Zijn er mensen die zin hebben om een weekend of weekdeel op pad te gaan gedurende de zomervakantie? De invulling en vaststelling van eventuele data daarvan gebeurt dan natuurlijk in democraties overleg, alhier...ofzo!
Vind je het een strak plan om in de zomervakantie naar de ardennen te blazen of heb je een ander geweldig voorstel, voel je je aangesproken omdat je wel zin wel om met een groep(je) fokkers stevig wat kilometers op de klok te zetten? Laat dan wat van je horen!
quote:Goed plan, alleen is een weekend wat veel. Kreator, ben je nog steeds van plan om een nieuwe CBR te kopen?
Op vrijdag 16 mei 2003 09:17 schreef Kreator het volgende:
Als ik tegen die tijd een motor heb, doe ik zeker mee.... Misschien is een heel weekend wat al te enthousiast en is een dagje toeren wat leuker.
quote:Kom maar met die harde bewijzen dan...anders zie ik je post graag verwijderd
Op vrijdag 16 mei 2003 09:22 schreef Brad het volgende:
Zal niet de eerste zijn. Die is al lang geweest. 1 a 2jaar terug
quote:Ja, maar de datum is wat verlegd ivm geldgebrek...
Op vrijdag 16 mei 2003 09:19 schreef slashme het volgende:[..]
Goed plan, alleen is een weekend wat veel. Kreator, ben je nog steeds van plan om een nieuwe CBR te kopen?
quote:Lastig zoeken, geef ik toe. Ik kan het ook niet vinden, maar dat komt misschien omdat ik er zelf niet bij was. Maar er was eens een meet afgesproken in de buurt van amsterdam (of was het utrecht) bij een drive-in Mac om vandaaruit te touren.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:24 schreef superbossy het volgende:[..]
Kom maar met die harde bewijzen dan...anders zie ik je post graag verwijderd
quote:Ik heb er laats op gereden,
Op vrijdag 16 mei 2003 09:34 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja, maar de datum is wat verlegd ivm geldgebrek...
.
quote:Ik geloof niet dat dat een probleem op zal leveren. Tenzij er een wedstrijd op topsnelheid gedaan word, maar dan leg ik het zelf ook af. Die magna wil nou eenmaal niet harder dan 180. Tegen de tijd dat ik een mv agusta gescoord heb veranderd dat echter
Op zaterdag 17 mei 2003 10:13 schreef www.olafonline.nl het volgende:
Prima, hou je wel rekening met de 25KW rijders?
1 daagse toertocht dus...dat word dan meeten op een centrale plek en dan een leuke route rijden met een lunch tussendoor. Dit betekent dat er een route moet worden uitgezet dan. Tenzij er een geschikte roadmap voorhanden is.
Wanneer de datum en deelnemers bepaald zijn kunnen we dat ff bespreken. Eerst nog ff afwachten totdat er wat meer mensen hebben gemeld dat het ze wat lijkt. Ik zat zelf aan een stuk of tien te denken.
Ik tel er nu drie en twee zonder motor.
quote:Deze
Op vrijdag 16 mei 2003 09:36 schreef Brad het volgende:[..]
Lastig zoeken, geef ik toe. Ik kan het ook niet vinden, maar dat komt misschien omdat ik er zelf niet bij was. Maar er was eens een meet afgesproken in de buurt van amsterdam (of was het utrecht) bij een drive-in Mac om vandaaruit te touren.
quote:als het in het weekend kan wil ik ook best wel mee....
Op zaterdag 17 mei 2003 11:12 schreef superbossy het volgende:[..]
Ik geloof niet dat dat een probleem op zal leveren. Tenzij er een wedstrijd op topsnelheid gedaan word, maar dan leg ik het zelf ook af. Die magna wil nou eenmaal niet harder dan 180. Tegen de tijd dat ik een mv agusta gescoord heb veranderd dat echter
![]()
1 daagse toertocht dus...dat word dan meeten op een centrale plek en dan een leuke route rijden met een lunch tussendoor. Dit betekent dat er een route moet worden uitgezet dan. Tenzij er een geschikte roadmap voorhanden is.
Wanneer de datum en deelnemers bepaald zijn kunnen we dat ff bespreken. Eerst nog ff afwachten totdat er wat meer mensen hebben gemeld dat het ze wat lijkt. Ik zat zelf aan een stuk of tien te denken.
Ik tel er nu drie en twee zonder motor.
Zal dan nog wel huur zijn, maar gaat uiteindelijk FireStorm rijden.
quote:Daaruit blijkt echter niet dat het ook doorgegaan is...vertel eens miss hobje
Op zondag 18 mei 2003 16:49 schreef MissHobje het volgende:[..]
Deze
misschien ?
quote:Maar wil ie ook mee?
Op zondag 18 mei 2003 18:52 schreef gemeenkaboutertje het volgende:
* gemeenkaboutertje motor heeft.
Of het een weekend word of een dag door de week...dat zal later blijken...hou het topic in de gaten zou ik zeggen. Voor mij moet het iig in augustus, want ik zit in juli nog op de antillen.
Een dag in een weekend van augustus dus het liefste....
quote:Euh.... te weinig animo uiteindelijk!! had ik al gezegd dat ik ook een motor heb
Op maandag 19 mei 2003 07:04 schreef superbossy het volgende:[..]
Daaruit blijkt echter niet dat het ook doorgegaan is...vertel eens miss hobje
![]()
quote:motorchicks
Op maandag 19 mei 2003 17:56 schreef MissHobje het volgende:[..]
Euh.... te weinig animo uiteindelijk!! had ik al gezegd dat ik ook een motor heb
..
In bezit van motor:
Huurt motor:
iemand vergeten
Motor mag sinds vrijdag weer de weg op .. alarm moest erop van de verzekering arggh 3 weken moeten wachten.
Heb trouwens ook nog een backseat over.
Misschien een apart topic voor plaatsen
quote:Zoals gezegd... in case of weekend.. dan wil ik ook wel mee...
Op maandag 19 mei 2003 20:59 schreef generalist het volgende:
Om voor de overzichtelijkheid maar een overzicht (!) te maken:
In bezit van motor:superbossy Kreator www.olafonline.nl Romius gemeenkaboutertje redted MissHobje Huurt motor:
generalist iemand vergeten
quote:Ja
Op maandag 19 mei 2003 20:59 schreef generalist het volgende:
Om voor de overzichtelijkheid maar een overzicht (!) te maken:
In bezit van motor:superbossy Kreator www.olafonline.nl Romius gemeenkaboutertje redted MissHobje Huurt motor:
generalist iemand vergeten
quote:Haha, daar moet eerst de motor "even" op aangepast worden. En ja, deze jongen houd wel van speed én godspeed.
Op donderdag 29 mei 2003 00:05 schreef Patrick281 het volgende:
Superbossy heeft op die kleine foto trouwens wel wat weg van Valentino Rossi.Rijstijl ??
vinden jullie van deze R1 (3 posts van onderen)
Alleen wel iets betere kleding want die airbaghouders zijn niet genoeg
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil ook mee jongens .. kan ook helpen met de route ..Motor mag sinds vrijdag weer de weg op .. alarm moest erop van de verzekering arggh 3 weken moeten wachten.
Ik word in Oktober pas 18 en dan ga ik gelijk beginnen aan me motor rijbewijs Volgende meeting zo rond Februari/maart 2004?
quote:Maar je wil wel mee? Anders post je hier niet neem ik aan...
Op vrijdag 30 mei 2003 16:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik heb geen motor-rijbewijs
Trouwens, als jet het zo ( ) erg vind...waarom ga je er niet mee beginnen dan?
Wie o wie heeft een stalen ros en wil in augustus ook een dagje los?
De mensen voor de routeplanning zijn er al...
Patrick wil wel en ik hou me ook aanbevolen.
Serieus : ik hou het topic in de gaten maar het is vrij stil ..
Dan maar een forum starten voor de backseat
(alleen voor het meerijden natuurlijk )
Als het augustus wordt, kan ik waarschijnlijk wel mee
quote:als ik dan een motor en RBW heb kom ik ook. moet over twee weken theorie doen en ik word deze week terug gebeld door de rijschool wanneer ik kan beginnen met lessen. dus als het een beetje meezit kan ik wel komen.
Op vrijdag 6 juni 2003 11:30 schreef superbossy het volgende:
Kick...Wie o wie heeft een stalen ros en wil in augustus ook een dagje los?
De mensen voor de routeplanning zijn er al...
Patrick wil wel en ik hou me ook aanbevolen.
Good luck met het behalen van de rijbewijzen heren en denk er aan:
Actief interacteren met je instructeur!
En bij het afrijden niet buiten de bebouwde kom proberen om tegenliggende vrachtwagens naar de rechterkant van de weg te dwingen door de buitenbocht te nemen
In ieder geval is Augustus de beste maand om te rijden qua weer..
September gaat ook nog wel .. maar dat is een kwestie van een (klein) beetje geluk..
Al kan je in Augustus natuurlijk ook een dag pech hebben
Vorig jaar nog een route uitgezet maar die ging ook niet door.
Alles klaar, tot aan mooi ontwerp aan toe .. moet 'es zoeken kan ik die posten..
quote:Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik in mei gezakt ben voor mijn rijexamen en dat ik pas in augustus weer op mag.
Op maandag 9 juni 2003 21:11 schreef superbossy het volgende:
Wat mij betreft word het sowieso augustus...dan ben ik weer in holland namelijk.Good luck met het behalen van de rijbewijzen heren en denk er aan:
Actief interacteren met je instructeur!
En bij het afrijden niet buiten de bebouwde kom proberen om tegenliggende vrachtwagens naar de rechterkant van de weg te dwingen door de buitenbocht te nemen
quote:Enorm strak, jammer dat mijn motorfiets niet in dermate conditie is dat ik er voor de lol op zou gaan rijden :-)
Op vrijdag 16 mei 2003 09:02 schreef superbossy het volgende:
Goed, bij deze een poging van mij om animo te polsen. Ik heb ff gezocht naar een eventuele meets van PTA en er kwam er maar 1 uit. Aangezien dat meer een algemene meet is en ik tegen die tijd nog op de antillen zit te chillen een initiatief van mijn kant, speciaal voor de motorrijders onder ons.Zijn er mensen die zin hebben om een weekend of weekdeel op pad te gaan gedurende de zomervakantie? De invulling en vaststelling van eventuele data daarvan gebeurt dan natuurlijk in democraties overleg, alhier...ofzo!
Vind je het een strak plan om in de zomervakantie naar de ardennen te blazen of heb je een ander geweldig voorstel, voel je je aangesproken omdat je wel zin wel om met een groep(je) fokkers stevig wat kilometers op de klok te zetten? Laat dan wat van je horen!
Vandaag mijn zus aan de gsm gehad en die wil ook graag mee met haar eigen motor
Hoe meer zielen hoe meer ..
quote:ik zou eventueel zat. 30 aug. kunnen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:06 schreef superbossy het volgende:
Die aantal data gaat nog lastig worden ook. Is er animo voor 30 of 31 augustus?
Maar kan meestal alleen zaterdags...
Laat de plannen maar weten!
------
RampeStamp Cross-t in omgeving Alkmaar op z'n CBR600tje .....
quote:Dat maakt toch niet uit. Iedereen moet gewoon zijn eigen tempo door een bocht rijden en je zeker niet op laten jagen door iemand die wat sneller is, laat die gewoon eerst gaan. Achter iemand rijden die meer ervaring heeft, daar leer je altijd wat van, alleen moet je nooit onnodige risico's nemen.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:45 schreef Beavis het volgende:
* Beavis rijdt sinds vorig week dinsdag op een FZR600
Als ik kan ga ik mee, maar ik ben nog erg onervaren. Ja, hard rijden kan ik wel, das niet moeilijk, maar echt mooi de bochte nemen ben ik nog niet goed in.
(Zeg maar gerust de reuze slalom) Foutje, bedankt !
quote:Ik ben er nog
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:06 schreef superbossy het volgende:
Die aantal data gaat nog lastig worden ook. Is er animo voor 30 of 31 augustus?
quote:Op zich heb je wel gelijk, doch ik kan me weleens ergeren als er een lekker bochtje aankomt en dan in de bocht achterin de voorste rijder te rijden.
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:15 schreef gepparidoga het volgende:
Als je in een colonne rijdt, dan moet diegene met de minste ervaring voor op. Werkt echt het prettigst.
quote:De eerste week september zou ik misschien wel kunnen, s'weekends dan hè...
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:18 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik ben er nog
Die data is lastig, wel de eerste week in September ??!!
...hopelijk is mijn Bimota snel weer in orde .. anders moet ik met de motorscooter ..crashje achter de rug ..
Voor augustus zit ik iig ongewenst al helemaal vol het hoort er bij
Concrete plannen, das altijd lastig, maar ik wil wel vastleggen patrick...jij had toch nog van die routes liggen?
Duzz count on me !
Wel even met zijn allen dingen afchecken zoals budget voor eten, pauze en waar iedereen vandaan komt ..
quote:Poging 2 is ook mislukt.
Op maandag 11 augustus 2003 12:34 schreef Viperdesign het volgende:
Ik haak af wegens het ontbreken van het roze papiertje.
Momenteel rij ik op een mooie Voxan Cafe Racer (wanneer mijn gsx-r goedgekeurd is gaat dat dus weer veranderen), maar ik kan een voorstelletje doen.
Het weer is nu nog mooi, dus kan op de grootste opkomst.
Zondag komend weekend (21 september of anders de zondag daarna) ergens centraal in NL (rondom Utrecht?) verzamelen en leuk rijden.
Wie weet een route en wie wil er mee
quote:Denk dat dat iets te kort dag is wil je meer mensen mee hebben.
Op donderdag 18 september 2003 22:20 schreef generalist het volgende:
Zondag komend weekend (21 september of anders de zondag daarna) ergens centraal in NL (rondom Utrecht?) verzamelen en leuk rijden.
quote:Zondag training Emmen.
Op donderdag 18 september 2003 22:20 schreef generalist het volgende:Zondag komend weekend (21 september of anders de zondag daarna) ergens centraal in NL (rondom Utrecht?) verzamelen en leuk rijden.
Wie weet een route en wie wil er mee
quote:Ik weet dat het kort dag is, maar het mooie weer trekt vaak wel wat mensen.
Op donderdag 18 september 2003 22:25 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Denk dat dat iets te kort dag is wil je meer mensen mee hebben.
Voorstellen zijn welkom, maar als het vaker gaat regenen zijn de mensen ook niet echt geneigd te gaan rijden (kan het me wel een beetje voorstellen).
Vandaag was ook niet fijn rijden in een volledig pak, simpelweg vanwege de hitte
quote:Denk dat je alleen meer kans hebt als je het volgende week doet.
Op donderdag 18 september 2003 22:31 schreef generalist het volgende:[..]
Voorstellen zijn welkom, maar als het vaker gaat regenen zijn de mensen ook niet echt geneigd te gaan rijden
![]()
Niet dat ik meega, zonder rbw.
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 19-09-2003 23:14]
Maar wil wel mee als het gaat.
Update:
superbossy
Kreator
www.olafonline.nl
Romius
gemeenkaboutertje
redted
MissHobje
Rietvaerder
Huurt motor:
generalist
quote:Deze lijst is van mensen die in-principe wel meewillen volgens mij.
Op vrijdag 19 september 2003 10:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ligt eraan wanneer het gehouden wordt, hoor volgende week mijn nieuwe examendatum, en dan nog is nog ong. 3 weken wachten...Maar wil wel mee als het gaat.
Update:
superbossy
Kreator
www.olafonline.nl
Romius
gemeenkaboutertje
redted
MissHobje
Rietvaerder
Huurt heeft inmiddels motor:generalist
Ik dacht dat we komende zondag wel konden rijden. Ik ga in elk geval ritjes rijden en wilde wel wat FOK!kers gezelschap houden op de motor.
quote:Ehm. www.olafonline.nl = Viperdesign.
Op vrijdag 19 september 2003 15:13 schreef generalist het volgende:[..]
Deze lijst is van mensen die in-principe wel meewillen volgens mij.
Ik dacht dat we komende zondag wel konden rijden. Ik ga in elk geval ritjes rijden en wilde wel wat FOK!kers gezelschap houden op de motor.
quote:Effe zonder bekvechten: Heb je hem nou nog niet?
Op vrijdag 19 september 2003 23:14 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Ehm. www.olafonline.nl = Viperdesign.
En ik heb geen rijbewijs.
On-topic:
Wanneer gaan we de volgende motormeet plannen.. tips voor welke maand? Maakt mij niets uit..
Ik ben er iig bij als het doorgaat.
Mensen die gaan/willen:
code:Zeg je naam maar, en ik zet je in het lijstje.superbossy
Kreator
www.olafonline.nl (?)
Romius
gemeenkaboutertje
redted
MissHobje
Rietvaerder
Huurt
generalist
One_Punch_Mickey (?)
super_honda(?)
Mr_Mookey(?)
ZX9R
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 15-11-2003 19:05]
quote:als ik em heb ben ik zeker van de partij, anders bij de 2e
Op zaterdag 15 november 2003 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Effe zonder bekvechten: Heb je hem nou nog niet?
Duurt veel te lang man !
Wel opschieten hoor.. anders kan je niet mee
On-topic:
Wanneer gaan we de volgende motormeet plannen.. tips voor welke maand? Maakt mij niets uit..
Ik ben er iig bij als het doorgaat.Mensen die gaan/willen:
code:Zeg je naam maar, en ik zet je in het lijstje.superbossy
Kreator
www.olafonline.nl (?)
Romius
gemeenkaboutertje
redted
MissHobje
Rietvaerder
Huurt
generalist
Mocht hij (aankomende) maandag slagen dan gaat Mr_Mookey ook wel mee (dat weet hij nog niet, maar dat komt nog wel)
Als datum stel ik voor Zondag 30 november of anders zondag 14 december
Alleen wordt op heel korte termijn lastig omdat ik met een oververmoeidheid thuis zit (al 3 weken).
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een dag in januari.
Maar uh......
Waar gaat er gestuurd worden. Iemand al een idee?
quote:Veluwe is wel mooi. Moet je ook zeker de Posbank doen. Die is héél mooi!
Op zaterdag 15 november 2003 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Veluwe een idee
Twee jaar terug 5 keer gedaan met de motor op één dag!
Mr_Mookey kan in elk geval, hij is vanmorgen geslaagd voor zijn rijbewijs
Bij deze wil ik me dus ook aanmelden voor de fok! motormeet...
code:superbossy
Kreator
www.olafonline.nl (?)
Romius
gemeenkaboutertje
redted
MissHobje
Rietvaerder
Huurt
generalist
One_Punch_Mickey (?)
super_honda(?)
Mr_Mookey(?)
ZX9R
SuperFour
Patrick281(?)
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-11-2003 22:17]
De mensen die wel gaan
De mensen die verwacht worden, al moeten ze wel even bevestigen
Mensen die er alles aan gaan doen om de staande afspraken alsnog te verzetten
Datum
edit: toevoeging type fiets
[Dit bericht is gewijzigd door generalist op 18-11-2003 22:19]
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:05 schreef SuperFour het volgende:
Rietvaerder solliciteert ernaar om gesmoked te worden bij het eerste de beste stoplicht....
1000 maal excuses.
Maar um, kan je wel tegen een 25kw motor
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-11-2003 22:19]
quote:Yeah! Beetje sprinten doe ik ook wel mee. (al zijn zowel Rietvaerder als ik begrensd, hij op 25kw ik op 99pk)
Op dinsdag 18 november 2003 22:05 schreef SuperFour het volgende:
Rietvaerder solliciteert ernaar om gesmoked te worden bij het eerste de beste stoplicht....
Al zal ik geen topsnelheden meer gaan rijden in verband met eerdere problemen met de 'mannen met de petten'
quote:Geef mijn toetsenbord maar de schuld
Op dinsdag 18 november 2003 22:17 schreef generalist het volgende:[..]
Yeah! Beetje sprinten doe ik ook wel mee. (al zijn zowel Rietvaerder als ik begrensd, hij op 25kw ik op 99pk)
Al zal ik geen topsnelheden meer gaan rijden in verband met eerdere problemen met de 'mannen met de petten'
Enne.. waarom staat mijn motor er zo armmoedig bij ''bandit''
Het is een Bandit600N!
PS: Ik dacht dat www.olafonline.nl zijn rijbewijs nog niet had en zn motor verkocht had?
Mensen die niet mee kunnen
Datum
Edit:
Complete type toevoegingen (ok bijna compleet dan)
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-11-2003 22:54]
quote:Dit is wat ik uit mijn hoofd wist, heb de Triumph van Patrick ook niet bij naam en toenaam genoemd ... mijn eigen fietsen natuurlijk wel
Op dinsdag 18 november 2003 22:20 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Geef mijn toetsenbord maar de schuld
Maarum.. ik kijk wel uit met mn 25kwEnne.. waarom staat mijn motor er zo armmoedig bij
''bandit''
Het is een Bandit600N!
PS: Ik dacht dat www.olafonline.nl zijn rijbewijs nog niet had en zn motor verkocht had?
Volgende edit zal ik je fiets in ere herstellen (als ik het niet vergeet )
Wat olafonline uitspookt weet ik niet, we horen het wel (of niet)
quote:.... doe dan wel compleet hè ... ook mijn toevoegingen zoals GSX-R 750 SRAD en bij de Voxan V-Twin 72, 1000cc
Op dinsdag 18 november 2003 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:<overzicht>
En de specs van Patrick .....
quote:
Mensen die er alles aan gaan doen om de staande afspraken alsnog te verzetten![]()
MissHobje
*grijns
quote:Wel komen hè.. als je het niet eng vind om als enige vrouw mee te rijden
Op dinsdag 18 november 2003 22:41 schreef MissHobje het volgende:[..]
*grijns
quote:euh.. ik kan echt niet hoor.. erg jammer wel..
Op dinsdag 18 november 2003 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Wel komen hè.. als je het niet eng vind om als enige vrouw mee te rijden
Hebben jullie allemaal een zijspan ofzo?
Toen ik dit las had ik ook graag meegewild maar helaas gezakt de eerste poging....
Trouwens, waar gaan we eigenlijk toeren...?
Zet mij in het lijstje onder mensen die niet mee kunnen.
Ik ben mooi weer rijder en mijn motor staat lekker warm in de stalling.
Maar het liefts niet op zo'n korte termijn omdat ik zoals gezegd met een flinke oververmoeidheid thuis zit.
Ik stem iig voor januari maar als het dan echt niet anders kan zal ik proberen er te zijn.
quote:Groningen ----> Veluwe = 150 km
Op woensdag 19 november 2003 09:30 schreef SuperFour het volgende:
Op de motor kom je ook goed tot rust...
bij elkaar toch zo'n 400 km!
En die oververmoeidheid uit zich bij mij fysiek en niet mentaal.
Trouwens, ik kom uit Rotterdam, das dus ook een stevig stukje door rijden voordat je op de Veluwe bent. Is het zeker dat we naar de Veluwe gaan dan...?
quote:Ahum .. doe maar iets van een Bimota ofzo
Op dinsdag 18 november 2003 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
De mensen die wel gaanPatrick281 (Iets van een Triumph ofzo )
Ff testen of mijn Spyball alarm nog werkt na een half jaartje i.v.m. de dubbele startblokkering .. ketting monteren (hopelijk bij quickservice midden volgende week) olie verversen en de volledige kuip monteren ergens s'avonds.
Kan niet wachten om weer eens met 6x zoveel vermogen onderweg te zijn ...
Voorkeur voor een rondje Rockanje is enigzins aanwezig..
Ook Rotterdam hier ..
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 19-11-2003 21:17]
quote:Hee, ja wist wel dat je een Bimota had, alleen generalist zei Triumph, per ongeluk mee ge-quote
Op woensdag 19 november 2003 21:05 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ahum .. doe maar iets van een Bimota ofzo
(geeft niet hoor)
Beide data lijk ik beschikbaar, vanavond eerste stap gedaan, en tellers en de koplamp erop gezet + bedrading in orde gemaakt -dat duurde al 1.5 uur.Ff testen of mijn Spyball alarm nog werkt na een half jaartje i.v.m. de dubbele startblokkering
.. ketting monteren (hopelijk bij quickservice midden volgende week) olie verversen en de volledige kuip monteren ergens s'avonds.
Kan niet wachten om weer eens met 6x zoveel vermogen onderweg te zijn ...Voorkeur voor een rondje Rockanje is enigzins aanwezig..
Ook Rotterdam hier ..
Veel te ver weg voor mij.
Ik woon namelijk al in een 'uithoek' en om dan naar een andere uithoek te rijden.......
Veluwe vind ik persoonlijk een beter idee. Is centraal gelegen namelijk.
Hier in Groningen weet ik ook nog wel wat heerlijke stuurweggetjes zonder al te veel camera's.
Volgende punt, wanneer gaan we dan...? Volgende week zondag, als het goed weer is...? Laten we dat dan even concreet maken, anders blijven we maar heen en weer met ideeën gooien.
Locatie wordt ergens op de Veluwe, probleem hier is echter dat de Veluwe groot zijn ... iemand een goede afspreek-locatie in gedachten
Ik neem trouwens geen pasagiers mee, Mr_Mookey doet dat ook niet
Datum
of
Ik wil opzich wel een route uitzetten Er loop trouwens een mooie ANWB-route. Zou ik het verzamelpunt regelen?
quote:
Op donderdag 20 november 2003 00:30 schreef Rietvaerder het volgende:
A joh niet zo aanstellenGroningen is weer te veeeeeel ver voor mij!
quote:Geen ervaring, maar dat is wel uit te zoeken via Google.
Op donderdag 20 november 2003 17:32 schreef generalist het volgende:
Locatie wordt ergens op de Veluwe, probleem hier is echter dat de Veluwe groot zijn ... iemand een goede afspreek-locatie in gedachten
quote:Stuntrijders mogen ver achter mij rijden.
Op donderdag 20 november 2003 18:09 schreef generalist het volgende:
En (wellicht ten overvloede, zie sig) ik rij rustig tegenwoordig
Even saai, maar ik wil graag nog meer meetings meemaken.
Die regels alleen maar voor in het achterhoofd hoor..
quote:Wat mij betreft
Op donderdag 20 november 2003 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
30 november!Ik wil opzich wel een route uitzetten
Er loop trouwens een mooie ANWB-route. Zou ik het verzamelpunt regelen?
Mensen uit ZH (Patrick en ik iig) kunnen bij AC Zeist afspreken?
Voor mensen uit andere delen van het land: Wekunnen afspreken bij de Goudreinet Veenendaal. Dat ligt naast A12. En dan gezamelijk richting Arnhem en dan de Veluwe route rijden.
Ik rijd in ieder geval via Utrecht, Zeist, Veenendaal en dan zo richting Arnhem!
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 20-11-2003 21:07]
Datum: Zondag 30 November
Route: De Veluwe (nader te bepalen door Rietvaerder, als je hulp nodig hebt, laat dit dan even tijdig weten, ik wil graag helpen).
quote:Ik woon in Dordrecht. Jij pakt ws. de A20? Ik pak de A20.. toch maar bij Zeist ofzo afspreken? Moet nog effe een exacte plek bij Zeist weten.. iemand die weet of daar een benzinepomp of een parkeerplaats langs de snelweg is?
Op donderdag 20 november 2003 21:07 schreef SuperFour het volgende:
Rietvaerder, ik rij dan wel jullie mee, als het goed is... ik kom uit Rotterdam.
quote:Krijg morgen het ANWB Midden NL route boekje. Maar het lijkt mij leuker dat we een stukje VOOR Arnhem afspreken, zodat we gezamenlijk naar de Veluwe (omgeving Arnhem/Rheden dus) kunnen rijden.
Op donderdag 20 november 2003 21:09 schreef SuperFour het volgende:
OK, de meet staat dus...!Datum: Zondag 30 November
Route: De Veluwe (nader te bepalen door Rietvaerder, als je hulp nodig hebt, laat dit dan even tijdig weten, ik wil graag helpen).
Edit: Pa effe gebeld en hij begint in Ede!
quote:Hier iets vaags over een benzinepomp
Op donderdag 20 november 2003 21:10 schreef Rietvaerder het volgende:
iemand die weet of daar een benzinepomp of een parkeerplaats langs de snelweg is?
Het echte verzamelpunt lijkt me het beste bij Veenendaal.
Maare Patrick, wie word die ervaren rijder dan die voorop gaat rijden
quote:Ik denk een knee dowende en wegrace ervaring hebbende Bandit rijder die ook de route uitzet..
Op donderdag 20 november 2003 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:Maare Patrick, wie word die ervaren rijder dan die voorop gaat rijden
Ik neem trouwens digicam mee
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 20-11-2003 21:24]
quote:Gewoon nooit remmen
Op donderdag 20 november 2003 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Hm.. ik ben denk ik degene met de minste ervaring
Maar wil het wel hoorBen toch de sloomste met mn 25kw
![]()
quote:Authorized
Op donderdag 20 november 2003 21:29 schreef SuperFour het volgende:
Rietvaerder, ik kom wel naar Dordrecht toe (15 minuten rijden). Check trouwens even je ICQ....!
quote:BP tussen Rotterdam en Gouda ?
Op donderdag 20 november 2003 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Maarum, waar spreken wij (Superfour, ik en jij) af? Meerkerk is voor jou weer omrijden, aangezien zien dat onder (globaal gezien) Gouda ligt. En ik weet verder geen wegrestaurants voorbij Utrecht.. kan natuurlijk ook bij een benzinepomp ofzo.
quote:hahaah , wie weet
Op donderdag 20 november 2003 20:45 schreef Patrick281 het volgende:4) One_Punch op een FireBlade
Die regels alleen maar voor in het achterhoofd hoor..
quote:helaas, 6 jan pas op voor praktijk.
Op donderdag 20 november 2003 17:35 schreef generalist het volgende:
De mensen die wel gaanRietvaerder (Suzuki GSF Bandit 600N) generalist (Suzuki GSX-R 750) Mr_Mookey (Voxan Cafe Racer V-Twin 72) SuperFour (Honda CB1000) ZX9R (Kawasaki ZX9R (Ninja)) Patrick281 (Bimota)
De mensen die verwacht worden, al moeten ze wel even bevestigenOne_Punch_Mickey super_honda superbossy Kreator www.olafonline.nl = Viperdesign Romius gemeenkaboutertje redted Mensen die niet mee kunnen
MissHobje Oldbie (Yamaha FZR600)
DatumZondag 30 november
ofZondag 14 december Locatie
Veluwe
klinkt wel aaridg, die route door de veluwe. dat is een mooi motorgebied!!! had ik em maar vast...
quote:Jammer dat je niet mee kan
Op donderdag 20 november 2003 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hahaah , wie weet
[..]helaas, 6 jan pas op voor praktijk.
klinkt wel aaridg, die route door de veluwe. dat is een mooi motorgebied!!! had ik em maar vast...
quote:zeg dat wel!!! ik heb ook geen zin om achterop te gaan: ik voel me dan niet echt helemaal veilig want ik stuur liever zelf en ik stuur liever zelf!
Op donderdag 20 november 2003 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Jammer dat je niet mee kan
quote:veel plezier iig, missch kan ik de volgende keer mee!
Op donderdag 20 november 2003 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Ja, misschien wel
Op donderdag 20 november 2003 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
veel plezier iig, missch kan ik de volgende keer mee!
Datum
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 20-11-2003 22:52]
En oja, je mag maar 1 voorwaarde mee, je moet goed weer bestellen
[Dit bericht is gewijzigd door SuperFour op 20-11-2003 22:35]
quote:Euh.. ik dacht dat we in Ede afspreken? Daar begint de route
Op donderdag 20 november 2003 22:33 schreef SuperFour het volgende:
Hoe laat gaan we eigenlijk in Arnhem zijn... is 12:00 uur een goed idee...?
Mr_Mookey en ik komen beide uit Amsterdam, dus rijden via Utrecht (eerst A2) richting Arnhem.
Na Utrecht komt dan (direct na de kruising A27) een redelijk groot tankstation (ideetje dat ZuidHolland en wij elkaar daar reeds ontmoeten )
Daarna is het rechtdoor naar de pomp bij Veenendaal. Ede weet ik zo 1-2-3 niet uit mijn hoofd in dit plaatje te passen, maar tegen de tijd van de rit heb ik me wel voldoende voorbereid.
Enne, Susnuki, ik woon in Dordrecht, ik hoorde dat jij in Zwijndrecht woon, kom jij ook naar de parkeerplaats bij Papendrecht? Rijden we met zn drieën naar de plek waar we Patrick ophalen. Of Patrick, kom je ook naar Papendrecht?
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 20-11-2003 22:51]
quote:Kewl, wordt een behoorlijk grote groep op deze manier
Op donderdag 20 november 2003 22:42 schreef Susnuki het volgende:
Ik zal maar zo zeggen.. Count me in!
Indien een Susnuki GSX600F voldoende is
Leuk!
quote:Ik weet het niet uit mijn hoofd, morgen op de terugweg naar huis zal ik eens opletten voor de verandering en het morgen of (waarschijnlijk) zaterdag hier neerzetten.
Op donderdag 20 november 2003 22:48 schreef SuperFour het volgende:
Generalist; prima idee... welk station is dat dan....?
Het is in elk geval nadat je vanuit de richting Rotterdam Utrecht zuidelijk passeert (ik meen A12) de eerste pomp na de kruising met de A27. Eerst volgende afslag zou Bunnik zijn, dus dan ben je al te ver gereden
Deze gaan in ieder geval mee! Ik verwacht dat degene die bij ''verwacht'' staan niet mee gaan.. ik hoor daar niets van.
Kijk maar eens naar al die Avatars! Kewl om te zien al die motoren!
Rietvaerder, Susnuki, SuperFour en misschien Patrick (Ff bevestigen chef ) beginnen in Papendrecht, halen dan Generalist (&Co
) op bij het tankstation dat hij zei in Utrecht, dan de rest halen we op bij de Goudreinet in Veenendaal, waarna we met zn allen richting Ede rijden waar de route begint..
quote:Onzin... een motor is er om op te rijden, niet om te stallen...
Op donderdag 20 november 2003 23:31 schreef funnyfox het volgende:
Ik zou wel willen....maar niet in deze tijd van het jaar. Mijn motor staat in de winterstalling vind het zonde om nu te rijden en is ook niet verantwoord het moet minimaal 15 graden of warmer zijn anders krijg ik mijn banden absoluut niet op temperatuur en glij ik alle kanten op...Mochten jullie dit in het voorjaar of zomer herhalen dan is ik er wel bij !
Ik heb trouwens ook een suzuki gsx-r 750
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Er mogen geen meiden mee van Roel.
Op donderdag 20 november 2003 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
De eerste fok! motormeet?doei
quote:Van ons wel....!
Op donderdag 20 november 2003 23:41 schreef Bass-Miss het volgende:[..]
[..]Er mogen geen meiden mee van Roel.
quote:eehhhhh... Bass-Miss, wat vinden we hiervan....?
Op donderdag 20 november 2003 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:47 schreef SuperFour het volgende:[..]
eehhhhh... Bass-Miss, wat vinden we hiervan....?
quote:Uit 1977,mooi he.
Op donderdag 20 november 2003 23:57 schreef Rietvaerder het volgende:Dat ding is uit 1418 man...
quote:Maakt niet uit, zat plek achterop...!
Op donderdag 20 november 2003 23:58 schreef Ines het volgende:
Ik zou graag meegaan, maar bij gebrek aan motorrijbewijs toch maar niet.
quote:'tGing hier over motors,man.
Op vrijdag 21 november 2003 00:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, vind jou mooier
quote:Mooie motor, rij je daar zelf op...?
Op donderdag 20 november 2003 23:56 schreef Bass-Miss het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Achterop soms.
Op vrijdag 21 november 2003 00:04 schreef SuperFour het volgende:[..]
Mooie motor, rij je daar zelf op...?
quote:Waarom kun je volgende week zondag niet mee dan...? Kwestie van prioriteiten...
Op vrijdag 21 november 2003 00:05 schreef Bass-Miss het volgende:[..]
Achterop soms.
[Dit bericht is gewijzigd door SuperFour op 21-11-2003 00:10]
quote:Heb die dag een wedstrijd.Kan daar moeilijk mn kat sturen.
Op vrijdag 21 november 2003 00:07 schreef SuperFour het volgende:[..]
Waarom kun je volgende week zondag niet mee dan...? Kwestie van prioriteiten...
quote:Hehe,doe dat...
Op vrijdag 21 november 2003 00:11 schreef SuperFour het volgende:
Hhmmm, nou goed... we zullen de volgende keer dan wel eerst even overleggen op B&H voordat er weer een motor-meet gepland wordt...
quote:Roel en meewerken...
Op vrijdag 21 november 2003 00:15 schreef SuperFour het volgende:
Moet Roel wel even meewerken.... Beetje flauw namelijk, topic liep toch goed...Er werden zelfs pic's gepost...! Wat wil ie nou nog meer...
quote:Ik ga klagen in feedback...
Op vrijdag 21 november 2003 00:16 schreef Bass-Miss het volgende:[..]
Roel en meewerken...
quote:Doe dat.
Op vrijdag 21 november 2003 00:20 schreef SuperFour het volgende:[..]
Ik ga klagen in feedback...
Beetje motor promoten moet kunnen...!
quote:Oeps
Op vrijdag 21 november 2003 00:20 schreef Bass-Miss het volgende:[..]
Doe dat.
Ik ga maffen.
quote:Nee, ik wil zelf achter het stuur en daar moet ik nog mee wachten.
Op vrijdag 21 november 2003 00:01 schreef SuperFour het volgende:[..]
Maakt niet uit, zat plek achterop...!
quote:helaas, zoals eerder aangegeven.
Op donderdag 20 november 2003 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
De mensen die wel gaanRietvaerder (Suzuki GSF Bandit 600N) generalist (Suzuki GSX-R 750) Mr_Mookey (Voxan Cafe Racer V-Twin 72) SuperFour (Honda CB1000) ZX9R (Kawasaki ZX9R (Ninja)) Patrick281 (Bimota) jbedankt (Goldwing 1500) Susnuki (GSX-F600)
De mensen die verwacht worden, al moeten ze wel even bevestigenOne_Punch_Mickey super_honda superbossy Kreator www.olafonline.nl = Viperdesign Romius gemeenkaboutertje redted Mensen die niet mee kunnen
MissHobje Oldbie (Yamaha FZR600)
DatumZondag 30 november Locatie
Veluwe
Heb trouwens nieuwe tankpad
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 21-11-2003 16:13]
quote:Check moet wel woensdag mijn ketting eromheen krijgen ..
Op donderdag 20 november 2003 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Patrick (Ff bevestigen chef)
O ja, nog iets, kom je naar Papendrecht waar Susnuki, SuperFour en ik staan? Of kom je naar de algemeen verzamelplek in Veenendaal....?
rechts is Mr_Mookey en links is moi, Generalist
Kan je ons in elk geval alvast herkennen
quote:Dat staat op de vorige pagina
Op vrijdag 21 november 2003 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ff vergeten wat je moest bevestigenHelp me es...
O ja, nog iets, kom je naar Papendrecht waar Susnuki, SuperFour en ik staan? Of kom je naar de algemeen verzamelplek in Veenendaal....?
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 02:18 schreef generalist het volgende:
[afbeelding]rechts is Mr_Mookey en links is moi, Generalist
Kan je ons in elk geval alvast herkennen
Neem trouwens digicam mee
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 22-11-2003 10:52]
quote:Het eerste tankstation waar we afspreken heet Slichtenhorst (A12, net na Utrecht) het tweede (en tevens centrale afspreekpunt) tankstation, bij Veenendaal, heet Bloemheuvel
Op donderdag 20 november 2003 22:44 schreef generalist het volgende:
Volgens mij spreken we nu af bij het grote benzine-station voor Veenendaal. Hier rij ik nu in elk geval meerdere keren per week langs, dus die weet ik te vinden.Mr_Mookey en ik komen beide uit Amsterdam, dus rijden via Utrecht (eerst A2) richting Arnhem.
Na Utrecht komt dan (direct na de kruising A27) een redelijk groot tankstation (ideetje dat ZuidHolland en wij elkaar daar reeds ontmoeten)
Daarna is het rechtdoor naar de pomp bij Veenendaal. Ede weet ik zo 1-2-3 niet uit mijn hoofd in dit plaatje te passen, maar tegen de tijd van de rit heb ik me wel voldoende voorbereid.
Zonet van Breda naar Zwijndrecht ergens een mooie dikke schroef in mn achterband gereden! Denk dat het dicht bij huis moet zijn geweest!
Wie weet wat te doen nu?
quote:Vandaag even een nieuwe achterband halen, doet Mr_Mookey ook
Op zaterdag 22 november 2003 11:23 schreef Susnuki het volgende:
Grrrr...Zonet van Breda naar Zwijndrecht ergens een mooie dikke schroef in mn achterband gereden!
Denk dat het dicht bij huis moet zijn geweest!
Wie weet wat te doen nu?
edit:
EN ik ga vandaag voor de nieuwe ketting en tandwielen, motor in elk geval helemaal in orde volgende week
[Dit bericht is gewijzigd door generalist op 22-11-2003 12:08]
quote:Vast niet met een Viper dempertje eronder
Op zaterdag 22 november 2003 10:45 schreef Mr_Mookey het volgende:Op zo een motor heb ik nog gelesd. Niets mis mee.
quote:Hallo, het is geen tourrit van een week hoor
Op zaterdag 22 november 2003 11:59 schreef generalist het volgende:[..]
Vandaag even een nieuwe achterband halen, doet Mr_Mookey ook
edit:EN ik ga vandaag voor de nieuwe ketting en tandwielen, motor in elk geval helemaal in orde volgende week
quote:Bepaal jij dat
Op zaterdag 22 november 2003 11:11 schreef generalist het volgende:[..]
Het eerste tankstation waar we afspreken heet Slichtenhorst (A12, net na Utrecht) het tweede (en tevens centrale afspreekpunt) tankstation, bij Veenendaal, heet Bloemheuvel
Dus:
11:00
Carpoolsplaats Papendrecht (Vanaf Rotterdam afslag Papendrecht/Dordrecht, bij stoplichten links, en dan de parkeerplaats achter de rotonde. Daar staan SuperFour, ik, Susnuki en Patrick (Moet ie nog effe bevestigen) Als je uit ZH komt is dit de beste plek om samen naar het tweede punt te rijden. We wachten uiterlijk tot 11:15 voor we vertrekken, maar bedoeling is 11:00 wegrijden, zodat we rond 11:30 bij Slichtenhorst zijn.
Ca. 11:30:
Tankstation Slichtenhorst (A12, net na Utrecht) te rijden, om vervolgens wat mensen uit NH etc. op te pikken (o.a. Generalist en Mr. Mookey).
Ca. 12:30:
Dan gaan we naar het tweede, centrale afspreekpunt, tankstation Bloemheuvel bij Veenendaal. Vanuit hier rijden we gezamelijk naar Ede, waar de route begint. Aan de route wordt nog gewerkt door mij en SuperFour! Mijn voorstel is om uiterlijk 13:30 te vertrekken om de route te gaan rijden!
-Onder voorbehoud-
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 22-11-2003 16:10]
quote:Darn, das wel irritant...
Op zaterdag 22 november 2003 12:26 schreef Susnuki het volgende:
Heb net geinformeerd.. een prop dr in schieten blijkt voldoende te zijn!Valt dus wel weer mee..
quote:Hallo
Op zaterdag 22 november 2003 19:16 schreef Mr_Mookey het volgende:
Neem ook FF een digitale camera mee..... Kan leuk op de site gezet worden.
Damn... FF een achterband erop laten zetten.... Kan FF niet rijden. Balen
Niet dat ik denk dat het zo een grote tour wordt, zij het niet dat mijn profiel bijna weg is.
probeer eens een ketting
quote:Papendrecht als ik het haal.
Op zaterdag 22 november 2003 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Jou moest ik net hebben! Kom je nou naar Papendrecht of naar Utrecht de 30e
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ken het.. zeker Spyball rotzooi..Pa heeft het ook op zn FJR.
quote:Design is erg apart, tikje retro ??
Op zaterdag 22 november 2003 19:59 schreef Rietvaerder het volgende:Hoe rijdt zo'n Voxan Cafe Racer nou eigenlijk? Om eerlijk te zijn vind ik hem er niet mooi uitzien.
quote:Kijk uit !!!!! 6 keer zoveel vermogen en weer moeten schakelen.
Op zaterdag 22 november 2003 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Eindelijk een echte motor ipv die scooter![]()
..KABOEM..
quote:Nog niet
Op zaterdag 22 november 2003 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Istie nou weer kapot
NEe joh, verleer je nooit! Ff wennen weer!
quote:Mijn achterband lijkt ook op een slick, maar ach in de bochten heb ik 1.5 zoveel profiel als in het midden.
Op zaterdag 22 november 2003 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk smoesje voor als de 30e blijkt dat je geen fatsoenlijk bochtje kan maken?![]()
NEe joh, verleer je nooit! Ff wennen weer!
quote:Ik zag het ook..... Mooi model de Boxter... Ze hebben 3 modellen uitgebracht en Boxter was daar geen van. Tja ik zou er niet echt uit komen welke ik zou kopen. Wacht maar tot je het geluid van de Cafe Racer hoort..... Jammer genoeg weet ik niet hoe de Boxter klinkt.
Op zaterdag 22 november 2003 21:59 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Design is erg apart, tikje retro ??
Ik snap niet waarom ze dit model niet even snel uitgebracht hebben voor een leuk prijsje :
[afbeelding]
Stond al in 1999 op de motorbeurs in Parijs. Misdadig gewoon
quote:Die motorscooter is mijn 12'de motor, dus of het er nou beter van wordt.
Op zaterdag 22 november 2003 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij bent toch degene met de meeste ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |