abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2003 @ 17:09:17 #226
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10514274
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:07 schreef Yipo_Palaffis het volgende:

[..]
Ik begrijp het nu. Leuk. Hoe kun je een kloon aanmaken? Opgeven aan de moderators hier?

Gewoon een nieuw profiel aanmaken, maar je hebt wel een email adres nodig die hij accepteerd.... 1 per email adres
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10514280
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:08 schreef nyphai het volgende:

[..]

Erm... sylph staat helemaal los van mij en Nocens ook... het zijn gewoon andere personages. Andere spelers zeg maar.
Is gewoon leuk en kan je mee doen in meerdere verhalen dus.

Begrijp ik nu goed dat de meeste users hier ook enkele van die klonen hebben? Bestaat er ook een kloon voor de rest van fok?
Ik bekijk de zaken zo.
  zondag 18 mei 2003 @ 17:10:07 #228
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10514300
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:09 schreef Yipo_Palaffis het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat de meeste users hier ook enkele van die klonen hebben? Bestaat er ook een kloon voor de rest van fok?

Nee nee.... ik gebruik nyphai als gewone user... mijn klonen zijn puur voor het eiland
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10514318
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:09 schreef nyphai het volgende:

[..]

Gewoon een nieuw profiel aanmaken, maar je hebt wel een email adres nodig die hij accepteerd.... 1 per email adres

Ik heb wel mailaliassen, dus daar kan het ook mee? En gewoon opnieuw registreren, dus.
Ik bekijk de zaken zo.
pi_10514338
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:10 schreef nyphai het volgende:

[..]

Nee nee.... ik gebruik nyphai als gewone user... mijn klonen zijn puur voor het eiland

Dus nyphai is je stam-identiteit. Je "echte" identiteit.
Ik bekijk de zaken zo.
  zondag 18 mei 2003 @ 17:12:39 #231
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10514358
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:10 schreef Yipo_Palaffis het volgende:

[..]

Ik heb wel mailaliassen, dus daar kan het ook mee? En gewoon opnieuw registreren, dus.

Idd zo werkt het

Ik gebruik Lord Dreamer over heel fok en de rest van de "klonen" alleen voor op het eiland

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 18 mei 2003 @ 17:16:15 #232
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10514434
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:11 schreef Yipo_Palaffis het volgende:

[..]

Dus nyphai is je stam-identiteit. Je "echte" identiteit.

yep nyphai is mijn ware ik en tevens bosnymf op het eiland lol
Je kan ook LD (lord dreamer) zijn character sheet bekijken
hiero klikken
  zondag 18 mei 2003 @ 17:17:20 #233
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_10514452
Ik gebruik amethist ook om overal op te reageren en Covexani en Ivellios zijn gewoon aparte gebruikers eigenlijk, maar die gebruik ik alleen op dit eiland.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_10514547
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:16 schreef nyphai het volgende:

[..]

yep nyphai is mijn ware ik en tevens bosnymf op het eiland lol
Je kan ook LD (lord dreamer) zijn character sheet bekijken
hiero klikken

Leuk. Het mooie van fantasy is dat het ongebreidelde perspectieven biedt voor iemand die een verhaal wil vertellen. Ik begrijp nu ook waarom er staat dat je hier aan role-playing kunt doen.

Het is neem ik aan een beperkte groep stamgasten die op dit forum van fok actief is? Ik zie nl. de meeste users in andere fora dit soort dingen niet doen, gelet op wat de gemiddelde inhoud is daar. (Ik hoop dat dit niet al te denigrerend voor hen overkomt).

Ik bekijk de zaken zo.
  zondag 18 mei 2003 @ 17:23:40 #235
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10514604
Iedereen kan en mag hier posten, iedereen is welkom .. er zijn wat regels maar die staan wel in de Faq , en verder is het aan je eigen fantasy wat je er van maakt. Op het eiland kan eigenlijk alles wel.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  zondag 18 mei 2003 @ 17:24:22 #236
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10514622
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:21 schreef Yipo_Palaffis het volgende:

[..]

Leuk. Het mooie van fantasy is dat het ongebreidelde perspectieven biedt voor iemand die een verhaal wil vertellen. Ik begrijp nu ook waarom er staat dat je hier aan role-playing kunt doen.

Het is neem ik aan een beperkte groep stamgasten die op dit forum van fok actief is? Ik zie nl. de meeste users in andere fora dit soort dingen niet doen, gelet op wat de gemiddelde inhoud is daar. (Ik hoop dat dit niet al te denigrerend voor hen overkomt).

LoL het is inderdaad maar een klein groepje die dat doet, er zijn nog wat anderen hoor maar die zijn momenteel te druk geloof ik
En alleen op het eiland wordt aan rpg gedaan geloof ik. De rest van de fora zijn voor andere zaken.

Je moet er ook maar van houden natuurlijk

zondag 18 mei 2003 @ 17:55:49 #237
55075 Atalanta
Flying high
pi_10515167
Ik heb het nog te moeilijk met 1 karakter dus ik hou het maar even zo
A good friend sees the first tear, catches the second and stops the third.
pi_10515299
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:24 schreef nyphai het volgende:

[..]

LoL het is inderdaad maar een klein groepje die dat doet, er zijn nog wat anderen hoor maar die zijn momenteel te druk geloof ik
En alleen op het eiland wordt aan rpg gedaan geloof ik. De rest van de fora zijn voor andere zaken.

rpg? Dat het een klein, maar fijn groepje is, begreep ik al inderdaad.

Veel te lezen.

Ik heb ook nog wel een ander idee.

quote:
Je moet er ook maar van houden natuurlijk
En niet iedereen doet dat.
Ik bekijk de zaken zo.
  zondag 18 mei 2003 @ 18:07:42 #239
50087 Werik
So what
pi_10515420
Je moet het alleen niet zien in het perspectief van het echte D&D en RPG gebeuren. Het is meer gerelateerd aan je eigen fantasy en bent verder aan geen regels verbonden. (Behalve die van de faq dan)

Het DM topic is een initiatief van een aantal users hier waar je op eilandse stijl je vragen kwijt kunt met betrekking tot de D&D game. Dit is eigenlijk voortgekomen uit het feit dat een aantal eilanders nog nooit D&D had gespeeld. Verplichting voor de DM-ers in dat topic is dan ook dat ze in fantasy stijl antwoorden. Vragenstellers hoeven dit niet perse, maar is natuurlijk wel leuker.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_10515525
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:07 schreef Werik het volgende:
Je moet het alleen niet zien in het perspectief van het echte D&D en RPG gebeuren. Het is meer gerelateerd aan je eigen fantasy en bent verder aan geen regels verbonden. (Behalve die van de faq dan)

Het DM topic is een initiatief van een aantal users hier waar je op eilandse stijl je vragen kwijt kunt met betrekking tot de D&D game. Dit is eigenlijk voortgekomen uit het feit dat een aantal eilanders nog nooit D&D had gespeeld. Verplichting voor de DM-ers in dat topic is dan ook dat ze in fantasy stijl antwoorden. Vragenstellers hoeven dit niet perse, maar is natuurlijk wel leuker.

Ik denk dat ik iets meer uitleg nodig heb, als leek. D&D begrijp ik is Dungeons and Dragons, maar waar de rest voor staat weet ik helaas niet.
Ik bekijk de zaken zo.
  zondag 18 mei 2003 @ 18:19:56 #241
50087 Werik
So what
pi_10515678
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:13 schreef Yipo_Palaffis het volgende:

[..]

Ik denk dat ik iets meer uitleg nodig heb, als leek. D&D begrijp ik is Dungeons and Dragons, maar waar de rest voor staat weet ik helaas niet.

DM = Dungeon master
RPG = Role playing games
D&D = Dungeons & Dragons.

En wat ik er dus mee wilde zeggen, is dat je bij D&D bepaalde regels hebt. Evenals met RPG (Die weer meestal zijn gebaseerd op D&D) Op dit eiland kun je dus van alles doen zolang het maar in je fantasy past en je je houdt aan de FAQ.

Kijk maar eens naar het Topic: Chaos Mountain. Tarran is daar een kloon van mij. Als ik mij aan bepaalde regels had moeten houden, had ik een veel beperktere mate van magie moeten bezitten enzo.

Beter uitgelegd zo?

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_10515886
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:19 schreef Werik het volgende:

[..]

DM = Dungeon master
RPG = Role playing games
D&D = Dungeons & Dragons.

En wat ik er dus mee wilde zeggen, is dat je bij D&D bepaalde regels hebt. Evenals met RPG (Die weer meestal zijn gebaseerd op D&D) Op dit eiland kun je dus van alles doen zolang het maar in je fantasy past en je je houdt aan de FAQ.

Kijk maar eens naar het Topic: Chaos Mountain. Tarran is daar een kloon van mij. Als ik mij aan bepaalde regels had moeten houden, had ik een veel beperktere mate van magie moeten bezitten enzo.

Beter uitgelegd zo?

Jo. Ik zal even die Faq doornemen.
Ik bekijk de zaken zo.
  zondag 18 mei 2003 @ 18:35:51 #243
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10516060
real life dingen mag ook heh en sci fi.... kijk maar naar de snackbar en dat soort dingen

Net waar je zin in hebt

pi_10516157
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:35 schreef nyphai het volgende:
real life dingen mag ook heh en sci fi.... kijk maar naar de snackbar en dat soort dingen

Net waar je zin in hebt

Leuk, want wat ik meestal schrijf is niet 100% fantasy, eerder SF inderdaad. Iets dat er tegenaan hangt vind ik ook wel leuk hoor.
Ik bekijk de zaken zo.
  zondag 18 mei 2003 @ 18:53:57 #245
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10516526
Ook welkom namens mij, Yipo_Palaffis!

(en natuurlijk ook names mijn kloon, Samaell, magiër en heerser van Chaos Mountain)

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_10516584
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:53 schreef Abbadon het volgende:
Ook welkom namens mij, Yipo_Palaffis!

(en natuurlijk ook names mijn kloon, Samaell, magiër en heerser van Chaos Mountain)

Bedankt, Abbadon/Samaell. (Ik las over je avonturen).
Ik bekijk de zaken zo.
pi_10521494
science fiction word erg op prijs gesteld. Sci-fi heerscht, het superieure genre.
Murdered... because of your Anger at the Imperfect World
  maandag 19 mei 2003 @ 00:04:58 #248
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10524611
quote:
Op zondag 18 mei 2003 22:02 schreef Mombi het volgende:
science fiction word erg op prijs gesteld. Sci-fi heerscht, het superieure genre.
Om het nou 'het superieure genre' te noemen gaat me nou net weer iets te ver...maar met 'sci-fi heerscht' kan ik wel meegaan!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 19 mei 2003 @ 08:30:31 #249
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10526238
ff kijken of ik off-line vandaag wat verhaaltjes kan bouwen
  maandag 19 mei 2003 @ 08:31:09 #250
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_10526243
Goedemorgen allemaal, iedereen zin in een nieuwe werkweek?
Het heeft meestal wel weer een voordeel, het word hier weer drukker en gezelliger
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')