quote:Koop een zak piepers [0,75 cent] bij de aldi en ga creatief doen met die dingen.
Op vrijdag 16 mei 2003 18:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb op mijn lopende rekening weinig geld, omdat ik uit ben geweest gisteren en een paar andere buiten budgettaire dingen heb gedaan. Nu heb ik maar weinig geld om eten van te kopen, wie heeft tips om te overleven tot je loon er weer is? (spaartegoeden en effectenrekeningen wil niet aanbreken, dat is alleen voor nood)
quote:Je bent ook wel mooi slank nu.
Op vrijdag 16 mei 2003 18:21 schreef Pjederdy het volgende:
Ik heb al sinds mei 2002 geen loon ontvangen.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 18:21 schreef zwijntje het volgende:[..]
Koop een zak piepers [0,75 cent] bij de aldi en ga creatief doen met die dingen.
.
quote:Thaise hoeren zijn nog steeds een van de betere investeringen
Op vrijdag 16 mei 2003 18:22 schreef Slarioux het volgende:
Maar wel elk jaar naar Thailand?
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 16-05-2003 18:25]
F-ron heeft ervaring in goedkoop boodschappen doen.
quote:dat kan niet..
Op vrijdag 16 mei 2003 18:34 schreef RemCow het volgende:
Rood gaan staan
maar dan wil ik wel 10 euro van je terug
quote:Moet je dat regelen!
Op vrijdag 16 mei 2003 18:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat kan niet..
quote:Geweldig, dit is nou precies het beeld wat ik van BHFH heb.
Op vrijdag 16 mei 2003 18:22 schreef Pjederdy het volgende:[..]
.
quote:Zou ik maar niet doen. Het bedrag waarvoor je in het rood staat moet wel een keer terug. Maar als je elke maand 100 Euro in het rood staat, lukt dat niet meer.
Op vrijdag 16 mei 2003 18:47 schreef RemCow het volgende:[..]
Moet je dat regelen!
quote:Als niet kunnen eten geen nood is wat dan wel
(spaartegoeden en effectenrekeningen wil niet aanbreken, dat is alleen voor nood)
quote:simpel.nl
Op vrijdag 16 mei 2003 18:34 schreef RemCow het volgende:
Rood gaan staan
Tja.... dat wordt de broekriem aantrekken denk ik. Haal een zak appels, 2 liter yoghurt, 2 zakken chips, een bruin brood en een pot pindakaas. Kun je weer een week leven op 10 euro.
Ben ook arme student geweest
Er was een vent die had een container met kippenvoer op de kop getikt. Dat kippevoer maakte hij dan zacht door het in water te weken ofzo. Hij at dat elke dag, al 3 jaar lang. Dat kostte ongeveer 5 cent per dag
O ja, hij noemde zichzelf een 'bourgondier'
quote:Dat was duivenvoer
Op vrijdag 16 mei 2003 20:29 schreef Aernout het volgende:
Een paar jaar geleden was er een leuk programma op TV: "Vrekken"
Dat ging over mensen die bijna geen geld uitgaven.Er was een vent die had een container met kippenvoer op de kop getikt. Dat kippevoer maakte hij dan zacht door het in water te weken ofzo. Hij at dat elke dag, al 3 jaar lang. Dat kostte ongeveer 5 cent per dag
quote:hm, als het niet anders kan..
Dat ging over mensen die bijna geen geld uitgaven.Er was een vent die had een container met kippenvoer op de kop getikt. Dat kippevoer maakte hij dan zacht door het in water te weken ofzo. Hij at dat elke dag, al 3 jaar lang. Dat kostte ongeveer 5 cent per dag
quote:je kan ook bij de macdonalds in de prullebakken gaan graaien... ik zie het anderen ook doen..
Op vrijdag 16 mei 2003 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hm, als het niet anders kan..
maar ik ga anders maar eens bij de buurvvrouw eten..
quote:Die komen bovendien niet op internet...
Op vrijdag 16 mei 2003 21:45 schreef -moi- het volgende:[..]
je kan ook bij de macdonalds in de prullebakken gaan graaien... ik zie het anderen ook doen..
quote:Scheelt ook weer 45 euro in de maand
Op vrijdag 16 mei 2003 21:56 schreef sooty het volgende:[..]
Die komen bovendien niet op internet...
quote:
Da's wel heel erg zeg.... vast ook heel erg gezond..
quote:Droog brood eten??
Ik heb op mijn lopende rekening weinig geld, omdat ik uit ben geweest gisteren en een paar andere buiten budgettaire dingen heb gedaan. Nu heb ik maar weinig geld om eten van te kopen, wie heeft tips om te overleven tot je loon er weer is? (spaartegoeden en effectenrekeningen wil niet aanbreken, dat is alleen voor nood)
http://hit.harderwijk.scoutnet.nl/survivalexpeditie/hoe_overleef_je.html
Er groeit, kruipt en vliegt weer volop eetbaar spul. Gewoon gratisss.
quote:BHFH heeft niet alleen maar op Fok! zijn krediet al verspeeld.
Op vrijdag 16 mei 2003 22:04 schreef schatje het volgende:
Misschien gemeentelijke bank van lening ook een idee.
quote:welnee. Je bent wel erg stom om in Nederland in dit jaargetijde te verhongeren.
Op vrijdag 16 mei 2003 22:53 schreef FlyingFox het volgende:
i.m.o. is dit nood.
Gewoon elke dag 1 stuk fruit en een bakkie yoghurt, ben je hooguit 6 euro kwijt!
Je kunt ook boodschappen doen met lege flessen! als je dan minder koopt dan het bedrag van de lege flessen krijg je zelfs geld toe! voelt erg goed in krappe tijden
quote:Je krijgt tegenwoordig maar 0.25 eurocent per fles dus echt opschieten doet het niet.
Op vrijdag 16 mei 2003 22:57 schreef fantastic-fantastic het volgende:Je kunt ook boodschappen doen met lege flessen! als je dan minder koopt dan het bedrag van de lege flessen krijg je zelfs geld toe! voelt erg goed in krappe tijden
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 18:22 schreef Pjederdy het volgende:[..]
.
quote:Na drie flessen kun je al door voor de zak ALDI aardappels!
Op vrijdag 16 mei 2003 23:01 schreef Poepoog het volgende:[..]
Je krijgt tegenwoordig maar 0.25 eurocent per fles dus echt opschieten doet het niet.
quote:Bedankt voor de tip, ben nogal koppig, heb het toch maar als een noodsituatie opgevat om het niet moeilijker te maken dan het is en wat van mn effectenrekening overgeheveld..
Op vrijdag 16 mei 2003 22:53 schreef FlyingFox het volgende:
i.m.o. is dit nood.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 19:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Bedankt voor de tip, ben nogal koppig, heb het toch maar als een noodsituatie opgevat om het niet moeilijker te maken dan het is en wat van mn effectenrekening overgeheveld..
tegen mn principes, dat wel.. maja, tis niet anders..
quote:Vooral goed hard beffen!
quote:Er staat ook GELD op de effectenrekening..
Op zaterdag 17 mei 2003 21:38 schreef HiZ het volgende:[..]
Hoe verkoop jij aandelen op zaterdagavond?
Ik vind dat alleen nep geld, dus eigenlijk niet om te besteden aan het huishoudbudged.
quote:Ik heb het al opgelost..
Op zaterdag 17 mei 2003 21:51 schreef Laurabeest het volgende:
Heb je niet nog statiegeldflessen staan die je weg kunt brengen.... kun je wel weer een dagje mee vooruit soms..... Of verkoop wat kleren die je beu bent aan een tweedehands winkel, of zoek een vrijmarkt op en ga daar met wat rotzooi zitten. Ga bij je ouders op bezoek, bij je oma/opa........ dan kom je in elk geval niet om van de honger
Een mens kan 40 dagen zonder eten
Na 4 dagen voel je je honger niet meer, dus het wordt van je laatste geld vitaminedrinks inslaan en minimaal 3 liter drinken op een dag
Val je ook gelijk af
quote:geniaal.. zo kost het leven geen kont. Niet dat het lekker is ( denk ik ), maar goedkoop wel! Dan kun je tenminste nog eens op vakantie.
quote:beleggen? dat moet je juist NIET doen in deze tijden
Op zaterdag 17 mei 2003 21:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb het al opgelost..
al zal ik volgende week extra zuinig moeten zijn, of extra goed moeten beleggen om de gelopen schade weer goed te maken..
quote:juist wel!
Op zaterdag 17 mei 2003 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
beleggen? dat moet je juist NIET doen in deze tijden
quote:Kom maar eens die vier dagen door!
Op zaterdag 17 mei 2003 21:54 schreef Vortexx het volgende:
O sorry, dacht dat je nog in de probs zat, maar hier dus nog een achteraf tip mocht het nog eens voorkomen:Een mens kan 40 dagen zonder eten
Na 4 dagen voel je je honger niet meer, dus het wordt van je laatste geld vitaminedrinks inslaan en minimaal 3 liter drinken op een dagVal je ook gelijk af
Verkoop je brander
quote:die heb ik net! Ik ga wel cd's verkopen op het schoolplein!
Op zaterdag 17 mei 2003 22:16 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ik heb net een cd gebrand!Verkoop je brander
Of ga lekker bij vrienden eten
quote:Onzin, ik kan ook 1000 euro rood staan voor als het ECHT moet. Erg handig.
Op vrijdag 16 mei 2003 19:01 schreef F-ron het volgende:[..]
Zou ik maar niet doen. Het bedrag waarvoor je in het rood staat moet wel een keer terug. Maar als je elke maand 100 Euro in het rood staat, lukt dat niet meer.
quote:Ja, voor als het ECHT moet. Je doet het dus niet, als 't niet nodig is. Maar ik krijg het idee dat de topicstarter dat WEL doet en ook elke maand. Dan kom je nooit meer boven nul.
Op zaterdag 17 mei 2003 23:49 schreef RemCow het volgende:[..]
Onzin, ik kan ook 1000 euro rood staan voor als het ECHT moet. Erg handig.
quote:ik kan niet rood staan
Op zondag 18 mei 2003 21:09 schreef F-ron het volgende:[..]
Ja, voor als het ECHT moet. Je doet het dus niet, als 't niet nodig is. Maar ik krijg het idee dat de topicstarter dat WEL doet en ook elke maand. Dan kom je nooit meer boven nul.
quote:Gewoon verhongeren, dan ben jij van je probleem af en heeft het FOK forum ook weer een probleem minder.
Op zondag 18 mei 2003 23:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik kan niet rood staan, je hebt niet goed gelezen..
quote:Whehehehehe
Op zondag 18 mei 2003 23:47 schreef Sovereign het volgende:[..]
Gewoon verhongeren, dan ben jij van je probleem af en heeft het FOK forum ook weer een probleem minder.
quote:jammer dat je geen meisje bent..
Op maandag 19 mei 2003 00:10 schreef Cardinoz het volgende:
BloodhoundFromHell is liev.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 18:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Je lichaam verkopen.
quote:dat zijn nou nog eens goede tips
Op maandag 19 mei 2003 00:28 schreef Devnull het volgende:
Je hebt net nog een nieuwe telescoop gekocht, en je hebt nog steeds je internetverbinding niet opgezegd.
quote:Deze stap lijkt me toch wel de meest belangrijke. Morgen maar meteen doen, BHFH.
en je hebt nog steeds je internetverbinding niet opgezegd.
quote:Nee, ik heb wel goed gelezen. Jij niet. Ik weet namelijk wel dat je niet rood kan staan. Iets in mij zegt dat dat voor jou ook beter is.
Op zondag 18 mei 2003 23:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik kan niet rood staan
, je hebt niet goed gelezen..
quote:Willen jullie zo graag van hem af? Kunnen we niet beter een fonds voor hem oprichten zodat hij door kan gaan met plaatsen van nuttige topics?
Je hebt net nog een nieuwe telescoop gekocht, en je hebt nog steeds je internetverbinding niet opgezegd.
quote:Tsja, 0,0 medelijden hoor, wel uitgaan en dan zeuren dat je geen geld meer hebt om eten te kopen.
quote:Heb je leuke kleden gekocht ??
Altijd handig, soort levensverzekering voor het einde van de maand
eigenlijk gewoon te lui om kratjes in te leveren maar goed
en wat ik zelf regelmatig deed is gehakt in de aanbieding kopen en dan invriezen en wat brood erbij dat smaakt best wel hoor. Of je kan van die gedroogde rostie kopen ff aanmaken met water ff in de pan en balletje erbij
quote:Heeft ie volgens mij al gedaan.
Op dinsdag 20 mei 2003 17:42 schreef dikkie-dik het volgende:
Kun je de artikelen die je gekocht hebt niet gewoon terugbrengen naar de winkel en je geld terugvragen?
quote:En vervolgens een duur TFT-scherm gekocht
Op dinsdag 20 mei 2003 19:13 schreef schatje het volgende:[..]
Heeft ie volgens mij al gedaan.
quote:Liever honger dan geen status, BHFH is niet voor niks zo dol op Marokko.
Op dinsdag 20 mei 2003 19:14 schreef ArmaniMania het volgende:
En vervolgens een duur TFT-scherm gekocht
quote:Dat meen je niet, is wel heel erg dan.
Op dinsdag 20 mei 2003 19:14 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
En vervolgens een duur TFT-scherm gekocht
Gister belde er iemand naar onze winkel (pc winkel), of wij niet zijn bij de concurrent gekochte pc wilde opkopen, zodat hij z'n huur kon betalen en dat we hem daarna weer aan hem verkochten als hij weer loon had.
Was echt heel meest vage telefoontje wat ik ooit heb gehad in het jaar dat ik er nu werk.
quote:oh is hij diegene die altijd mijn auto onderschijt...
quote:En jouw antwoord was??
Op dinsdag 20 mei 2003 21:31 schreef Phydomir het volgende:
hehe..Gister belde er iemand naar onze winkel (pc winkel), of wij niet zijn bij de concurrent gekochte pc wilde opkopen, zodat hij z'n huur kon betalen en dat we hem daarna weer aan hem verkochten als hij weer loon had.
Was echt heel meest vage telefoontje wat ik ooit heb gehad in het jaar dat ik er nu werk.
quote:Klik voor de gein maar eens op mijn signature.
Hielp mij ook. Overigens heeft mijn werkgever nog steeds niets overgemaakt Kutsituatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |