quote:vast en zeker volledig legaal
Op dinsdag 6 januari 2004 16:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik Krijg de film vandaag of morgen.
.
quote:Uiteraard.
Op dinsdag 6 januari 2004 17:03 schreef hornage het volgende:[..]
vast en zeker volledig legaal
De keuze voor sommige shots, de lengte van shots, de plotwendingen, de muziek die het nét niet was... Ik vond het een film die het allemaal nét niet had, en daardoor nogal jammer was...
btw, de link met de Matrix snap ik niet helemaal. Kan iemand mij uitleggen wat behalve de duistere sfeer, overeenkomsten zijn tussen deze film en de Matrix?
quote:The chosen ( 1 van die lupes .) ik ga hem zo kijken .
Op dinsdag 6 januari 2004 17:54 schreef Malebolgia het volgende:
mja, ik vind het allemaal nét niet...De keuze voor sommige shots, de lengte van shots, de plotwendingen, de muziek die het nét niet was... Ik vond het een film die het allemaal nét niet had, en daardoor nogal jammer was...
btw, de link met de Matrix snap ik niet helemaal. Kan iemand mij uitleggen wat behalve de duistere sfeer, overeenkomsten zijn tussen deze film en de Matrix?
Zeker wel een mooie flim geen topper maar wel leuk .
lwel moelijk om nou te zien wie de baddguy is spoiler:
Maar hell, een film over vampieren tegen weerwolven laat ik niet aan mij voorbij gaan.
quote:Precies al vind ik dat gejat wel wat overdreven.
Op woensdag 7 januari 2004 12:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Goed, het verhaal is gejat.
Het hele idee riekt wel verdacht veel naar vampire meets werewolf(the masquerade en apocalypse)
De effecten lijken nogal op die van the matrix.
De pakjes lijken nogal op die van de matrix.Maar hell, een film over vampieren tegen weerwolven laat ik niet aan mij voorbij gaan.
Vroeger was ik in groep 6 weerwolf freakje
.
Yeah. Ik hoop trouwens dat er ook action figures komen ( Half vampier half weerwolf is echt vet) .
quote:Dit vind ik echt reuze meevallen hoor. Met name de effecten die op The Matrix zouden lijken. Ik heb geen vage bullet-time effecten gezien en het cool schieten met twee handguns tegelijk hebben we al in heel wat meer films gezien dan in de Matrix.
Op woensdag 7 januari 2004 12:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
De effecten lijken nogal op die van the matrix.
De pakjes lijken nogal op die van de matrix.
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 07-01-2004 14:06]
quote:De 15de volgens mij.
Op woensdag 7 januari 2004 20:19 schreef RAM_ het volgende:
waneer komt hij hier in de Nederlandse bios?
de film duurde bij mij trouwens 3 uur!!
quote:Daarom ga ik er ook nog wel naar toe
Op woensdag 7 januari 2004 13:58 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Dit vind ik echt reuze meevallen hoor. Met name de effecten die op The Matrix zouden lijken. Ik heb geen vage bullet-time effecten gezien en het cool schieten met twee handguns tegelijk hebben we al in heel wat meer films gezien dan in de Matrix.
En de kleding vind ik ook meevallen. Een groot gedeelte van de vampieren heeft gothische kleding. De 'actievampieren' hebben inderdaad zwarte, strakke pakken, maar dat heeft Blade ook, en die comic bestaat al heel wat langer dan The Matrix. Verder staat zwart natuurlijk erg cool bij een vampier.
quote:Tja, eens. Met name het acteren was nogal nep. Al had ik de indruk dat dat meer door de regiseur dan door de acteurs kwam, aangezien ze allemaal even ongeinterreseerd op mij over kwamen...
Op dinsdag 6 januari 2004 17:54 schreef Malebolgia het volgende:
mja, ik vind het allemaal nét niet...De keuze voor sommige shots, de lengte van shots, de plotwendingen, de muziek die het nét niet was... Ik vond het een film die het allemaal nét niet had, en daardoor nogal jammer was...
quote:Dat vond ik ook.. heb hem gister thuis zitten kijken en had wel meer verwacht dan ik uiteindelijk te zien kreeg..
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef kingmob het volgende:[..]
Tja, eens. Met name het acteren was nogal nep. Al had ik de indruk dat dat meer door de regiseur dan door de acteurs kwam, aangezien ze allemaal even ongeinterreseerd op mij over kwamen...
Ik had met name meer van de actie verwacht. Gavere sterfscenes, dat soort dingen.
Het misde iets, wat bijvoorbeeld blade wel had.
Mensen Blade gaat ook over vampiers .
Dat is het enige voor de rest 2 hele andere films.
En mijn commentaar tijdens die zoenscene waar ze die vent vastketend met handboeien omdat hij niet mee mag werd helemaal niet gewaardeerd.
Ik zei vampier of niet: het blijft een vrouw niet te vertrouwen. kreeg ik commentaar van nou zo kan die wel weer
Wel een leukefilm trouwens
quote:Ben jij nou zo'n eeuwige vrijgezel?
Op donderdag 8 januari 2004 18:43 schreef vipergts het volgende:
Ik heb hem in de sneak gezien en zat met een vriend wat commentaar te leveren op het rijgedrag van kate. (Ze is iets van 300 jaar oud en kan nog steeds geen auto rijden)En mijn commentaar tijdens die zoenscene waar ze die vent vastketend met handboeien omdat hij niet mee mag werd helemaal niet gewaardeerd.
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:12 schreef _bigmac_ het volgende:
2keer de naam blade.Mensen Blade gaat ook over vampiers .
Dat is het enige voor de rest 2 hele andere films.
De film komt op 9 Februari al uit op DVD Regio 2 in Engeland. En in Amerika is ie allang op DVD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |