quote:Gewoon een nieuw profiel aanmaken, maar je hebt wel een email adres nodig die hij accepteerd.... 1 per email adres
Op zondag 18 mei 2003 17:07 schreef Yipo_Palaffis het volgende:[..]
Ik begrijp het nu. Leuk. Hoe kun je een kloon aanmaken? Opgeven aan de moderators hier?
quote:Begrijp ik nu goed dat de meeste users hier ook enkele van die klonen hebben? Bestaat er ook een kloon voor de rest van fok?
Op zondag 18 mei 2003 17:08 schreef nyphai het volgende:[..]
Erm... sylph staat helemaal los van mij en Nocens ook... het zijn gewoon andere personages. Andere spelers zeg maar.
Is gewoon leuk en kan je mee doen in meerdere verhalen dus.
quote:Nee nee.... ik gebruik nyphai als gewone user... mijn klonen zijn puur voor het eiland
Op zondag 18 mei 2003 17:09 schreef Yipo_Palaffis het volgende:[..]
Begrijp ik nu goed dat de meeste users hier ook enkele van die klonen hebben? Bestaat er ook een kloon voor de rest van fok?
quote:Ik heb wel mailaliassen, dus daar kan het ook mee? En gewoon opnieuw registreren, dus.
Op zondag 18 mei 2003 17:09 schreef nyphai het volgende:[..]
Gewoon een nieuw profiel aanmaken, maar je hebt wel een email adres nodig die hij accepteerd.... 1 per email adres
quote:Dus nyphai is je stam-identiteit. Je "echte" identiteit.
Op zondag 18 mei 2003 17:10 schreef nyphai het volgende:[..]
Nee nee.... ik gebruik nyphai als gewone user... mijn klonen zijn puur voor het eiland
quote:Idd zo werkt het
Op zondag 18 mei 2003 17:10 schreef Yipo_Palaffis het volgende:[..]
Ik heb wel mailaliassen, dus daar kan het ook mee? En gewoon opnieuw registreren, dus.
Ik gebruik Lord Dreamer over heel fok en de rest van de "klonen" alleen voor op het eiland
quote:yep nyphai is mijn ware ik en tevens bosnymf op het eiland lol
Op zondag 18 mei 2003 17:11 schreef Yipo_Palaffis het volgende:[..]
Dus nyphai is je stam-identiteit. Je "echte" identiteit.
quote:Leuk. Het mooie van fantasy is dat het ongebreidelde perspectieven biedt voor iemand die een verhaal wil vertellen. Ik begrijp nu ook waarom er staat dat je hier aan role-playing kunt doen.
Op zondag 18 mei 2003 17:16 schreef nyphai het volgende:[..]
yep nyphai is mijn ware ik en tevens bosnymf op het eiland lol
Je kan ook LD (lord dreamer) zijn character sheet bekijken
hiero klikken
Het is neem ik aan een beperkte groep stamgasten die op dit forum van fok actief is? Ik zie nl. de meeste users in andere fora dit soort dingen niet doen, gelet op wat de gemiddelde inhoud is daar. (Ik hoop dat dit niet al te denigrerend voor hen overkomt).
quote:LoL het is inderdaad maar een klein groepje die dat doet, er zijn nog wat anderen hoor maar die zijn momenteel te druk geloof ik
Op zondag 18 mei 2003 17:21 schreef Yipo_Palaffis het volgende:[..]
Leuk. Het mooie van fantasy is dat het ongebreidelde perspectieven biedt voor iemand die een verhaal wil vertellen. Ik begrijp nu ook waarom er staat dat je hier aan role-playing kunt doen.
Het is neem ik aan een beperkte groep stamgasten die op dit forum van fok actief is? Ik zie nl. de meeste users in andere fora dit soort dingen niet doen, gelet op wat de gemiddelde inhoud is daar. (Ik hoop dat dit niet al te denigrerend voor hen overkomt).
Je moet er ook maar van houden natuurlijk
quote:rpg? Dat het een klein, maar fijn groepje is, begreep ik al inderdaad.
Op zondag 18 mei 2003 17:24 schreef nyphai het volgende:[..]
LoL het is inderdaad maar een klein groepje die dat doet, er zijn nog wat anderen hoor maar die zijn momenteel te druk geloof ik
En alleen op het eiland wordt aan rpg gedaan geloof ik. De rest van de fora zijn voor andere zaken.
Veel te lezen.
Ik heb ook nog wel een ander idee.
quote:En niet iedereen doet dat.
Je moet er ook maar van houden natuurlijk
Het DM topic is een initiatief van een aantal users hier waar je op eilandse stijl je vragen kwijt kunt met betrekking tot de D&D game. Dit is eigenlijk voortgekomen uit het feit dat een aantal eilanders nog nooit D&D had gespeeld. Verplichting voor de DM-ers in dat topic is dan ook dat ze in fantasy stijl antwoorden. Vragenstellers hoeven dit niet perse, maar is natuurlijk wel leuker.
quote:Ik denk dat ik iets meer uitleg nodig heb, als leek. D&D begrijp ik is Dungeons and Dragons, maar waar de rest voor staat weet ik helaas niet.
Op zondag 18 mei 2003 18:07 schreef Werik het volgende:
Je moet het alleen niet zien in het perspectief van het echte D&D en RPG gebeuren. Het is meer gerelateerd aan je eigen fantasy en bent verder aan geen regels verbonden. (Behalve die van de faq dan)Het DM topic is een initiatief van een aantal users hier waar je op eilandse stijl je vragen kwijt kunt met betrekking tot de D&D game. Dit is eigenlijk voortgekomen uit het feit dat een aantal eilanders nog nooit D&D had gespeeld. Verplichting voor de DM-ers in dat topic is dan ook dat ze in fantasy stijl antwoorden. Vragenstellers hoeven dit niet perse, maar is natuurlijk wel leuker.
quote:DM = Dungeon master
Op zondag 18 mei 2003 18:13 schreef Yipo_Palaffis het volgende:[..]
Ik denk dat ik iets meer uitleg nodig heb, als leek. D&D begrijp ik is Dungeons and Dragons, maar waar de rest voor staat weet ik helaas niet.
En wat ik er dus mee wilde zeggen, is dat je bij D&D bepaalde regels hebt. Evenals met RPG (Die weer meestal zijn gebaseerd op D&D) Op dit eiland kun je dus van alles doen zolang het maar in je fantasy past en je je houdt aan de FAQ.
Kijk maar eens naar het Topic: Chaos Mountain. Tarran is daar een kloon van mij. Als ik mij aan bepaalde regels had moeten houden, had ik een veel beperktere mate van magie moeten bezitten enzo.
Beter uitgelegd zo?
quote:Jo. Ik zal even die Faq doornemen.
Op zondag 18 mei 2003 18:19 schreef Werik het volgende:[..]
DM = Dungeon master
RPG = Role playing games
D&D = Dungeons & Dragons.En wat ik er dus mee wilde zeggen, is dat je bij D&D bepaalde regels hebt. Evenals met RPG (Die weer meestal zijn gebaseerd op D&D) Op dit eiland kun je dus van alles doen zolang het maar in je fantasy past en je je houdt aan de FAQ.
Kijk maar eens naar het Topic: Chaos Mountain. Tarran is daar een kloon van mij. Als ik mij aan bepaalde regels had moeten houden, had ik een veel beperktere mate van magie moeten bezitten enzo.
Beter uitgelegd zo?
Net waar je zin in hebt
quote:Leuk, want wat ik meestal schrijf is niet 100% fantasy, eerder SF inderdaad. Iets dat er tegenaan hangt vind ik ook wel leuk hoor.
Op zondag 18 mei 2003 18:35 schreef nyphai het volgende:
real life dingen mag ook heh en sci fi.... kijk maar naar de snackbar en dat soort dingenNet waar je zin in hebt
(en natuurlijk ook names mijn kloon, Samaell, magiër en heerser van Chaos Mountain)
quote:Bedankt, Abbadon/Samaell. (Ik las over je avonturen).
Op zondag 18 mei 2003 18:53 schreef Abbadon het volgende:
Ook welkom namens mij, Yipo_Palaffis!(en natuurlijk ook names mijn kloon, Samaell, magiër en heerser van Chaos Mountain)
quote:Om het nou 'het superieure genre' te noemen gaat me nou net weer iets te ver...maar met 'sci-fi heerscht' kan ik wel meegaan!
Op zondag 18 mei 2003 22:02 schreef Mombi het volgende:
science fiction word erg op prijs gesteld. Sci-fi heerscht, het superieure genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |