quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:17 schreef Patch het volgende:
151 foto's : http://www.mugglenet.com/gallery/categories.php?cat_id=39
Ik vind het juist mooi om te zien hoe de acteurs meegroeien met de films!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:32 schreef Neoktheone het volgende:
Wel is duidelijk dat Daniel Radcliff dadelijk toch echt te oud lijkt om nog Harry te kunnen spelen... Hoewel het nog wel zou kunnen. Bij de laatste film is hij een jaar of 20 en Harry zou dan 17 zijn...
Vind ik wel kunnen eigenlijk... make up doet wonderen enzoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:32 schreef Neoktheone het volgende:
Hahaha, idd, beetje amateuristisch.
Wel is duidelijk dat Daniel Radcliff dadelijk toch echt te oud lijkt om nog Harry te kunnen spelen... Hoewel het nog wel zou kunnen. Bij de laatste film is hij een jaar of 20 en Harry zou dan 17 zijn...
Same here, ik ben bang dat daardoor tegen zal vallen. Na het lezen van de boeken ben ik de films weer gaan kijken en ik stoorde me soms aan dingen die veranderd waren. Vooral deel drie loopt af en toe heel anders. Ik begrijp dat dat moet, maar toch...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:40 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Vind ik wel kunnen eigenlijk... make up doet wonderen enzo
Ben wel erg benieuwd naar de film, deel 3 vond ik namelijk heel erg goed, maar toen had ik het boek niet vantevoren gelezen, en nu wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |