zo..dour was weer toppie dit jaar, dit was de derde keer en weer gaaf programma. Jammer van de hitte overdag..dat werd op het heetst van de dag rondtuffen in de auto met de airco aan
![]()
Geen last van buren gehad, geen diefstal, prijzen vonden we wel meevallen.
Camping weer over en overvol...tip voor next year..koop een kaartje voor het camperterrein...en ga op het camperterrein staan naast de parkeerplaatsen...minder ver lopen naar het festival..en stuk relaxter geloof ik.
toiletten en water blijft moeizaam voor die belgen om aan te leggen...af en toe geen doorkomen aan. Een drankbonnetje voor de douch is ook wel aso, 1.66 euro om te douchen???
Drugs? tja..de enige controles die ik heb gezien was op de afrit bij dour zelf, een afrit eerder of later en men had nergens last van. Wel is het zo dat die belgen of snuiven of blowen...waanzinning aantal mensen gezien die de weg behoorlijk kwijt waren.
De kassa was absurd..op het heetst van de dag inderdaad met je bagage en honderden anderen voor 1 kassa...de rest vd kassa's geen hol te doen...maffe lui.
leuk: front242, anne clark en implant, richie hawtin, jeff mills, tokyo ska paradise, young gods, vive la fete, queers,stretch arm strong
niet leuk: television, vitalic, laibach (wat een mongool)
En dan nog veel wel gezien waarvan ik de naam niet meer weet..en een aantal leuke dj sets
volgend jaar weer..maar dan op woensdagavond heen, en maandag terug...
punk Oi! rockabilly reggae dub ska rocksteady gothic wave ebm eighties techpop minimal techno synthpop electro ambient classical and jazz..