quote:ja, door de vader zijn levensvisie en dood worden derek en danny ook rasisten.....
Op vrijdag 16 mei 2003 14:37 schreef Sheridana het volgende:[..]
Ja, door drugsdealers..
quote:Dit is een te bekende film om snel te kijken zonder dat het geantwoord wordt
Op vrijdag 16 mei 2003 14:37 schreef Duckman het volgende:[..]
Als je nu even snel de film gaat kijken...
hadden jullie dat ook?
vast wel
quote:Nee
Op vrijdag 16 mei 2003 14:42 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.hadden jullie dat ook?
Sheri: was het in AmHisX trouwens niet het geval dat zijn vader (een brandweerman) tijdens zijn werk wordt neergeschoten?
quote:Daarom pleiten BS en ik er ook voor, maar het mag niet van Mike. Junior trivia= films niet ouder dan 15 jaar. En er was nog iets, maar dat weet ik even niet zo snel.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:38 schreef ranja het volgende:[..]
ik ben ook beter in junior-trivia volgens mij
quote:Klopt....maar ik vond het antwoord wel goed genoeg....maar je hebt wel gelijk hoor
Op vrijdag 16 mei 2003 14:43 schreef Khalein het volgende:[..]
Nee
Ik zag mijn pagina meervoudig verdeeld over het scherm
Sheri: was het in AmHisX trouwens niet het geval dat zijn vader (een brandweerman) tijdens zijn werk wordt neergeschoten?
quote:Ik ben het er ook niet echt mee eens, dan kunnen we aan de gang blijven. Maar mag BS nu niet meebeslissen nu zij ook mod is? Doe haar trouwens de groeten van mij, heb haar een tijdje niet meer gesproken.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:43 schreef mamamiep het volgende:[..]
Daarom pleiten BS en ik er ook voor, maar het mag niet van Mike. Junior trivia= films niet ouder dan 15 jaar. En er was nog iets, maar dat weet ik even niet zo snel.
Nieuwe vraag dan maar? Een typische vrijdagmiddag vraag...
Connectie tussen deze personen?

[Dit bericht is gewijzigd door Dopekoe op 16-05-2003 14:57]
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 14:55 schreef stefan-d het volgende:
allemaal een foute glimlach
quote:vragen niet te moeilijk. Maar wie bepaalt wat moeilijk is....
Op vrijdag 16 mei 2003 14:43 schreef mamamiep het volgende:[..]
Daarom pleiten BS en ik er ook voor, maar het mag niet van Mike. Junior trivia= films niet ouder dan 15 jaar. En er was nog iets, maar dat weet ik even niet zo snel.
quote:ok, ik haak af
Op vrijdag 16 mei 2003 15:00 schreef ranja het volgende:
Nog niet goed.Deze mag er ook nog bij:
quote:Inderdaad. Is soms niet te voorspellen...
Op vrijdag 16 mei 2003 14:59 schreef dolle_hond het volgende:[..]
vragen niet te moeilijk. Maar wie bepaalt wat moeilijk is....
quote:daarmee geef je bijna een hint
Op vrijdag 16 mei 2003 15:00 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
ok, ik haak af
voor nu
quote:Dat is niet te bepalen, maar gewoon voor de jongeren. Oh ja, dat was de andere regel: je mag niet ouder dan 25 zijn, want jullie doen altijd vragen over films van 50 terug etc. (oke, soms) Nou is Gorro dan ee uitzondering oip de regel (met nog misschien wel een paar mensen), maar mensen jonger dan 25 jaar weten dat soort dingen meestal niet
Op vrijdag 16 mei 2003 14:59 schreef dolle_hond het volgende:[..]
vragen niet te moeilijk. Maar wie bepaalt wat moeilijk is....
quote:Ik ben 28..
Op vrijdag 16 mei 2003 15:02 schreef mamamiep het volgende:[..]
Dat is niet te bepalen, maar gewoon voor de jongeren. Oh ja, dat was de andere regel: je mag niet ouder dan 25 zijn, want jullie doen altijd vragen over films van 50 terug etc. (oke, soms) Nou is Gorro dan ee uitzondering oip de regel (met nog misschien wel een paar mensen), maar mensen jonger dan 25 jaar weten dat soort dingen meestal niet
.
quote:damn
Op vrijdag 16 mei 2003 15:04 schreef Sheridana het volgende:[..]
Ik ben 28..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |