quote:Ooit van inflatie gehoord?
Op donderdag 15 mei 2003 11:16 schreef Plompzak het volgende:
Tip 1: Doe het niet
Tip 2: Zet je geld op een spaarrekening, daar wordt het misschien langzaam meer, maar nooit minder!
quote:tering, goed bezig ben je, ik loop te kutten met Prolion. Heb gister gekocht voor 0,27 en heb nu weer tekoop gezet op 0,27 want schiet niet op. Hopelijk komt ie nog in de buurt...
Op donderdag 15 mei 2003 11:18 schreef WorstKaas het volgende:
Tip 3: Koop gisteren Pharming op 1.19
Koers vandaag 1.78 en stijgende!
quote:Verpatsen die handel.
Op donderdag 15 mei 2003 11:22 schreef sgoldie het volgende:[..]
tering, goed bezig ben je, ik loop te kutten met Prolion. Heb gister gekocht voor 0,27 en heb nu weer tekoop gezet op 0,27 want schiet niet op. Hopelijk komt ie nog in de buurt...
quote:yep, en toch, om de een of andere reden ben ik (de man van de spaarrekening) een stuk blijer dan mijn collega's (waarvan er redelijk wat fors veel geld verloren hebben met hun particuliere aandeel avontuurtjes... en dan heb ik het niet over enkele luizige duizend euro's maar toch iets meer.......)
Op donderdag 15 mei 2003 11:21 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ooit van inflatie gehoord?
Ik volg altijd het beleggings advies wat ik van een professionele belegger kreeg: "Als Jan met de Pet aandelen begint te kopen, verkoop dan alles en pleur het op een spaarrekening..."
Het heeft me zeker geen windeieren gelegd....
quote:denk je dat pharming nu nog zin heeft om te kopen??? Want dan ga ik met je mee en verpats ik Prolion voor 0,24
Op donderdag 15 mei 2003 11:33 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Verpatsen die handel.
Net zoals Neconomy, koers komt voorlopig niet meer van zijn plaats.
Koop Pharming, koersdoelen van een aantal Euro.
quote:Yep,
Op donderdag 15 mei 2003 11:38 schreef sgoldie het volgende:[..]
denk je dat pharming nu nog zin heeft om te kopen??? Want dan ga ik met je mee en verpats ik Prolion voor 0,24
en koop ik voor 1,80 pharming
Buy on the rumour, sell on the fact.
Laatblokken zijn erg mager.
quote:ok, moet ik snel zijn met de aankoop pharming, want dan ga ik hem verkopen op 0,24, of zal ik op 0,25 proberen en dan eind van de dag pharming kopen?
Op donderdag 15 mei 2003 11:39 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Yep,
Buy on the rumour, sell on the fact.
Laatblokken zijn erg mager.
quote:Spaarrekening waar je 4.5% krijgt met een inflatie van 3% levert 1.5% op, op jaarbasis.
Op donderdag 15 mei 2003 11:34 schreef Plompzak het volgende:[..]
yep, en toch, om de een of andere reden ben ik (de man van de spaarrekening) een stuk blijer dan mijn collega's (waarvan er redelijk wat fors veel geld verloren hebben met hun particuliere aandeel avontuurtjes... en dan heb ik het niet over enkele luizige duizend euro's maar toch iets meer.......)
Ik volg altijd het beleggings advies wat ik van een professionele belegger kreeg: "Als Jan met de Pet aandelen begint te kopen, verkoop dan alles en pleur het op een spaarrekening..."
Het heeft me zeker geen windeieren gelegd....
Op de beurs heb je winnaars en verliezers. Gelukkig behoor ik (nog) tot de winnaars met een rendement van meer dan 100% op mijn ingelegde geld.
quote:Ik weet niet hoeveel geld je erin hebt zitten. Meestal maakt zo'n cent ook niet al te veel uit.
Op donderdag 15 mei 2003 11:41 schreef sgoldie het volgende:[..]
ok, moet ik snel zijn met de aankoop pharming, want dan ga ik hem verkopen op 0,24, of zal ik op 0,25 proberen en dan eind van de dag pharming kopen?
Op welke koers zal ik mijn kooporder Pharming plaatsen?
edit: heb ze op bestens dan maar gezet
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 15-05-2003 11:55]
quote:Heb je al gekocht?
Op donderdag 15 mei 2003 11:44 schreef sgoldie het volgende:
kheb 1820 aandeeltjesOp welke koers zal ik mijn kooporder Pharming plaatsen?
edit: heb ze op bestens dan maar gezet
Wat is een stoploss precies?
En op hoeveel heb jij je verkooplimiet van Pharming staan?
Gelukkig heb ik nog LogicaCMG, dat verzacht de pijn.
En heb weer Versatel bijgekocht voor 88 cent.
quote:Ik heb net weer Pharming bijgekocht op 2.10. Nu heb ik 2000 stukjes.
Op donderdag 15 mei 2003 12:08 schreef sgoldie het volgende:
ik heb ze gekocht, voor 1,99 (prolion voor 0,24 van de hand gedaan)Wat is een stoploss precies?
En op hoeveel heb jij je verkooplimiet van Pharming staan?
Stoploss is wanneer de koers gaat duikelen.
Indien jij een stoploss gezet heb op bv 2.05, gaat je broker de aandelen BESTENS verkopen indien de koers de 2.05 aanraakt.
quote:Verkooplimiet heb ik niet.
Op donderdag 15 mei 2003 12:18 schreef sgoldie het volgende:
Op hoeveel zet jij de verkooplimiet Worstkaas? (of wat is je voornaam?)
quote:maar dan is het toch juist handig om voor vrijdag die dingen te verkopen? Aan welk limiet zit je te denken? 2,50 op korte termijn?
Op donderdag 15 mei 2003 12:20 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Verkooplimiet heb ik niet.
Wacht nog wel tot morgen. Vrijdag meestal winstnemingen.
quote:Als het zo doorgaat gaan we door de 3 heen vandaag.
Op donderdag 15 mei 2003 12:26 schreef sgoldie het volgende:[..]
maar dan is het toch juist handig om voor vrijdag die dingen te verkopen? Aan welk limiet zit je te denken? 2,50 op korte termijn?
quote:meer dan 3?? Zow, ben benieuwd...ik kijk bij swissquote.cz maar daar zie ik maar steeds 5 laatkoersen hoger dan de actuele koers en 5 biedkoersen lager dan de actuele koers. Ik kan dus niet het geheel overzien. Is er een site waar je echt alles kan zien?
Op donderdag 15 mei 2003 12:29 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Als het zo doorgaat gaan we door de 3 heen vandaag.
Er zijn meer veel meer kopers dan verkopers.
upc draait miljardenverlies ff om in miljoenenwinst, stijgeng 80%
pharming stijgt op richting jupiter.
ben overal te laat bij
en die kut tering tulip ligt zo vast als het atlasgebergte
[Dit bericht is gewijzigd door Vitamientje op 15-05-2003 12:36]
quote:Volgens mij hebben we een freeze!
Op donderdag 15 mei 2003 12:33 schreef sgoldie het volgende:[..]
meer dan 3?? Zow, ben benieuwd...ik kijk bij swissquote.cz maar daar zie ik maar steeds 5 laatkoersen hoger dan de actuele koers en 5 biedkoersen lager dan de actuele koers. Ik kan dus niet het geheel overzien. Is er een site waar je echt alles kan zien?
Ik zet ze te koop op 2.19. volgens mij gaan we straks dik naar beneden.
quote:kut...1,95 nu
Op donderdag 15 mei 2003 12:36 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Volgens mij hebben we een freeze!
Laat op 2.00?Ik zet ze te koop op 2.19. volgens mij gaan we straks dik naar beneden.
quote:Ik ga maar ff lunchen.
Op donderdag 15 mei 2003 12:38 schreef sgoldie het volgende:[..]
kut...1,95 nu
quote:ik hoop het, eetze
Op donderdag 15 mei 2003 12:38 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ik ga maar ff lunchen.
Zal wel een shuffle zijn.
p.s. wat is een freeze?
quote:Duidelijk een shuffle
Op donderdag 15 mei 2003 12:39 schreef sgoldie het volgende:[..]
ik hoop het, eetze
p.s. wat is een freeze?
quote:Op hoeveel heb je nu je verkooporder staan?
Op donderdag 15 mei 2003 13:14 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Duidelijk een shuffle
Laatkant is nog steeds mager.
Koers gaat weer wel omhoog.
quote:Ik heb 'm weer ingetrokken.
Op donderdag 15 mei 2003 13:32 schreef sgoldie het volgende:[..]
Op hoeveel heb je nu je verkooporder staan?
quote:serieus? Iedereen heeft het erover dat het zo'n instabiel aandeel is en wil hem kwijt....waarop baseer je die koersstijging dan?
Op donderdag 15 mei 2003 13:41 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ik heb 'm weer ingetrokken.
Koersdoel van 3 moet mogelijk zijn op de korte termijn.
quote:wat versta jij onder korte termijn.
Op donderdag 15 mei 2003 13:41 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ik heb 'm weer ingetrokken.
Koersdoel van 3 moet mogelijk zijn op de korte termijn.
quote:lekker
Op donderdag 15 mei 2003 13:51 schreef sgoldie het volgende:
Biertje?
quote:Als iedereen het aandeel kwijt wil was die niet met 50% gestegen in 2 dagen.
Op donderdag 15 mei 2003 13:43 schreef sgoldie het volgende:[..]
serieus? Iedereen heeft het erover dat het zo'n instabiel aandeel is en wil hem kwijt....waarop baseer je die koersstijging dan?
Wie weet wat hieraan de hand is ?
Dit stond op www.dft.nl
quote:Volgens mij een foutje.
Op donderdag 15 mei 2003 14:19 schreef SiDje het volgende:
gouda vuurvast 13,99 EUR -13,79 (-98,57%) 12-05-2003 (16:30)Wie weet wat hieraan de hand is ?
Dit stond op www.dft.nl
quote:Ja, mooi man, khad ze alleen op verkoop gezet voor 5 cent
Op donderdag 15 mei 2003 13:05 schreef yozd het volgende:
jongens, jongens, kijk UPC eens even gaan
quote:ik vraag het me ook af. Ze hadden gister (?) wel redelijke cijfers.
Op donderdag 15 mei 2003 16:35 schreef joris007 het volgende:[..]
Ja, mooi man, khad ze alleen op verkoop gezet voor 5 cent
wie kan mij trouwens vertellen hoe een aandeel als UPC nu ineens zo kan stijgen?? ik dacht dat er helemaal geen handel meer in was??
Maar al met al zijn er een paar mensen flink genaaid. UPC kwam met een
omruilbod waardoor sommigen ze zelfs al verkocht hadden, zie:
http://www.iex.nl/forum/thread.asp?Message=561147&thread=561115&Forum=177
Gelukkig heb ik zelf die aandeeltjes nog, maar ik vraag me af tot wanneer ze verhandelbaar blijven...
staat nu weer op 1,84
[Dit bericht is gewijzigd door Joachim op 15-05-2003 18:08]
quote:Uit het 'bod':
Op donderdag 15 mei 2003 17:13 schreef yozd het volgende:[..]
ik vraag het me ook af. Ze hadden gister (?) wel redelijke cijfers.
Maar al met al zijn er een paar mensen flink genaaid. UPC kwam met een
omruilbod waardoor sommigen ze zelfs al verkocht hadden,Gelukkig heb ik zelf die aandeeltjes nog, maar ik vraag me af tot wanneer ze verhandelbaar blijven...
khad 3000 stukjes, zou dus 5,4 (!!!!) aandeel New UPC krijgen, degenen die dat hebben gedaan zijn duz mooi in de aap gelogeerd...
Ahold heb ik vanmiddag ook maar van de hand gedaan op 6.22.
De update Q1 2003 die er morgen komt zal niet al te postief zijn: Nadelig voor de koers.
Corus lijkt een beter sentiment te hebben. In de UK zijn we ook weer een beetje omhoog. Morgen misschien 0.25?
Pharming verwacht ik morgen naar de 2.50 te gaan. Ik pak mijn winst einde van de dag.
Vandaag ook nog 3000 stuks Versatel ingeslagen op 0.88.
Koers lijkt op slot te zitten en is een LT belegging.
quote:Kijk, met jou kan ik praten. Ik heb vandaag alleen Versa bijgekocht (ook 88 cent) en een stukje LogicaCMG verkocht. Toch zit dat orderboek van Versatel mij niet heel erg lekker. Op 91 t/m 95 cent zitten grote verkopers. Maar voor mij is LT in tegenstelling tot al het andere ook wat langere termijn ja. We duimen vrolijk verder. UPC baal ik ook van dat ik ze heb verkocht op 4 cent, maar ach, mens kan niet alles hebben. En het blijft een superslecht bedrijf wat gedoemd is failliet te gaan. Malone of niet.
Op donderdag 15 mei 2003 22:15 schreef WorstKaas het volgende:
Het was weer een enerverend dagje.
Pharming en UPC als een raket omhoog. UPC brand ik mijn handen niet aan, ondanks dat ik een kabelaansluiting heb bij die gasten.
Mij is nog niet duidelijk wanneer UPC nu van de Euronext verdwijnt.Ahold heb ik vanmiddag ook maar van de hand gedaan op 6.22.
De update Q1 2003 die er morgen komt zal niet al te postief zijn: Nadelig voor de koers.Corus lijkt een beter sentiment te hebben. In de UK zijn we ook weer een beetje omhoog. Morgen misschien 0.25?
Pharming verwacht ik morgen naar de 2.50 te gaan. Ik pak mijn winst einde van de dag.
Vandaag ook nog 3000 stuks Versatel ingeslagen op 0.88.
Koers lijkt op slot te zitten en is een LT belegging.
quote:misschien is de stijging van UPC een vertraagde reactie op de cijfers
UPC zet miljardenverlies om in nettowinst 46 miljoen euro14 mei 2003, 11:35 uur
AMSTERDAM (Dow Jones)--Telecombedrijf United Pan-Europe Communications (UPC) heeft in het eerste kwartaal van dit jaar een nettowinst behaald van 46 miljoen euro ten opzichte van een nettoverlies van 1,99 miljard euro in de eerste drie maanden van 2002.
De winst voor belasting en eenmalige posten bedroeg 57 miljoen euro in verhouding tot een verlies van 471 miljoen euro een jaar eerder. De omzet kwam uit op 359 miljoen euro.
Het aangepaste resultaat voor rente, belasting, afschrijvingen en amortisatie van goodwill (EBITDA) beliep 106 miljoen euro tegenover 54,8 miljoen euro. Het operationeel verlies halveerde van 128 miljoen euro in het eerste kwartaal van 2002 tot 64 miljoen euro in het afgelopen kwartaal.
De vrije kasstroom van UPC bedraagt 27,6 miljoen euro. Na financieringen heeft de onderneming een kasstroom van 6,2 miljoen euro negatief. De kapitaalinvesteringen (capex) bedroegen 42,9 miljoen euro.
UPC verwacht dat de omzetgroei in 2003 lager zal uitkomen dan de eerder verwachte 12%.
Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5890270
Ik heb van de bank gehoord dat er nog onvoldoende aandelen zijn aangemeld voor de swap. Zolang dat het geval is, mogen ze denk ik niet van Euronext af...
Pharming is de laatste dagen alleen maar gestegen op basis van speculaties en goed nieuws verwachtingen. (dat het goede nieuws ook daadwerkelijk komt staat vrijwel vast, maar is nog niet zeker... )
Aangezien Sopheon (op dit moment ¤ 0,18) vrij laag staat en ook binnenkort met (goed) nieuws gaat komen betreffende nieuwe contracten die ze hebben afgesloten zal ook dit aandeel een stijgende lijn laten zien.
Of deze net zo zal zijn van Pharming is niet te verwachten maar een stijging is zeker.
Ik zou zeggen, stap nu nog in op ¤ 0,18 en lift lekker mee naar de ¤ 0,50.
Ik was je reeds voor met 1000 aandelen !
quote:Hm, ik heb even gezocht naar informatie over Sopheon, maar zie totaal niks wat er op wijst dat er binnenkort een stijging gaat komen...
Op vrijdag 16 mei 2003 00:00 schreef SiDje het volgende:
Sopheon gaat Pharming achterna ?Pharming is de laatste dagen alleen maar gestegen op basis van speculaties en goed nieuws verwachtingen. (dat het goede nieuws ook daadwerkelijk komt staat vrijwel vast, maar is nog niet zeker...
)
Aangezien Sopheon (op dit moment ¤ 0,18) vrij laag staat en ook binnenkort met (goed) nieuws gaat komen betreffende nieuwe contracten die ze hebben afgesloten zal ook dit aandeel een stijgende lijn laten zien.
Of deze net zo zal zijn van Pharming is niet te verwachten maar een stijging is zeker.Ik zou zeggen, stap nu nog in op ¤ 0,18 en lift lekker mee naar de ¤ 0,50.
quote:Ik had al weken geleden Sopheon gekocht.
Op vrijdag 16 mei 2003 00:00 schreef SiDje het volgende:
Sopheon gaat Pharming achterna ?Pharming is de laatste dagen alleen maar gestegen op basis van speculaties en goed nieuws verwachtingen. (dat het goede nieuws ook daadwerkelijk komt staat vrijwel vast, maar is nog niet zeker...
)
Of deze net zo zal zijn van Pharming is niet te verwachten maar een stijging is zeker.Ik zou zeggen, stap nu nog in op ¤ 0,18 en lift lekker mee naar de ¤ 0,50.
Ik denk dat ze slechte cijfers 2002 willen verdoezelen met de betere resultaten 2003. Alleen die resultaten zijn er nog niet.
quote:Geen limiet, RT op 1.99 nu.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:00 schreef sgoldie het volgende:
ga je helemaal mee met pharming vandaag Worstkaas? of heb je een limiet gehanteerd?
p.s. postbank internet bankieren werkt weer
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 16-05-2003 09:06]
quote:ik ook, ik hoop rond de 2,50 te kunnen verkopen, ik kan zo'n shuffle niet nog een keer aan, ik moet ook aan mijn hart denken. Heb je al een volgend fonds op het oog? of ga je alles in sopheon duwen?
Op vrijdag 16 mei 2003 09:06 schreef WorstKaas het volgende:[..]
waarschijnlijk
edit: wanneer komt er weer nieuws vrij over Corus...ik zie hem net 1 centje stijgen
quote:Sopheon vind ik te link.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:07 schreef sgoldie het volgende:[..]
ik ook, ik hoop rond de 2,50 te kunnen verkopen, ik kan zo'n shuffle niet nog een keer aan, ik moet ook aan mijn hart denken. Heb je al een volgend fonds op het oog? of ga je alles in sopheon duwen?
edit: wanneer komt er weer nieuws vrij over Corus...ik zie hem net 1 centje stijgen
quote:Welke site gebruiken jullie voor die real-time koersen?? ik kijk meestal bij de sns-bank, maar die loopt toch nog een kwartier achter...
Op vrijdag 16 mei 2003 09:07 schreef sgoldie het volgende:[..]
...ik zie hem net 1 centje stijgen
tips???
quote:www.chartnet.nl kan je een proefabbo nemen voor 7 dagen
Op vrijdag 16 mei 2003 09:16 schreef joris007 het volgende:[..]
Welke site gebruiken jullie voor die real-time koersen?? ik kijk meestal bij de sns-bank, maar die loopt toch nog een kwartier achter...
tips???
quote:thnx, kzal = kijken...
Op vrijdag 16 mei 2003 09:17 schreef sgoldie het volgende:[..]
www.chartnet.nl kan je een proefabbo nemen voor 7 dagen
edit: ben te laat, ze zijn nu alweer 2 euro
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 16-05-2003 09:24]
quote:RT nu weer 1.95. Hoogste was 2.20
Op vrijdag 16 mei 2003 09:23 schreef sgoldie het volgende:
Worstkaas, denk je dat het lukt om ze voor 2,20 te verkopen en dan weer terug te kopen vandaag voor 2 euro?
quote:Op zich is Corus net zo link als Sopheon als je puur kijkt naar de koers van de afgelopen maanden.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:14 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Sopheon vind ik te link.
Corus ga ik misschien weer bijkopen, anders Getronics.
Laten ze in dit jaar eens naar 0,50 euro stijgen en tel uit je winst !
Heb ook Pharming en gooi er een gedeelte uit op 2,40 uit om wat winst te pakken.
quote:Yep, ook ik had Ahold, gisteren verkocht op 6 euro.
Op vrijdag 16 mei 2003 11:15 schreef mgeelh het volgende:
Heb gisteren 2 contracten AH mei 03 6 verkocht tegen 0,15.
Staan nu op 0,85![]()
Wat ontzettend klote.
Op dat moment vond je het een goede beslissing en had je je winst. Wees daar blij mee en kijk nooit achterom, dat doet alleen maar pijn !
Op dat moment vond je het een juiste beslissing, blijf daar dan ook bij !
Je kan niet altijd het onderste uit de kan hebben.........
Go Pharming, Go Pharming.........
Sopheon is voor de lange termijn !!
edit: zelfs 0,27 eventjes...zou het dan toch gebeuren.
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 16-05-2003 12:27]
quote:Bij elke cent pak ik ¤ 150.-
Op vrijdag 16 mei 2003 11:44 schreef sgoldie het volgende:
ik ga ook maar even aanmoedigen dan...
go Corus, go!
26 cent nuedit: zelfs 0,27 eventjes...zou het dan toch gebeuren.
edit: ben wel blij dat ik Prolion gedumpt heb op 0,24 nog, want het ziet er niet naar uit dat ze boven de 0,23 uitkomen...
Volgende week Sopheon maar in de gaten houden...aankopen wellicht.
De realtime streamer van eurobench ook down sinds 12.37 uur.
Zowel via ADSL als inbellen.
Iemand ook problemen?
quote:Storing treft duizenden bellers en internetgebruikers
Op vrijdag 16 mei 2003 15:19 schreef dop het volgende:
geen problemen
moneyline telerade (reuters)
en alex
Uitgegeven: 16 mei 2003 14:31
AMSTERDAM - Een grote storing bij telecombedrijf Worldcom heeft vrijdag duizenden mensen getroffen. Zowel gebruik van internet als telefonie is niet mogelijk via het netwerk van Worldcom, aldus een woordvoerder van het bedrijf.
Het is niet duidelijk hoe de storing is ontstaan. Hoeveel mensen hinder ondervinden van het mankement kan de woordvoerder niet zeggen, maar hun aantal is waarschijnlijk aanzienlijk. Worldcom heeft alleen al 60.000 internetaansluitingen in beheer.
Gebruikers van mobiele telefoons kunnen gewoon bellen. Mobiele providers maken in geval van een storing van een zogenaamd 'back up-systeem'.
Aandelen Worldcom zijn wel goedkoop . Jammer dat je er niet in kan handelen via Alex.
Wel koel zeg dat ik zo'n 3 dagen geleden aangeef wat je moet kopen, en tadaa....vandaag zo'n 45% gestegen !!
Ken ik ff vanguhh.....
--------------------------------------------------------------------------------
Nou bedankt!
Ik was heel voorziochtig ingestapt maandag op (200 stuks op 1.10 ) vandaag verkocht op 2.10 tis peanuts, maar toch 200 euro..
>Hoe heet dat Nederlandse bedrijf dat documenten kopie"eert en digitaliseert voor de FBI ook al weer?
nog een vraag, ik kan geen aandelen UPC kopen, had ik willen doen op 3 cent, maar via de auomatische orderlijn van de postbank kon ik die niet kopen, ook op internet bestaat UPC niet volgens de postbank... hoe zit dit? Ik baal er wel van want het aandeel is gestegen tot 0.14 , had dus vette winst gehad, als die order was doorgegaan..
(deel 4 was wat voorbarig?
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 16-05-2003 17:20]
quote:iemand hier een verklaring voor het verbreken van de uptrend?
Op vrijdag 16 mei 2003 16:53 schreef yozd het volgende:
upc heeft er geen zin meer in...
na maandag gewoon weer op de 2 centjes denk ik..
1. Zelf denk ik dat er gewoon een aantal daytraders aan het spelen zijn met dit fonds, die UPC willen oppikken bij de 10 cent ofzo..en na een
korte stijging de boel weer dumpen rond de 15 cent, om vervolgens opnieuw te beginnen.
2. Op een ander forum kwam iemand met de opmerking dat vandaag allerlei mensen hun aangemelde aandelen (voor de swap) terugnamen en massaal verkochten. 17 cent, 15 cent, 10 cent, allemaal beter dan de 3 cent die ze er anders voor kregen.
ad 1. wanneer de daytraders kappen met spelen, kunnen we pas zien welke kant UPC echt op gaat.
ad 2. Stel dat dit zo is, dan moet dit volgende week afgelopen zijn en is de weg naar boven weer vrij?
Al met al denk ik dat UPC een verloren zaak is, maar ondertussen kan men wel lekker profiteren van de ritjes tussen de 10 en 15 cent...
quote:Als je ze kan kopen bij je bank..
Op vrijdag 16 mei 2003 17:37 schreef yozd het volgende:[..]
iemand hier een verklaring voor het verbreken van de uptrend?
1. Zelf denk ik dat er gewoon een aantal daytraders aan het spelen zijn met dit fonds, die UPC willen oppikken bij de 10 cent ofzo..en na een
korte stijging de boel weer dumpen rond de 15 cent, om vervolgens opnieuw te beginnen.2. Op een ander forum kwam iemand met de opmerking dat vandaag allerlei mensen hun aangemelde aandelen (voor de swap) terugnamen en massaal verkochten. 17 cent, 15 cent, 10 cent, allemaal beter dan de 3 cent die ze er anders voor kregen.
ad 1. wanneer de daytraders kappen met spelen, kunnen we pas zien welke kant UPC echt op gaat.
ad 2. Stel dat dit zo is, dan moet dit volgende week afgelopen zijn en is de weg naar boven weer vrij?
Al met al denk ik dat UPC een verloren zaak is, maar ondertussen kan men wel lekker profiteren van de ritjes tussen de 10 en 15 cent...
quote:bij Alex en de Abn-Amro kan het gewoon hoor!
Op vrijdag 16 mei 2003 17:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Als je ze kan kopen bij je bank..
- edit -
Iemand trouwens enig idee wat er precies met een shuffle bedoeld wordt?
[Dit bericht is gewijzigd door yozd op 16-05-2003 22:36]
Ik denk dat dat bij UPC gebeurd is. Zit denk ik niet meer in dan 10 eurocent.
Corus wordt denk ik wel wat. Ahold gaat denk ik langzaam maar zeker naar 10 euro. Versatel en Getronics zit geen schot in. Pharming zal ook wel blijven stijgen. Ik hoop tot de 3 a 3,5 euro....
Nou dat was het wel. Let wel, het zijn allemaal risicovolle aandelen...
quote:UPC is volgens mij bij de postbank alleen nog te verhandelen via de beursordelijn, en dan met een medewerker...
Op vrijdag 16 mei 2003 16:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nog een vraag, ik kan geen aandelen UPC kopen, had ik willen doen op 3 cent, maar via de auomatische orderlijn van de postbank kon ik die niet kopen, ook op internet bestaat UPC niet volgens de postbank... hoe zit dit? Ik baal er wel van want het aandeel is gestegen tot 0.14 , had dus vette winst gehad, als die order was doorgegaan..
zo heb ik ze iig verkocht ( voor 6 cent )
quote:Dat is toch achterlijk, dan moet je 3x zoveel transaktie kosten betalen. Ik ga ze zowiezo nog een dikke e-mail sturen, want ik heb wel meer aan te merken op die site van hen.. en ook op dat telefoonmenu.
Op zaterdag 17 mei 2003 00:00 schreef joris007 het volgende:[..]
UPC is volgens mij bij de postbank alleen nog te verhandelen via de beursordelijn, en dan met een medewerker...
zo heb ik ze iig verkocht ( voor 6 cent
)
quote:Ik ben maar bij alex gegaan, wel iets duurder in tranactie kosten als je niet zo heel veel euri's verhandelt, maar wel een hele fijne site om mee te werken en UPC
Dat is toch achterlijk, dan moet je 3x zoveel transaktie kosten betalen. Ik ga ze zowiezo nog een dikke e-mail sturen, want ik heb wel meer aan te merken op die site van hen.. en ook op dat telefoonmenu.
Vraagje: zijn er mensen hier die pennystocks in amerika verhandelen.En zo ja welke pennystocks zijn er eigenlijk leuk om mee te speculeren ?
quote:Beetje late reactie, maar wat een rotdag gisteren (financieel voor mij dan). Versatel dik omlaag, Prolion dik omlaag. Bah. Nou ja, soms zit het mee moet je maar denken.
Op zaterdag 17 mei 2003 09:49 schreef MR_Appelflap het volgende:[..]
Ik ben maar bij alex gegaan, wel iets duurder in tranactie kosten als je niet zo heel veel euri's verhandelt, maar wel een hele fijne site om mee te werken en UPC
Vraagje: zijn er mensen hier die pennystocks in amerika verhandelen.En zo ja welke pennystocks zijn er eigenlijk leuk om mee te speculeren ?
Pennystocks: ik had UPC (helaas verkocht voor 4 cent, maar toch 100% winst) en was van plan om te ruilen voor NewUPC (niet echt pennystock waarschijnlijk maar ok). Toen ben ik zo geschrokken van de transactiekosten voor handel in NY dat ik daar vanaf zag. (elke transactie kostte -voorgerekend door Rabobank- minimaal 80E. (omdat ze met een tussenpersoon werkten ofzo en die werken weer met minimale toelages ofzo)
quote:Ik wil gaan traden via www.interactivebrokers.com daar zijn transactie in de buurt van 1 a 2 dollar en dat is wel leuk. Minimale inleg is 2000 dollar of 2500 euro. Krijg je aparte rekening.
Toen ben ik zo geschrokken van de transactiekosten voor handel in NY dat ik daar vanaf zag.
quote:Ik schrok ook ff toen ik dat afschrift kreeg van de postbank met dus de hogere transactiekosten, en kheb meteen gebeld, na een boel gezeur dat het niet hun schuld was enzow hebben ze me uiteindelijk belooft het verschil terug te storten, dus dat zouden ze nu in principe voor iedereen moeten doen...
Op zaterdag 17 mei 2003 08:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat is toch achterlijk, dan moet je 3x zoveel transaktie kosten betalen. Ik ga ze zowiezo nog een dikke e-mail sturen, want ik heb wel meer aan te merken op die site van hen.. en ook op dat telefoonmenu.
Zeker de moeite waard om even te bellen!!!
trouwens iemand nog nieuwe tips voor volgende week??
wat is de verwachting van Getronics? khoorde dat daar binnenkort weer goed nieuws zou komen over weer een grote order?? wie weet er meer?
quote:13 mei, 16:55 Getronics ontvangt order van 20 miljoen euro van Bayer Corp
Op zaterdag 17 mei 2003 23:54 schreef joris007 het volgende:
wat is de verwachting van Getronics? khoorde dat daar binnenkort weer goed nieuws zou komen over weer een grote order?? wie weet er meer?
Nu het "schulden-probleem" lijkt te zijn opgelost en er genoeg orders binnenkomen, lijkt me dit een redelijk aandeel (al lijkt het zich een beetje te stabiliseren zo rond de 74/75 eurocent..).
quote:Corus gaat stijgen volgende week.
Op zondag 18 mei 2003 22:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
geen andere tips? Ik kan dit keer geen echt interessante dingen vinden..
quote:philips is wel heel duur.. en corus heb ik onlangs de deur uitgedaan... te vroeg wellicht.. staat idd alweer op 0.27... zit daar rek in dan? de toekomstperspectieven zijn toch tamelijk somber.
Op zondag 18 mei 2003 22:55 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Corus gaat stijgen volgende week.
Philips kan misschien ook wel interessant zijn, check teletekst voor Philips.
quote:Je kan ook gaan gokken met UPC.
Op zondag 18 mei 2003 23:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
philips is wel heel duur.. en corus heb ik onlangs de deur uitgedaan... te vroeg wellicht.. staat idd alweer op 0.27... zit daar rek in dan? de toekomstperspectieven zijn toch tamelijk somber.
verder wel vertrouwen in sopheon. orderboekje ziet er goed uit en in elk forum zijn mensen allemaal enthousiast over wat er deze week gaat gebeuren. ze gaan deze week met cijfers komen. ik heb er geen flauw benul wat daar de verwachtingen van zijn maar koersen lijken automatisch te stijgen als ze daarmee komen, en ook hier zijn veel mensen positief over.
Maar terugkomend op Sopheon, wat iedereen allemaal lult op die fora wil niet zeggen dat de koers automatisch zal stijgen, kijk naar Prolion, die hadden een prima cijfers behaald, niks mis mee, maar toch zakte de koers in elkaar
Ik hoop voor je dat Sopheon gaat stijgen, maar verwacht er niet teveel van, dan valt het altijd mee
quote:Er is storing op de Euronext.
Op maandag 19 mei 2003 09:45 schreef sgoldie het volgende:
tja, ik zou ook best Sopheon willen, maar heb al me (weinige) geld al belegt en geen zin om met verlies ergens uit te stappen, dus wacht alles af. Het zijn spannende tijden voor Pharming, staat nog steeds stil sinds 9uMaar terugkomend op Sopheon, wat iedereen allemaal lult op die fora wil niet zeggen dat de koers automatisch zal stijgen, kijk naar Prolion, die hadden een prima cijfers behaald, niks mis mee, maar toch zakte de koers in elkaar
Ik hoop voor je dat Sopheon gaat stijgen, maar verwacht er niet teveel van, dan valt het altijd mee
quote:er loopt een claim van tulip tegen dell
Op maandag 19 mei 2003 07:10 schreef sgoldie het volgende:
ik heb ook nog steeds een aantal Tulip in mijn portefeuille zitten, Dell schijnt interesse te hebben in Tulip, in juni wordt er meer bekent gemaakt...misschien een idee om aan te kopen?
quote:klopt, maar ik heb ook vertrouwen in het orderboek en dat ziet er goed uit. ik weet wel dat er beleggers tussen kunnen zitten die een fake order plaatsen, maar als 25 personen bieden op een koers is dat voor mij geloofwaardig genoeg.
Op maandag 19 mei 2003 09:45 schreef sgoldie het volgende:Maar terugkomend op Sopheon, wat iedereen allemaal lult op die fora wil niet zeggen dat de koers automatisch zal stijgen
en verder zijn er ook beleggers die wel naar dat gelul in forums luisteren, wat goed is voor de koers. Zelf lees ik ook veel en dit neem ik ook mee in mijn beslissing. je moet alleen proberen het gelul ertussenuit te halen
quote:Hij staat vandaag in ieder geval goed in de min!
Op maandag 19 mei 2003 14:04 schreef sgoldie het volgende:
wel k*t die Pharming....hopelijk komt die ooit nog boven de 2 eurotjes uit.
tulip gaat nu ook gestaag omhoog.
toppie begin van de week
quote:als je over een wat langer termijn kijkt zie je toch wel een stijging. Dus ik hou het nog maar even aan en hoop op nog weer wat beter tijden...
Op maandag 19 mei 2003 15:48 schreef sgoldie het volgende:
Wat doen jullie met Pharming? Toch maar aanhouden en hopen op een betere toekomst?
quote:Ik houd ze ook. As woensdag de AVA. Misschien brengt dat weer wat nieuws.
Op maandag 19 mei 2003 16:41 schreef Joachim het volgende:[..]
als je over een wat langer termijn kijkt zie je toch wel een stijging. Dus ik hou het nog maar even aan en hoop op nog weer wat beter tijden...
Sopheon doet het lekker vandaag. Hetzelfde geldt voor Corus.
quote:Hmm... ik ben de laatste die beweert dat gokken niet leuk is, maar deze UPC-gok zou ik ECHT niet doen. Veel te link joh. Gok dan met Landis ofzo. Baseer jij de stijging naar 12 cent op feiten? Het blijft gokken, maar ik voorspel dat ze de komende week afkabbelen naar 7 cent. En daar blijven ze staan tot NewUPC ontstaat. I have spoken.
Op zondag 18 mei 2003 23:41 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Je kan ook gaan gokken met UPC.
Koop 10.000 stuks op 0.10, zet ze in de verkoop op 0.12
quote:Heb nog een paar duizend deeltjes landis in de aanbieding an 6 cent
Op maandag 19 mei 2003 20:23 schreef JeOma het volgende:[..]
Hmm... ik ben de laatste die beweert dat gokken niet leuk is, maar deze UPC-gok zou ik ECHT niet doen. Veel te link joh. Gok dan met Landis ofzo. Baseer jij de stijging naar 12 cent op feiten? Het blijft gokken, maar ik voorspel dat ze de komende week afkabbelen naar 7 cent. En daar blijven ze staan tot NewUPC ontstaat. I have spoken.
quote:Ik bied 2 cent per stuk (kom ik ze halen, ongeacht waar je woont)
Op maandag 19 mei 2003 20:58 schreef MR_Appelflap het volgende:[..]
Heb nog een paar duizend deeltjes landis in de aanbieding an 6 cent
hebben?
quote:Mwahhhh, dan hou ik ze nog maar even denk ik
Op maandag 19 mei 2003 21:18 schreef JeOma het volgende:[..]
Ik bied 2 cent per stuk (kom ik ze halen, ongeacht waar je woont)
. Ben jij een van de gelukkigen die ze op 2 cent gekocht heeft? Toch leuke winst!
quote:Gefeliciteerd. Da's een nette winst (67 procent als je de biedkoers van nu mag geloven). Doe dat maar 's na met Unilever. (ik sta als sinds vorige week maandag in de rij voor 53 euro)
Op maandag 19 mei 2003 21:30 schreef MR_Appelflap het volgende:[..]
Mwahhhh, dan hou ik ze nog maar even denk ik
Of gooi ze er voor 5 uit
Heb ze op 3 gekocht, dus ook wel aardig. Ik sta sinds vrijdagmiddag voor 6 cent in de rij. Hoop dat ik aan de beurt kom voordat ie weer terug zakt, als ie dat gaat doen uiteraad.
quote:Vandaag schommelde de koers tussen de 0.12 en 0.09
Op maandag 19 mei 2003 20:23 schreef JeOma het volgende:[..]
Hmm... ik ben de laatste die beweert dat gokken niet leuk is, maar deze UPC-gok zou ik ECHT niet doen. Veel te link joh. Gok dan met Landis ofzo. Baseer jij de stijging naar 12 cent op feiten? Het blijft gokken, maar ik voorspel dat ze de komende week afkabbelen naar 7 cent. En daar blijven ze staan tot NewUPC ontstaat. I have spoken.
Best leuk ja die volatile fondjes, eerste uur wachten en dan gaan schommelen. Wilde ik met landis doen, maar je staat wel heel lang in de wacht
quote:Neem een proefabbo op www.eurobench.com voor 2 weken. Real time koersen en orderboek tm 5 lagen.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:31 schreef MR_Appelflap het volgende:
Weet iemand hoe je op die franse site het bied/laat boek kan zien ?me frans is niet zo best
Best leuk ja die volatile fondjes, eerste uur wachten en dan gaan schommelen. Wilde ik met landis doen, maar je staat wel heel lang in de wacht
quote:Aha, geregistreert, ziet er leuk uit op de site. Helaas is me Java niet in orde dus eerst maar even dat uitzoeknen. Thx.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:51 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Neem een proefabbo op www.eurobench.com voor 2 weken. Real time koersen en orderboek tm 5 lagen.
Op www. swissquote.ch kun je een diepteboekje zien van een kwartier oud.
Jeoma: je hoeft niet meer langs te komen voor Landis ben ze kwijt voor 5 cent.
bodem lijkt me nu wel gehaald, aleen lag hij voor de stijging ook weken vast op deze koers.
heeftie nog potentie om te stijgen?
quote:Ik heb ook nog Pharming op 1.85
Op woensdag 21 mei 2003 08:31 schreef sgoldie het volgende:
hm, ik zit nog steeds met Pharming in mijn maag
Ik probeer ze maar rond de 1,60 te kunnen verkopen...toch aardig verliesje gedraaid ermeemaarja, ik zie het aandeel eerder dalen dan stijgen....
Ik denk ook niet dat door de AVA het aandeel nog flink zal stijgen, door die ene shuffle is het aandeel gewoon superonstabiel geworden en alleen leuk om mee te daytraden.
quote:jij hebt ze toch nog voor boven de 2e gekocht? of ben je die al kwijt?
Op woensdag 21 mei 2003 10:42 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ik heb ook nog Pharming op 1.85
Vorige week wel fors verdiend op Pharming, dus ik houd ze nog even.
Handel is nu laag in afwachting van de AVA.
quote:Ik heb ze gekocht voor 1.19 en 2.10. Ben ik beide al weer kwijt.
Op woensdag 21 mei 2003 10:44 schreef sgoldie het volgende:[..]
jij hebt ze toch nog voor boven de 2e gekocht? of ben je die al kwijt?
quote:tip voor de volgende keer
Op woensdag 21 mei 2003 11:03 schreef sgoldie het volgende:
voor hoeveel heb jij die van 2,10 verkocht dan? Ik heb ze op 1,99 gekocht en weet echt niet wat ik ermee moet doen, heb jij een tip?
dan baal je toch wel.
quote:wheheh, gewoon all-or-none order doen. Dit is balen ja
Op woensdag 21 mei 2003 17:44 schreef Vitamientje het volgende:
hehe lache net bij tulip, een kerel wil er 11000 kopen en hij heeft er welgeteld 31 gekregen.
dan baal je toch wel.
quote:Zie tip van dop.
Op woensdag 21 mei 2003 11:03 schreef sgoldie het volgende:
voor hoeveel heb jij die van 2,10 verkocht dan? Ik heb ze op 1,99 gekocht en weet echt niet wat ik ermee moet doen, heb jij een tip?
Waarom heb je gekocht?
Daar kunnen tal van redenen voor zijn. Als je een zeer korte termijn handelaar bent en op momentum handelt (zoals velen kennelijk op dit forum) dan kun je het beste een hele strakke stop-loss hanteren.
Maar het kan ook zijn dat je het aandeel op een lange termijn visie hebt gekocht. Zo schreef iemand hier dat ze een nieuw medicijn ontwikkelen dat veel gaat opleveren (of zoiets). Als je dat als argument gebruikt voor je aankoop dan moet je je ook geen zorgen maken over de fluctuaties van dag tot dag, omdat als jouw visie uitkomt je over een paar jaar toch met winst verkoopt.
(zelf heb ik trouwens geen mening over het aandeel Pharma)
Volume Price Volume Nb
1.64 10000 1
1.60 4200 5
1.59 6000 1
1.56 46790 27
market price 600 1
1 40000 1.56
1 500 1.50
2 2780 1.27
1 170 1.25
1 5000 1.22
ben benieuwd wat pharming vandaag gaat doen...
edit: ik denk dat het biedblok zometeen pleitte is, en de koers helemaal niet op 1,56 opent....
edit2: en ja hoor...weg bied...
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 22-05-2003 09:03]
net,
vroeg in de morgen heft er een belegger(tje) er 300.000 ingeslagen op 0,22
alsie vandaag vast een stijgertje maakt zou leuk zijn
quote:Ik heb net 20000 stuks Corus verkocht voor 0.26
Op vrijdag 23 mei 2003 09:49 schreef Vitamientje het volgende:
wat zeg je van sopheon worstje?net,
vroeg in de morgen heft er een belegger(tje) er 300.000 ingeslagen op 0,22alsie vandaag vast een stijgertje maakt zou leuk zijn
quote:Sopheon is een pareltje
Op vrijdag 23 mei 2003 09:49 schreef Vitamientje het volgende:
wat zeg je van sopheon worstje?net,
vroeg in de morgen heft er een belegger(tje) er 300.000 ingeslagen op 0,22alsie vandaag vast een stijgertje maakt zou leuk zijn
ps dit fonds heeft ooit op 30 euro gestaan!!!!
vergelijk het maar met Versatel, totale instorting van de koers, bedrijf bijna op de klippen....maar toch redding op het laatst dan kun je echt vette winsten boeken als je het aandeel op een afbraakkoers oppikt, zoals nu op 22 centjes
quote:sopheon was voorheen polydoc
Op vrijdag 23 mei 2003 18:01 schreef Arvid het volgende:[..]
Sopheon is een pareltje
enige reden waarom de koers zo laag staat is de beroerde financiele positie
de potentie is echter zeer groot. Sopheon maakt software in een niche markt die sterk groeit. Binnenkort komen ze met cijfers over 2002 en een update over de financiering. Mocht blijken dat ze zeg maar voor 2 jaar van failliesement behouden zijn dmv investeerders ofzo kan de koers knallen naar de 40 cent.
Check groups.msn.com/sopheonclubsite
vet veel info over dit fondsje
heb zelf 16300 stuks gemiddels op 16,8 cent
ben zeer gespannen
een verdubbeling en ik kan op vakantie naar cuba,thailand en wintersport (ja ja wilde plannen)
mochten de cijfers enzo kut zijn knalt de koers 30% naar beneden maar dan speel ik alsnog quitte
maar die kans acht ik zeer kleinps dit fonds heeft ooit op 30 euro gestaan!!!!
vergelijk het maar met Versatel, totale instorting van de koers, bedrijf bijna op de klippen....maar toch redding op het laatst dan kun je echt vette winsten boeken als je het aandeel op een afbraakkoers oppikt, zoals nu op 22 centjes
dit is een voorbeeld van een bedrijf waar bij het manegment de belegger telkens weer een rad voor ogen draaid
een soort BAAN in de dop
zij het dat na baan en de ict hype een ieder weer wat nuchterder is gaan denken
als je naar hun verleden kijkt kan ik maar een advies geven,
pas op de volgende valse belofte .
quote:je vergeet dat het huidige Sopheon nog weinig te maken heeft met het oude bedrijf + management. Je hebt gelijk als je zegt dat vroeger Sopheon veel praatjes hadden en zeer onbetrouwbaar waren.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:37 schreef dop het volgende:[..]
sopheon was voorheen polydoc
reeds sins begin 2000 zegt men bij sopheon telkens weer dat er komend kwartaal winst word gemaakt
telkens weer mooie verhalen en beloftes
maar tot heden is daar van weinig waar gemaakt
nu heb ik me niet meer zo in sopheon verdiept de laatste tijd
maar een ding wil ik wel zeggendit is een voorbeeld van een bedrijf waar bij het manegment de belegger telkens weer een rad voor ogen draaid
een soort BAAN in de dop
zij het dat na baan en de ict hype een ieder weer wat nuchterder is gaan denkenals je naar hun verleden kijkt kan ik maar een advies geven,
pas op de volgende valse belofte .
quote:en wat heeft het huidige manegment tot op heden dan bewezen ?
Op zaterdag 24 mei 2003 16:14 schreef Arvid het volgende:[..]
je vergeet dat het huidige Sopheon nog weinig te maken heeft met het oude bedrijf + management. Je hebt gelijk als je zegt dat vroeger Sopheon veel praatjes hadden en zeer onbetrouwbaar waren.
Sinds medio 2002 is daar nogal een kentering in gekomen. Ik denk ook debet aan de lage koers is het feit dat veel mensen inderdaad een vieze smaak in hun mond krijgen als ze Sopheon horen. Ik vergelijk het nogmaals met Versatel. o.a slecht management, onbetrouwbare uitspraken rondom cijfers hebben de koers 99,9% doen dalen
Bedrijf bijna op de klippen maar door de debt for equity swap is een nieuw bedrijf herrezen met een wat veranderde strategie en ander management. De koers van Versatel is intussen ook 500% gestegen sinds het dieptepunt. Zoiets zie ik ook in Sopheon. En dat is het verschil denk ik met andere kleine fondsjes zoals Tulip, AND, Antonov etc
quote:ze zeiden dat Sopheon eind 2002 30 orders zou hebben ontvangen, het bleken er 34 te zijn. (vandaar die gigantische koerssprong toen). Nog wat andere kleine uitspraken zijn opzich wel nagekomen.
Op zaterdag 24 mei 2003 19:30 schreef dop het volgende:[..]
en wat heeft het huidige manegment tot op heden dan bewezen ?
Getronics +25% vandaag. Vorige week een aantal stukjes ingekocht op 0.72. Ik houd ze nog ff vast.
Versatel is ook weer met een leuke stijging bezig. +0.03 cent.
Elke dag een centje en ik hoef niet meer te werken als ik 40 ben
quote:Jij hebt ook aandelen waarmee je in korte tijd erg veel geld kunt verdienen.
Op maandag 26 mei 2003 10:38 schreef sgoldie het volgende:
wow, ikzie het ja, +29% nu al. Jammer dat ik ze niet heb. Ik ben allang blij dat Pharming weer een beetje stijgt...
Verder heb ik corus nog steeds, had hem wel willen verkopen op 0,29, ik heb ze vanaf 0,22 cent. En tulip doet ook geen ruk nog...
quote:denk je dat deze zullen stijgen binnenkort? Sopheon zit ik ook aan te denken, maar er wordt weer een zoveel drukte over gemaakt dat het nog wel eens flink anders kan gaan uitpakken..
Op maandag 26 mei 2003 10:56 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Jij hebt ook aandelen waarmee je in korte tijd erg veel geld kunt verdienen.
Ik ga waarschijnlijk uit Versatel en zet ze om in Corus/Tulip/sopheon
quote:niks gepresteerd dus
Op zondag 25 mei 2003 11:54 schreef Arvid het volgende:[..]
ze zeiden dat Sopheon eind 2002 30 orders zou hebben ontvangen, het bleken er 34 te zijn. (vandaar die gigantische koerssprong toen). Nog wat andere kleine uitspraken zijn opzich wel nagekomen.
Maar het gaat er nu echt om spannen met die cijfers. 2003 wordt het jaar voor de waarheid voor Sopheon.
quote:Inderdaad, buy on the roumour, sell on the news.
Op maandag 26 mei 2003 11:04 schreef dop het volgende:[..]
niks gepresteerd dus
het blijft een grote gok
quote:Sopheon is gebakken lucht, die kunnen erg snel failliet gaan.
Op maandag 26 mei 2003 11:01 schreef sgoldie het volgende:[..]
denk je dat deze zullen stijgen binnenkort? Sopheon zit ik ook aan te denken, maar er wordt weer een zoveel drukte over gemaakt dat het nog wel eens flink anders kan gaan uitpakken..
quote:altijd belangerijk om dergelijke verschillen te zien
Op maandag 26 mei 2003 11:07 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Sopheon is gebakken lucht, die kunnen erg snel failliet gaan.
Corus bv heeft nog een heleboel activa, die leggen niet zo snel het loodje.
edit: onlangs zijn de 3e kwartaalcijfers bekendgemaakt.
Aandeel zit in een zware uptrend...momenteel wederom 10% in de plus
de eigenaar heeft trouwens zelf dit jaar flink aandelen in zitten kopen....
quote:Het linke aan Sopheon is dat ze nog steeds geen cijfers 2002 hebben laten zien. Het is inmiddels eind mei!
Op maandag 26 mei 2003 12:34 schreef Arvid het volgende:
Sopheon gebakken lucht?
onwetende....
Sopheon is een software bedrijf, elk software bedrijf heeft nauwelijks vaste activa....wat ze wel hebben zijn veel unieke software programma's die opereren in een NICHE markt. Kijk dat is belangrijk, Sopheon staat ver op nummer 1 in hun markt. Een markt die met flink groeit.
Het ENIGE probleem van Sopheon is de financiele positie, ze hebben weinig geld in kas. Momenteel zijn ze bezig dat op te lossen, als ze de cijfers binnenkort over 2002 presenteren geven ze gelijk een complete update over de kaspositie en hoe Sopheon verder gefinancieerd is.
Mijn gok is dat ze dat voor elkaar gaan krijgen.Aandeel zit in een zware uptrend...momenteel wederom 10% in de plus
de eigenaar heeft trouwens zelf dit jaar flink aandelen in zitten kopen....
quote:Om de cijfers over 2002 gaat het er niet zo om, die zijn goed voorspelbaar. Het gaat om of hoe het zit met de kaspositie en outlook voor komende jaren. Het management heeft aangegeven dat ze nog bezig zijn met wat dingen voordat ze de cijfers kunnen geven. Laat zijn ze wel ja. En je hebt gelijk als je zegt dat vertraagde cijfers een slecht teken zijn.....maar in dit geval denk ik het omgekeerde....
Op maandag 26 mei 2003 13:00 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Het linke aan Sopheon is dat ze nog steeds geen cijfers 2002 hebben laten zien. Het is inmiddels eind mei!
Volgens mij zijn die cijfers zo dramatisch dat ze deze proberen te verdoezelen met goed nieuws/contracten. Het duurt dus alleen een beetje lang voordat ze goed nieuws kunnen brengen.
Ik brand mijn vingers er niet aan.
quote:het becijferen van de winst mag zeker bij een bedrijf met weinig activa nooit zo lang duren
Op maandag 26 mei 2003 13:29 schreef Arvid het volgende:[..]
Om de cijfers over 2002 gaat het er niet zo om, die zijn goed voorspelbaar. Het gaat om of hoe het zit met de kaspositie en outlook voor komende jaren. Het management heeft aangegeven dat ze nog bezig zijn met wat dingen voordat ze de cijfers kunnen geven. Laat zijn ze wel ja. En je hebt gelijk als je zegt dat vertraagde cijfers een slecht teken zijn.....maar in dit geval denk ik het omgekeerde....
plus ik kan wel een koersval hebben...ik heb een gemiddelde aankoopkoers van 17 cent, ze doen nu 24 cent
ik mieter ze er zowiezo uit na de cijfers, slecht of goed
quote:we shall see
Op maandag 26 mei 2003 13:52 schreef dop het volgende:[..]
het becijferen van de winst mag zeker bij een bedrijf met weinig activa nooit zo lang duren
dat opzich kun je al zien als pure manipulatie
er zal wel geen acountend te vinden zijn die zijn hantekening wil zetten
quote:Ik ben ook aan het dubben.
Op dinsdag 27 mei 2003 10:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zou investeren in Ahold weer zin hebben , nu de koers weer wat is ingezakt naar 6 euro na het minilijkje van gisteren?
EDIT: Misschien ook even wachten met het oog op de lage dollar prijs ?
[Dit bericht is gewijzigd door MR_Appelflap op 27-05-2003 10:36]
quote:27 miljoen is niet veel natuurlijk..
Op dinsdag 27 mei 2003 10:34 schreef MR_Appelflap het volgende:
Misschien niet even wachten wat het nieuwe boekhoudgebeuren weer met zich meebrengt ? en zo weer ietsie lager instappen misschien ?
quote:Opzich niet nee, maar sja........hadden ze het niet moeten zien
Op dinsdag 27 mei 2003 10:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
27 miljoen is niet veel natuurlijk..
quote:Ik ben om
Op maandag 26 mei 2003 16:58 schreef Arvid het volgende:[..]
we shall see
zie pesrbericht
quote:
AMSTERDAM (De Financieele Nieuwsdienst) Ahold hoeft zijn jaarcijfers pas op 15
augustus bekend te maken. De dochters Stop & Shop en Albert Heijn moeten op
respectievelijk uiterlijk 30 juni en 2 juni hun jaarcijfers bekend hebben
gemaakt. De banken die het supermarktconcern op 5 maart een overbruggingskrediet
van euro 2,65 mrd hebben gegeven hebben daarin toegestemd.
Deze voorwaarden gelden voor een ongedekte tranche van $ 915 mln van de totale
kredietfaciliteit van 5 maart. Ahold zegt van deze tranche nog geen gebruik te
hebben gemaakt. Ook verwacht het concern niet voor 15 augustus gebruik te hoeven
maken van dit deel van de kredietlijn.
quote:Het eerste belangrijke nieuws komt dus op 2 juni, dat is al behoorlijk snel... de geruchten zijn toch dat Albert Heijn niet zo goed heeft gedraaid dit jaar?
Op dinsdag 27 mei 2003 12:10 schreef dop het volgende:
ff kleine note voor ahold mannen
als ahlod niet optijd met cijfers komt dan word de toegezegde lening van 2,65 miljard terug getrokken
als alles dan achteraf in orde is kan er best nog wel een lening komen maar het kan natuurlijk nogal een schok effect teweeg brengen
en dus koers daling
wees op je hoeden duszie pesrbericht
[..]
* BloodhoundFromHell slaat zich nog steeds voor de kop dat hij een veelgroter aantal aandelen ahold op 4 euro heeft verkocht!
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 27-05-2003 13:00]
quote:sommige mensen hebben echt geen leven. speuren naar offtopic berichtjes echt zielig zijn jullie. voortaan noem ik jullie kakkerlakken
Op maandag 26 mei 2003 20:27 schreef aepstar het volgende:
-edit-Offtopic
quote:Het risico is inderdaad niet nul, maar in mijn ogen toch niet zo groot.
Op dinsdag 27 mei 2003 12:10 schreef dop het volgende:
ff kleine note voor ahold mannen
als ahlod niet optijd met cijfers komt dan word de toegezegde lening van 2,65 miljard terug getrokken
als alles dan achteraf in orde is kan er best nog wel een lening komen maar het kan natuurlijk nogal een schok effect teweeg brengen
en dus koers daling
wees op je hoeden duszie pesrbericht
[..]
In tegenstelling tot veel andere 'fallen angels' draait AH operationeel gewoon goed (hetgeen ook weer bleek uit de laatste trading update).
AH heeft wel een grote schuld, maar dat is geen acuut probleem omdat de rentedekking nog altijd boven de 2.3 ligt die door de banken wordt vereist. AH is relatief ongevoelig voor economische tegenwind. Er is dus een mooie en redelijk constante winststroom zodat de banken niet bang hoeven te zijn dat de rente niet betaald wordt.
Daarnaast hebben een aantal banken (ING, Fortis, Aegon,...) een aanzienlijk percentage van de aandelen in handen. Dit, in combinatie met het bovenstaande maakt het in mijn ogen onwaarschijnlijk dat ze iets vervelends gaan doen dat de koers negatief beinvloedt; ze snijden dan in eigen vlees.
Ahold is redelijk te vergelijken met Carrefour, dat een ongeveer even hoge omzet en even grote schuld heeft. Toch is Carrefour aanzienlijk hoger gewaardeerd (net als andere supermarkten overigens). Als je Ahold een vergelijkbare waardering geeft dan kom je op een koers van 10 tot 15 euro uit. Voorlopig zal AH z'n discount nog wel even houden, maar het geeft aan hoeveel opwaards potentieel er in principe nog is.
Het grootste risico dat je nu loopt ligt niet zozeer bij AH zelf maar meer in het feit dat de aandelenmarkten als geheel zich in een langdurige downtrend bevinden. Elke opwaards gerichte positie moet dus tegen het sentiment in omhoog worstelen. Dat is in het algemeen geen goed idee (go with the flow).
quote:Tot dat er weer slecht nieuws komt van Ahold. Ze doorzoeken de boekhouding nog tot eind augustus dacht ik dus er kan nog een hoop boven water komen, de winstcijfers moeten trouwens ook nog gepresenteerd worden. Voor day trading is Ahold wat maar op een wat langere termijn (enkele maanden) heb ik er geen vertrouwen in.
Op woensdag 28 mei 2003 09:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
AH toch op het juiste moment gekocht gisteren 6.05 , want het slecht nieuws dipje lijkt alweer vergeten en we staan alweer op 6.34..
* Steijn heeft maandag Fugro gekocht. gekocht voor 38 nu 40
quote:van vanochtend:
Op woensdag 28 mei 2003 10:01 schreef Steijn het volgende:[..]
Tot dat er weer slecht nieuws komt van Ahold. Ze doorzoeken de boekhouding nog tot eind augustus dacht ik dus er kan nog een hoop boven water komen, de winstcijfers moeten trouwens ook nog gepresenteerd worden. Voor day trading is Ahold wat maar op een wat langere termijn (enkele maanden) heb ik er geen vertrouwen in.
* Steijn heeft maandag Fugro gekocht.
gekocht voor 38 nu 40
quote:
Kranten Binnenland: Ahold rondt fraudeonderzoek af
AMSTERDAM (De Financieele Nieuwsdienst) - Het belangrijkste nieuws uit de
binnen- en buitenlandse kranten van woensdag 28 mei 2003:Het Financieele Dagblad
*** Ahold: bulk fraudeonderzoek is klaar (p.11)
Ahold verwacht geen substantieel gesjoemel meer in de boekhouding. Het
grootschalig forensisch onderzoek naar fraude dat eind februari werd begonnen,
is nagenoeg afgerond.Dat bleek gisteren tijdens een telefonische persconferentie. Veertien dochters
zijn bekeken. Er lopen nog drie onderzoeken: bij Ahold -Spanje, het hoofdkantoor
en bij een derde bedrijfsonderdeel waarvan het bedrijf de naam niet bekend wil
maken. Het enige dat Ahold daarover kwijt wil is dat het niet om een Amerikaans
supermarktbedrijf gaat.
quote:Leuk ritje gemaakt naar 0.31
Op dinsdag 27 mei 2003 11:34 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ik ben om
Heb gister 10.000 delen gekocht op 0.24
We hadden vandaag ff een freeze.
Gaat de goede kant op!
Boekje:
Koersinformatie
Fonds: aand. Sopheon Plc.
Laatste Volume Tijd
Laatste 0,31 12:49:16
Verschil 0,05 19,2308 %
Bied 0,30 122.132 12:49:38
Laat 0,31 76.250 12:49:38
Hoogste 0,33 10:56:46
Laagste 0,26 09:00:47
Boek bied 0,30 122.132
Boek laat 0,31 76.250
Open 0,26 09:00:47
Vorig slot 0,26 27-05-2003
Advies ---
Aantal (bid) Koers (bid) Koers (ask) Aantal (ask)
122.132 0,30 0,31 76.250
112.400 0,29 0,32 207.599
102.065 0,28 0,33 145.933
76.247 0,27 0,34 149.015
116.423 0,26 0,35 261.603
Bron: Tenfore
quote:goed bezig! Mijn geld zit nu allemaal in aandelen dus ik kan niks traden momenteel, ben allang blij dat pharming niet meer daalt. Ik ga maar lekker lang weekendje uitwaaien op Terschelling, gegroet.
Op woensdag 28 mei 2003 12:50 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Leuk ritje gemaakt naar 0.31
Probeer weer te bemachtigen op 0.27, dit zal waarschijnlijk niet gaan lukken.Boekje:
Koersinformatie
Fonds: aand. Sopheon Plc.
quote:Hij doet het best leuk de laatste dagen ja:)
Op woensdag 28 mei 2003 18:01 schreef Arvid het volgende:
Sopheon +24%
bijna op dayhigh gesloten
boekje ziet er mooi uit
morgen lekker verder stijgen
'Als tot overeenkomst wordt gekomen, zal de transactie de managementfocus op de softwareactiviteiten en met name Accolade verder versterken', aldus Sopheon. Verdere details, samen met de voorlopige cijfers over 2002 en het eerste kwartaal van 2003 zullen op termijn worden verstrekt.
(c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875)
dit vind ik heel goed nieuws. Met die verkopen hoeven ze geen aandelenemissie te doen of een dure lening. De balans wordt verbeterd zodat er geen failliesementsperikelen zich kunnen voordoen.
Koers daarom terecht wederom zwaar in de plus, +10%
quote:Ik begin gedurende deze dag ook een beetje spijt te krijgen
Op donderdag 29 mei 2003 13:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer, dit winstmakertje heb ik gemist...
en de cijfers moeten nog komen!!!
meer stijgingen in het verschiet, ga nog niet verkopen want deze megarally van de laatste dagen is 100% fundamenteel gebaseerd
zie pharming & Versatel, zelfde scenario
quote:Maar zo te zien gaat ie binnen kort weer dalen.
Op donderdag 29 mei 2003 11:43 schreef MR_Appelflap het volgende:[..]
Hij doet het best leuk de laatste dagen ja:)
Heb die technische analyse trouwens zelf gedaan? Zo ja, welk programma gebruik je daarvoor?
quote:Ik geloof niet in TA.
Op donderdag 29 mei 2003 18:41 schreef Steijn het volgende:[..]
Maar zo te zien gaat ie binnen kort weer dalen.
Heb die technische analyse trouwens zelf gedaan? Zo ja, welk programma gebruik je daarvoor?
quote:Yeps, zelf gedaan. Ik gebruik daar vestics van www.vestico.nl voor. 12 euro per maand, incl end-of-day data. teven kun je een abbo nemen op IEX premium en dan heb je voor ca 30 euro permaand RT grafieken en data.
Op donderdag 29 mei 2003 18:41 schreef Steijn het volgende:[..]
Maar zo te zien gaat ie binnen kort weer dalen.
En waar ik het vooral voorgebruik, email signalering op me imode toestel.
Werkt perfecto.
[Dit bericht is gewijzigd door MR_Appelflap op 29-05-2003 21:02]
quote:Ik geloof er wel in, maar geldt denk niet voor dit soort fondsjes. Ik persoonlijk combineer het. Beetje fundamenteel, dus forums lezen en nieuws en ook kieken of dat met mijn grafiek strookt. Tevens ben ik nogal geinteresseerd in automatisering etc, dus hardstikke leuk die software met grafieken
Op donderdag 29 mei 2003 20:32 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ik geloof niet in TA.
Al denk ik dat je met een TA op sopheon best een eind gekomen had. En als ik de TA geloven moet zou ik morgen op een leuk punt uitstappen en die winst nemen.
quote:Reisje malediven ?
Op donderdag 29 mei 2003 21:02 schreef _asterix_ het volgende:
Mag niet klagen...had versa voor 0.43 , sopheon voor 0.21 Tulip voor 0.32 getronics voor 0.72 en corus voor 0.20.
quote:jah, als we zulke berichten moeten geloven dan ben ik de paus.
Op donderdag 29 mei 2003 21:02 schreef _asterix_ het volgende:
Mag niet klagen...had versa voor 0.43 , sopheon voor 0.21 Tulip voor 0.32 getronics voor 0.72 en corus voor 0.20.
als dit echt waar was zat je hier niet te posten maar zat je op de bahama's. jij hebt klaarblijkelijk zo'n neusje voor de stijgers dat je al multimiljonair bent.
valt mee dat je pharming niet had voor 0,80.
quote:Ach, het zou best kunnen hoor. Ik had een heleboel Versatel voor 30 cent. Maar goed, dan vertel ik er ook eerlijk bij dat ik ze ook had op 6,40E. Dus per saldo vet verlies.
Op zondag 1 juni 2003 18:44 schreef Vitamientje het volgende:[..]
jah, als we zulke berichten moeten geloven dan ben ik de paus.
als dit echt waar was zat je hier niet te posten maar zat je op de bahama's. jij hebt klaarblijkelijk zo'n neusje voor de stijgers dat je al multimiljonair bent.
quote:http://groups.msn.com/sopheonclubsite/general.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=1259&LastModified=4675424338318103191
Op zondag 1 juni 2003 18:23 schreef JeOma het volgende:
Ik heb vrijdag ook een gokje gewaagd en Sopheon gekocht. Voor 36 cent that is. Wat denken de wijze mannen cq. vrouwen op dit forum over Sopheon? Gaan ze nog stijgen komende week? Of moet ik ze toch maar weer snel verpatsen en Versatel terugkopen ofzo?
quote:Ik had Corus voor 0.09
Op zondag 1 juni 2003 18:46 schreef JeOma het volgende:[..]
Ach, het zou best kunnen hoor. Ik had een heleboel Versatel voor 30 cent. Maar goed, dan vertel ik er ook eerlijk bij dat ik ze ook had op 6,40E. Dus per saldo vet verlies.
In de tussentijd al vaak verkocht en weer opnieuw aangekocht.
Ik zit nu volledig in Corus en heb nog een beetje Sopheon
quote:Was het maar waar...heb echter niet genoeg poen om die mega klapper te maken...ik heb er namelijk geen honderd duizenden......zo ja..dan zat ik nu inderdaad ergens op de bahama's ...maar een ticket naar OZ heb ik wel al gehaald
Op zondag 1 juni 2003 18:44 schreef Vitamientje het volgende:[..]
jah, als we zulke berichten moeten geloven dan ben ik de paus.
Geloof het of niet...
Oh ja.....je bent vanaf nu dus paus.......neem je verantwoordelijkheid .
Als ik zo een bericht wilde faken om goed voor de dag te komen...dan had ik toch wel geschreven dat ik getronics voor 0.10 had gekocht, upc voor 0.02, versatel voor 0.18, tulip voor 0.20 en sopheon voor 0.12
Ing zal ook stijgen...zeker als de euro weer wat minder waard is.
Maar ja...ik zit alleen in die penny funds...die anderen zijn te duur om er veel van te kopen
quote:Al deze aandeeltjes zie ik ook stijgen op redelijke korte termijn.
Op zondag 1 juni 2003 22:14 schreef _asterix_ het volgende:
Sopheon kan nog ff stijgen richting de 0.39...cijfers komen eraan. Tulip zal ook nog stijgen, de rechtzaak zit eraan te komen. Versatel zal gestaag richting de euro gaan net zoals Getronics. Corus is afwachten wat het nieuwe bestuur gaat doen......Ing zal ook stijgen...zeker als de euro weer wat minder waard is.
Maar ja...ik zit alleen in die penny funds...die anderen zijn te duur om er veel van te kopen
Sommigen hebben het over juni, anderen over september.
dus wie is de volgende? want als je het over de laatse weken bekijkt stijgen de pennystocks systematisch 1 voor 1. alsof een paar grotejongens 1 voor 1 de aandelen omhoog kopen. dus wie is de volgende? rood?
en astrix:
Bedank voor die bloemen vond het zo'n leuk taaltje dat ik er mijn 1ste taal van heb gemaakt.
quote:Corus en Sopheon
Op maandag 2 juni 2003 09:50 schreef Vitamientje het volgende:
welke pennystock gaat binnenkort nog meer een klapper maken volgens jullie? tulip zal nog wel stijgen naar 0,6 maar dan is het wel op volgens mij. verder is de rek ook wel uit sopheon, pharming en newconomy.dus wie is de volgende? want als je het over de laatse weken bekijkt stijgen de pennystocks systematisch 1 voor 1. alsof een paar grotejongens 1 voor 1 de aandelen omhoog kopen. dus wie is de volgende? rood?
en astrix:
Bedank voor die bloemenvond het zo'n leuk taaltje dat ik er mijn 1ste taal van heb gemaakt.
Ben benieuwd wat de koers doet als ze 2e kwartaalcijfers 2003 brengen. Ze hadden nl al aangegeven dat ze verlies draaiden.
quote:Leuk taaltje
welke pennystock gaat binnenkort nog meer een klapper maken volgens jullie? tulip zal nog wel stijgen naar 0,6 maar dan is het wel op volgens mij. verder is de rek ook wel uit sopheon, pharming en newconomy.dus wie is de volgende? want als je het over de laatse weken bekijkt stijgen de pennystocks systematisch 1 voor 1. alsof een paar grotejongens 1 voor 1 de aandelen omhoog kopen. dus wie is de volgende? rood?
en astrix:
Bedank voor die bloemenvond het zo'n leuk taaltje dat ik er mijn 1ste taal van heb gemaakt.
quote:Corus tikte de 0.25 aan.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:21 schreef JeOma het volgende:
Oke, ik doe toch maar weer mee met Corus, heb vandaag eindelijk mijn pakketje gekregen voor 23 cent. Ben benieuwd. M'n Crucell gaat de laatste dagen ook als een trein. Wordt Crucell de nieuwe Pharming?
quote:En up we go:
Op woensdag 4 juni 2003 09:46 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Corus tikte de 0.25 aan.
Laatblok van 4 miljoen stuks op 0.25
Maakt niet uit, koers wordt bepaald in Engeland.
Bij www.moneyam.com kun je een account aanmaken en realtime de koers en transacties bekijken. Als de koers in de UK up gaat, hobbelen wij er een achteraan.
Corus Group PLC
04 June 2003
4 June 2003
Corus Group plc
Refinancing Update
At its Annual General Meeting on 29 April 2003, Corus Group plc ('Corus')
confirmed that discussions towards agreeing a new three year banking facility to
fund its medium term working capital requirements were under way. This new
facility will replace the existing EUR1.4 billion banking facility, which is due
to expire on 30 January 2004. Discussions in respect of this new facility are
progressing well, and heads of terms have been agreed with the co-ordinating
banks.
As part of a consultation process, in line with Dutch corporate practice, Corus
Nederland B.V.'s Management Board is today informing its Central Works Council
that the terms of the new committed medium term facility will include the
provision of security over, inter alia, the shares of Corus Nederland B.V. and
the intermediate holding companies above it.
Management is pleased to report the progress on the new facility and a further
announcement will be made as and when appropriate.
END
This information is provided by RNS
The company news service from the London Stock Exchange
quote:Zie ook: http://www.iex.nl/columns/columns_artikel.asp?colid=12757
OM pakt online beursleugen aanHet Openbaar Ministerie gaat de verspreiding van 'leugenachtige berichten' over beursfondsen op internet aanpakken. Een belegger wordt over twee weken vervolgd omdat hij de koers van het kleine beursfonds Cardio Control heeft geprobeerd te manipuleren. Dat heeft de woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) bevestigd.
Het is de eerste keer dat deze vorm van beursfraude in Nederland wordt aangepakt. De zaak komt na jaren strafrechtelijk onderzoek voor de rechter. Beurstoezichthouder Autoriteit Financiële Markten deed in 2001 al aangifte tegen de man. Om hem te vervolgen haalt Justitie een oud artikel uit het wetboek van Strafrecht van stal dat verspreiding van 'leugenachtige berichten' verbiedt.
De belegger verspreidde volgens de aanklacht in het najaar van 2000 berichten over Cardio Control. Hij deed dat onder het pseudoniem Hercules via de chatbox 'Guru' op de website Eurobench.com. Hij suggereerde dat belangrijk nieuws op til was, stelde dat een partij grote pakketten Cardio Control had gekocht of wilde verkopen. Hij stelde volgens Justitie forse koersstijgingen in het vooruitzicht terwijl hij zelf verantwoordelijk was voor het overgrote deel van de beursomzetten. Hij verkocht 90.000 aandelen tegen een prijs van rond de euro 4 en euro 5. Het is onduidelijk of hij veel winst maakte met zijn opzet.
In Nederland zijn er talloze websites waar beleggers vaak anoniem nieuwtjes uitwisselen over beursfondsen. De nieuwtjes, die worden gepresenteerd als 'inside'-informatie, kloppen vaak niet. De sites blijken geliefd bij mensen die de waarde van hun aandelen proberen op te pompen voordat ze ze van de hand doen. In een Europese richtlijn tegen marktmisbruik, die in 2005 wordt ingevoerd, is deze vorm van koersmanipulatie expliciet strafbaar gesteld.
pssst... koop UPC! Ik heb gehoord dat ze binnenkort 300% zullen gaan stijgen...
quote:zow, wel een wijs artikel over die Herculez, wel slim van hem....
Op woensdag 4 juni 2003 14:59 schreef yozd het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29403
[..]Zie ook: http://www.iex.nl/columns/columns_artikel.asp?colid=12757
waar o.a. te vinden is hoe de betreffende persoon te werk ging.pssst... koop UPC! Ik heb gehoord dat ze binnenkort 300% zullen gaan stijgen...
quote:pas maar op jongens
Op woensdag 4 juni 2003 15:20 schreef sgoldie het volgende:[..]
zow, wel een wijs artikel over die Herculez, wel slim van hem....
* sgoldie koopt snel wat UPC :p
quote:in kleine fondsjes heb je dat al snel
Op woensdag 4 juni 2003 16:56 schreef Vitamientje het volgende:
ik ken wel meer mensen die een koers omhoog proberen te lullen. maar waar ligt de grens? die lijkt me moeilijk te bepalen, maar als je de helft van het omzetvolume voor je rekening hebt, tja.........
quote:Maak bij die kleine fondsen maar eens een sommetje: volume x koers. Vaak is de hele dagomzet maar een paar ton. Dan weet je gewoon dat het een select groepje is die aandelen aan elkaar verkoopt.
Op woensdag 4 juni 2003 14:59 schreef yozd het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29403
[..]Zie ook: http://www.iex.nl/columns/columns_artikel.asp?colid=12757
waar o.a. te vinden is hoe de betreffende persoon te werk ging.pssst... koop UPC! Ik heb gehoord dat ze binnenkort 300% zullen gaan stijgen...
Dan zitten er een paar slimmerikken op zo'n forum (IEX, Eurobench, etc)die eerst een positie innemen en wat kunstjes uithalen met het orderboek zodat het net lijkt alsof er heel veel vraag is.
Vervolgens heb je een groep (aanzienlijk minder slimme) 'volgers' die de berichten op het forum met veel belangstelling lezen en denken dat ze nu 'inside' informatie hebben en op grond daarvan kopen. Op Fok! lopen er ook een paar rond. Die mensen financieren de winsten van de slimme jongens.
quote:Ik neem aan dat ik ook onder die laatste groep die je noemt valt. Mij maakt dat op zich niet veel uit. Ik ben 2.5 jaar geleden echt knudde begonnen met beleggen, maar van de afgelopen 6 maanden zijn van mijn transacties zeker 80% winstgevend geweest. (met als netto-resultaat een flink positief saldo)
Op woensdag 4 juni 2003 19:11 schreef Aernout het volgende:[..]
Maak bij die kleine fondsen maar eens een sommetje: volume x koers. Vaak is de hele dagomzet maar een paar ton. Dan weet je gewoon dat het een select groepje is die aandelen aan elkaar verkoopt.
Dan zitten er een paar slimmerikken op zo'n forum (IEX, Eurobench, etc)die eerst een positie innemen en wat kunstjes uithalen met het orderboek zodat het net lijkt alsof er heel veel vraag is.
Vervolgens heb je een groep (aanzienlijk minder slimme) 'volgers' die de berichten op het forum met veel belangstelling lezen en denken dat ze nu 'inside' informatie hebben en op grond daarvan kopen. Op Fok! lopen er ook een paar rond. Die mensen financieren de winsten van de slimme jongens.
quote:Ik weet niet of jij daarbij hoort, dat kun je zelf het beste beoordelen.
Op woensdag 4 juni 2003 19:16 schreef JeOma het volgende:
Ik neem aan dat ik ook onder die laatste groep die je noemt valt. Mij maakt dat op zich niet veel uit. Ik ben 2.5 jaar geleden echt knudde begonnen met beleggen, maar van de afgelopen 6 maanden zijn van mijn transacties zeker 80% winstgevend geweest. (met als netto-resultaat een flink positief saldo)
quote:Haha das toevallig
Op woensdag 4 juni 2003 19:16 schreef JeOma het volgende:[..]
Ik neem aan dat ik ook onder die laatste groep die je noemt valt. Mij maakt dat op zich niet veel uit. Ik ben 2.5 jaar geleden echt knudde begonnen met beleggen, maar van de afgelopen 6 maanden zijn van mijn transacties zeker 80% winstgevend geweest. (met als netto-resultaat een flink positief saldo)
quote:Helaas heb je hartstikke gelijk ja. Gebeurd waarschijnlijk zelfs vaker dan je lief is, en voor mezelf zijn de risico's ook heel duidelijk. Destijds gegokt met UPC en KPNQwest. Beide keren puur geluk gehad. Op dit moment gok ik ook weer vrolijk mee met Corus (je maakt mij niet wijs dat er mensen ECHT vertrouwen in dit bedrijf hebben)
Op woensdag 4 juni 2003 19:29 schreef Aernout het volgende:[..]
Ik weet niet of jij daarbij hoort, dat kun je zelf het beste beoordelen.
Gelukkig heb jij in elk geval wel geld verdiend
Zolang je je maar bewust bent van de waarde van berichten op die fora en hoe gevoelig die kleine fondsen zijn voor koersmanipulatie.
Je kunt er je voordeel mee doen, maar ook hard genaaid worden door sommige geslepen jongens. Vooral die failliete bedrijven die plotseling hard stijgen, dan weet je gewoon dat de minder slimme helft van de beleggers straks met die waardeloze troep zit opgescheept. Zorg in elk geval dat jij dat niet bent.
Maar je hebt wel erg gelijk met je tip, dat moet iedereen zich goed realiseren.
quote:Vraagt zich stiekum af hoeveel % yozd nodig heeft op zijn UPC'tjes ?
pssst... koop UPC! Ik heb gehoord dat ze binnenkort 300% zullen gaan stijgen...
....* belt met de AFM en Willem Middelkoop. *
pssst..GTN,10 juni 300% !!!
De 1 heeft meer potentie om te stijgen dan de ander, maar vaak zijn het ongegronde redenen.
Eerst newconomy. komt er nieuws aan, waar deze mensen dankbaar gebruik van maken, stijgt naar 34. ondanks licht positeif nieuws weer terug naar 20
verder pharming,sopheon, upc, tulip, magnus en aino.
vooral die laatste is erg grappig. failliet bedrijf waarvan de aandelen op 0,37 staan, omdat ze misschien een doorstart maken door een overname. Dit terwijl vele draaiende bedrijven onder de 0,30 staan. toch een teken dat veel beleggers gewoon insrpingen op het moment dat ze een aandeel zien stijgen. overigens kan dat ook een tactiek zijn die werkt.
krijgt volgens mij nog een staartje.
Ahold gaat ook lekker,,, Kan iemand trouwens de enoprme shuffle van AINO verklaren? doorstartgeruchten (en de bovengenoemde truc) verklaren toch geen koersstijging tot 0.42 euro?? (allemaal gebakken lucht) Corus heb ik net naast gezeten met mijn bids de afgelopen dagen..... op 0,26 of 0,27 vind ik het wat te hoog om grof in te slaan....
quote:ik heb mijn verkoop op 0,30 staan....benieuwd of we dat vandaag gaan halen...
Op donderdag 5 juni 2003 14:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Corus heb ik net naast gezeten met mijn bids de afgelopen dagen..... op 0,26 of 0,27 vind ik het wat te hoog om grof in te slaan....
Magnus ben ik op 75 cent ingestapt....beetje onzeker...maar gezien het shuffelen verwacht ik toch op naar de 95 cent.
Ahold iets te vroeg verkocht....ingekocht op 2,72 en verkocht op 5,67 (toch jammer maargoed beter winst dan later spijt).
Aino had ik voor 50 cent gekocht toen ze nog niet failliet waren, toen bij de eerste shuffle verkocht (11 cent, das nu wel balen).
Laurus heb ik gekocht voor 99 cent, dat zie ik nog wel goedkomen (nu rond de 1,40).
En Prolion voor 21 cent gekocht, die mag ook wel doorstoten
Pfff zover even een introductie van mijn pakketje
[Dit bericht is gewijzigd door Dansgek op 06-06-2003 11:34]
quote:Ik zat er niet ver langs, een paar daagjes maar
welke pennystock gaat binnenkort nog meer een klapper maken volgens jullie?want als je het over de laatse weken bekijkt stijgen de pennystocks systematisch 1 voor 1. alsof een paar grotejongens 1 voor 1 de aandelen omhoog kopen. dus wie is de volgende? rood?
ongeloofelijk zeg. Dit is toch zo illegaal als iets?
is maar een ideetje.
Heeft er iemand eigenlijk een tip om te weten wat er nou eigenlijk gaat gebeuren, neem Corus bijvoorbeeld. Op iex.nl zegt de een weer dat ze naar de 0,54 gaan in 3 weken, terwijl op de laat een gigantisch blok staat. Hoe kan je hier nu uithalen wat bullshit is en welke enige juiste informatie bevat? Ik zou echt niet kunnen zeggen of Corus naar de 0,30 komt of niet...
Ik snap dat niemand dat weet, adners zou het hele beleggen niet bestaan, maar welke manieren hanteren jullie om de koersverloop te voorspellen?
Of gokken jullie ook maar wat
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 06-06-2003 13:01]
quote:Bij Corus zijn de volumes veels te hoog voor een shuffle, en de koers wordt in de UK bepaald, waar de volumes nog hoger zijn.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:53 schreef sgoldie het volgende:
tering...50% alweer....kutshuffles, en nooit eens bij mijn aandeel! Als corus nu even een mooie shuffle maakt...
Hoe werkt dat eigenlijk met dit geld, ik maak het dus blij over met internet bankieren, maar waar stort ik dit naartoe? Wie krijgt al dit geld? ik neem aan dat niet het bedrijf een portomennee heeft die elke keer wijzigt qua grootte. Dat bijvoorbeeld tijdens een shuffle hun geld verdubbelt, en paar uur daarna weer halveert.....ja sorry, maar ik snap de logica niet helemaal hoe de achterliggende gedachte van aandelen is....
Als iemand hier een duidelijke uitleg over kan geven....graag...
omzet:het aantal aandelen wat die dag is gekocht en verkocht
het aantal wat achter de koers word aangegeven is altijd dubbeltelling
dus 1 transactie is 2 (1 maal koop 1 maal verkoop)
de marktwaarde van een bedrijf is gabaseerd op de waarde van het totaal aantal uitstaande aandelen, dit staat los van de dag omzet
het totaal aantal aandelen is per bedrijf verschillend en is afhankelijk van de bedrijfs waarde bij beursgang en eventueele emisies van aandelen om extra kapitaal te vergaren voor grote inveseringen
corus heeft b.v ruim 3,1 miljard aandelen uit staan wat een markt waarde geeft van ruim 840 miljoen euro
[Dit bericht is gewijzigd door dop op 06-06-2003 14:27]
wat denken jullie? Gaan we er doorheen? Of blijven we in de puts?
Ik heb momenteel biedorders staan voor aexl puts, maar die zijn nog niet gevuld.
quote:Wat een K*T-zooi...hij heeft wel mijn biedprijs aangeraakt en toch heb ik ze niet. Om gek van te worden...
Op vrijdag 6 juni 2003 15:16 schreef yozd het volgende:
Ik heb momenteel biedorders staan voor aexl puts, maar die zijn nog niet gevuld.
quote:welke serie en welke prijs ?
Op vrijdag 6 juni 2003 17:09 schreef yozd het volgende:[..]
Wat een K*T-zooi...hij heeft wel mijn biedprijs aangeraakt en toch heb ik ze niet. Om gek van te worden...
quote:put AAB jun 2003 16
Op vrijdag 6 juni 2003 17:16 schreef dop het volgende:welke serie en welke prijs ?
voor 0,10
- edit -
uhm...deze zijn dus niet gevuld..
ik heb 2 dingen door mekaar gehaald
ik had het eerder over AEXL puts.... (dat was de AEXL jun 2003 27)
die wilde ik voor 0,05 ...maar dat wist ik eigenlijk wel zeker dat dat niet zou lukken. De hier bovenstaande AAB put dacht ik wel binnen te kunnen halen, maar dat is dus ook niet gelukt
quote:mag ik je waarschuwen voor de aexlight opties
Op vrijdag 6 juni 2003 17:20 schreef yozd het volgende:[..]
put AAB jun 2003 16
voor 0,10
- edit -
uhm...deze zijn dus niet gevuld..
ik heb 2 dingen door mekaar gehaaldik had het eerder over AEXL puts.... (dat was de AEXL jun 2003 27)
die wilde ik voor 0,05...maar dat wist ik eigenlijk wel zeker dat dat niet zou lukken. De hier bovenstaande AAB put dacht ik wel binnen te kunnen halen, maar dat is dus ook niet gelukt
quote:Ja bedankt voor de waarschuwing! Dit was eigenlijk de eerste keer
Op vrijdag 6 juni 2003 17:50 schreef dop het volgende:mag ik je waarschuwen voor de aexlight opties
deze zijn zeer slecht verhandelbaar
betrefende serie worden slechts enkele stuks van verhandeld per dag
is dus moeilijk daar ooit een fatsoenlijke prijs mee te maken
Ik heb helaas naast veel winstmakers gegrepen, en dat terwijl ik ze allemaal in gedachten had.. (sopheon, aino, kpnqwest, prolion,tulip,versatel) heb er ook wel een paar meegepakt (newconomy, pharming) maar je moet zo oplettend zijn wil je niet te laat zijn steeds...
hoe zien je het best op tijd welke pennystock een enorme jump gaat maken? op de fora van iex en dft? Ik zie bijvoorbeeld dat nu LCI grote sprongen maakt ineens..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 09-06-2003 11:33]
quote:Goh ja hoor! Ik had ook niet gedacht dat er vandaag handel zou zijn.
Op maandag 9 juni 2003 11:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie dat er gewoon gehandeld wordt vandaag!
Interessant trouwens, dat pennystock verhaal. Was toch ook pas in 't nieuws dat een user van eurobench.com echt voor de rechter wordt gesleept omdat hij pennystocks omhoog praatte? Is best wel tricky. Ik ben de laatste tijd wat voorzichtiger geworden, als heb ik nu nog steeds Newconomy, Prolion (ik verrekte het om mijn verlies te nemen en gelukkig stijgt Prolion alweer stevig), Versatel en Corus. Hoe en wanneer je erachter komt dat dit echt gaat gebeuren is volgens mij echt een kwestie van mazzel of pure inside information. Afgaan op verhalen van mensen hier, op iex.nl of dft.nl heeft bij mij geen fijne bijsmaak.
quote:voor hoeveel heb jij Corus in de laat gezet?
Op maandag 9 juni 2003 12:13 schreef JeOma het volgende:[..]
Goh ja hoor! Ik had ook niet gedacht dat er vandaag handel zou zijn.
Interessant trouwens, dat pennystock verhaal. Was toch ook pas in 't nieuws dat een user van eurobench.com echt voor de rechter wordt gesleept omdat hij pennystocks omhoog praatte? Is best wel tricky. Ik ben de laatste tijd wat voorzichtiger geworden, als heb ik nu nog steeds Newconomy, Prolion (ik verrekte het om mijn verlies te nemen en gelukkig stijgt Prolion alweer stevig), Versatel en Corus. Hoe en wanneer je erachter komt dat dit echt gaat gebeuren is volgens mij echt een kwestie van mazzel of pure inside information. Afgaan op verhalen van mensen hier, op iex.nl of dft.nl heeft bij mij geen fijne bijsmaak.
quote:Niet. ALS Corus gaat stijgen kan het heel hard gaan. Dan wil ik niet het lulletje zijn door 'm op 29 cent te verkopen. ALS Corus gaat dalen heb ik dikke pech.
Op maandag 9 juni 2003 13:12 schreef sgoldie het volgende:[..]
voor hoeveel heb jij Corus in de laat gezet?
quote:ik ken betreffende user
Op maandag 9 juni 2003 12:13 schreef JeOma het volgende:[..]
Goh ja hoor! Ik had ook niet gedacht dat er vandaag handel zou zijn.
de reden om hem aan te pakken is een transactie die door euronext zelf word aangemerkt as buiten gewoon.
het gaat dus uiteindelijk niet alleen om het verhaal maar vooral om de combinatie verhaal en buitegewone transactie.
de aanklacht loopt al ruim 1.5 jaar en het onderzoek al 2 jaar,
het komt nu pas in het nieuws.
in tegenstelling tot wat iedereen denkt is hij van de transactie niet eens wijzer geworden ,het koste hem zelfs geld.
Maarre kan iemand mij dit uitleggen ?
quote:Volgens mij ontzettende drollo's die elkaar achterna lopen. Zeg nou effe zelf, KPNQwest, werkelijk het ENIGE wat daar nog geld waard is, is de inboedel. Laat die een keer een ton opleveren dan heb je het gehad. In elk geval wat KPNQ betreft: 100% speculatie!
Op maandag 9 juni 2003 17:52 schreef MR_Appelflap het volgende:
Kolere wat een volumes, op deze heerlijke pinksterdag, bij de pennystocks. Landis, CSS en Qwest allemaal ruim 4,5 miljoen. Landis zelfs 6,5 miljoen.
Ben natuurlijk niet ontevreden, had zelf 25000 CSS gekocht vrijdag voor 3 cent. en nu op 6 cent eruit, zo snel heb ik het nog nooit verdient.Maarre kan iemand mij dit uitleggen ?
quote:maar wel verdienen zo.... gewoon met elkaar afspreken en nu met zn allen bieden en dan na een dag met zn allen verkopen... (zoals al eerder uitgelegd...) maar kpnqwest gaat een doorstart maken, dus die is zo gek niet.....
Op maandag 9 juni 2003 17:54 schreef JeOma het volgende:[..]
Volgens mij ontzettende drollo's die elkaar achterna lopen. Zeg nou effe zelf, KPNQwest, werkelijk het ENIGE wat daar nog geld waard is, is de inboedel. Laat die een keer een ton opleveren dan heb je het gehad. In elk geval wat KPNQ betreft: 100% speculatie!
Gefeliciteerd met je CSS trouwens. Maar ik ga dit rondje Russisch roulette aan mij voorbij laten gaan.
quote:ben er ook bang van, daarom maar verkocht vandaag. Als ze van de week of zelfs morgen weer gaan verkopen met hetzelfde volume is ie zo weer 3 cent
Op maandag 9 juni 2003 18:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
maar wel verdienen zo.... gewoon met elkaar afspreken en nu met zn allen bieden en dan na een dag met zn allen verkopen... (zoals al eerder uitgelegd...) maar kpnqwest gaat een doorstart maken, dus die is zo gek niet.....
quote:ik heb zo mn rt company nog mooi kuunnen verkopen op 0.27 ... (gewoon even gewacht op de volgende shuffle) want het hele rijtje wordt elke keer langs gegaan... nu is alles echter duur.. er is geen echt goedkoop aandeel nu (1-3 cent)
Op maandag 9 juni 2003 18:13 schreef MR_Appelflap het volgende:[..]
ben er ook bang van, daarom maar verkocht vandaag. Als ze van de week of zelfs morgen weer gaan verkopen met hetzelfde volume is ie zo weer 3 cent
Dan stappen we wel weer in ergens.
quote:mijn Corus heb ik op 30 cent gezet...
Op maandag 9 juni 2003 13:48 schreef JeOma het volgende:[..]
Niet. ALS Corus gaat stijgen kan het heel hard gaan. Dan wil ik niet het lulletje zijn door 'm op 29 cent te verkopen. ALS Corus gaat dalen heb ik dikke pech.
Jij dan?
Ik heb zojuist wel m'n Prolion verkocht. Voor 29 cent, maar goed, toch 20 euro netto winst.
quote:Handel in CSS kan maar tot 20 juni, dan wordt deze van de beurs gehaald.....snel verkopen zou ik zeggen, voordat je er niks meer mee kan.
Op maandag 9 juni 2003 18:13 schreef MR_Appelflap het volgende:[..]
ben er ook bang van, daarom maar verkocht vandaag. Als ze van de week of zelfs morgen weer gaan verkopen met hetzelfde volume is ie zo weer 3 cent
Dan stappen we wel weer in ergens.
Prolion & Corus lijken me 2 potentiele winstkandidaten (ik ben op 21 en 22 cent ingestapt, wel lekker dus)....
Versatel ben ik niet ingestapt (ik was te laat en had geen zin om op 90 cent mee te gaan)....maareh Versatel kan ook aardig gaan groeien mijns inziens.
Magnus heb ik nu spijt van, ik ben ingestapt voor 75 cent.......ben bang dat deze terug gaat naar de 50 cent
quote:Magnus staat nu toch nog rond de 69 cent, je kan hem toch nog op tijd wegdoen en opnieuw kopen als hij verder gedaald is?
Op dinsdag 10 juni 2003 08:07 schreef Dansgek het volgende:[..]
Handel in CSS kan maar tot 20 juni, dan wordt deze van de beurs gehaald.....snel verkopen zou ik zeggen, voordat je er niks meer mee kan.
Prolion & Corus lijken me 2 potentiele winstkandidaten (ik ben op 21 en 22 cent ingestapt, wel lekker dus)....
Versatel ben ik niet ingestapt (ik was te laat en had geen zin om op 90 cent mee te gaan)....maareh Versatel kan ook aardig gaan groeien mijns inziens.
Magnus heb ik nu spijt van, ik ben ingestapt voor 75 cent.......ben bang dat deze terug gaat naar de 50 cent
Wie denkt erover om bij te kopen?
edit:25%
alle pennystocks zitten trouwens in een neerwaardse lift, men heeft er geen zin meer in na pinksteren lijkt het wel.
Ik het proberen met KpnQwest voor 0,15....
[Dit bericht is gewijzigd door sgoldie op 10-06-2003 10:05]
quote:ze staan inmiddels op 12 cent
Op dinsdag 10 juni 2003 09:40 schreef sgoldie het volgende:edit:25%
alle pennystocks zitten trouwens in een neerwaardse lift, men heeft er geen zin meer in na pinksteren lijkt het wel.Ik het proberen met KpnQwest voor 0,15....
quote:kzie het
Op dinsdag 10 juni 2003 10:19 schreef dop het volgende:[..]
ze staan inmiddels op 12 cent
rien va plu
quote:11 cent staat al op lock in het boek
Op dinsdag 10 juni 2003 10:21 schreef sgoldie het volgende:[..]
kzie het
blijven hopen...
quote:en dat houdt in?
Op dinsdag 10 juni 2003 10:26 schreef dop het volgende:[..]
11 cent staat al op lock in het boek
Forum Opties | |