quote:Nee, maar het is zo goed als zeker.
Op donderdag 29 mei 2003 17:44 schreef Flaw het volgende:
is Rancid officieel bevestigd?
En het is goedkoper als Lowlands, maar in Belgie is mijn OV niet geldig, dus het zal wel ongeveer hetzelfde kosten.
quote:(Onder andere) van mezelf gezien de financiën...
Op donderdag 29 mei 2003 17:43 schreef Ixnay het volgende:
Mag? van wie?
quote:Altijd leuk he, geld.
Op vrijdag 30 mei 2003 20:23 schreef Tackleberry het volgende:[..]
(Onder andere) van mezelf gezien de financiën...
quote:Zeker met een extra tekentje ervoor ...(nee, niet het euro teken
Op vrijdag 30 mei 2003 20:34 schreef Jassie het volgende:
Altijd leuk he, geld.
Ik ben zelf nu voor de tweede keer naar pinkpop geweest en wil wel weer wat anders.. dus lowlands of pukkelpop, sinds gisteren valt "b"lowlands af dus ga ik naar pukkelpop
nu weet ik hier dus niks van af, alleen dat het in belgie is, een goeie line-up heeft en niet veel verder weg als landgraaf is. hoeveel een kaartje kost staat niet op de site, maar ik dacht te lezen dat het niet zo heel duur was...
op pinkpop was ik dus met 11 mensen, en dat vind ik iets teveel dus pukkelpop wordt met z'n 2'n, beide hadden we een vriendin mee.. die toen aan de weed gingen en irritant waren, dus hebben we er geen zin in
hoe is pukkelpop, wat is jullie ervaringen, hoeveel kost een kaartje, hoeveel verschilt het van pinkpop?
quote:Ow dat valt nog mee... reizen ben ik toch wel gewend en hou ik ook wel van.
Op dinsdag 10 juni 2003 22:57 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat je het beste eerst met de trein naar Maastricht kan gaan.
En vanuit Maastricht kun je met de bus naar Hasselt, uurtje reizen.
Of gaat er vanuit Brabant ook nog een trein naar Belgie.
quote:Klinkt easy genoeg!
Op dinsdag 10 juni 2003 23:22 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb vandaag ff in Maastricht gechecked hoe en wat. Ik was toch toevallig daar. Maar je moet dus bij station Maastricht uitstappen, meteen rechtsaf, en dan zie je overal bussen staan, als je ver doorloopt kom je bij Belgische bussen. en dan moet je lijn 20A pakken, en die gaat naar Hasselt. En die busschauffeur kan je wel vertellen wanneer je moet uitstappen. En anders rij je door tot Hasselt, en ga je vanuit daar naar Kievit (ligt dicht bij Hasselt), waar Pukkelpop ligt.
quote:Als ik met jou mee kan rijden zeker.
Op woensdag 11 juni 2003 00:12 schreef koetjeboe het volgende:
auto is nog makkelijker
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 22:38 schreef superheist het volgende:
ik heb sinds pinkpop besloten dat ik naar pukkelpop inplaats van lowlands ga. Ik zat met een paar mensen die alleen maar aan de weed zaten, en het maakte pinkpop duidleijk niet gezelliger.Ik ben zelf nu voor de tweede keer naar pinkpop geweest en wil wel weer wat anders.. dus lowlands of pukkelpop, sinds gisteren valt "b"lowlands af dus ga ik naar pukkelpop
![]()
nu weet ik hier dus niks van af, alleen dat het in belgie is, een goeie line-up heeft en niet veel verder weg als landgraaf is. hoeveel een kaartje kost staat niet op de site, maar ik dacht te lezen dat het niet zo heel duur was...op pinkpop was ik dus met 11 mensen, en dat vind ik iets teveel dus pukkelpop wordt met z'n 2'n, beide hadden we een vriendin mee.. die toen aan de weed gingen en irritant waren, dus hebben we er geen zin in
![]()
hoe is pukkelpop, wat is jullie ervaringen, hoeveel kost een kaartje, hoeveel verschilt het van pinkpop?
Nu nog hopen dat ik ga.
quote:Gee, relax. Denk dat niemand ervaringen heeft...
Op woensdag 11 juni 2003 13:13 schreef superheist het volgende:[..]
quote:Ik wel in ieder geval.
Op woensdag 11 juni 2003 15:02 schreef superheist het volgende:
maar dan kan je toch wel ergens op reageren.... of is iedereen hier nOOb op pukkelpop gebied?
Zijn er nog steeds zoveel podia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |