quote:Ik vind dat die "eikel" hele zinnige dingen te vertellen heeft. Wie ben jij om hem zo te demoniseren?
Op vrijdag 6 juni 2003 12:03 schreef realist_ik het volgende:
Turkse les voor kleuters in Rotterdam*zucht
het kriebelt echt om die eikel helemaal de grond in te boren, maar laat ik nou eens in een vlaag van zelfbeheersing zitten en hier komen janken...
[..]enzo...
quote:Dat is niet waar, deze teksten getuigen van een gezonde dosis vaderlandsliefde.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:20 schreef SCH het volgende:
In het topic over de Eindhovense moskee staan nogal schunnige teksten.
quote:Een moskee vol met moslims er in, in brand steken is vaderlandsliefde???????? Ga toch weg!
Op vrijdag 6 juni 2003 15:23 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Dat is niet waar, deze teksten getuigen van een gezonde dosis vaderlandsliefde.
quote:Ik vind het wel meevallen. Een hoop dom gelul, maar niets over moskeeen in de fik steken...............
Op vrijdag 6 juni 2003 16:04 schreef SCH het volgende:Een moskee vol met moslims er in, in brand steken is vaderlandsliefde???????? Ga toch weg!
of je bedoelt :
quote:maar dan heb je het niet goed begrepen.
Op vrijdag 6 juni 2003 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
Goed dat de politie daar een beetje oplet, als het een kerk was geweest zouden ze het ook doen. Nu is et misschien een kapotte deur, de volgende keer staat dat hele ding in brand.
quote:Nee die bedoelde ik niet maar wat ik zei klopt niet helemaal, het was een flame over vol met moslims laten lopen en dan op slot. Ik vind het allemaal veel ver te gaan maar die strijd heb ik allang verloren.
Op vrijdag 6 juni 2003 16:15 schreef robh het volgende:[..]
Ik vind het wel meevallen. Een hoop dom gelul, maar niets over moskeeen in de fik steken...............
of je bedoelt :
[..]maar dan heb je het niet goed begrepen.
quote:uhm hallo ... zijn geklier en geflame is al lang weggehaald ...
Op vrijdag 6 juni 2003 15:22 schreef Fullbrain het volgende:[..]
Ik vind dat die "eikel" hele zinnige dingen te vertellen heeft. Wie ben jij om hem zo te demoniseren?
quote:Welkom op een jongeren-forum
Op vrijdag 6 juni 2003 19:49 schreef Gil-galad het volgende:
ongefundeerd geblaat
quote:Als mensen het te vaak doen hebben ze een flinke kans om heel snel van het forum getrapt te worden. Het wordt in ieder geval bijgehouden.
Op vrijdag 6 juni 2003 19:49 schreef Gil-galad het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om te zeggen dat de meerderheid van [vul bevolkingsgroep in] crimineel is? In de topic die jij (robh) zojuist gesloten hebt kwam namelijk nogal wat ongefundeerd geblaat over Marokkanen voor.
Een scherpe discussie is prima, maar dan wel binnen de grenzen van redelijkheid
quote:Waren mijn posts binnen de grenzen van redelijkheid? Volgens mij klaagde yvonne namelijk over mijn <gejank>.
Op vrijdag 6 juni 2003 20:17 schreef robh het volgende:
Als mensen het te vaak doen hebben ze een flinke kans om heel snel van het forum getrapt te worden. Het wordt in ieder geval bijgehouden.Een scherpe discussie is prima, maar dan wel binnen de grenzen van redelijkheid
quote:Dat was een uiting van algehele frustratie geloof ik, niet persoonlijk bedoeld. Maar dat moet je Yvonne vragen natuurlijk
Op vrijdag 6 juni 2003 20:22 schreef Gil-galad het volgende:Volgens mij klaagde yvonne namelijk over mijn <gejank>.
quote:Even terug kijkend op dat topic, bleef ik volgens jou binnen de grenzen? Ik ben heel erg benieuwd.
Op vrijdag 6 juni 2003 20:17 schreef robh het volgende:[..]
Als mensen het te vaak doen hebben ze een flinke kans om heel snel van het forum getrapt te worden. Het wordt in ieder geval bijgehouden.
Een scherpe discussie is prima, maar dan wel binnen de grenzen van redelijkheid
is ie al boven?
Nee?
Dan:
*schopje*
Daar is ie weer. ![]()
Serieus:
Is het geen goed plan om een Slowchat gedeelte in OOG te hebben?(dit ook ter verlichting van GC)
Daar kunnen dit soort berichten goed in. Misschien ook wel goed voor de sfeer. In POL werkt het iig goed.
quote:Hoe bedoel je "ter verlichting van GC" ? Daar is het toch voor bedoeld?
Op dinsdag 10 juni 2003 11:49 schreef Sidekick het volgende:Serieus:
Is het geen goed plan om een Slowchat gedeelte in OOG te hebben?(dit ook ter verlichting van GC)Daar kunnen dit soort berichten goed in. Misschien ook wel goed voor de sfeer. In POL werkt het iig goed.
En, nee, persoonlijk zit ik niet te wachten op dat geslowchat. Af en toe in een topic kan gebeuren, maar het is de goden verzoeken als je het in topic X wel toestaat en in topic Y niet..........
quote:Mhaw, GC is een samengeraapt 'zooitje'. Er zijn gewoon veel kleine berichten die eigenlijk wienig discussiewaarde hebben (daardoor geen eigen topic verdienen), en ook in GC eigenlijk geen waarde hebben. Dan lijkt het mij handig om een apart topic te hebben waar je dat bericht kan posten, en dat er dan een kleine discussie ontstaat.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:06 schreef robh het volgende:[..]
Hoe bedoel je "ter verlichting van GC" ? Daar is het toch voor bedoeld?
quote:In bijna elk forum is een slowchat-topic. In POL is het imho een gouden concept.
En, nee, persoonlijk zit ik niet te wachten op dat geslowchat. Af en toe in een topic kan gebeuren, maar het is de goden verzoeken als je het in topic X wel toestaat en in topic Y niet..........
quote:Het vetgedrukte, daar zit 'm de kneep. Dat gebeurt niet. Topics vol met "doodschieten, doodstraf, opknopen, afmaken, het land uit, in elkaar rammen, walgelijk,
Op dinsdag 10 juni 2003 12:42 schreef Sidekick het volgende:Mhaw, GC is een samengeraapt 'zooitje'. Er zijn gewoon veel kleine berichten die eigenlijk wienig discussiewaarde hebben (daardoor geen eigen topic verdienen), en ook in GC eigenlijk geen waarde hebben. Dan lijkt het mij handig om een apart topic te hebben waar je dat bericht kan posten, en dat er dan een kleine discussie ontstaat.
quote:Ik zal het iig even overleggen met Gurgeh, kijken wat hij er zoal van vindt.
In bijna elk forum is een slowchat-topic. In POL is het imho een gouden concept.
quote:Dat wil ik ook niet. Maar dat geld hetzelfde voor POL. Daar zou je het ook verwachten, maar de sfeer daar is uitstekend. (hoewel links misschien een beetje de overhand heeft)
Op dinsdag 10 juni 2003 12:56 schreef robh het volgende:[..]
Het vetgedrukte, daar zit 'm de kneep. Dat gebeurt niet. Topics vol met "doodschieten, doodstraf, opknopen, afmaken, het land uit, in elkaar rammen, walgelijk,
" etc etc, daar kun je op wachten. En dat willen we gewoon niet.
quote:Is goed. Ik maak er ook geen halszaak van.
[..]Ik zal het iig even overleggen met Gurgeh, kijken wat hij er zoal van vindt.
quote:Incidenten-topic
Op dinsdag 10 juni 2003 12:42 schreef Sidekick het volgende:[..]
Mhaw, GC is een samengeraapt 'zooitje'. Er zijn gewoon veel kleine berichten die eigenlijk wienig discussiewaarde hebben (daardoor geen eigen topic verdienen), en ook in GC eigenlijk geen waarde hebben. Dan lijkt het mij handig om een apart topic te hebben waar je dat bericht kan posten,
Is geen optie voor oog
quote:Ik sta er in eerste instantie niet direct negatief tegenover. Ik ga er nog even over epibreren
Op dinsdag 10 juni 2003 12:56 schreef robh het volgende:[..]
Het vetgedrukte, daar zit 'm de kneep. Dat gebeurt niet. Topics vol met "doodschieten, doodstraf, opknopen, afmaken, het land uit, in elkaar rammen, walgelijk,
" etc etc, daar kun je op wachten. En dat willen we gewoon niet.
[..]Ik zal het iig even overleggen met Gurgeh, kijken wat hij er zoal van vindt.
quote:Van Dale taalweb:
Op dinsdag 10 juni 2003 15:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik sta er in eerste instantie niet direct negatief tegenover. Ik ga er nog even over epibreren
.
quote:ssshhhttt!
Op dinsdag 10 juni 2003 15:23 schreef Maerycke het volgende:[..]
Van Dale taalweb:
epi·bre·ren (onov.ww.)
1 [scherts.] niet nader aan te geven werkzaamheden verrichten, waarvan men de indruk wil geven dat ze belangrijk zijn
quote:Nu je dit hebt verklapt, kan Gurguh niet meer epibreren.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:23 schreef Maerycke het volgende:[..]
Van Dale taalweb:
epi·bre·ren (onov.ww.)
1 [scherts.] niet nader aan te geven werkzaamheden verrichten, waarvan men de indruk wil geven dat ze belangrijk zijn
quote:Zolang z'n baas maar uit het FB topic blijft, kan Gurguh prima blijven epibreren..
Op dinsdag 10 juni 2003 15:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nu je dit hebt verklapt, kan Gurguh niet meer epibreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |