en halo doorstrepen.. EblijsiE is al blij met zijn Halo
Ik heb de spellen een week geleden verstuurd, maar heb nog steeds geen Midtown Madness gezien. Op e-mail reageert hij niet.
Als ik maandag nog niets gezien heb ga ik bellen en als het moet doe ik aangifte.
quote:Zelfde situatie als mij (zie post boven je). Ik vind dat de betreffende users in ieder geval een IP ban moeten krijgen. Het zijn gewoon oplichters.
Op maandag 1 september 2003 12:44 schreef gijsje79 het volgende:
Ik had een spel te ruil namelijk Moto Gp 2 voor de X-Box.
Had ik met deze user "Vuitton" een deal gesloten voor Enter the matrix
Spel heb ik toen meteen verstuurd naar hem maar wacht al bijna 2 weken op het spel Enter the Matrix.
En nog steeds niet in huis.
Hij zegt dat ie hem wel naar me toe heeft gestuurd, maar ik ga nu wel twijfelen.
Lijkt me niet dat de postbode hem zelf in beslag heeft genomen, want
ik bestel wel es vaker dingen online.
Dus ben nu Moto Gp 2 kwijt en heb er niets voor terug.
Ik baal hier ontzettend van, maar wat kan ik er aan doen?
quote:De politie heeft het te druk met bekeuringen van te hard rijden.
Op maandag 1 september 2003 13:14 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Zelfde situatie als mij (zie post boven je). Ik vind dat de betreffende users in ieder geval een IP ban moeten krijgen. Het zijn gewoon oplichters.
Je kan in ieder geval aangifte van diefstal (of oplichting) doen, al betwijfel ik of de politie hier iets aan zal doen.. Ermee dreigen is misschien ook al genoeg.
Eerst heb ik het geld overgemaakt en deantoine heeft hem daarna zoals afgesproken netjes op de post gedaan. Zéér goed verpakt en in tot zo ver ik kan zien, goede staat afgeleverd. (moet hem nog in de xbox inbouwen, maar hij zal wel werken )
Goed om zaken mee te doen in de toekomst.
Zeer goede ervaring met biancie als koper
Communicatie verliep prima, het geld werd heel snel overgemaakt en ik kreeg meteen een melding toen de spelletjes binnen waren.
Prima dus
quote:Ik had afgelopen woensdag een mailtje gestuurd waarin ik dreigde met aangifte en mail naar abuse@chello.nl als ik het spel voor het einde van de week niet zou hebben. Eergisteren lag het spel in de bus.
Op zondag 31 augustus 2003 18:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Heb in [TK] XBOX games! Prijzen verlaagd!! DOAX + Enclave afgesproken te ruilen voor Midtown Madness 3 met Gamephreek.Ik heb de spellen een week geleden verstuurd, maar heb nog steeds geen Midtown Madness gezien.
Op e-mail reageert hij niet.
Als ik maandag nog niets gezien heb ga ik bellen en als het moet doe ik aangifte.
Niet echt goede ervaringen met deze (ver)koper/ruiler dus. Maar gelukkig heb ik zelf geen schade geleden.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 09-09-2003 15:53]
N64 007 golden eye verkocht aan blue-eyes. Geld was netjes ontvangen op de rekening en postpakketje is inmiddels ook al aangekomen bij blue-eyes.
Alles verliep soepel en snel
Het leek allemaal goed te gaan, maar eerst reageerde hij (EblijsiE) niet meer op mij @ MSN. Heb hem vrijdag gemailed mij het lijkt wel of hij me compleet negeert. Ik wacht af en anders issie voor iemand anders (Harvester_of_Sorrow volgens mij).
Ik wacht af.....
quote:Ik heb vandaag gesproken met american nightmare en uitgelegd dat mijn PC overleden was, vandaar dat ik een (bijna)week lang geen toegang had tot een PC. Zodra ok toegang had heb ik het spel opgestuurd. Het mailtje naar abuse@chello.nl heb ik niet ontvangen want dat is niet mijn email.....
Op zondag 7 september 2003 21:59 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik had afgelopen woensdag een mailtje gestuurd waarin ik dreigde met aangifte en mail naar abuse@chello.nl als ik het spel voor het einde van de week niet zou hebben. Eergisteren lag het spel in de bus.
Niet echt goede ervaringen met deze (ver)koper/ruiler dus. Maar gelukkig heb ik zelf geen schade geleden.
quote:Duidelijk iemand die je wilde oplichten dus. Kunnen dat soort figuren niet gewoon van de site worden getrapt want 'n paar van deze gevalletjes en je krijgt meteen het beeld dat het hier een oplichtersbende is.
Op zondag 7 september 2003 21:59 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ik had afgelopen woensdag een mailtje gestuurd waarin ik dreigde met aangifte en mail naar abuse@chello.nl als ik het spel voor het einde van de week niet zou hebben. Eergisteren lag het spel in de bus.
quote:Was even spannend, ben blij dat je alles nu hebt! Veel plezier ermee!
Op dinsdag 9 september 2003 11:58 schreef ElisaB het volgende:
Deal gesloten in [TK]GameBoy Advance games met Art_Vandelay. Ondanks eerder vermoeden van 'helaas pindakaas', vandaag toch de spullen ontvangen
quote:Zelfde met SvenM
Op donderdag 11 september 2003 21:27 schreef SvenM het volgende:
Vrieskist , hardstikke goede ervaring
Voor herhaling vatbaar.
slechte ervaringen met dissection,
hij heeft de playboys,
zegt dat ie betaald heeft vervolgens zou de betaling gebounched zijn
betaald niet vervolgens niet meer en reageert niet meer
oplichter...
conclusie: NOOIT meer achteraf betaling, iedereen betaalt maar vooraf, je wilt de dingen hebben dus loopt de koper maar t risico!(Ebay doet t ook zo...)
quote:Hij reageert niet meer op je mail ?
Op vrijdag 12 september 2003 23:21 schreef devilish1980 het volgende:
[TK] Playboy NL 45 stuksslechte ervaringen met dissection,
hij heeft de playboys,
zegt dat ie betaald heeft vervolgens zou de betaling gebounched zijn
betaald niet vervolgens niet meer en reageert niet meer
oplichter...
conclusie: NOOIT meer achteraf betaling, iedereen betaalt maar vooraf, je wilt de dingen hebben dus loopt de koper maar t risico!(Ebay doet t ook zo...)
quote:heb hem nog eenmaal gemaild... ben benieuwd of ie reageert....
Op zaterdag 13 september 2003 09:18 schreef detulp050 het volgende:[..]
Hij reageert niet meer op je mail ?
Ik zie hem nog wel posten, misschien dat hij zich even wil melden of op je mail wil reageren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |