abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10468736
Enter the matrix ga ik zeker spelen.
Interessante theorien dat het raadslid de oude "the one" is en dat met die eigenschappen overnemen van Smith klinkt ook wel vrij logisch. Dan zou morpheus dit in volgend deel misschien ook kunnen want hij werd in die gang ook "gepakt" door smith.

Ik vraag me af hoelang de film matrix nog door zal gaan, denk dat de ontknoping van deze oorlog zich in volgend deel wel zal afronden. Neo ligt nu in een coma samen met die baine, ik verwacht een duel tussen deze twee, hoe en wat precies zou ik niet weten.

En The Kid zou misschien wel de nieuwe "The one" kunnen zijn in 1 van de volgende delen (IV en verder), wie weet...

The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
pi_10468858
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 09:37 schreef CRoNiXX het volgende:

ten 2e, hij zei dat zion al 5 of 6 keer was vernietigd, 33 (geloof ik) nieuwe mensen gekozen door The One en met hen een nieuw Zion gesticht...

23 , 17 vrouwen 6 mannen is biologisch de meest efficiente verhouding
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_10468888
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:01 schreef oppie het volgende:
...
En The Kid zou misschien wel de nieuwe "The one" kunnen zijn in 1 van de volgende delen (IV en verder), wie weet...
Denk niet dat er nog een vervolg komt na deel drie. Volgens mij zijn die broers vrij principieel. Hooguit dat je nog een aantal Anime versies kan verwachten. Die zijn ook heel goed
Life's a bitch
pi_10469030
Ik heb gisteren voordat ik naar de film ging het spel uitgespeeld , helaas had ik een rip zonder filmpjes maar als ik echt niet kan wachten op een goede versie koop ik hem wel in de winkel.
Spel is ongeveer 8 uur gameplay op zijn hoogst.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:16:19 #30
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_10469083
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:13 schreef Antagonist het volgende:
Ik heb gisteren voordat ik naar de film ging het spel uitgespeeld , helaas had ik een rip zonder filmpjes maar als ik echt niet kan wachten op een goede versie koop ik hem wel in de winkel.
Spel is ongeveer 8 uur gameplay op zijn hoogst.
volgens de makers van het spel staat 't garant voor zo'n 20 tot 30 uur spelplezier, maarja; dat zeiden ze ook van Max Payne en die was ook na een paar avondjes uit Vertel me eens hoe je die 1ste Agent (rennen over daken enzo) uitgeschakeld hebt, scheelt me weer wat denk werk. Enneh, dat over 't aantal mensen (16+7) was al eerder hier gepost, goeiemorgen
Porch Monkey 4 Life!
pi_10469193
bedenk me net dat ik mschine weet waarom neo flauw viel.
de hele film draait om bewustzijn , en neo weet als hij in the matrix is dat hij die krachten kan doen.
In the real (2e matrix) weet hij dat niet en kan zijn bewustzijn het niet trekken omdat het dichter bij de "realiteit" ligt en daarom valt hij flauw.
pi_10469235
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:16 schreef oCe het volgende:

[..]

volgens de makers van het spel staat 't garant voor zo'n 20 tot 30 uur spelplezier, maarja; dat zeiden ze ook van Max Payne en die was ook na een paar avondjes uit Vertel me eens hoe je die 1ste Agent (rennen over daken enzo) uitgeschakeld hebt, scheelt me weer wat denk werk. Enneh, dat over 't aantal mensen (16+7) was al eerder hier gepost, goeiemorgen

1e agent niet doden , gewoon langsrennen in focus je hoeft eigenlijk nergens een agent te doden , maar je vertraagt ze soms wel.

SPOILER

SPOILER

je kan ze dus wel vertragen door ze van flatgebouwen af te gooien = Vertigo level

Spoiler

SPoiler

pi_10469250
Zou neo een Admin zijn van allebij de matrixen ?
pi_10469406
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:24 schreef Antagonist het volgende:
Zou neo een Admin zijn van allebij de matrixen ?
neej, dan zou ie agent smith binnen notime kunnen bannen dus dat is ie niet
pi_10469445
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:30 schreef tec het volgende:

[..]

neej, dan zou ie agent smith binnen notime kunnen bannen dus dat is ie niet

Campers will be kicked

zouden de admins hier ook mschien "ones" kunnen zijn ?
Ik vind dat we een revolutie moeten beginnen weg met de admins en vrijheid voor de onderdrukten fokkers.

Join the revolution

vrijdag 16 mei 2003 @ 11:49:24 #36
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_10469905
Allemaal goeie punten worden hier gemaakt.
Ik denk dat the kid ook een belangrijke rol gaat spelen in deel 3. Net als die fransoos, met de ghost tweeling. Hij is volgens eigen zeggen de man met de informatie, en heeft zich omrigt met "foute" programma's (spoken, weerwolven, vampiren, etc.) (De ORAKEL zegt elke keer als er een ufo, weervolf, vampier, alien wordt gezien is dat een programma wat niet juist werkt en moet gewist worden.)

Tevens vond ik het backdoor en key (keymaker) principe erg stoer bedacht, en ook erg geloofwaardig!!

vrijdag 16 mei 2003 @ 11:57:06 #37
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_10470085
[enter the matrix] de eerste keer moet je gewoon weglopen van die agent, de 2 keer moet je hem tegen de stroom kast aan slaan! [/enter the matrix]

over de film, the kid zal best wel iets gaan betekenen in deel 3, en die fransoos gaat volgens mij ook voor zorgen dat oracle dood gaat... en hij speelt iid een belangrijke rol... denk ik..

p.s. ik twijfel nog steeds over die 2e matrix.... het klinkt gewoon.. te.. voor de hand liggent.. :S

"jaaaa ik kom alleen ff printen..."
  vrijdag 16 mei 2003 @ 11:58:52 #38
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_10470124
p.s. mijn game time is iets van 4 uur en 40 min ofzo.. incl. hacking ben ik ook bijna mee klaar (kzit nu vast, en weet nie of ik verder kan)
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:10:12 #39
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_10470365
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:49 schreef EvilBastard het volgende:
Tevens vond ik het backdoor en key (keymaker) principe erg stoer bedacht, en ook erg geloofwaardig!!
erg goed gedaan ja, vooral de scene waarin Trinity belt 'operartor! i need to learn how to steal a motorcycle' en dat maffe kleine Keymaker-kereltje ff een sleuteltje van z'n gigantisch bossen haalt. *plink* Et voila.

Sowieso, dat soort scene's zijn geniaal gedaan, net als Smith vs Agent tijdens de Burly Brawl; 'You!' -'Yes, me' *transform* 'Me, me, me...' -'Me too'

Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:11:01 #40
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_10470382
Ik kan wel uren over die film napraten, denk dat ik hem nog wel een keer in de bios ga kijken erg goed. Ik las net ook ergens op het forum dat die 314 seconde die ze hebben om de deur te openen het zelfde getal is als Pi. Had ik nog niet aan gedacht.
Ik weet niet of de prophecy nu waar is of niet, Neo zegt tegen morpheus zelf van niet omdat hij de architect gelooft. Maar misschien is hij wel war maar weet hij het zelf niet omdat hij de cirkel doorbroken heeft door de andere deur te kiezen.
Het antwoord van de architect verward mij ook, ik ben dat stukje een beetje kwijt.. Maar misschien kan iemand het aanvullen. De architect stelt Neo voor een keuze (welke?), aan de hand van die keuze zou Neo verandwoordelijk zijn voor het uitsterven van het menselijk ras. Het antwoord van Neo hierop is, zonder mensen hebben jullie geen power en sterven jullie ook uit. (maak de link van het gesprek tussen Neo en de counseler. humans need machices just as machines need humans).
Het antwoord van de architect hierop is dat sommige opofferingen de moeite waard zijn. Maar dat zou betekenen dat er geen mens of machine meer leeft op aarde, toch
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:14:28 #41
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_10470457
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:11 schreef EvilBastard het volgende:
Ik kan wel uren over die film napraten, denk dat ik hem nog wel een keer in de bios ga kijken erg goed. Ik las net ook ergens op het forum dat die 314 seconde die ze hebben om de deur te openen het zelfde getal is als Pi. Had ik nog niet aan gedacht.
Ik weet niet of de prophecy nu waar is of niet, niet zegt tegen morpheus zelf van niet omdat hij de architect gelooft. Maar misschien is hij wel war maar weet hij het zelf niet omdat hij de cirkel doorbroken heeft door de andere deur te kiezen.
Het antwoord van de architect verward mij ook, ik ben dat stukje een beetje kwijt.. Maar misschien kan iemand het aanvullen. De architect stelt Neo voor een keuze (welke?), aan de hand van die keuze zou Neo verandwoordelijk zijn voor het uitsterven van het menselijk ras. Het antwoord van Neo hierop is, zonder mensen hebben jullie geen power en sterven jullie ook uit. (maak de link van het gesprek tussen Neo en de counseler. humans need machices just as machines need humans).
Het antwoord van de architect hierop is dat sommige opofferingen de moeite waard zijn. Maar dat zou betekenen dat er geen mens of machine meer leeft op aarde, toch
Euhm, ja; daar kwam het wel op neer. Neo werd voor de keuze gesteld: of probeer Trinity te redden -die volgens The Architect toch ten dode opgeschreven was- of red Zion.

Kiest'tie voor Trinity -wat 'tie gedaan heeft- dan vergaat Zion en is de cirkel verbroken, wat in kan houden dat als Neo niet slaagt in zijn -nu niet meer voorspelde missie, of eigenlijk, de functie van The One- zowel mens als machine inderdaad uitgeroeid kunnen worden, omdat ze momenteel niet zonder elkaar kunnen leven.

Had 'tie voor de rechter deur gekozen -voor Zion- dan had Neo zijn 'destiny' vervult en was de hele cirkel opnieuw begonnen: Neo is verantwoordelijk voor het einde van Zion en het opnieuw opbouwen samen met 23 anderen van Zion, versie 7.0.

Ben heel benieuwd waar het heen gaat!

Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:20:45 #42
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_10470586
volgens mij heeft het er ook mee te maken dat neo in deel 1 zei dat hij controle wil hebben over zijn eigen leven....

in dat geval staat er dus nog niets vast.

vrijdag 16 mei 2003 @ 12:22:05 #43
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_10470614
Nog iets trouwens; in de trailer die je aan het einde van Enter The Matrix ziet (welke lijkt op de trailer die je aan het einde van de aftiteling ziet van Reloaded, maar WEL anders is!) zie je nog wat grappigs:

Morpeus zegt -erg verbaasd kijkend-: 'He is fighting for us!' Dit zou wel eens heel goed over Mr. Smith kunnen gaan. Smith wil namelijk ook vrij zijn, weg uit The Matrix, waar hij ook in gevangen zit. Hij is geen agent meer en geen mens, maar toch kan niet zomaar weg. Dus dikke kans dat uiteindelijk het niet Neo vs Smith is, maar Neo EN Smith vs Matrix. Om beiden hun vrijheid te winnen...

Just a thought!

Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:25:40 #44
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_10470692
hey nice 1, ik dacht wel al bij mezelf, waarom niet samenwerken... ze willen allebij vrij zijn maarja, smith wil ook revenge op neo dus..
maarja smith met ze mee vechten, klinkt logisch
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:30:35 #45
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_10470796
Cool dat wist ik nog niet, maar zou het echt over Smith gaan? Want Bane=Smith en Bane snijd eerst zichzelf in zijn handen en gaat vervolgens met het mes achter Neo aan. Smith(Bane) wil Neo vermoorden tot the kid eraan komt die Neo a spoon geeft (Don't try to bend to spoon, it's impossible. There is no spoon) van een van de weeskinderen.
Maar misschien that Smith nog een verhelderen moment krijgt!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:31:16 #46
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_10470808
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:25 schreef CRoNiXX het volgende:
hey nice 1, ik dacht wel al bij mezelf, waarom niet samenwerken... ze willen allebij vrij zijn maarja, smith wil ook revenge op neo dus..
maarja smith met ze mee vechten, klinkt logisch
tja, revenge of niet; stel dat de Matrix inderdaad aan het instorten is -wat het einde van machine's en mens zou betekenen- dan is 't kiezen of delen. dan kan Smith kiezen om samen te werken in de hoop te overleven of koppig doorgaan vs Neo en er zelf ook aan onderdoor gaan...

Over de Franse mafketel trouwens, Merovingian, die doet waarschijnlijk niet eens mee in deel 3, wat wel maf zou zijn. Hij staat namelijk niet in de cast-list voor Matrix 3, z'n vrouw -Persephone- bijvoorbeeld wel weer... hmmz :S

Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:37:15 #47
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_10470950
die spoon heeft er ook nog wat mee te maken hoor..
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:41:22 #48
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_10471028
grappig trouwens, volgens idmb doet Bane ook niet mee in deel 3, maar dat moet wel; die ligt achter Neo aan het einde. Dus ik heb zo'n vermoeden dat de complete cast nog niet bekend is. Mede om spoilers te voorkomen I guess, was met Matrix 2 iig ook zo, tot een kleine tijd voor de release. Damn, anders hadden we misschien meer te weten kunnen komen aan de hand daarvan.
Porch Monkey 4 Life!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 12:43:04 #49
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_10471070
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 12:37 schreef CRoNiXX het volgende:
die spoon heeft er ook nog wat mee te maken hoor..
Misschien dat hij de spoon kan buigen in the real world wat zou betekenen dat de real world ook een matrix is. Maar ik denk nog steeds zo dat dat niet zo is.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 13:13:08 #50
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_10471671
nu ik erover nadenk....

wat the oracle allemaal heeft gezegt is tot nu toe uitgekomen (ook neo kan het nog steeds stoppen binnen 24 uur... die zijn namelijk nog niet om)

wat the architect zei klopt niet echt, hij zei toch (weet niet zeker meer ) dat als hij de andere deur koos hij trinity zal proberen te redden en dat niet zal lukken.....

dat lukte hem wel, dus the architect lult slap tot nu toe
the oracle heeft dat (nog) niet gedaan..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')