quote:6,4 op www.imdb.com is anders helemaal niet zo slecht.
Op donderdag 1 januari 2004 19:41 schreef Houniet het volgende:
schijnt een klote film te zijn, "schijnt"
quote:ja want als ie op imdb een voldoende haalt nou dan is het me toch een goeie film.......
Op donderdag 1 januari 2004 19:53 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
6,4 op www.imdb.com is anders helemaal niet zo slecht.
Dus kijk en oordeel zelf zou ik zeggen.
waarom nou altijd en eeuwig dat imdb als maatstaf.. het is en blijft altijd een kwestie van smaak..
quote:Precies, wat kan MIJ het nou schelen dat een ander de film goed vind, altijd dat gezeik over die IMDB...
Op donderdag 1 januari 2004 22:10 schreef AntiChrist het volgende:[..]
ja want als ie op imdb een voldoende haalt nou dan is het me toch een goeie film.......
![]()
waarom nou altijd en eeuwig dat imdb als maatstaf.. het is en blijft altijd een kwestie van smaak..
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 22:10 schreef AntiChrist het volgende:[..]
ja want als ie op imdb een voldoende haalt nou dan is het me toch een goeie film.......
![]()
Altijd die mensen die zeiken als je naar Imdb verwijst.
quote:Dan is DARK CITY zeker ook niets voor jou, wat ik toch wel een klein meesterwerkje vond?
Op donderdag 1 januari 2004 22:23 schreef Mike het volgende:
Ik heb alleen de openingsscenes gekeken. Toen wist ik al dat dit geen film voor mij was...
Ik heb een beetje genoeg van die films waar het alleen maar donker is zodat je bijna geen idee hebt wat er gebeurt.
quote:het is wel de mening van een groep mensen die op imdb komen.... en als die net zo zijn als de mensen hier op fok die alleen een film kijken als ie in de top 250 voorkomt
Op donderdag 1 januari 2004 23:57 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik verwijs alleen naar imdb omdat hij zegt dat het een vervelende film schijnt te zijn en hij nog geen eigen mening heeft. Ik presenteer hem dus als tegengas alvast de gemiddelde mening van een grote groep andere mensen die een andere opinie heeft.Altijd die mensen die zeiken als je naar Imdb verwijst.
maar even serieus ik vind het niet erg als mensen naar imdb verwijzen ik vind het alleen erg als mensen de cijfers op imdb als maatstaf gaan gebruiken.. ik als horrorfan heb geen reet aan die cijfers omdat 9 van de 10 horror films een onvoldoende krijgen, overigens als iemand mij als tegengas de mening van imdb users geeft dan krijg ik niet direct het gevoel dat ik daar veel mee opschiet... want als je ook maar een iets afwijkende smaak hebt heb je daar dus geen reet aan..
en het is niet zo dat ik iets tegen imdb heb ik gebruik het zelf ook vaak maar das meer om iets over een film te weten te komen niet om te kijken of ik hem goed of slecht moet vinden
quote:Ik kijk ook veel horrorfilms, dus ik snap wel wat je bedoelt. Ik ben het vaak ook niet eens met de ratings, maar ik vind het toch wel interessant om de mening van een grote groep mensen te lezen. Maar bij hele genrespecifieke films is het natuurlijk een slechte graadmeter.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:13 schreef AntiChrist het volgende:[..]
maar even serieus ik vind het niet erg als mensen naar imdb verwijzen ik vind het alleen erg als mensen de cijfers op imdb als maatstaf gaan gebruiken.. ik als horrorfan heb geen reet aan die cijfers omdat 9 van de 10 horror films een onvoldoende krijgen,
Soms snap ik ook niets van die cijfers. Een film als A Nightmare on Elmstreet deel IV krijgt een 4,8 en Freddy vs Jason een 6,5 terwijl je mij niet wijs maakt dat die laatste zoveel beter is. En zo zijn er een heleboel horrorfilms die een onwijs laag cijfer scoren, terwijl een (amusant) vehikel als Freddy vs Jason dus gewoon een zware voldoende krijgt.
quote:Die vond ik zelf ook heel geslaagd. Ik denk dat ik na Blade 2 ook gewoon genoeg heb van donkere vampierenfilms.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:08 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Dan is DARK CITY zeker ook niets voor jou, wat ik toch wel een klein meesterwerkje vond?
quote:En dus baal ik van IMDB zelfde als de oscars, troep!!
Op vrijdag 2 januari 2004 00:28 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Ik kijk ook veel horrorfilms, dus ik snap wel wat je bedoelt. Ik ben het vaak ook niet eens met de ratings, maar ik vind het toch wel interessant om de mening van een grote groep mensen te lezen. Maar bij hele genrespecifieke films is het natuurlijk een slechte graadmeter.
Soms snap ik ook niets van die cijfers. Een film als A Nightmare on Elmstreet deel IV krijgt een 4,8 en Freddy vs Jason een 6,5 terwijl je mij niet wijs maakt dat die laatste zoveel beter is. En zo zijn er een heleboel horrorfilms die een onwijs laag cijfer scoren, terwijl een (amusant) vehikel als Freddy vs Jason dus gewoon een zware voldoende krijgt.
quote:Nope...
Op vrijdag 2 januari 2004 20:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Is Underworld nou al uit in de bios ??.
Denk het haast wel
.
Eindelijk krijgen mensen door dat weerwolfies hot zijn.
quote:Underworld
Op vrijdag 2 januari 2004 20:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Is Underworld nou al uit in de bios ??.
het einde laat ook zien dat er waarschijnlijk wel een 2e deel zal komen
quote:Of deze vampieren hebben gewoon wel een spiegelbeeld. Ze leggen ook een stuk eenvoudiger het loodje.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:48 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Viel het niemand op dat alle vampieren gewoon spiegelbeelden hadden. Je zou zelfs denken dat het erop gefocused was omdat het beeld half op de spiegel stond en half op Kate in een scene en de rest van de film ook of ze zijn dit "vergeten" weg te cgi'en
quote:Ken me niet herrinneren dattie in een spiegel te zien was...
Op zondag 4 januari 2004 01:53 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
In Nosferatu, de eerste vampierfilm ooit gemaakt zo ver ik weet, heeft de vampier overigens ook gewoon een spiegelbeeld.
quote:Jawel. In de laatste scene, vlak voor hij verbrandt, zie je hem even in de spiegel die in een kast hangt.
Op zondag 4 januari 2004 02:02 schreef kinky_queen het volgende:[..]
Ken me niet herrinneren dattie in een spiegel te zien was...
quote:Inderdaad, was me niet opgevallen...
Op zondag 4 januari 2004 02:15 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Jawel. In de laatste scene, vlak voor hij verbrandt, zie je hem even in de spiegel die in een kast hangt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |