nah, idclip was voor doom 2 no clipping, voor doom 1 moest je toch echt idspispopd gebruikenquote:Op maandag 9 februari 2004 18:51 schreef Roellio het volgende:
iddqd - god mode
idkfa - all weapons
idclip - no clipping (doom 1)
Dat komt nog, maar daar willen ze niet veel van laten zien. Ook heb ik gelezen in verschillende previews (helaas zonder begeleidende screenshots) dat in latere levels duidelijk wordt dat de basis wordt 'overgenomen' door Helse krachten. Enge teksten op de muren, lijken die van het plafond hangen, vlees en botten in de muren verwerkt, dat soort dingen. Ik hoop ook dat ze nog wat kasteel achtige elementen erin verwerkt hebben, maar ik ben bang dat dat niet lekker samen mengt met de rest van het spel. Misschien hebben ze het er wel uitgelaten om stijlbreuk te voorkomen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:18 schreef RetepV het volgende:
Maar waarom de fuck alleen maar screenshots en filmpjes van de monsters in Quake-achtige omgevingen? Wat is er gebeurd met het afdalen in de hel enzo verhaal?
Stap 3: Offerte Prijsquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:42 schreef Disorder het volgende:
Ik ben nu trouwens hard aan het werk gegaan voor dit:
- Asus P4P80
- Intel pentium IV 2.8 GHZ
- 2x pc3200 512 MB RAM
- ATi radeon 9800 Pro, 128 MB
Ik heb in één week tijd al ongeveer ¤250,= verdient. Heeft iemand enig idee hoeveel bovenstaande bij elkaar kost? Ik heb die specs op aanraden van een klasgenoot overgenomen.
Waarom Pentium IV?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:42 schreef Disorder het volgende:
Ik ben nu trouwens hard aan het werk gegaan voor dit:
- Asus P4P80
- Intel pentium IV 2.8 GHZ
- 2x pc3200 512 MB RAM
- ATi radeon 9800 Pro, 128 MB
Ik heb in één week tijd al ongeveer ¤250,= verdient. Heeft iemand enig idee hoeveel bovenstaande bij elkaar kost? Ik heb die specs op aanraden van een klasgenoot overgenomen.
Lekker aanmatigend IMHO. Zal niet zo bedoeld zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die klasgenoot van je heeft duidelijk niet echt veel verstand van zaken.
(..)
Spaar gewoon door... en wacht tot vlak na de zomer met het samenstellen en kopen van je PC... ben je veel goedkoper uit dan nu... en je hebt dan ook nog eens meer performance.
Gewoon via een p2p programma downloaden...tis maar een paar MB, en meestal zit het al in een emulatorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:51 schreef speedfreakssj het volgende:
wil ik ook weer. DOOM II. hoe draai ik die op win98 met GF4 ti 4200?
Dat is wel VER NA DE ZOMERquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:46 schreef Roellie80 het volgende:
doom3 komt in de herfst van 2004 in de schappen
(denk ik)
duidelijk...quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Dat is wel VER NA DE ZOMER
* Wytze haat wachtenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
duidelijk...
maar ga daar nou maar vanuit.. dan kan het nog meevallen
en wachten heeft toch geen zin... 't komt vanzelf
Maar Doom3 is wel van een iets ander kaliber dan DN4everquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:01 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
we wachten nu te lang op doom3. net als met sex waait je geile bui ook weer over..
kijk maar naar Duke nukem 4ever (4never)
Doom3 komt uit tijdens de Q3 2004, weet iemand trouwens de datum van dat feestje?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij schijnt 14 Juni in de winkels te moeten liggen volgens geruchten.
Dat alles voor het luttele bedrag van 52 eurie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |