En dan nog wat... ik kan Frontpage helemaal niet vinden. Ik heb Windows XP Pro. De map is er wel, maar die is leeg. Op de office CD staat ie nie.... Moet ik op de XP CD kijken?
quote:Frontpage is een los onderdeel en zit niet bij je standaard Office Pakket.
Op woensdag 14 mei 2003 21:35 schreef belikewater het volgende:
En dan nog wat... ik kan Frontpage helemaal niet vinden. Ik heb Windows XP Pro. De map is er wel, maar die is leeg. Op de office CD staat ie nie.... Moet ik op de XP CD kijken?
quote:ik heb Pro, maar geen frontpage. Die is het dus niet, enterprise is geen office pakket voor zover ik weet
Op woensdag 14 mei 2003 21:36 schreef Furious het volgende:
moet je wel Office XP Proffesional / Enterprise hebben, of whatever ze die speciale versie van Office noemen
quote:Is HTML dan zo moeilijk
Kan ik het beste een website maken met Frontpage? Ik ken namelijk geen HTML code knallen.En dan nog wat... ik kan Frontpage helemaal niet vinden. Ik heb Windows XP Pro. De map is er wel, maar die is leeg. Op de office CD staat ie nie.... Moet ik op de XP CD kijken?
quote:Voor een leek wel
Op woensdag 14 mei 2003 21:40 schreef EminemRulezz het volgende:[..]
Is HTML dan zo moeilijk
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 21:39 schreef JeRa het volgende:
...of natuurlijk met de Mozilla of Netscape composer.
[Dit bericht is gewijzigd door Thomas B. op 14-05-2003 21:43]
quote:Hee, kan ik het helpen dat er alleen maar kuttools zijn voor webdesign, waarom denk je dat ik na 2 dagen webdesignen al HTML kon?
Op woensdag 14 mei 2003 21:41 schreef Thomas B. het volgende:[..]
die fout...
overigens is frutpage 10x zo slecht
[Dit bericht is gewijzigd door JeRa op 14-05-2003 21:44]
quote:same here
Op woensdag 14 mei 2003 21:43 schreef JeRa het volgende:[..]
Hee, kan ik het helpen dat er alleen maar kuttools zijn voor webdesign, waarom denk je dat ik na 2 dagen webdesignen al HTML kon?
Frontpage levert van die standaard pagina's op als http://www.so-web.org/~jriezebos/
En als het voor een onderneming is raad ik het aan door iemand anders te laten doen en niet zelf iets te maken met frontpage
quote:Nee, hij heet namelijk Developer
Op woensdag 14 mei 2003 21:36 schreef Markster het volgende:
Die is het dus niet, enterprise is geen office pakket voor zover ik weet
quote:Je kan een trial downloaden op de site van Macromedia
Op woensdag 14 mei 2003 23:11 schreef belikewater het volgende:
dreamweaver....? Dat moeten we zeker kopen, of kan ik t gratis downloaden ergens?
http://www.macromedia.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=dreamweaver
Succes ermee
En ik hoop echt oprecht dat er hier niet weer mensen dit topic komen vervuilen door te roepen : IK GEBRUIK ENKEL NOTEPAD. Big deal...
quote:Frontpage is alleen onderdeel van Office XP Professional (en wellicht andere, duurdere Office pakketten) maar zit niet in de Office XP Standard edititie.
Kan ik het beste een website maken met Frontpage? Ik ken namelijk geen HTML code knallen.En dan nog wat... ik kan Frontpage helemaal niet vinden. Ik heb Windows XP Pro. De map is er wel, maar die is leeg. Op de office CD staat ie nie.... Moet ik op de XP CD kijken?
Frontpage 2002 is prima geschikt om homepages te bouwen. Ik heb er zelf veel werk mee verricht in de afgelopen 2 jaar, maar ga nu langzaam aan over op zelf HTML-en, icm PhPNuke op mijn webhost. Frontpage 2002 is een vrij goede editor, ondanks alle kritiek die er is op Microsoft.
Kijk ook eens naar DreamWeaver, dat is ook een erg goede editor. Ook daar heb ik pagina's mee gemaakt.
Verder zijn er ook voldoende gratis alternatieven, zeker voor de beginnende web-bouwer. Kijk eens op www.tucows.com en zoek eens tussen de freeware in de WYSIWYG sectie van web-editors.
quote:Notepad gebruikers zijn niet stoer
Op woensdag 14 mei 2003 23:29 schreef Webdevel het volgende:
En ik hoop echt oprecht dat er hier niet weer mensen dit topic komen vervuilen door te roepen : IK GEBRUIK ENKEL NOTEPAD. Big deal...
Het is alleen maar zelfkastijding om alleen notepad te gebruiken, en geen tekst editor die je HTML tags herkend en een kleurtje geeft. Echt wel 10 keer makkelijker.....helemaal als je HTML wilt leren!
Echte stoere mannen maken een website met COPY CON INDEX.HTML op de DOS Prompt hahaha Wat nou NOOTPAT!
Verder: zie bovenstaande posting, Frontpage en Dreamweaver zijn echt niet slecht ofzo.
quote:Word is helemaal bagger maar Frontpage is het ook niet
Op woensdag 14 mei 2003 22:55 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:
Ach Frontpage levert in ieder geval redelijk cleane HTML-code af, in tegenstelling tot de nieuwere Word-versies, die ook claimen dat ze HTML kunnen schrijven
En Frontpage is wel makkelijk als je met irritante zaken als tabellen in de weer bent
Ik zou toch echt HTML gaan leren, het echt heel makkelijk. En tabellen in HTML maken is ook niet moeilijk hoor
quote:Mooie icoon man
Probeer voor de gein ook eens:
namo web editor of site spinner
als je nog een goede editor zoekt om je HTML in te schrijven gebruik dan Crimson Editor ook met kleurcodering.
quote:trialversie op www.macromedia.com >> en werkt helemaal! (alleen 30 dagen)
Op woensdag 14 mei 2003 23:11 schreef belikewater het volgende:
dreamweaver....? Dat moeten we zeker kopen, of kan ik t gratis downloaden ergens?
frontpage moet je ook kopen (officieel)
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 23:37 schreef maartena het volgende:[..]
Notepad gebruikers zijn niet stoer
Gebruik dan tenminste iets van UltraEdit ofzo zodat je tenminste de kleurcodes kunt zien bij HTML.
Het is alleen maar zelfkastijding om alleen notepad te gebruiken, en geen tekst editor die je HTML tags herkend en een kleurtje geeft. Echt wel 10 keer makkelijker.....helemaal als je HTML wilt leren!
Echte stoere mannen maken een website met COPY CON INDEX.HTML op de DOS Prompt hahaha
Wat nou NOOTPAT!
Verder: zie bovenstaande posting, Frontpage en Dreamweaver zijn echt niet slecht ofzo.
ik gebruik allebei: Dreamweaver MX en EditPlus 2...
omdat Dreamweaver nie echt lekker text-edit...
en nog stoerder: je html op papier schrijven en inscannen met OCR
Voornaamste vereiste voor een (HTML) code editor, goede inspringmogelijkheden, gevolgd door regelnummering.
Als je op zoek bent naar een comfortabele freeware HTML-editor is Firstpage uitstekend.
Hier te downloaden.
Macromedia Studio MX, is dat wat dan?
quote:DAN MOET JE HET MAAR LEREN!!!!
Op donderdag 15 mei 2003 12:02 schreef belikewater het volgende:
IK KAN HELEMAAL GEEN HTML!!!!!!
P.S. Je Caps-Lock stond nog aan geloof ik .
quote:
IK KAN HELEMAAL GEEN HTML!!!!!!
Maaruh, ben je gewoon te lui om het te leren of heb je echt het IQ van een baksteen ?
quote:Sluiten die twee opties elkaar eigenlijk uit?
Op donderdag 15 mei 2003 12:20 schreef Aaargh! het volgende:
Maaruh, ben je gewoon te lui om het te leren of heb je echt het IQ van een baksteen ?
quote:Goeie vraag
Op donderdag 15 mei 2003 12:22 schreef Litpho het volgende:[..]
Sluiten die twee opties elkaar eigenlijk uit?
quote:Die tip gaf ik hem al eerder in dit topic maar ja het ook echt nog gaan lezen is waarschijnlijk teveel voor hem.
Op donderdag 15 mei 2003 13:23 schreef DaForZz het volgende:
Klik hier om html te leren.
Iemand heeft al gezegd dat ie niet zat te wachten op al die "ik gebruik notepad en ik ben stoer" replies, dus schakeld men over op de "leer maar HTML" replies.
Daar is de topicstarter toch niet mee geholpen?
quote:Sommige mensen zijn hardleers en denken dat ze stoer zijn omdat zij wel HTML kunnen.
en zo zie je maar weer, hoe slecht mensen lezen en luisteren... IK KAN HELEMAAL GEEN HTML!!!!!!
Ohw weer een n00b die niet kan HTML-en.... ff posten dat ik het wel kan en dat ik notepad gebruik
FrontPage is prima.
Macromedia Dreamweaver MX is prima.
CoffeeCup is ook een leuke, gratis editor: http://www.coffeecup.com
En kijk verder eens in deze lijst met WYSIWYG editors: http://www.tucows.com/htmlbeginner95_default.html
Veel succes!
En nu wil ik niemand meer horen over hoe goed ze kunnen HTML-en met teksteditors en dat ie het maar moet leren.
quote:HTML kun je in 1 dag leren. Dus zo stoer is dat niet.
Op donderdag 15 mei 2003 20:51 schreef maartena het volgende:Sommige mensen zijn hardleers en denken dat ze stoer zijn omdat zij wel HTML kunnen.
En een beetje HTML kennis kan geen kwaad toch?
quote:Precies het meest slechte programma om een site te bouwen is toch wel Frontpage.
Op woensdag 14 mei 2003 22:46 schreef djkoelkast het volgende:
asjeblieft niet! neem dan Dreamweaver!!!
Dreamweaver is heaven voor ontwikkelen van sites
Voor edit is toch HomeSite wel lekker werken .. wat dus bij Dreamweaver geleverd werd/wordt
[Dit bericht is gewijzigd door Lambiekje op 15-05-2003 21:03]
quote:dat is Dreamweaver ook
Op donderdag 15 mei 2003 12:44 schreef Iesie het volgende:
Probeer het eens met Namo webeditor, is zowel WYSIWYG als Textbased, erg prettig mee te werken.
quote:Kan geen kwaad. Maar ik wordt een beetje ziek van de "leer maar HTML" replies terwijl het nu wel duidelijk is dattie ie dat niet wil.
Op donderdag 15 mei 2003 20:56 schreef DaForZz het volgende:[..]
HTML kun je in 1 dag leren. Dus zo stoer is dat niet.
En een beetje HTML kennis kan geen kwaad toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |