Een beetje op Harry Potter figuren geilen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik stelde me haar voor als een mooie griet, dus die had donkerbruine haren. Mijn fantasie wil iets anders dan de schrijfster
Mjah, ik zag in 3 de potentie voor Hermione al, maar in deel 4 ziet Emma er wel heel leuk hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Een beetje op Harry Potter figuren geilen!![]()
Ja, dat had ik nou ook. Vanaf drie had ik zoiets van: "Nou, dat ziet er zeker niet verkeerd uit". En dat is niet minder gewordenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:28 schreef Roa het volgende:
[..]
Mjah, ik zag in 3 de potentie voor Hermione al, maar in deel 4 ziet Emma er wel heel leuk hoor![]()
op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:30 schreef Apoc2003 het volgende:
13 Mei:
-laatste lesdag
-heracles kan kampioen worden
-trailer HP
Fuck, ze wordt ook mooier met de jaarquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, dat vind ik dan weer niet kunnen. Mensen die de dvd kopen betalen dik om die film te zien, komt één of ander commercieel televisiestation met nóg andere beelden...
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Godverju, dat vind ik dan weer niet kunnen. Mensen die de dvd kopen betalen dik om die film te zien, komt één of ander commercieel televisiestation met nóg andere beelden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |