quote:damn ja!
Op donderdag 26 juni 2003 20:32 schreef Zapper het volgende:
Ik zag m vanmiddag ook, dacht ik meld t even maar t stond er al
7,50 is wel een échte aanbieding jaBij Videoland 2 topfilms voor 25 euro
o.a. The Bourne Identity, Ali G indahouse, Dude where's my Car, One Hour Photo en nog meer
Dus 12,50 per stuk, de eerstgenoemde film ligt bij FRS voor 29,99
morgen maar even langs dan! Je weet zeker niet welke nog meer?? Anders haal ik Dude en Bourne wel
quote:Nee niet welke allemaal, maar er zitten wel genoeg noemenswaardige titels tussen.
Op donderdag 26 juni 2003 21:53 schreef Retarded het volgende:morgen maar even langs dan! Je weet zeker niet welke nog meer?? Anders haal ik Dude en Bourne wel
American Pie 2 DVD
adviesprijs: ¤ 31,95
Webshopprijs: ¤ 17,50
uw voordeel: ¤ 14,45
quote:Is dit bij alle videoland fillialen? Zijn het ex rental dvd's?
Op donderdag 26 juni 2003 22:04 schreef Zapper het volgende:[..]
Nee niet welke allemaal, maar er zitten wel genoeg noemenswaardige titels tussen.
Uh ook Collision Course van The Crocodile Hunter trouwens.
Verder pearl harbour gekocht voor 9 euro. ( geen special edition) deze heb ik iemand voor de verjaardag gegeven.
Silence of the lambs had ik daar voor 22 euro gekocht. Deze was wel de special edition.
quote:4,50 wat is dat voor een rare prijs? meestal is het 7,99 ofso
Op vrijdag 27 juni 2003 14:10 schreef Levensgenieter het volgende:
Bij de media markt had ik "the astronaut's wife" gekocht. Geen bijzondere film. Maar voor 4,50 euro niet echt duur. Huren kost al 4 euro. Dus de film had ik voor 50 euro centVerder pearl harbour gekocht voor 9 euro. ( geen special edition) deze heb ik iemand voor de verjaardag gegeven.
Silence of the lambs had ik daar voor 22 euro gekocht. Deze was wel de special edition.
quote:4,50 was het. De bon heb ik nog ergens liggen.. Het zijn lokkertjes volgens mij. Dan prijzen ze een dvd extreem laag en hopen ze dat de consumenten meer aankopen doen.
Op vrijdag 27 juni 2003 15:41 schreef RijstNatie het volgende:[..]
4,50 wat is dat voor een rare prijs? meestal is het 7,99 ofso
Die film is trouwens niet echt geweldig. Op de moviedatabase krijgt ie een 4.6. Maar om hem een keer te zien, dat maakt niet uit. Zoals ik net al zei, in de videotheek hier ligt die nog voor 4 euro.
quote:Dat lijkt me wel
Op vrijdag 27 juni 2003 13:59 schreef RijstNatie het volgende:Is dit bij alle videoland fillialen?
quote:Het zijn nieuwe dvd's dus geen ex-rentals, nog keurig in t plastic mét extra's
Is dit bij alle videoland fillialen? Zijn het ex rental dvd's?
quote:ik heb welleens een DVD besteld bij Amazon.com .. .maar met de verzendkosten kwam ik ech ontzettend hoog in de kosten. Nooit meer dus. Ik koop nu meestal gewoon via verschillende websites... die stunten met nieuwe dvd's....
Op woensdag 2 juli 2003 02:15 schreef Bijna35 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom zo weinig mensen via ebay nl of ebay uk kopen. Daar haal ik alles zo ongeveer voor de helft van wat ze in Nederland kosten. En in 9 van de 10 gevallen nog verzegeld ook!
quote:Dat klopt ja. Bij www.play.com rekenen ze trouwens geen verzendkosten. Maar daar kun je beter niet heen surfen want dat gaat je veel geld kosten
Op woensdag 2 juli 2003 09:30 schreef Retarded het volgende:[..]
ik heb welleens een DVD besteld bij Amazon.com .. .maar met de verzendkosten kwam ik ech ontzettend hoog in de kosten. Nooit meer dus. Ik koop nu meestal gewoon via verschillende websites... die stunten met nieuwe dvd's....
Voor 6,99 pond (=10 euro):
Blues Brothers 1 en 2000 (2-disc)
Stand By Me
Carlito's Way
Philadelphia
Lagaan (2-dic)
Tootsie
Lola Rennt
Midnight Run
Jason and the Argonauts
His Girl Friday
Kramer vs. Kramer
It Happened One Night
The Thing
Spartacus
On The Waterfront
Monty Python's The Meaning Of Life
Papillon
Crouching Tiger Hidden Dragon
See No Evil, Hear No Evil
En speciaal voor Patch: Patch Adams
Verder nog veeeel meer titels, en voor ietsjes meer (tot 10 pond=14 euro) onder andere:
Taxi Driver
Snatch (2-disc)
Groundhog Day CE
The Sting
Close Encounters of the Third Kind (2-disc)
Young Guns
Almost Famous
Bridge on the River Kwai (2-disc)
MiB 2 (2-disc Limited Edition)
Birdy
Hannibal (2-disc)
En zo nog veeeeel meer! En het beste nieuws: de meeste hebben voor altijd deze prijs. Ik ben in ieder geval al door mijn maandbudget heen.
quote:Te laat
Op vrijdag 4 juli 2003 15:58 schreef Sai het volgende:
ONTZETTENDE AANBIEDING BIJ PLAY, NIET VERDER LEZEN ALS JE DEZE MAAND GELD OVER WILT HOUDEN.
quote:Verder bij rodirect nog een partij niet verkeerde Paramount & MGM dvd's voor 12,95
Vandaag schreef de Ro-Direct nieuwsbrief het volgende:
Fox prijsverlagingen:Fox (UK) is de eerste Hollywoodstudio, die met een goedkope range DVD's met een standaard verkoopprijs van onder de 10 euro is gekomen. Het betreft hier meer dan 50 verschillende DVD's.
Helaas zijn we er niet aan toegekomen om elke titel te vermelden. Ook hebben we niet van alles nog voldoende voorraad binnengekregen. Bij deze DVD's zitten bijvoorbeeld titels als :Basquiat - € 9.95
Import UK
Big Blue, the (version longue) (1988) - € 9.95
Nederlands ondertiteld
Regie: Luc Besson, met: Rosanna Arquette, Jean Reno, Jean-Marc Barr
Blair Witch Project, the "S.E." (1999) - € 9.95
Import
Regie: Daniel Myrick, Eduardo Sànchez, met: Heather Donahue, Joshua Leonard
Breakdown (1997) (1997) - € 9.95
Nederlands ondertiteld
Regie: Jonathan Mostow, met: Kurt Russell, J.T. Walsh, Kathleen Quinlan
Full Monty, the - € 9.95
Import UK
Picnic At Hanging Rock - € 9.95
Import UK
Microcosmos - € 9.95
Import UK
Poseidon Adventure (1972) - € 9.95
Import
Regie: Ronald Neame, met: Gene Hackman, Ernest Borgnine, Shelley Winters
Showgirls (1995) - € 9.95
Engels Ondertiteld
Regie: Paul Verhoeven, met: Elizabeth Berkley, Kyle MacLachlan, Gina Gershon
Zardoz (1974) - € 9.95
Import UK
Regie: John Boorman, met: Sean Connery, Charlotte Rampling
quote:Allemaal leuk en aardig, maar ik koop de meeste dvd's omdat ze nederlands ondertiteld zijn, en bij play bieden ze toch geen dvd's met nederlandse ondertiteling aan ?
Op vrijdag 4 juli 2003 15:58 schreef Sai het volgende:
ONTZETTENDE AANBIEDING BIJ PLAY, NIET VERDER LEZEN ALS JE DEZE MAAND GELD OVER WILT HOUDEN.Voor 6,99 pond (=10 euro):
Blues Brothers 1 en 2000 (2-disc)
Stand By Me
Carlito's Way
Philadelphia
Lagaan (2-dic)
Tootsie
Lola Rennt
Midnight Run
Jason and the Argonauts
His Girl Friday
Kramer vs. Kramer
It Happened One Night
The Thing
Spartacus
On The Waterfront
Monty Python's The Meaning Of Life
Papillon
Crouching Tiger Hidden Dragon
See No Evil, Hear No Evil
En speciaal voor Patch: Patch AdamsVerder nog veeeel meer titels, en voor ietsjes meer (tot 10 pond=14 euro) onder andere:
Taxi Driver
Snatch (2-disc)
Groundhog Day CE
The Sting
Close Encounters of the Third Kind (2-disc)
Young Guns
Almost Famous
Bridge on the River Kwai (2-disc)
MiB 2 (2-disc Limited Edition)
Birdy
Hannibal (2-disc)En zo nog veeeeel meer! En het beste nieuws: de meeste hebben voor altijd deze prijs. Ik ben in ieder geval al door mijn maandbudget heen.
quote:Jawel hoor, ligt aan de DVDs, ik weet iig dat mijn Taxi Driver die ik bij Play heb gekocht Ned. subtitles heeft.
Op zaterdag 5 juli 2003 01:53 schreef WarPuppy het volgende:[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik koop de meeste dvd's omdat ze nederlands ondertiteld zijn, en bij play bieden ze toch geen dvd's met nederlandse ondertiteling aan ?
quote:Het mooie is dat ze ook nog aangeven welke ondertiteling erbij zit.
Op zaterdag 5 juli 2003 01:53 schreef WarPuppy het volgende:[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik koop de meeste dvd's omdat ze nederlands ondertiteld zijn, en bij play bieden ze toch geen dvd's met nederlandse ondertiteling aan ?
quote:zo heet ie?
Op vrijdag 11 juli 2003 01:42 schreef RijstNatie het volgende:
...
Lek winaar 4 gouden kalveren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |