Een beetje op Harry Potter figuren geilen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stelde me haar voor als een mooie griet, dus die had donkerbruine haren. Mijn fantasie wil iets anders dan de schrijfster
Mjah, ik zag in 3 de potentie voor Hermione al, maar in deel 4 ziet Emma er wel heel leuk hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Een beetje op Harry Potter figuren geilen!![]()
Ja, dat had ik nou ook. Vanaf drie had ik zoiets van: "Nou, dat ziet er zeker niet verkeerd uit". En dat is niet minder gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:28 schreef Roa het volgende:
[..]
Mjah, ik zag in 3 de potentie voor Hermione al, maar in deel 4 ziet Emma er wel heel leuk hoor![]()
op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef Apoc2003 het volgende:
13 Mei:
-laatste lesdag
-heracles kan kampioen worden
-trailer HP
Fuck, ze wordt ook mooier met de jaarquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, dat vind ik dan weer niet kunnen. Mensen die de dvd kopen betalen dik om die film te zien, komt één of ander commercieel televisiestation met nóg andere beelden...
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Godverju, dat vind ik dan weer niet kunnen. Mensen die de dvd kopen betalen dik om die film te zien, komt één of ander commercieel televisiestation met nóg andere beelden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |