quote:Werk je voor een voetbalblad?
Op zondag 18 mei 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
Ja, is wel leuk hoor. Noteren of de goal met rechts, links of het hoofd is gemaakt. Noteren wat voor goal het was (vrije trap, pingel, afstandsschot, solo, enzovoort). Noteren wie de assist was. Daar kom je je dagen wel mee door.
quote:Indirect. Ik werk voor een internationaal bedrijf voor sportstatistieken en dan op de voetbalafdeling. Daar doe ik database werk en ik schrijf soms wel eens wat uit over statistieken voor de media. Die bewerken dat dan soms. Vandaar dat ik vrij vaak contact heb met enkele verslaggevers van grotere voetbalbladen, hoewel ik er 1 ook persoonlijk ken. Als ze zo'n stukje krijgen, dan nemen ze het soms letterlijk over, dan lees je dat ineens terug. Wel geinig. Enige nadeel is dat je soms hele irritante verzoeken krijgt, die probeer ik dan maar door te schuiven naar de hele echte cijferfreaks...
Op zondag 18 mei 2003 16:35 schreef zjroentje het volgende:[..]
Werk je voor een voetbalblad?
quote:Infostrada
Op zondag 18 mei 2003 16:42 schreef methodmich het volgende:[..]
Indirect. Ik werk voor een internationaal bedrijf voor sportstatistieken en dan op de voetbalafdeling. Daar doe ik database werk en ik schrijf soms wel eens wat uit over statistieken voor de media. Die bewerken dat dan soms. Vandaar dat ik vrij vaak contact heb met enkele verslaggevers van grotere voetbalbladen, hoewel ik er 1 ook persoonlijk ken. Als ze zo'n stukje krijgen, dan nemen ze het soms letterlijk over, dan lees je dat ineens terug. Wel geinig. Enige nadeel is dat je soms hele irritante verzoeken krijgt, die probeer ik dan maar door te schuiven naar de hele echte cijferfreaks...
quote:Statistieken?
Indirect. Ik werk voor een internationaal bedrijf voor sportstatistieken en dan op de voetbalafdeling. Daar doe ik database werk en ik schrijf soms wel eens wat uit over statistieken voor de media. Die bewerken dat dan soms. Vandaar dat ik vrij vaak contact heb met enkele verslaggevers van grotere voetbalbladen, hoewel ik er 1 ook persoonlijk ken. Als ze zo'n stukje krijgen, dan nemen ze het soms letterlijk over, dan lees je dat ineens terug. Wel geinig. Enige nadeel is dat je soms hele irritante verzoeken krijgt, die probeer ik dan maar door te schuiven naar de hele echte cijferfreaks...
quote:Vandaar al die know-how.
quote:Zou kunnen... Je hebt ook nog OPTA en je hebt vast nog meer...
Op zondag 18 mei 2003 16:42 schreef amnesiac het volgende:[..]
Infostrada
Mag geen reclame maken!
quote:wel voor deze keer
Op zondag 18 mei 2003 16:46 schreef methodmich het volgende:[..]
Mag geen reclame maken!
quote:Ziet er zeer aardig uit. Ik zal die site eens op mijn gemakje bekijken.
Op zondag 18 mei 2003 16:43 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Statistieken?
Weleens mijn link aangeklikt?
quote:gebruik hem trouwens niet voor de voetbalquizzen
Op zondag 18 mei 2003 16:47 schreef methodmich het volgende:[..]
Ziet er zeer aardig uit. Ik zal die site eens op mijn gemakje bekijken.
Maar ach, ik ben benieuwd of er morgen nog veel verzoekjes komen van de media... Je vraagt je soms af waarom ze iets willen weten, vooral lokale dagbladen.
quote:Hoef ze niet te zien dus blijf nog effe aan de bar hangen
Op zondag 18 mei 2003 18:28 schreef keeper het volgende:
Voor wie 8 mooie goals wil zien, moet straks ff naar Studio Sport kijken.
quote:Das nou eens kicke werk, lijkt me echt wel wat..
quote:Ik ga zo de video even aanzetten, heb bij mijn ouders alleen de goals van Fey-PSV gezien en onterechte penalty's zijn nooit mooi.
Op zondag 18 mei 2003 18:28 schreef keeper het volgende:
Voor wie 8 mooie goals wil zien, moet straks ff naar Studio Sport kijken.
Kutuitslagen vandaag, NAC wint is kut, PSV verliest is bagger - allemaal slecht voor mijn clubje.
Humeur is ruk
quote:Dan zou het mijne bijna automatisch goed moeten zijn, als we op voetbal gebied kijken
Op zondag 18 mei 2003 22:34 schreef SCH het volgende:[..]
Humeur is ruk
quote:Morgen gaan er een paar VBL-posters heel erg verbaasd reageren op iets.
Op zondag 18 mei 2003 23:57 schreef Fulton het volgende:
Lekker druk vanavond. Ik heb weer eens helemaal niks te doen.
Ik krijg zelfs neigingen om te gaan slapen.
quote:je gaat (eindelijk) weg?
Op maandag 19 mei 2003 00:16 schreef golfer het volgende:[..]
Morgen gaan er een paar VBL-posters heel erg verbaasd reageren op iets.
quote:
Op maandag 19 mei 2003 00:17 schreef mitt het volgende:
je gaat (eindelijk) weg?
Wait and see.
quote:morgen als in.. dinsdag of later vandaag?
quote:een paar?
quote:Wait and see.
Op maandag 19 mei 2003 00:23 schreef Fulton het volgende:morgen als in.. dinsdag of later vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |