quote:Dat zal wel draaien neem ik aan hoor. Toch een redelijk dik systeem dat je hebt staan dacht ik zo
Op zaterdag 7 februari 2004 12:54 schreef Djeez het volgende:
Als het idd zo is dat Doom 3 eerder uitkomt dan Half-life 2, waar ik al ruim een half jaar op wacht, dan koop ik Doom 3! Van het wachten op Half-life 2 word ik een mooi flauw. Weet iemand trouwens of het wel een beetje wil draaien op een P4-2,8 met 1 Gb Ram en een Ati Radeon 9800 ?
quote:je koopt ze gewoon alle 2... ik zie het probleem nie
Op zaterdag 7 februari 2004 12:54 schreef Djeez het volgende:
Als het idd zo is dat Doom 3 eerder uitkomt dan Half-life 2, waar ik al ruim een half jaar op wacht, dan koop ik Doom 3! Van het wachten op Half-life 2 word ik een mooi flauw. Weet iemand trouwens of het wel een beetje wil draaien op een P4-2,8 met 1 Gb Ram en een Ati Radeon 9800 ?
quote:Ik wel. Ze vissen beiden uit dezelfde vijver. je kan er maar een tegelijk spellen, en aangezien ze rond dezelfde tid gaan uitkomen, blijft er eentje op de plank liggen. ga je met de ander op een gegeven moment multiplayeren, dan speel je alleen maar tegen spelers die er al lang lang en breed in zitten, zodat je keer op keer verliest.
Op zaterdag 7 februari 2004 14:34 schreef Ericjuh het volgende:[..]
je koopt ze gewoon alle 2... ik zie het probleem nie
quote:mooie screens!
Op zaterdag 13 december 2003 10:16 schreef Disorder het volgende:
Een paar magazine screenshots zijn nu ook, helaas in een lage resolutie, online gezet:
quote:Dan nog wil ik ze beide gewoon in huis hebben, ik wil niet weten wat ik anders mis aan deze 2 revolutionaire spellen...
Op zaterdag 7 februari 2004 14:45 schreef Djeez het volgende:[..]
Ik wel. Ze vissen beiden uit dezelfde vijver. je kan er maar een tegelijk spellen, en aangezien ze rond dezelfde tid gaan uitkomen, blijft er eentje op de plank liggen. ga je met de ander op een gegeven moment multiplayeren, dan speel je alleen maar tegen spelers die er al lang lang en breed in zitten, zodat je keer op keer verliest.
En oja, over mijn systeempje. In de PC Gameplay ( een Belgisch blad ) hadden ze Doom 3 draaiende op een P4-3,06 HT, maar daar hadden ze sommige opties uit gezet, omdat de PC het anders niet trok. En die beschikte nog wel over een Ati Radeon 9800 Pro! Maar we zien tegen die tijd wel welke ik koop, moet toch weten welke leuker en beter is.
PCgameplay moet eens een TXT aanpassen, zelfs de Alpha loopt hier redelijk...
wat me nou echt gaaf leek is dat ze de oude cheat codes gebruiken
idclip (volgens was dit hem toch ofniet)
vroeger kon ik ze dromen...
quote:de alpha versie zit boordevol debug code.. en is totaal geen indicatie van de snelheid van de final version
Op zaterdag 7 februari 2004 14:45 schreef Djeez het volgende:[..]
Ik wel. Ze vissen beiden uit dezelfde vijver. je kan er maar een tegelijk spellen, en aangezien ze rond dezelfde tid gaan uitkomen, blijft er eentje op de plank liggen. ga je met de ander op een gegeven moment multiplayeren, dan speel je alleen maar tegen spelers die er al lang lang en breed in zitten, zodat je keer op keer verliest.
En oja, over mijn systeempje. In de PC Gameplay ( een Belgisch blad ) hadden ze Doom 3 draaiende op een P4-3,06 HT, maar daar hadden ze sommige opties uit gezet, omdat de PC het anders niet trok. En die beschikte nog wel over een Ati Radeon 9800 Pro! Maar we zien tegen die tijd wel welke ik koop, moet toch weten welke leuker en beter is.
Als de reviews echt heel erg goed zijn over doom III< denk dat ik Doom III dan koop en HL 2 niet meer koop voor een jaar ofzo, HL 2 duurt veels te langquote:Op zaterdag 7 februari 2004 12:54 schreef Djeez het volgende:
Als je alleen om de vertraging een spel niet meer hoeft dan vind je het ook niet de moeite waard om te downen, slappe lamer...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:47 schreef Vassili_Z het volgende:
HL2 heeft veels te lang geduurd
Ik koop het (ook) niet meer
Zie wel of ik ergens illegaal kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |