quote:back to the future?
Op vrijdag 16 mei 2003 23:04 schreef victorinox het volgende:
User Comments, over welke film?- Another thing that I liked about the film was that it took place in the 50's. If it had of been me writing it, I probably wouldn't of picked this era. But after seeing the film I probably would of reconsidered.
- This is a classic, a great movie. A mixture of comedy, adventure and science fiction superb.
- The whole subject appeals to me greatly because I'm a history freak. But there's also the complications that would come with it, as this movie points out.
quote:close..
Op vrijdag 16 mei 2003 23:08 schreef dolle_hond het volgende:
peggy sue got married
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 23:08 schreef Hermez het volgende:[..]
back to the future?
quote:woopie
Op vrijdag 16 mei 2003 23:10 schreef victorinox het volgende:[..]
Dat is goed.

good luck, als t echt niet lukt, komen er nog wel hints ![]()
hint: oke dit persoontje heeft 1 award gewonnen. en nu ga ik maffen, succes, morgen hoor je wel als je het goed hebt
daag ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Hermez op 17-05-2003 00:10]
quote:Antwoord geven doe ik niet, hintje moet kunnen denk ik dan...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:33 schreef ranja het volgende:
ik heb het idee dat we meer in de tv wereld dan in de film wereld moeten zoeken, deze... is er nog iemand?
"We are family..."
quote:Ik zou het echt bij mijn familie-hint houden...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:40 schreef Bijna35 het volgende:
Eerste gok zou zijn Martin Landau
quote:Waarom geef je geen antwoord dan?
Op zaterdag 17 mei 2003 00:36 schreef Khalein het volgende:
Antwoord geven doe ik niet, hintje moet kunnen denk ik dan..."We are family..."
quote:Ik speel niet meer mee... Vond het om een aantal redenen niet echt meer zo'n geslaagde bezigheid zeg maar... Maar ik lees nog wel mee en help af en toe eens een vraag verzinnen als men daarom verlegen zit enzo...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:45 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Waarom geef je geen antwoord dan?
en broer van 'ritchie'
enz
(wel een beetje gejat....:)
quote:Geen Oscar, maar het gaat wel degelijk om iemand uit de filmwereld
Op zaterdag 17 mei 2003 00:46 schreef Bijna35 het volgende:
Werd er met die award wel een oscar bedoeld eigenlijk?
Het blijft hier nog wel 'movie' trivia toch? Geen tv trivia
quote:Hier naast mij zit nog iemand die om die reden is gestopt. En ik zit er ook al aan te denken eigenlijk.
Op zaterdag 17 mei 2003 00:47 schreef Khalein het volgende:[..]
Ik speel niet meer mee... Vond het om een aantal redenen niet echt meer zo'n geslaagde bezigheid zeg maar... Maar ik lees nog wel mee en help af en toe eens een vraag verzinnen als men daarom verlegen zit enzo...
quote:Jatten huh?
Op zaterdag 17 mei 2003 00:48 schreef Mr.Anderson het volgende:
clint howard
zat in austin powers met Beyonce
in EDtv met Jenna
in bardwire met Pamen broer van 'ritchie'
enz
quote:Das dan lekker.
Op zaterdag 17 mei 2003 00:50 schreef Khalein het volgende:[..]
Jatten huh?
Nja, volgens mij mag jij nu een vraag verzinnen want dat is bij mijn weten het enige juiste antwoord!
quote:Begrijpelijk wat mij betreft... Het moet leuk blijven he, en laat dat nou juist een beetje in het gedrang zijn gekomen...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:49 schreef Bijna35 het volgende:
Hier naast mij zit nog iemand die om die reden is gestopt. En ik zit er ook al aan te denken eigenlijk.
quote:Hoezo?
Op zaterdag 17 mei 2003 00:51 schreef Khalein het volgende:[..]
Begrijpelijk wat mij betreft... Het moet leuk blijven he, en laat dat nou juist een beetje in het gedrang zijn gekomen...
quote:zeg eikel je hebt gewoon mijn post letterlijk gekopieerd
Op zaterdag 17 mei 2003 00:48 schreef Mr.Anderson het volgende:
clint howard
zat in austin powers met Beyonce
in EDtv met Jenna
enz
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 00:45 schreef -Sum- het volgende:
clint howardzat in austin powers met Beyonce
in EDtv met Jenna
enz
quote:Lang verhaal over F5 racing, het eeuwige geneutel over wat makkelijk en moeilijk is, het buitensluiten van het brede publiek door het stellen van absurd moeilijke vragen en nog een paar dingetjes... Mensen komen en gaan en het topic zal nog wel een tijdje doorgaan. Ik doe er gewoon niet meer actief aan mee...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:54 schreef StrayDog het volgende:
Hoezo?
Ik ben er de laatste tijd niet zoveel meer geweest, maar wat is er dan niet leuk meer?
quote:Ik vraag me af of jullie 3 het niet te serieus nemen allemaal. Van de andere kant moet je natuurlijk niks doen waar je geen zin in hebt.... maar het waarom je er geen zin meer in hebt, je zou je kunnen afvragen of dat niet te ver gaat... of je niet overdrijft...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:49 schreef Bijna35 het volgende:[Ik speel niet meer mee... Vond het om een aantal redenen niet echt meer zo'n geslaagde bezigheid zeg maar... Maar ik lees nog wel mee en help af en toe eens een vraag verzinnen als men daarom verlegen zit enzo...]
Hier naast mij zit nog iemand die om die reden is gestopt. En ik zit er ook al aan te denken eigenlijk.
quote:Hm, daar kan ik me idd wel een beetje in vinden ja...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:56 schreef Khalein het volgende:[..]
Lang verhaal over F5 racing, het eeuwige geneutel over wat makkelijk en moeilijk is, het buitensluiten van het brede publiek door het stellen van absurd moeilijke vragen en nog een paar dingetjes... Mensen komen en gaan en het topic zal nog wel een tijdje doorgaan. Ik doe er gewoon niet meer actief aan mee...
quote:Ik kan niet voor de andere twee spreken... Ik ben er 'gewoon' aan begonnen als een leuke bezigheid. Een beetje mijn filmkennis testen en daarmee ook andere mensen uitdagen. Gewoon, leuk, net als Muziek Trivia. Maar wat er tussen de vragen door gepost wordt ontgaat je echt niet, zeker als je hier vaker komt. Misschien zou ik het allemaal links moeten laten liggen, maar dat doe ik dus niet, zeker als sommige commentaren persoonlijk gericht zijn...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:58 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af of jullie 3 het niet te serieus nemen allemaal. Van de andere kant moet je natuurlijk niks doen waar je geen zin in hebt.... maar het waarom je er geen zin meer in hebt, je zou je kunnen afvragen of dat niet te ver gaat... of je niet overdrijft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |