Verhaal:
Ik heb sinds een half jaar een vriendin waar ik echt gek op ben.
Het gaat allemaal leuk enzo.
Het gaat goed en hebben het al veel over later (samenwonen e.d.)
Ook heb ik een vriendengroep en ik spreek natuurlijk vaak met mn vrienden af.
Omdat mijn vriendin en ik serieuze plannen hebben voor later wil ik haar ook zoveel mogelijk bij mijn vrienden betrekken.
Ze is nu pas 1 keer meegeweest met mij naar mijn vrienden en de andere keren had ze allemaal afgezegd.
Zo ook gister.
Ze belde op dat ze niet mee kon naar de verjaardag van een van me beste vrienden omdat ze moe was en dat het wel laat kon worden.
Aangezien ze vandaag moest werken besloot ze maar niet mee te gaan.
Ik vond dit een domme reden omdat we alsnog vroeg weg konden gaan.
Ik vond het alleen leuk dat ze even dr gezicht liet zien op die verjaardag.
Later smste ze me dat de reden die ze gaf onzin was maar ze ging niet omdat ze haar eigen vrienden al een tijd niet gezien heeft en liever met hun wat ging doen dan met mensen (lees mijn vrienden) met wie ze toch niet zo close is.
Ik reageerde hierop dat het onzinnig van haar was omdat ze vandaag(zaterdag) ook gaat stappen met die vrienden dus ze dan ook ziet.
Nu lijkt het mij dat als je nooit mee gaat ook nooit close wordt met mijn vrienden.
Morgen zondag had mn vader kaartjes geregeld voor Feyenoord- PSV en vroeg of mn vriendin ook meeging.
Ik dus bellen maar aangezien ze dus ging stappen had ze er geen zin in omdat het vroeg in de middag is.
En deze week had ze een eerdere afspraak van ons afgezegd omdat ze liever naar de zonnebank ging.
Dat weekend ervoor was ze ook al heel stil toen ik bij haar was maar ze zei dat dat kwam omdat ze net gestopt is met roken en af en toe gewoon sacherijnig is.
Ik vroeg of het aan mij lag , maar ze zei nee dat ligt het zeker niet.
Ik merk aan haar dat ze gek op me is maar soms wordt ik er echt gek van.
In de sms die ik gister naar haar terug stuurde toen ze de reden gaf dat ze niet mee ging naar die verjaardag was ik een beetje hard door te zeggen: dat er blijkbaar belangrijkere dingen waren om met mij af te spreken en heb haar een prettig weekend gewenst.
Ik weet het nu even niet meer nadat ze iedere keer afzegt.
p.s. Sorry als het een beetje door elkaar staat.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 10:41 schreef Katana het volgende:
Goede morgen allemaal.
Ik ga een situatie proberen neer te zetten , maar het kan nogal door elkaar gaan lopen want ik weet niet echt waar ik moet beginnen.
Het komt er op neer dat ik ff niet meer weet wat ik met mn vriendin aanmoet.Verhaal:
<knip>
In de sms die ik gister naar haar terug stuurde toen ze de reden gaf dat ze niet mee ging naar die verjaardag was ik een beetje hard door te zeggen: dat er blijkbaar belangrijkere dingen waren om met mij af te spreken en heb haar een prettig weekend gewenst.
Ik weet het nu even niet meer nadat ze iedere keer afzegt.
Laat haar maar goed over na denken wat je gezegd hebt. Als ze de boodschap nu niet begrijpt, kan je je conclusies trekken lijkt me
quote:Daar heb je ook gelijk in ja. Je moet nu niet het idee krijgen van: jouw vrienden zijn mijn vrienden en v.v.
Op zaterdag 17 mei 2003 10:47 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Het zijn natuurlijk jouw vrienden; waarom moet zij daar ook heel close mee worden?
kom jij (naar haar zin) met genoeg enthousiame op vitite bij haar vrienden?
Heb je daar wel eens aan gedacht of met haar over gehad?
quote:Conclusie: vraag haar naar de echte reden waarom ze niet mee wil, want de dingen die ze aandraagt komen op mij over of er veel meer achter zit...
Op zaterdag 17 mei 2003 10:49 schreef milagro het volgende:
Onzeker?
Bang dat ze haar niets vinden of zo?Heb je daar wel eens aan gedacht of met haar over gehad?
En ja , ik vind het gewoon gezellig als ze meegaat.
Ze zou het ook voor mij kunnen doen omdat ik het belangrijk vind.
In eerste instantie zegt ze altijd dat ze mee gaat ,dat beloofd ze dan ook en op de dag zelf, als het eenmaal zover is belt ze het weer af.
Als ze iedere keer wegblijft krijg je ook zo'n naam van : oh laten we de vriendin van Erik (ik dus) maar niet vragen want die komt toch niet.
Als ik in mijn vriendengroep kijk , degene die een vriendin hebben komen met hun vriendin en ik kom weer alleen.
Dan is het weer : waarom is ze er niet?! enz.
quote:Dat is het hem juist , voor zover ik weet heeft ze maar 2 vriendinnen.
Op zaterdag 17 mei 2003 10:49 schreef kless het volgende:
geef bbq feestje in de tuin.
of ga in de tuin zitten risken met zn allen.
kom jij (naar haar zin) met genoeg enthousiame op vitite bij haar vrienden?
quote:Alles wat ze aandraagt, zijn smoesjes..
Op zaterdag 17 mei 2003 10:52 schreef Katana het volgende:
Het gaat er ook meer om dat ze mij dan ook niet ziet.
We hebben elkaar nu al een tijdje niet gezien namelijk.En ja , ik vind het gewoon gezellig als ze meegaat.
Ze zou het ook voor mij kunnen doen omdat ik het belangrijk vind.
In eerste instantie zegt ze altijd dat ze mee gaat ,dat beloofd ze dan ook en op de dag zelf, als het eenmaal zover is belt ze het weer af.
Als ze iedere keer wegblijft krijg je ook zo'n naam van : oh laten we de vriendin van Erik (ik dus) maar niet vragen want die komt toch niet.Als ik in mijn vriendengroep kijk , degene die een vriendin hebben komen met hun vriendin en ik kom weer alleen.
Dan is het weer : waarom is ze er niet?! enz.
Maar gewoon als jullie rustig bij elkaar zitten en de sfeer goed is.
Dus geen sms!! Echt belangrijke dingen handel je niet af via smsjes!
quote:Als ik boos ben , heb ik geen zin om met haar te praten en zij smste mij om die echte reden te geven , en dan sms ik terug
Op zaterdag 17 mei 2003 10:52 schreef milagro het volgende:
Een smsje... bel dan op!
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 10:55 schreef milagro het volgende:[..]
Alles wat ze aandraagt, zijn smoesjes..
Ze is denk ik onzeker..bang dat ze niet in de smaak valt..
En hoe langer ze het uitstelt, hoe enger het wordt..
Praat erover..niet op het moment zelf, dan reageert ze enkel defensief.Maar gewoon als jullie rustig bij elkaar zitten en de sfeer goed is.
Dus geen sms!! Echt belangrijke dingen handel je niet af via smsjes!
-> al komen ze alleen maar om te eten en te drinken <-
Tja.. vrouwen hebben naar mij weten ook niet echt vaak VEEL goede vriendinnen.
Misschien es over babbellen.. waarom en hoe dat zit .. dat gescheiden systeem.
bbq ivm zolang bij elkaar?¿ ( kan een rel. netjes het "burgelijke"plichtsgevoel bij de 2 vriendengroepen" aan wakkeren met
quote:Waarom negeer je wat ik post?
Op zaterdag 17 mei 2003 10:59 schreef Katana het volgende:
Als jullie dit nu lezen he
wat is jullie indruk hiervan , en wat zouden jullie doen
quote:oh sorry niet met opzet hoor
Op zaterdag 17 mei 2003 11:00 schreef milagro het volgende:[..]
Waarom negeer je wat ik post?
quote:Jemoet dus niet in de aanval gaan, hè, niet verwijtend beginnen meteen.
Op zaterdag 17 mei 2003 11:02 schreef Katana het volgende:[..]
oh sorry niet met opzet hoor
Ja ik moet het er maar met haar over hebben.
Ik vind het gewoon kut dat ze haar afspraken niet nakomt.
Toon gewoon een beetje begrip (fake het desnoods) dan komt ze los en weet je wat er nu werkelijk aan de hand is.
quote:Gewoon tegen haar zeggen wat je nu hier hebt neergezet en duidelijk maken hoe jij het ziet: jij wil blijkbaar graag 'mixen' met haar en jouw vrienden. En je wil haar graag eens aan je vrienden voorstellen. Als je haar dat vertelt en duidelijk maakt op een rustige manier, dan gaat zij ook vanzelf wel praten en wordt het jou dan ook duidelijk of zij dat ook zo ziet of dat ze er een andere visie op na houdt.
Op zaterdag 17 mei 2003 11:02 schreef Katana het volgende:[..]
oh sorry niet met opzet hoor
Ja ik moet het er maar met haar over hebben.
Ik vind het gewoon kut dat ze haar afspraken niet nakomt.
quote:Maar het is hem nou juist dat ze al 1 keer eerder op een verjaardag met mn vrienden was , en toen vond ze alles leuk. ( ik weet niet of ik dit ook in het verhaal heb vermeld , zoniet sorry dan)
Op zaterdag 17 mei 2003 11:04 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
Gewoon tegen haar zeggen wat je nu hier hebt neergezet en duidelijk maken hoe jij het ziet: jij wil blijkbaar graag 'mixen' met haar en jouw vrienden. En je wil haar graag eens aan je vrienden voorstellen. Als je haar dat vertelt en duidelijk maakt op een rustige manier, dan gaat zij ook vanzelf wel praten en wordt het jou dan ook duidelijk of zij dat ook zo ziet of dat ze er een andere visie op na houdt.
Dus ik snap niet waarom ze nou niet mee gaat voor een 2e keer naar een verjaardag , of als we andere dingen afspreken met mn vrienden
1) ze is egoistisch
2) je vrienden zijn enorme sukkels
quote:Ze heeft ze wel vaker gezien (bij mij thuis e.d.) maar ze gaat niet mee
Op zaterdag 17 mei 2003 11:09 schreef Beekster het volgende:
Als je al een half jaar met haar hebt en ze heeft je vrienden nog pas 1 keer gezien dan betekend het een van de volgende:1) ze is egoistisch
2) je vrienden zijn enorme sukkels
Het gaat er trouwens ook om dat ze afspraken met mij afzegt voor blijkbaar belangrijkere dingen : zonnebank , stappen , haar vrienden willen zien.
Ook nogal vaag dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |