quote:Ik? een kloon
Op donderdag 15 mei 2003 14:40 schreef nyphai het volgende:[..]
wie is u eigenlijk? Ook een kloon?
quote:In dat geval: Hartelijk welkom namens mij
Op donderdag 15 mei 2003 15:05 schreef Atalanta het volgende:[..]
Ik? een kloon
Nee volgens mij niet, ik ben gewoon Atalanta en ik ben eigenlijk een beetje net nieuw hier, heb ook nog niet alles door, maar probeer wel van alles mee te lezen.
Probeerde wel een stukje te schrijven/posten, maar verder heb ik nog niet echt veel inspiratie, dus ik hoop door het lezen van jullie verhalen dat ik wat ideeen opdoe.
Ik hoop dus dat jullie in de toekomst meer van mij te zien krijgen, maar moet ook even de tijd zien te vinden.
en post lekker mee, zou ik zeggen....zag dat je iig al in smalltown aanwezig bent!
quote:Oh gezellig nog meer nieuwe mensen! Welkom
Op donderdag 15 mei 2003 15:05 schreef Atalanta het volgende:[..]
Ik? een kloon
Nee volgens mij niet, ik ben gewoon Atalanta en ik ben eigenlijk een beetje net nieuw hier, heb ook nog niet alles door, maar probeer wel van alles mee te lezen.
Probeerde wel een stukje te schrijven/posten, maar verder heb ik nog niet echt veel inspiratie, dus ik hoop door het lezen van jullie verhalen dat ik wat ideeen opdoe.
Ik hoop dus dat jullie in de toekomst meer van mij te zien krijgen, maar moet ook even de tijd zien te vinden.
quote:Dank je Abbadon.
Op donderdag 15 mei 2003 15:10 schreef Abbadon het volgende:[..]
In dat geval: Hartelijk welkom namens mij
en post lekker mee, zou ik zeggen....zag dat je iig al in smalltown aanwezig bent!
Ja ik zag dat als je net begint dat het makkelijkste zou zijn, dus vandaar, dat leek me een goede topic om te beginnen, verder moet ik het allemaal nog zien, het gaat soms zo snel en af en toe heb ik ook helemaal geen tijd, en als ik dan tijd heb, ben ik alles alleen maar aan het nalezen, jullie schrijven ook erg goede verhalen, boeiend enzo, dus het is ook leuk om het te lezen.
Ik weet alleen niet hoe ik dan aansluiting kan vinden zeg maar, ik bedenk eerst gewoon weer wat voor smalltown en zie het dan wel.
quote:Ook jij bedankt Nyphai.
Op donderdag 15 mei 2003 15:17 schreef nyphai het volgende:[..]
Oh gezellig nog meer nieuwe mensen! Welkom
Mijn kloon sylph wacht nog op een teken (held of heldin dus) in smalltown, misschien kan je daar inspiratie uit putten?
Ja ik had het gelezen en het leek wel op mijn verhaal aan te passen Misschien kan ik daar inderdaad wel wat mee, zal wel even alles nalezen en dan kijken wat mijn karakter wil
.
Het is wel leuk om te zien dat veel mensen een leuk verhaal kunnen schrijven, vind het idee van die weektopic ook erg goed bedacht.
Zeker voor mensen zoals ik die nog niet zoveel ervaring hebben met dit soort verhaaltjes schrijven.
quote:tja.als je aansluiting wilt hebben is het waarschijnlijk makkelijker om zelf ergens een topic te beginnen..dan wordt je er vanzelf wel 'ingetrokken'..maar als je toch niet veel tijd hebt, kun je het misschien voorlopig net zo goed bij smalltown houden
Op donderdag 15 mei 2003 15:21 schreef Atalanta het volgende:[..]
Dank je Abbadon.
Ja ik zag dat als je net begint dat het makkelijkste zou zijn, dus vandaar, dat leek me een goede topic om te beginnen, verder moet ik het allemaal nog zien, het gaat soms zo snel en af en toe heb ik ook helemaal geen tijd, en als ik dan tijd heb, ben ik alles alleen maar aan het nalezen, jullie schrijven ook erg goede verhalen, boeiend enzo, dus het is ook leuk om het te lezen.
Ik weet alleen niet hoe ik dan aansluiting kan vinden zeg maar, ik bedenk eerst gewoon weer wat voor smalltown en zie het dan wel.
wil trouwens niet mierenneuken maar: 'mysterieus woman'...moet dat niet 'mysterious woman' zijn, danwel 'mysterieuze vrouw' ?
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:25 schreef Abbadon het volgende:[..]
tja.als je aansluiting wilt hebben is het waarschijnlijk makkelijker om zelf ergens een topic te beginnen..dan wordt je er vanzelf wel 'ingetrokken'..maar als je toch niet veel tijd hebt, kun je het misschien voorlopig net zo goed bij smalltown houden
wil trouwens niet mierenneuken maar: 'mysterieus woman'...moet dat niet 'mysterious woman' zijn, danwel 'mysterieuze vrouw' ?
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:28 schreef Atalanta het volgende:[..]
quote:Ik denk ook dat ik het voorlopig bij smalltown zal houden en is het zo beter? Trouwens dank je, had het zelf niet eens gezien.
Op donderdag 15 mei 2003 15:25 schreef Abbadon het volgende:[..]
tja.als je aansluiting wilt hebben is het waarschijnlijk makkelijker om zelf ergens een topic te beginnen..dan wordt je er vanzelf wel 'ingetrokken'..maar als je toch niet veel tijd hebt, kun je het misschien voorlopig net zo goed bij smalltown houden
quote:Mijn boom wordt ook nog wel eens als startplaats gebruikt... ziet er denk ik uitnodigend uit ofzow?
Op donderdag 15 mei 2003 15:30 schreef Atalanta het volgende:[..]
Overigens moet ik dan ook weer een nieuw topic bedenken en dat word dus ook weer lastig, er zijn ook al zoveel gebieden op dit eiland, dat zou dus erg moeilijk worden om wat nieuws te bedenken.
hiero dus ---=> nyphai's Koa'kona
quote:* Abbadon is altijd tot helpen bereid!
Op donderdag 15 mei 2003 15:30 schreef Atalanta het volgende:[..]
Ik denk ook dat ik het voorlopig bij smalltown zal houden en is het zo beter? Trouwens dank je, had het zelf niet eens gezien.
![]()
Overigens moet ik dan ook weer een nieuw topic bedenken en dat word dus ook weer lastig, er zijn ook al zoveel gebieden op dit eiland, dat zou dus erg moeilijk worden om wat nieuws te bedenken.
....en als de dames in smalltown op een 'held' zitten te wachten, dan stuur ik mijn lokale kloon, Cormac, wel naar binnen hoor.....
one hero coming up!
Je zou ook in Trandofir iets kunnen doen. Dat is een stadje dat net is opgezet en waar eigenlijk nog weining te vinden is.
En het is zoals Abbadon al zei het makkelijkst om zelf met een topic te beginnen, waarna je bijvoorbeeld naar een ander topic spring. Zo heb ik het gedaan met Dwarf mountain. Dan groei je er langzaam in.
quote:Ja ik heb gelezen dat het er erg druk werd
Op donderdag 15 mei 2003 15:42 schreef nyphai het volgende:[..]
Mijn boom wordt ook nog wel eens als startplaats gebruikt... ziet er denk ik uitnodigend uit ofzow?
Dus wees welkomhiero dus ---=> nyphai's Koa'kona
Wat leuk dat iedereen zo met me meedenkt, Trandofit is dat heuveldorpje toch, dat is ook inderdaad een idee, maar ik zit dus nog een beetje met de vorming van mijn karakter, ik weet niet precies wat ik ermee wil en wat ze allemaal kan doen, heb haar alleen mijn naam gegeven, wat dus ook een naam is van een godin, dus ik denk dat ik een beetje die kant op wil, maar ja ik blijf het moielijk vinden, zal er even over gaan nadenken.
Goed ik ga even boodschappen doen, anders gaan mijn katten straks klagen dat ze geen eten krijgen
Nog bedankt voor alle tips, voel me meteen welkom hier
quote:Het uitwerken van je karakter gebeurt tijdens het schrijven. Volgens mij hoef je je karakter niet helemaal uit te werken. Als jij bijvoorbeeld een topic opstart met iets wat jij leuk vind. Tovenarij, wapens, armor, kruiden, etc. Kun je gewoon langzaamaan je karakter ontwikkelen. En de kans is dan groter dat er gewoon mensen binnen komen vallen die je gewoon meeslepen op een of ander avontuur.
Op donderdag 15 mei 2003 15:57 schreef Atalanta het volgende:
Hallo werikWat leuk dat iedereen zo met me meedenkt, Trandofit is dat heuveldorpje toch, dat is ook inderdaad een idee, maar ik zit dus nog een beetje met de vorming van mijn karakter, ik weet niet precies wat ik ermee wil en wat ze allemaal kan doen, heb haar alleen mijn naam gegeven, wat dus ook een naam is van een godin, dus ik denk dat ik een beetje die kant op wil, maar ja ik blijf het moielijk vinden, zal er even over gaan nadenken.
Goed ik ga even boodschappen doen, anders gaan mijn katten straks klagen dat ze geen eten krijgen
Nog bedankt voor alle tips, voel me meteen welkom hier
quote:Ha, mijn personages zijn in m'n hoofd echt wel uitgewerkt
Op donderdag 15 mei 2003 16:46 schreef Werik het volgende:[..]
Het uitwerken van je karakter gebeurt tijdens het schrijven. Volgens mij hoef je je karakter niet helemaal uit te werken. Als jij bijvoorbeeld een topic opstart met iets wat jij leuk vind. Tovenarij, wapens, armor, kruiden, etc. Kun je gewoon langzaamaan je karakter ontwikkelen. En de kans is dan groter dat er gewoon mensen binnen komen vallen die je gewoon meeslepen op een of ander avontuur.
quote:Bij mij dus niet. Met Tarran ben ik eigenlijk begonnen omdat ik iets met een evil-krakter wilde doen. De enige ei die ik daaraan heb vastgelegd is dat het een sorcerer moet zijn. En gaandeweg wordt er steeds duidelijker wat zijn mogelijkheden zijn.
Op donderdag 15 mei 2003 16:48 schreef nyphai het volgende:[..]
Ha, mijn personages zijn in m'n hoofd echt wel uitgewerkt
It all makes perfect sense
quote:Precies. Ik weet ook nog niet welke kant ik verder met Ashlynn opga. Een grootse entree is wel leuk, maar ik denk dat ik nog even wacht met mijn vervolg tot er weer wat mensen gepost hebben.
Op donderdag 15 mei 2003 17:01 schreef Abbadon het volgende:
bij mij eigenlijk ook niet...ik heb gewoon een soort basis-idee, en voor de rest zie ik het wel tijdens het schrijven....
quote:maar de post waar je op reageerde ging daar niet over.....vandaar onze verwarring...
Op donderdag 15 mei 2003 17:05 schreef nyphai het volgende:
euhm... ik doelde meer op de historie van de poppetjes.... niet waar het verhaal heen gaat. Dat weet je toch sowieso niet? Iedereen kan mee doen dus daar moet je op anticiperen
*Vrouwen!*
quote:ow dus je baard mag er wel af dan
Op donderdag 15 mei 2003 14:02 schreef Werik het volgende:[..]
Zoalng ik maar niet met mij hoofd in een bak stront wordt gezet, vind ik alles goed.
quote:Als het in het belang van een verhaal gebeurd wel hoor. Ik kan alleen niet garanderen dat degene die dat flikt het ook daadwerkelijk overleeft.
Op donderdag 15 mei 2003 17:19 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
ow dus je baard mag er wel af dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |