op dinsdag 20 mei 2003 09:11 schreef t0n het volgende:[..]
Ik heb daar gelukkig nauwelijks last van, alleen vanmorgen dan 'n beetje...
Maar het frustrerende (ofzo) van file's heeft effect op je thuis leven, want als je sacho bent en je vrouwtje doet ook nog sacho tegen je... is gelijk je hele avond stuk....
niet dan?
quote:Ik ken je gedachte, krijg je kramp in je linker voet om dat je de hele tijd overgespannen zachtjes op die koppeling trapt....
Op dinsdag 20 mei 2003 09:19 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Ja inderdaad. Soms als ik flink veel afspraken heb op locatie bij klanten, denk ik aan het eind: Wat een kutland, vooral als ik in de randstad ben geweest. Ik vind autorijden hartstikke leuk, maar niet in dit land..... Daarnaast begin ik er steeds meer aan te denken om voor het dagelijks woon/werk leven een automaat te gaan rijden.....
quote:Mwah, dat valt wel mee, ik heb juist na lange week lamme rechtervoet (rem + gas).... in de file laat ik hem vrij lang in bepaalde versnelling staan, van heel laag in de toeren tot vrij hoog..... maar de hele tijd remmen en gasgeven. Meest irritantie is als je dan zo'n doos (sorry dames
Op dinsdag 20 mei 2003 09:20 schreef t0n het volgende:[..]
Ik ken je gedachte, krijg je kramp in je linker voet om dat je de hele tijd overgespannen zachtjes op die koppeling trapt....
quote:Inderdaad, en dan laat je er flink wat ruimte tussen zodat je zelf niet zo panisch hoeft te doen komt er weer een invoeger tussen
Op dinsdag 20 mei 2003 09:29 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Mwah, dat valt wel mee, ik heb juist na lange week lamme rechtervoet (rem + gas).... in de file laat ik hem vrij lang in bepaalde versnelling staan, van heel laag in de toeren tot vrij hoog..... maar de hele tijd remmen en gasgeven. Meest irritantie is als je dan zo'n doos (sorry dames
) voor je hebt staan, die helemaal panisch op dr rempedaal is..... telkens als degene daarvoor ietsie pietsie remt, zij vol in de ankers
^%&^$(
quote:Precies.... vooral vaak van die golfjes 1.6 / 1.9tdi of opvallend vaak laguna's enzo. Die er erg agressief tussen vliegen zonder hun optionele knipperlichten te gebruiken, en dan hevig op de rem moeten vanwegen dat domme wijf wat er nog steeds voor rijdt.............. Hoe zouden die files toch ontstaan
Op dinsdag 20 mei 2003 09:31 schreef slashme het volgende:[..]
Inderdaad, en dan laat je er flink wat ruimte tussen zodat je zelf niet zo panisch hoeft te doen komt er weer een invoeger tussen
quote:och ja
Op dinsdag 20 mei 2003 09:31 schreef slashme het volgende:[..]
Inderdaad, en dan laat je er flink wat ruimte tussen zodat je zelf niet zo panisch hoeft te doen komt er weer een invoeger tussen
Zoiets had ik vorige week ook, bij arnhem voor de J Frosfbrug... Die zijn ze aan het verbouwen en dan moet je van twee rijbanen naar één... Maar altijd die kut lease rijders en turken (sorry maar het is zo) en soms ook mezelf voegen dan op 't laatste moment in... Gozer komt met 60 voorbij over de linkerstrook terwijl iedereen netjes rechts in gesorteerd staat.... Gaatie op 't laatste moment naar rechts, en sja... laat ik nou toevallig degene zijn die 't daar ff niet mee eens was.... dus ik vol gas vooruit rijden en precies remmen, waar hij wilde invoegen....
Nou ik heb nog nooit zo'n donker persoon zo wit weg zien trekken, hij schrok zich de tering in hij schelden en doen.... ik lache... en hem 'the finger' geven...
En zelf doe ik precies 't zelfde en ben dus geen haar beter
quote:daarvoor is de vrij uitgevonden
Op dinsdag 20 mei 2003 09:20 schreef t0n het volgende:[..]
Ik ken je gedachte, krijg je kramp in je linker voet om dat je de hele tijd overgespannen zachtjes op die koppeling trapt....
quote:ik moet zelf misschien 'n nieuwe radio hebben, want die van mij gaat waarschijnlijk verkocht worden samen met me auto, wat voor radio gaat 't om?
Op dinsdag 20 mei 2003 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik mijn radio maar op marktplaats ga verkopen....
quote:merk, type = ??
quote:
quote:Zie V&A
Op dinsdag 20 mei 2003 09:42 schreef slashme het volgende:[..]
merk, type = ??
quote:Er zitten 4 roosjes op
Op dinsdag 20 mei 2003 09:50 schreef t0n het volgende:
hm... Liq en Kreat...Hoeveel uitgangen hebben die radio's? (tulp)
als je geen zin hebt in oftopic gelul begrijp ik, maar dan moet je niet alleen mijn reaktie, met een duidelijke Smiley, verwijderen, maar ook op het gene waarop ik reageer:
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:48 schreef slashme het volgende:[..]
Waar? Bij de dorgels of bij de laadbak, of toch de bladveren?
quote:Dat was een hele normale vraag
Op dinsdag 20 mei 2003 10:01 schreef BroesWillems het volgende:
@ Kreabeaals je geen zin hebt in oftopic gelul begrijp ik, maar dan moet je niet alleen mijn reaktie, met een duidelijke Smiley, verwijderen, maar ook op het gene waarop ik reageer:
[..]
quote:Lul...
Op dinsdag 20 mei 2003 10:04 schreef slashme het volgende:[..]
Dat was een hele normale vraag
quote:Niet flamen he.
Op dinsdag 20 mei 2003 10:05 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Lul...
quote:Mierenueckers
Op dinsdag 20 mei 2003 10:06 schreef BroesWillems het volgende:[..]
quote:koel
Op dinsdag 20 mei 2003 09:57 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Er zitten 4 roosjes op
(uit mn hoofd)
ligt er aan of ik vanavond me auto verkoop... dus hoop morgen wat te kunnen zeggen
quote:Sgoed..... ik hoor het wel
Op dinsdag 20 mei 2003 10:22 schreef t0n het volgende:[..]
koel
ligt er aan of ik vanavond me auto verkoop... dus hoop morgen wat te kunnen zeggen
quote:zit er 'n a/b'tje bij?
Op dinsdag 20 mei 2003 10:49 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Sgoed..... ik hoor het wel
quote:[n00bmode]een wattes???[/n00bmodus]
Op dinsdag 20 mei 2003 10:53 schreef t0n het volgende:[..]
zit er 'n a/b'tje bij?
quote:n00b
Op dinsdag 20 mei 2003 11:35 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
[n00bmode]een wattes???[/n00bmodus]
quote:Ja, vertel het eens? erg sterk onderbouwde ontopic reactie?
Op dinsdag 20 mei 2003 11:41 schreef BroesWillems het volgende:[..]
n00b
(kun je deze ff verwijderen Krea? )
quote:nee er word niks weg gehaald. Ik heb het zelf moeten mee maken.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:49 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Ja, vertel het eens? erg sterk onderbouwde ontopic reactie?
(kun je deze ff verwijderen Krea?
)
quote:afstandbediening...
Op dinsdag 20 mei 2003 11:35 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
[n00bmode]een wattes???[/n00bmodus]
quote:duh... das toch simpel.... a/b zijn de eerste 2 letters van het alfabet...
Op dinsdag 20 mei 2003 11:49 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
Ja, vertel het eens? erg sterk onderbouwde ontopic reactie?
(kun je deze ff verwijderen Krea?
)
Geen dank hoor
Ben ook nog weer ff hier, heb het eens druk dus weinig PTA'en vandaag...
quote:Hier ook al
Op dinsdag 20 mei 2003 12:34 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemiddag!Ben ook nog weer ff hier, heb het eens druk dus weinig PTA'en vandaag...
is misschien leuk als we is als PTA tegen mekaar doen...
quote:Dtm race driver wel...
Op dinsdag 20 mei 2003 13:00 schreef BroesWillems het volgende:
Zijn er hier nog mensen die counter-striken?is misschien leuk als we is als PTA tegen mekaar doen...
CS Sux.
quote:aaaah... dus je kunt het niet (ik ook niet, maar daarom is het juist mooi, een paar (om in CS termen te blijven) Newbies/n00bs onder mekaar...
Op dinsdag 20 mei 2003 13:05 schreef Tjabbo het volgende:
CS Sux.
quote:Ghehe nou ik heb het maar 1x gezien. het zal mooi zijn als je eraan gewend bent, ik speel liever gewoon deathmatch. En ik heb een afkeer van de Halflife engine. zooooveel patches en dan nog een menu dat harder zuigt dan een pijpende olifant. nee, doe mij maar unreal.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:10 schreef BroesWillems het volgende:[..]
aaaah... dus je kunt het niet (ik ook niet, maar daarom is het juist mooi, een paar (om in CS termen te blijven) Newbies/n00bs....
quote:kommaarkomkomakomaar
Op dinsdag 20 mei 2003 13:00 schreef BroesWillems het volgende:
Zijn er hier nog mensen die counter-striken?is misschien leuk als we is als PTA tegen mekaar doen...
quote:maar als die één keer draai... dan doet ie ook perfect..... (mits je geen ISDN hebt ...
Op dinsdag 20 mei 2003 13:13 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ghehe nou ik heb het maar 1x gezien. het zal mooi zijn als je eraan gewend bent, ik speel liever gewoon deathmatch. En ik heb een afkeer van de Halflife engine. zooooveel patches en dan nog een menu dat harder zuigt dan een pijpende olifant. nee, doe mij maar unreal.
quote:aan je reactie te zien ben je een doorgewinterde CSer.... maargoed, moeten we een keer wat afspreken ofzo... ik ben nejt zo goed, wie heeft er hier een Server voor CS?
Op dinsdag 20 mei 2003 13:19 schreef t0n het volgende:[..]
kommaarkomkomakomaar
quote:ik zou t niet weten
Op dinsdag 20 mei 2003 13:23 schreef BroesWillems het volgende:[..]
aan je reactie te zien ben je een doorgewinterde CSer.... maargoed, moeten we een keer wat afspreken ofzo... ik ben nejt zo goed, wie heeft er hier een Server voor CS?
zit je wel es op #pta?
quote:jawel, maar vanavond en morgenavond kan ik niet.... binnenkort een keer....
Op dinsdag 20 mei 2003 13:25 schreef t0n het volgende:[..]
ik zou t niet weten
ik cs al 'n jaar of 3... maar laatste tijd (lees jaar) spel ik nauwelijks..zit je wel es op #pta?
quote:ik zit nu in geen enkele meer maar mijn ex clans:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:30 schreef dhoman het volgende:
oja en ik heb cs - serversps t0n welke clan zit je?
Dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |