abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2003 @ 12:05:14 #1
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_10445778
Kom ik thuis, ligt mn hele brievenbus in puin!

Heeft een of andere debiel van een bezorger een te dikke catalogus naar binnen geramt waardoor het hele plastig binnenwerk is gebarsten en de klep eraf is gevallen. Ligt gewoon op straat. Kapot!

FOKKING IDIOT!!!

Zo dat moest ik even kwijt

[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 15-05-2003 12:06]

pi_10445811

wat een debiel!

maarruh je kunt toh de media express oid. in jouw wijk bellen? Dan leg je het probleem uit, en misschien krijg je nog vergoeding ook als je kwaad genoeg doet.

pi_10445847
Media expres heeft hier niks mee te maken !!
Die bezorgers krijgen pas morgen hun boekjes enzo die ze moeten bezorgen.. ik kan het weten

Pttpost is de schuldige hier !!

† In Memoriam † donderdag 15 mei 2003 @ 12:09:29 #4
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_10445877
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:06 schreef jdmorpheus het volgende:

wat een debiel!

maarruh je kunt toh de media express oid. in jouw wijk bellen? Dan leg je het probleem uit, en misschien krijg je nog vergoeding ook als je kwaad genoeg doet.

Ik ga hem morgen opwachten

Ja media express bezorgt hier ook, maar weet niet of die het gedaan heeft. Zou dat uberhaubt zin hebben denk je?

pi_10445879
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:07 schreef Patries86 het volgende:
Die bezorgers krijgen pas morgen hun boekjes enzo die ze moeten bezorgen.. ik kan het weten

effe rondbellen dus
  donderdag 15 mei 2003 @ 12:09:44 #6
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_10445883
Moet je ook maar niet zo'n kutbrievenbus nemen waar niets in kan
pi_10445890
succes

maar 't lijkt me idd kut

pi_10445907
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja media express bezorgt hier ook, maar weet niet of die het gedaan heeft. Zou dat uberhaubt zin hebben denk je?

geen media expresser pakken.. maar de ptt-post bezorgen..
of je laat ze elkaar pakken
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2003 @ 12:11:15 #9
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_10445920
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:09 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Is een standaard ding ja!

De hele buurt heeft precies dezelfde, maar die zitten er allemaal nog op.

donderdag 15 mei 2003 @ 12:11:58 #10
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_10445937
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Is een standaard ding ja!

De hele buurt heeft precies dezelfde, maar die zitten er allemaal nog op.

Moet je die van de buren eraf slopen en inpikken
pi_10445945
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:07 schreef Patries86 het volgende:

WRONG!!!!

TPG (TnT Post Group) is het tegenwoordig

pi_10445951
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

zekers. wij hebben al 3x de postpode weten te ontslaan omdat de krant te laat (of niet) in de bus lag (mijn ouders zijn nogal zeikerds, en bezorgcentrales zijn streng tegenover hun medewerkers hoor).
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2003 @ 12:14:33 #13
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_10445999
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:11 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Moet je die van de buren eraf slopen en inpikken

Helaas, schroefjes zitten van binnen en dan valt het zo op.

Op de nieuwe ga ik een zinloosgeweld stickertje plakken. Of een Ja Nee sticker.

Ja wel post - Nee de brievenbus niet mollen!

donderdag 15 mei 2003 @ 12:16:15 #14
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_10446046
Je moet em wel af en toe legen! Ik kom soms van die overvolle groene brievenbussen tegen, daar kan de krant die ik bezorg dan echt niet in! Dat wordt proppen, maar niet slopen bij mij...
  donderdag 15 mei 2003 @ 12:17:19 #15
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_10446080
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:14 schreef NorthernStar het volgende:
pi_10446193
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:14 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Helaas, schroefjes zitten van binnen en dan valt het zo op.

Let je op de dubbele ontkenning?
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2003 @ 12:22:08 #17
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_10446202
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:16 schreef WebForce het volgende:
Je moet em wel af en toe legen! Ik kom soms van die overvolle groene brievenbussen tegen, daar kan de krant die ik bezorg dan echt niet in! Dat wordt proppen, maar niet slopen bij mij...
Nee het is gewoon zo'n kleppertje in de deur.

Weet niet eens hoe zo'n ding heet.

Hij heeft het gewoon gedaan omdat ie anders terug moest komen omdat ik niet thuis was.

donderdag 15 mei 2003 @ 12:22:23 #18
55127 CoolWilly
euh.. sja...
pi_10446205
Het is heel simpel te bepalen of de TPG Post het heeft bezorgd of niet.
Dat staat er namelijk gewoon op, waarschijnlijk rechtsboven op de brief, of op de adreskaart die bij de catalogus in zat.
Overigens kan het ook makkelijk een ander bedrijf geweest zijn, aangezien de TPG Post het monopoly voor grote(re) bestelstukken al een tijdje kwijt is.

Verder kan de "fout" ook bij jezelf liggen, je brievenbus moet namelijk voldoen aan officiële maten: 38cm (meestal de diepte) x 26,5cm (meestal de breedte) x 3,2 cm (meestal de hoogte). Als je brievenbus iets kleiner is, dan kan zo'n catalogus er meestal net niet/wel doorheen. [edit: blijkbaar niet het geval ]

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg raar dat de bezorger zo ver gaat dat je brievenbus stuk is, maar ik vind de conclusies hier een beetje kort door de bocht.
Mocht je ook een postbode / andere bezorger er op aanspreken, onthoudt dan dat het niet dezelfde persoon hoeft te zijn.
Verder zou het ook mogelijk kunnen zijn dat kwajongens (nooit gedacht dat ik dat woord nog eens zou gebruiken ) met de catalogus hebben lopen klooien terwijl die in de brievenbus hing, waardoor de brievenbus nu kapot is.

Een zaterdagbesteller (bij de TPG dus )

[Dit bericht is gewijzigd door CoolWilly op 15-05-2003 12:25]

geen idee!
pi_10446207
stukkie explosieven de'r inbouwen met een ontstekinkje als ie er weer iets boven de zoveel gram inpleurt
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2003 @ 12:32:13 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_10446439
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:22 schreef CoolWilly het volgende:
Het is heel simpel te bepalen of de TPG Post het heeft bezorgd of niet.
Dat staat er namelijk gewoon op, waarschijnlijk rechtsboven op de brief, of op de adreskaart die bij de catalogus in zat.
Overigens kan het ook makkelijk een ander bedrijf geweest zijn, aangezien de TPG Post het monopoly voor grote(re) bestelstukken al een tijdje kwijt is.

Verder kan de "fout" ook bij jezelf liggen, je brievenbus moet namelijk voldoen aan officiële maten: 38cm (meestal de diepte) x 26,5cm (meestal de breedte) x 3,2 cm (meestal de hoogte). Als je brievenbus iets kleiner is, dan kan zo'n catalogus er meestal net niet/wel doorheen. [edit: blijkbaar niet het geval ]

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het erg raar dat de bezorger zo ver gaat dat je brievenbus stuk is, maar ik vind de conclusies hier een beetje kort door de bocht.
Mocht je ook een postbode / andere bezorger er op aanspreken, onthoudt dan dat het niet dezelfde persoon hoeft te zijn.
Verder zou het ook mogelijk kunnen zijn dat kwajongens (nooit gedacht dat ik dat woord nog eens zou gebruiken ) met de catalogus hebben lopen klooien terwijl die in de brievenbus hing, waardoor de brievenbus nu kapot is.

Een zaterdagbesteller (bij de TPG dus )

Het is gewoon een standaard-brievensleuf. En die bestaat uit 2 delen, aan de binnekant een plastic plaatje en buiten zo'n chromenklepje. Dat ding is blijven hangen aan de plastic en toen heeft hij zo hard geduwd dat dat eraf gesprongen is, waardoor de buitenkant er ook afviel want die zat daar aan vast.

Snap je?

Ik denk dat het een speciale bezorgdienst is, maar ik bel het bedrijf wel even van wie die catalogus komt. Zo'n chromenplaatje alleen al kost al 15 euro lees ik net.

donderdag 15 mei 2003 @ 14:38:03 #21
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_10450308
Waar blijft Jordy-B ?
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
  dinsdag 8 juli 2003 @ 18:16:58 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11647815
Ik moet toegeven dat die catalogi idd wel 's moeilijk door de bus gaan, maar als ze niet passen, zet ik ze meestal op de stoep (alleen als het huis een eigen halletje en opritje heeft..)
Ik denk dat je brievenbus zoiezo al brak was
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_11648889
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:21 schreef Lexie het volgende:

[..]

Let je op de dubbele ontkenning?

Zo zitten die stickers in elkaar. De tekst op de echte stickers is ook: ''NEE geen ongeadresseerd reclamedrukwerk''

dus

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  dinsdag 8 juli 2003 @ 19:08:18 #24
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_11648911
Hey topicstarter.

Ik heb hier nog een jachtgeweer liggen, gratis ophalen

pi_11648919
Veel postbodes zijn idioten die nergens anders worden aangenomen. Wij krijgen regelmatig post van 3 straten verderop. En maar hopen dat jouw belangrijke post wel aankomt.
Als je 2 armen en 2 benen hebt, mag je post bezorgen of agent worden.
I wouldn't join any club that accepted ME as a member.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 20:08:04 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11650280
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 19:08 schreef svmnb het volgende:
Veel postbodes zijn idioten die nergens anders worden aangenomen. Wij krijgen regelmatig post van 3 straten verderop. En maar hopen dat jouw belangrijke post wel aankomt.
Als je 2 armen en 2 benen hebt, mag je post bezorgen of agent worden.
Stierenstront, alleen omdat jij toevallig een slechte postbode hebt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_11650876
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Stierenstront, alleen omdat jij toevallig een slechte postbode hebt

Stierenstront waar, in z'n brievenbus.....gadverdamme..met postzegel??
Tjezus. lekker zeg..zouttie de eerste keer niet geplakt hebben moet je 'm nog een keer benatten, gadverdamme...
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2003 @ 20:43:34 #28
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11651120
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet toegeven dat die catalogi idd wel 's moeilijk door de bus gaan, maar als ze niet passen, zet ik ze meestal op de stoep (alleen als het huis een eigen halletje en opritje heeft..)
Ik denk dat je brievenbus zoiezo al brak was
ghehehe loop jij nu post?

Wat je zelfbeheersing ook erg op de proef stelt zijn die figuren die te lui zijn om de post DOOR de brievenbus te doen en de helft eruit laten steken.

We zijn in Nederland ja! Je weet wel, waar het nog wel eens regent!

Ik heb inmiddels trouwens een nieuwe klep. Helemaal zelf erop gezet... dus heb ik nu een scheve brievenbus.

dinsdag 8 juli 2003 @ 20:55:13 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11651445
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:43 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

ghehehe loop jij nu post?

Erg relaxed baantje
  dinsdag 8 juli 2003 @ 20:58:22 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11651548
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:43 schreef NorthernStar het volgende:
Wat je zelfbeheersing ook erg op de proef stelt zijn die figuren die te lui zijn om de post DOOR de brievenbus te doen en de helft eruit laten steken.
Hier ga je wel anders over denken als je 1 dagje post loopt. Jij bent nl. niet de enige brievenbus waar die postbode langsloopt. En als je dan ook nog zo'n vervelende, terugverende borstel hebt waar maar met moeite enig poststuk tussen te wringen is, en aangezien een postbode nog 300 andere adresjes of meer op een dag te doen heeft, is dat zeker geen kwestie van luiheidm maar ms eerder van vermoeidheid of niet meewerken van de brievenbus.
Het is trouwens bovendien zo dat als je aangesteld wordt bij de TPG je een aantal regels krijgt van ze. 1 ervan is oa niet door tuintjes van mensen lopen om hun post te doen maar oa ook: de post helemaal doorduwen zodat-ie niet uit de bus gejat kan worden. Weet je dus wel zeker dat het geen reclamefolders waren?

En ja, ik heb graag gelijk

† In Memoriam † dinsdag 8 juli 2003 @ 21:04:40 #31
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11651692
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Erg relaxed baantje

ja, als je van lopen houdt wel
  † In Memoriam † dinsdag 8 juli 2003 @ 21:16:40 #32
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11651995
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hier ga je wel anders over denken als je 1 dagje post loopt. Jij bent nl. niet de enige brievenbus waar die postbode langsloopt. En als je dan ook nog zo'n vervelende, terugverende borstel hebt waar maar met moeite enig poststuk tussen te wringen is, en aangezien een postbode nog 300 andere adresjes of meer op een dag te doen heeft, is dat zeker geen kwestie van luiheidm maar ms eerder van vermoeidheid of niet meewerken van de brievenbus.
Het is trouwens bovendien zo dat als je aangesteld wordt bij de TPG je een aantal regels krijgt van ze. 1 ervan is oa niet door tuintjes van mensen lopen om hun post te doen maar oa ook: de post helemaal doorduwen zodat-ie niet uit de bus gejat kan worden. Weet je dus wel zeker dat het geen reclamefolders waren?

Ik heb vroeger wel eens gefolderd dus die tochtborstels rampgevallen ken ik. Sterker, ik zat erover te denken om er weer eentje op te zetten uit wraak. Een hele stugge, van paardehaar ofzo.

Maar ik heb/had er dus geen. En het is idd voornamelijk de krantenbezorger die het flikt om de helft buiten te laten steken, maar ik heb ook wel eens een bankafschrift op de kachel moeten drogen.

En nog zoiets. Als een pakketje bij de buren wordt bezorgt omdat je niet thuis bent krijg je tegenwoordig geen formuliertje meer. Laatst komt de buurvrouw naar me toe, "er ligt hier al 4 dagen een pakketje voor je" want zij was in de veronderstelling dat de postbode dat wel gemeld had. Is dat bezuiniging op papier of is die postbode in de fout?

dinsdag 8 juli 2003 @ 21:56:31 #33
56075 Joopy
Royale with cheese
pi_11652964
Die postbode zat inderdaad fout. Hij had bij jou een kennisgeving achter moeten laten dat het pakje bij de buren was afgegeven.
Now the night of the fight, you may feel a slight sting, that's pride fuckin' wit ya. Fuck pride!
pi_11653320
Zulke boeken moeten (net) door de brievenbus passen.
Nu maak ik me soms ook wel schuldig aan propperij in een brievenbus en heb er zelf een keertje eentje 'gemold' Kon ik niks aandoen aangezien de post er ineens doorheen schoot zegmaar, sindsdien nooit meer problemen gehad daar (niet gefixed).

Ach ja, en ga zelf maar eens een weekje postlopen (+ voorsorteren). Dat er dan een keer een brief verkeerd gaat, tsja, wij zijn ook mensen hè, die maken fouten. Als je een redelijke wijk hebt, heb je per dag zo'n 1300 poststukken als er dan eens 1 of 2 fout gaan...

I rest my case

dinsdag 8 juli 2003 @ 23:54:32 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11656108
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:10 schreef mystical het volgende:
Ach ja, en ga zelf maar eens een weekje postlopen (+ voorsorteren). Dat er dan een keer een brief verkeerd gaat, tsja, wij zijn ook mensen hè, die maken fouten. Als je een redelijke wijk hebt, heb je per dag zo'n 1300 poststukken als er dan eens 1 of 2 fout gaan...

I rest my case

dinsdag 8 juli 2003 @ 23:57:19 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11656195
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:16 schreef NorthernStar het volgende:
En nog zoiets. Als een pakketje bij de buren wordt bezorgt omdat je niet thuis bent krijg je tegenwoordig geen formuliertje meer. Laatst komt de buurvrouw naar me toe, "er ligt hier al 4 dagen een pakketje voor je" want zij was in de veronderstelling dat de postbode dat wel gemeld had. Is dat bezuiniging op papier of is die postbode in de fout?
Die postbode is in de fout geweest, al weet je natuurlijk nooit welke service 't nou bezorgd heeft, als je geen kennisgeving hebt. Zelfs als buren roepen dat 'zij dat pakje wel evne naar de buren zullen brengen' moet je toch 'n kennisgeving achterlaten, zodat de mensen er zelf ook van weten (en wie weet hebben die 'loyale' buren wel 'n pesthekel aan elkaar en nemen ze pakjes aan om ze vervolgens te mollen )
pi_11656541
Media Expresse bezorgt alleen op vrijdag/zaterdag...

Je hebt waarschijnlijk die zooi van de Quelle binnengehad, dat zal wel via iets anders gaan

woensdag 9 juli 2003 @ 00:14:59 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11656572
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 00:13 schreef CasB het volgende:
Je hebt waarschijnlijk die zooi van de Quelle binnengehad, dat zal wel via iets anders gaan
Idd, via de TPG
  woensdag 9 juli 2003 @ 00:17:26 #39
16715 Mylene
*schatje*
pi_11656616
Wehkamp of Neckermann??
  woensdag 9 juli 2003 @ 02:05:15 #40
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_11658107
hier ook shit van quelle binnen gekomen...maar om nou te zeggen dat het vernieuwend is

en trouwens geen vuile worden tegen postbodes he

Maximaal 4 regels
pi_11658574
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:09 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Precies je hebt van die brievenbusen pfffff.
Trouwens als die brievenbus al oud is gaan ze vanzelf kapot hoor ik heb er ook al 2 op mijn naam staan 1 was hellemaal verroest en bij de ander kwam de klep eruit zetten en ik kan toch van mezelf zeggen dat ik voorzichtig ben met mijn dunne krantjes
pi_11658584
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:12 schreef jdmorpheus het volgende:

[..]

zekers. wij hebben al 3x de postpode weten te ontslaan omdat de krant te laat (of niet) in de bus lag (mijn ouders zijn nogal zeikerds, en bezorgcentrales zijn streng tegenover hun medewerkers hoor).

Voor mij zijn ze altijd lief
Maar een ochtendkrant vind ik wel iets anders dan dit...
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:16 schreef WebForce het volgende:
Precies! zo iritant als je een ochtendkrant moet bezorgen en die brievenbus zit tot de nok toe vol!
pi_11658586
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Inderdaad die harde borstels!!! daar erger ik me ook zo aan!!!
pi_11662348
ik heb laast ook zo'n brieven bus met zo'n plastic tocht strippie gesloopt moeten ze het maar goed vast maken als ik meer dan 20 van die neckermann/otto boeken denk je toch echt niet dat ik heel rustig ga doen he ? dat ding gaat zo snel mogelijk naar binnen als het niet past, is dat niet mijn probleem moeten ze maar een normaale brieven bus kopen .
en dan gaan die mensen nog lopen zeiken ook als ik zo'n boek door de breven bus stop en hij valt op de grond dat het veel herrie maakt en dat ze nu een deuk in het parket hebben zittten, van mij hadden ze dat boek niet hoeven te bestellen hoor scheelt mij weer tillen .

ook zo''n leuke is als het stort regend dan gaan zeggen dat de post nat is tja wat wil je dan het regend

woensdag 9 juli 2003 @ 15:35:51 #45
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_11666352
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 07:03 schreef kibber het volgende:

Precies! zo iritant als je een ochtendkrant moet bezorgen en die brievenbus zit tot de nok toe vol!

Ja hier ook waren mensen 1,5 week op vakantie in mijn wijk, is niet erg als je het door de deur moet gooien maar als ze zo'n groen ding hebben zit ie na 3 of 4 dagen vol.

Dan hebben ze dus pech en komt er een mooie stapel van kranten op hun muurtje. Ging ook lekker regenen in die week.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:54:17 #46
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_11666626
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 23:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die postbode is in de fout geweest, al weet je natuurlijk nooit welke service 't nou bezorgd heeft, als je geen kennisgeving hebt. Zelfs als buren roepen dat 'zij dat pakje wel evne naar de buren zullen brengen' moet je toch 'n kennisgeving achterlaten, zodat de mensen er zelf ook van weten (en wie weet hebben die 'loyale' buren wel 'n pesthekel aan elkaar en nemen ze pakjes aan om ze vervolgens te mollen )

Kwestie van vertrouwen cq ervaring. Als je nooit klachten krijgt over een vermist pakketje (wat je dus tijdelijk bij de buren had afgegeven) weet je dat het goed zit.

Maar je verhalen zijn iig zeer herkenbaar. (Sommige mensen snappen niet dat hoe mooi en design-vol hun brievenbus ook is, ze soms totaal onpraktisch functioneren )

pi_11668850
volgens mij ben je als postbode WA verzekerd...

kosten kun je dus verhalen op TPG of waar die rommel ook vandaan komt

† In Memoriam † woensdag 9 juli 2003 @ 18:11:54 #48
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11669063
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 07:01 schreef kibber het volgende:

[..]

Precies je hebt van die brievenbusen pfffff.
Trouwens als die brievenbus al oud is gaan ze vanzelf kapot hoor ik heb er ook al 2 op mijn naam staan 1 was hellemaal verroest en bij de ander kwam de klep eruit zetten en ik kan toch van mezelf zeggen dat ik voorzichtig ben met mijn dunne krantjes

Ja dat geloof ik graag. Hele stroeve of klemmende klepjes, irritante borstels, te strakke veren en vast nog veel meer. Misschien iets voor een boek, De beproevingen van de postbode ofzo.

Maar die van mij was niet brak, of roestig, of oud, of weet ik wat!! Er zat een plastic binnenwerk in en die vent moet associaal veel kracht hebben gezet om dat ding te mollen.

En ik heb er verder niets mee gedaan want dat is me allemaal teveel moeite. Voor 25 euro een nieuw klepje gekocht en een ervaring rijker.

Alles wordt gewoon minder, service, verantwoordelijksgevoel, kennis, respect en ja, ook postbodes weet ik nu.

pi_11670418
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:35 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ja hier ook waren mensen 1,5 week op vakantie in mijn wijk, is niet erg als je het door de deur moet gooien maar als ze zo'n groen ding hebben zit ie na 3 of 4 dagen vol.

Dan hebben ze dus pech en komt er een mooie stapel van kranten op hun muurtje. Ging ook lekker regenen in die week.

Lol ik had er eergisteren zo een... de hele brievenbus vol heb een blaadje gepakt en een stift en op de deur een briefje geplakt: Misschien de brievenbus eens legen? en zo waar vandaag was hij leeg...
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 18:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik graag. Hele stroeve of klemmende klepjes, irritante borstels, te strakke veren en vast nog veel meer. Misschien iets voor een boek, De beproevingen van de postbode ofzo.
Maar die van mij was niet brak, of roestig, of oud, of weet ik wat!! Er zat een plastic binnenwerk in en die vent moet associaal veel kracht hebben gezet om dat ding te mollen.

Anders neem je zo'n stlen brievenbus die je aan je gevel kan hangen heb je dat gezeur ook niet meer... en die dingen zijn ideaal met bezorgen...
  woensdag 9 juli 2003 @ 20:07:16 #50
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11670759
Mensen hebben altijd commentaar op postbodes...heb zelf nog nooit klachten gehad trouwens, terwijl ik toch vaak per ongeluk/expres fouten maak...

En die boeken...tja, die gaan gewoon door brievenbus..gaan ze er niet compleet door dan laat ik ze er gewoon voor de helft uitsteken...

A.M.A.B
pi_11672178
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 20:07 schreef Cart_man het volgende:
Mensen hebben altijd commentaar op postbodes...heb zelf nog nooit klachten gehad trouwens, terwijl ik toch vaak per ongeluk/expres fouten maak...

En die boeken...tja, die gaan gewoon door brievenbus..gaan ze er niet compleet door dan laat ik ze er gewoon voor de helft uitsteken...

De leukste klacht die ik ooit gehad heb tijden het bezorgen van mijn huis aan huis krantjes: Jongeman je vouwt het logo altijd naar binnen en dat hoort niet
Nou dan vouw je eht zelf maar weer naar buiten
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2003 @ 21:25:36 #52
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11672230
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 19:44 schreef kibber het volgende:

[..]

Anders neem je zo'n stlen brievenbus die je aan je gevel kan hangen heb je dat gezeur ook niet meer... en die dingen zijn ideaal met bezorgen...

Stuur je hem op of stort je het geld op mijn rekening?

ga een beetje een bus kopen omdat de postbode het concept van een klepje niet snapt!

pi_11672428
Dat niet helemaal in de brievenbus steken gebeurd hier wel eens. Er is eens een "Oor" uit onze brievenbus gejat, zat namelijk een CD bij... Dat was echt vervelend. Meestal heb ik trouwens geen problemen met de postbode, hoewel ik soms wel verfrommelde brieven krijg... Ik heb nou eenmaal zo'n borstel, heb 'm er ook niet zelf ingezet.
pi_11677926
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Stuur je hem op of stort je het geld op mijn rekening?

ga een beetje een bus kopen omdat de postbode het concept van een klepje niet snapt!

Hahaha daar heb je gelijk in! Maar je bent wel direct klaar natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')