Het boek, welteverstaan...quote:Op woensdag 29 december 2004 16:42 schreef FritsFlits het volgende:
Deel zes komt volgend jaar uit
[spammode]quote:Op maandag 3 januari 2005 18:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Enig idee wanneer deel 4 uitkomt in de bios? (ga niet het hele topic doorlezen hoor, sorry)
16 juli om pecies te zijn. Het wordt vast een mooie zomer.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:42 schreef FritsFlits het volgende:
Deel zes komt volgend jaar uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuze om namen van de produktiecrew te gebruiken was noodgedwongen, omdat advocaten vreesden dat willekeurige namen nabestaanden van echte personen van streek konden maken. "De medewerkers vonden het wel grappig, ze krijgen zo een zeer ongebruikelijk eerbetoon", liet een insider weten.
'Harry Potter and the Goblet of Fire' zal naar verwachting vanaf donderdag 17 november 2005 in de Nederlandse bioscopen te zien zijn.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Gelukkig weer in het goede gedeelte van het jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2005 09:25 schreef Patch het volgende:
'Harry Potter and the Goblet of Fire' zal naar verwachting vanaf donderdag 17 november 2005 in de Nederlandse bioscopen te zien zijn.
Ik vind het juist wel fijn dat het boek (deel 6) in de zomer uitgebracht wordt. Heerlijk op een bankje in de schaduw van een boom Harry Potter lezen. Was het alvast maar zover!quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Gelukkig weer in het goede gedeelte van het jaar.
Vorig jaar in de zomer vond ik het maar niets....
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:12 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel fijn dat het boek (deel 6) in de zomer uitgebracht wordt. Heerlijk op een bankje in de schaduw van een boom Harry Potter lezen. Was het alvast maar zover!
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:20 schreef Mvnl het volgende:
[..]ik geloof dat Augustina t meer over de film had... (en dan gaat mijn voorkeur toch ook wel echt uit naar de winter)
Dit bedoelen we met zijn 3-en!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:21 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dus het boek in de zomer, de film in de winter. Perfect toch?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |