abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11672178
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:07 schreef Cart_man het volgende:
Mensen hebben altijd commentaar op postbodes...heb zelf nog nooit klachten gehad trouwens, terwijl ik toch vaak per ongeluk/expres fouten maak...

En die boeken...tja, die gaan gewoon door brievenbus..gaan ze er niet compleet door dan laat ik ze er gewoon voor de helft uitsteken...

De leukste klacht die ik ooit gehad heb tijden het bezorgen van mijn huis aan huis krantjes: Jongeman je vouwt het logo altijd naar binnen en dat hoort niet
Nou dan vouw je eht zelf maar weer naar buiten
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2003 @ 21:25:36 #52
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11672230
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 19:44 schreef kibber het volgende:

[..]

Anders neem je zo'n stlen brievenbus die je aan je gevel kan hangen heb je dat gezeur ook niet meer... en die dingen zijn ideaal met bezorgen...

Stuur je hem op of stort je het geld op mijn rekening?

ga een beetje een bus kopen omdat de postbode het concept van een klepje niet snapt!

pi_11672428
Dat niet helemaal in de brievenbus steken gebeurd hier wel eens. Er is eens een "Oor" uit onze brievenbus gejat, zat namelijk een CD bij... Dat was echt vervelend. Meestal heb ik trouwens geen problemen met de postbode, hoewel ik soms wel verfrommelde brieven krijg... Ik heb nou eenmaal zo'n borstel, heb 'm er ook niet zelf ingezet.
pi_11677926
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Stuur je hem op of stort je het geld op mijn rekening?

ga een beetje een bus kopen omdat de postbode het concept van een klepje niet snapt!

Hahaha daar heb je gelijk in! Maar je bent wel direct klaar natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')