abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10476991
Mijn engels is redelijk maar ik wil het toch in het nederlands lezen. Ik moet me denk ik te veel concentreren op het engels en dan gaat de magie van het verhaal verloren.

Maar alvast bedankt allemaal.
Ik ga nu naar huis en zie wel of er nog meer bij staat.

History became legend, legend became myth.
pi_10477201
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 16:46 schreef N-JoyiT het volgende:

[..]

Die ken ik niet, is dat één van de boeken van de doodszwaard serie ?!?

oeps, die trilogie bedoel ik dus.

Dat is het 4e deel en laatste deel. Eigenlijk zelfs een baggerboek maar die titel zit teveel in mijn hoofd. In dat laatste deel wordt op een wanhopige manier getracht onze wereld te verbinden met die fantasywereld, iets dat grandioos mislukt in mijn ogen. Deel 1 t/m 3

FOK!fotograaf vrijdag 16 mei 2003 @ 17:26:59 #28
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_10477699
hij is al genoemd naar Raymond E. Feist is zeker de moeite om nog eens te noemen (vind ik).
erg goed zijn (als je van oorlog houd) de "de sage van de slangenoorlog" en de "sage van de grote scheuring"
de sage van de grote scheuring moet je eerst lezen, (de magier, dat is het eerste deel) ik vind ze echt super!!

wees gegroet

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_10480630
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 17:04 schreef Brad het volgende:

[..]

oeps, die trilogie bedoel ik dus.

Dat is het 4e deel en laatste deel. Eigenlijk zelfs een baggerboek maar die titel zit teveel in mijn hoofd. In dat laatste deel wordt op een wanhopige manier getracht onze wereld te verbinden met die fantasywereld, iets dat grandioos mislukt in mijn ogen. Deel 1 t/m 3

wacht ff hoor ... uit je eerste reactie dacht ik op te maken dat het een goed boek was, maar de eerste 3 delen zij dus toppie en t laatste deel zuigt ?!? Is t de moeite om ze allemaal te lezen of is dat laatste deel echt te slecht ???
pi_10480680
utfs

(serieus, er zijn al een aantal topics die boordevol met fantasy boeken staan).

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 16 mei 2003 @ 19:58:18 #31
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10480759
Ik kan iig Feist, Hobb, Tad Williams en onze eigense Maryson en Peter Schaap aanbevelen

Als je ff in Island Fantasy Tavern (praat topic 9) langskomt, daar ziten veel fantasy fans. Op het eiland kan je trouwens ook met verhalen mee schrijven, en reken maar dat daar kwalitiet tussen zit (al zeg ik het zelf)

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 16 mei 2003 @ 22:21:10 #32
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_10483650
douglas adams, het is eigenlijk meer SF, maar
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')