abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34123324
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef Keijs het volgende:

[..]

En in Zambia zeggen ze natuurlijk dat ie vanaf dar het mooiste is..

Maakt niet zoveel uit denk ik, maar wat ik mooi vond aan de Zambia-kant was het feit dat we er 's ochtends waren met de zon in de rug, een hemels prachtige dubbele regenboog.
Ik ben zelf niet aan de Zambiaanse kant geweest, maar mensen van onze groep die er geweest zijn, waren wel van mening dat de Zambiaanse kant mooier was.
Van een van hen heb ik een foto van zo'n dubbele regenboog gekregen, ik zal hem eens opsnorren
  maandag 16 januari 2006 @ 18:46:14 #102
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_34129919
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:35 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet aan de Zambiaanse kant geweest, maar mensen van onze groep die er geweest zijn, waren wel van mening dat de Zambiaanse kant mooier was.
Van een van hen heb ik een foto van zo'n dubbele regenboog gekregen, ik zal hem eens opsnorren
Hier een foto van Zambiaanse zijde: absoluut een van de mooiste plekken op aarde
pi_34131132
Ik heb wel op het puntje gestaan waar de regenboog de overkant raakt: Danger Point!

Erg glad, lekker bij zo'n afgrond

Mooie foto trouwens!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:00:35 #104
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_35942029
leuk topic !! 2 jaar terug heb ik bijna dezelfde route gedaan; alleen andersom Zambia -) Kaapstad.

Super route en een erg leuke tijd gehad; we zijn met www.africantrails.co.uk gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')