[Dit bericht is gewijzigd door Stonehead op 14-05-2003 12:24]
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 12:01 schreef _dazzling het volgende:
Ik heb er zelf ook eentje, maar dan origineel. Hij zit op 2 mm en dat zonder hulp...... misschien maak ik er ooit 6 mm van
Hiermee bedoel ik het ene stuk naar bove en het andere naar beneden bijvoorbeeld..
quote:[indiaan]
Op woensdag 14 mei 2003 12:05 schreef Maichel het volgende:
[afbeelding]
uch.... jij spreken met dubbele tong
[/indiaan]
't Ziet er niet uit.
quote:the lizzard sayssssssssssssssssss:
Op woensdag 14 mei 2003 11:59 schreef Stonehead het volgende:
Volgens CNN een nieuwe rage in de piercing- en tattoo-wereld, 'tongue-splitting'.In het artikel wordt gezegd dat kussen met zo'n tong een sensatie is. Aan de andere kant moet je compleet opnieuw leren praten en is er flink risico op slissen. Als je een blaasinstrument speelt, kun je het natuurlijk ook wel vergeten.
Het artikel interviewt verder een paar Congres-leden die een wet voorstellen om tongklieven alleen door medici te laten doen; zo'n ingreep is bij amateurs te gevaarlijk.Er zouden in de hele Westerse wereld al zo'n 2000 mensen met twee tongen rondlopen. Wat vinden jullie ervan? Mooi? Eng?
Bah, hoe ver ga je om op te vallen!?
maar ondertussen vergal je je eigen leven!
quote:Ja, na een paar jaar oefenen
Op woensdag 14 mei 2003 12:06 schreef Stranger het volgende:
kan je daarna de 2 stukken afzonderlijk van elkaar bewegen?Hiermee bedoel ik het ene stuk naar bove en het andere naar beneden bijvoorbeeld..
arrgg het ziet er ook gewoon echt lelijk uit...
Kan me vergissen hoor, maar meende dat het ook te maken had met satanisme...??
quote:2 mm is echt niks
Op woensdag 14 mei 2003 12:01 schreef _dazzling het volgende:
ik vind het wel cool! je moet alleen niet te ver klieven, maar zo'n slang idee vind ik wel tof. Ik heb er zelf ook eentje, maar dan origineel. Hij zit op 2 mm en dat zonder hulp...... misschien maak ik er ooit 6 mm van
quote:Ik kan je verzekeren op natuurlijke wijze zal het nooit meer helen!
Op woensdag 14 mei 2003 12:12 schreef 303 het volgende:
Komt dat ooit weer goed of blijft je toch eeuwig zo?
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 12:08 schreef the_predator het volgende:[..]
the lizzard sayssssssssssssssssss:
ssssssssssssssssnaky!
U zei?
quote:Is een beetje afhankelijk van je aanleg... Als je een goede spier-controle hebt zal je 't wel kunnen leren. Maar lang niet altijd. Net zoals sommige mensen hun tong rond kunnen trekken (gootje), en anderen niet. Of dat sommige mensen al hun tenen afzonderlijk kunnen bewegen. Of hun oren. Noem maar op. Er is maar 1 manier om erachter te komen - proberen :-)
Op woensdag 14 mei 2003 12:06 schreef Stranger het volgende:
kan je daarna de 2 stukken afzonderlijk van elkaar bewegen?Hiermee bedoel ik het ene stuk naar bove en het andere naar beneden bijvoorbeeld..
quote:Eh, ik zei niets, ben met stomheid geslagen
Op woensdag 14 mei 2003 12:22 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]U zei?
Hoe eet je trouwens met zulke stompjes? Volgens mij werken je voortanden (snijtanden!) dan niet meer zoals 't hoort?
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 12:35 schreef JF_ het volgende:[..]
*knip*
Hoe eet je trouwens met zulke stompjes? Volgens mij werken je voortanden (snijtanden!) dan niet meer zoals 't hoort?
maar ontopic: dit bestaat al heel lang hoor, kijk maar op www.bmezine.com (ook goed voor allerlei andere 'alternatieve' body modifications). lijkt me sterk dat het een 'rage' gaat worden maar goed...
Maar toch maar niet doen.
Ik heb het wel eens gezien...petje af voor degenen die dit aandurven, aangezien ik al krom lig van de pijn als ik eens in mijn tong heb gebeten.
Maar niet aan mij besteedt.
Later misschien penisklieven...
Het dubbele luldiertje is weer springlevend.
Ik vind het maar ziek en het ziet er nog zieker uit.
Als ik die plaatjes hierboven zie denk ik dat ik afzie om het wat meer te accentueren,.,., wat een creeps zeg, zo is er ook een catman ofzow, helemaal leip die lui....
quote:sommige dingen daar zijn echt wazig.. En je hebt wel een redelijk sterke maag nodig
Op woensdag 14 mei 2003 12:46 schreef mel723 het volgende:[..]
maar ontopic: dit bestaat al heel lang hoor, kijk maar op www.bmezine.com (ook goed voor allerlei andere 'alternatieve' body modifications). lijkt me sterk dat het een 'rage' gaat worden maar goed...
quote:Ìk zou over m'n nek gaan, maar dat is ook sensatie natuurlijk...
Op woensdag 14 mei 2003 11:59 schreef Stonehead het volgende:
In het artikel wordt gezegd dat kussen met zo'n tong een sensatie is.
Ik vind het niks iig...
quote:indeed...
Op woensdag 14 mei 2003 15:11 schreef tec het volgende:
Fucked up, goed gek die gasten
quote:haha kzie t al voor me
Op woensdag 14 mei 2003 16:19 schreef tec het volgende:
What's next? Oogbal tattoos?
quote:Indeed, ik vindt bv de vrijwillige amputatie's nog een stuk waziger dan een gespleten tong
Op woensdag 14 mei 2003 16:10 schreef Phydomir het volgende:[..]
sommige dingen daar zijn echt wazig.. En je hebt wel een redelijk sterke maag nodig
quote:Je kan je eikel laten splijten... tijdje geleden plaatjes gezien ervan op bmezine.
Op woensdag 14 mei 2003 14:16 schreef Ashram het volgende:
Later misschien penisklieven...
Het dubbele luldiertje is weer springlevend.
Persoonlijk wil ik dit niet, en doet het me niets. Ik zal er echter niemand om laten vallen, omdat hij/zij dat heeft.
Ik vind het maar eng en griezelig uitzien, alleen de gedachte al om zo iemand te tongen doet me denken aan een hagedis of slang
Brrrrrrr
quote:NIet helemaal waar, het kunnen maken van een gootje met je tong is genetisch bepaald, kun je dus niet leren. Of je dan wel die twee delen beter afzonderlijk van elkaar kunt bewegen, weet ik niet en ik ga het zeker ook niet uitproberen.
Op woensdag 14 mei 2003 12:32 schreef JF_ het volgende:[..]
Is een beetje afhankelijk van je aanleg... Als je een goede spier-controle hebt zal je 't wel kunnen leren. Maar lang niet altijd. Net zoals sommige mensen hun tong rond kunnen trekken (gootje) , en anderen niet. Of dat sommige mensen al hun tenen afzonderlijk kunnen bewegen. Of hun oren. Noem maar op. Er is maar 1 manier om erachter te komen - proberen :-)
vleeshaken,brandmerken,snijden......BAH!
quote:---Edit: nee dus---
Op donderdag 15 mei 2003 10:39 schreef xillion het volgende:
De mensheid is ziek
moet je voor de gein hier eens gaan rondkijken
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-05-2003 11:37]
quote:Neuh....
Op donderdag 15 mei 2003 11:22 schreef Stranger het volgende:[..]
Niets voor jou Lois?
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 16:17 schreef DuchessX het volgende:
http://www.threesixes.com/00snaketongue.mpeg
quote:OMG.... dit had ik dus NIET moeten kijken...
quote:aaarghh....
quote:Dat MOET wel met verdoving gedaan zijn anders ga je echt kapot.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:46 schreef CvB het volgende:
OMG dat filmpje is sick....en ook nog zonder verdoving...damn
En dan bedoel ik in t 'non-commerciele circuit'. daar worden piercings gewoon met n veiligheidsspeld gezet...
Zo dus ook in de tong, en daarna met een flosdraadje uitgeflost... lekker idee toch?
Ik vind t wel n kewl gezicht... alleen de nadelen he...
Ik moet er echt NIET aan denken, zoenen schijnt wel buitengewoon geniaal te zijn, maar brrrrrrrrrr....... dat aanblik alleen al...
- edit : plaatje toegevoegd -
quote:Ja natuurlijk man,.. na het klieven van de tong worden de hoektanden gepunt en vervolgens de oorschelpen. Vervolgens wordt de huid donkerblauw getatoeëerd, wordt een pijlstaart onderaan de rug aangezet en spreekt het individu in kwestie enkel nog in het Latijn.
Op woensdag 14 mei 2003 12:09 schreef N-I-X het volgende:
NOT DONEarrgg het ziet er ook gewoon echt lelijk uit...
Kan me vergissen hoor, maar meende dat het ook te maken had met satanisme...??
quote:kijk es voor de fun op de eerste pagina op ongeveer de helft
Op maandag 19 mei 2003 09:27 schreef Draaitafeltje het volgende:
Zag net ook een foto op de telegraaf site.... echt smerig dit- edit : plaatje toegevoegd -
quote:538 haalt heel veel van fok, volgens mij zijn vooral Jeroen van Inkel en die Dennis vaste fokkers
Op maandag 19 mei 2003 09:22 schreef blieblie het volgende:
Ik vroeg me al af hoe ze op dit onderwerp kwamen op 538 afgelopen vrijdag...
quote:Ik had laatst dat ik een beetje rond had gelurkt hier, en ik daarna naar een vriend van me fietste luisterend naar 538 en ik gewoon achter elkaar 3 dingen hoorde die ik 30 min daarvoor op fok had zitten lezen
Op maandag 19 mei 2003 10:55 schreef Phydomir het volgende:[..]
538 haalt heel veel van fok, volgens mij zijn vooral Jeroen van Inkel en die Dennis vaste fokkers
quote:roflmao
Op donderdag 15 mei 2003 10:42 schreef Stranger het volgende:[..]
kijk, die heeft het naar zijn zin.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-05-2003 14:21]
:waarschuwing dit is nogal grafisch en niet bedoel voor mensen met een zwak hart*
---Edit: niet doen---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-05-2003 14:20]
quote:hmmz, m'n maag draait 3 rondjes en zit nu weer redelijk
Op dinsdag 20 mei 2003 09:09 schreef chamacie het volgende:
ik weet niet zeker offie al voorbij gekomen is maar hier:waarschuwing dit is nogal grafisch en niet bedoel voor mensen met een zwak hart*
http://www.bmezine.com/service/samples/surghigh/sub4.jpg
au
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 20-05-2003 17:09]
Brandmerken lijkt me overigens ook niet alles
Wel respect voor de mensen die het durven
quote:Kom op zeg, een oorbel is wel totaal iets anders dan je tong of je leuter doormidden zagen!
Op dinsdag 20 mei 2003 14:05 schreef paddosprd het volgende:
Ik snap de "dan ben je gek"reacties niet. Loop je ook te kotsen bij de eerste beste persoon met oorbellen of een piercing op straat?tis gewoon een sneetje.....
quote:Dat heet nou topicverpesten. Het ging over iets heel anders.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:55 schreef Dezz het volgende:Je bedoelt deze [sub4.jpg]
![]()
![]()
![]()
quote:Aight... helemaal mee eens! ik vind t owk SUPER kewl.. alleen zelf doen.. nou nee!
Op dinsdag 20 mei 2003 14:09 schreef NemesisDivina het volgende:
Ben ik nou een van de weinige mensen die dit supergaaf vind?? Ik vind het zooooooooooow cool gewoon. Zelf zou ik het nooit laten doen, omdat ik het doodeng vind. Ik heb het filmpje gezien, ik hoef dat zegmaar niethehe. En het is zo permanent. Een piercing kan je er nog uithalen ofzo, maar een gespleten tong heelt nog meer.
Wel respect voor de mensen die het durven
Niet dat ik het niet durf.. maar de permanentie ervan zie ik niet echt zitten.. je bent jong en je wilt wat.. maar strax ben ik oud en wil ik het niet meer.. dus.. K hou t maar ff bij mn tongpiercing.. en maybe nog ns n tattootje
quote:Wat nou topic verpesten? Ik laat tenminste zien dat er ook andere dingen gekliefd worden dan alleen een tong.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:50 schreef Stonehead het volgende:[..]
Dat heet nou topicverpesten. Het ging over iets heel anders.
Sommige mensen hebben gewoon van zichzelf een gekloven tong hoor.
quote:Wat, je gaat je nog verdedigen ook? Plaatjes van geslachtsdelen posten mag al niet, en het gedrocht dat jij postte was echt afzichtelijk. Fok is geen rotten.com en ik ben dit topic ook bepaald niet begonnen voor de bloederige plaatjes en filmpjes waar iemand mee aankwam. Van mij hoef je zulke vunzigheid niet te posten.
Op dinsdag 20 mei 2003 23:25 schreef Dezz het volgende:Wat nou topic verpesten? Ik laat tenminste zien dat er ook andere dingen gekliefd worden dan alleen een tong.
Komt dit omdat Harry Potter een Sisseltong is?!!
quote:Dit werd 40 jaar geleden ook nog over piercings gezegd...
Op woensdag 21 mei 2003 03:40 schreef Priscella het volgende:
Wat een ongelooflijke smerige vieze absurde hype is dit zeg, na piercings.. dit?! Piercings? Oké. Maar om nou als een Dragonslisser door het leven te gaan uh... nee.Komt dit omdat Harry Potter een Sisseltong is?!!
quote:Ja, daar zit wel een kern van waarheid in...
Op donderdag 22 mei 2003 00:41 schreef NemesisDivina het volgende:Dit werd 40 jaar geleden ook nog over piercings gezegd...
alles word normaal...
maarja, een piercing... je haalt 'm eruit.. klein gaatje blijft over..
zelfs een tattoo valt nog te verwijderen eventueel
maar dit is toch eigenlijk voorbij de grens van verminking? of krijg je dan op den duur mensen die de boel aan elkaar laten hechten?
quote:post ff een foto als je je tong hebt laten klieven...
Op woensdag 14 mei 2003 12:09 schreef Stranger het volgende:
Het lijkt me eigenlijk ook wel wat!
Straks zul je zien dat er ook figuren zijn die hun lippen willen klieven.
quote:Leg s uit?
Op donderdag 22 mei 2003 00:43 schreef schatje het volgende:
Oortunnels vind ik ook best wel eng.
quote:Dat ziet er gewoon dom uit
Op donderdag 22 mei 2003 01:05 schreef schatje het volgende:[..]
quote:amuteren is ook hip
Op dinsdag 20 mei 2003 14:07 schreef Cynic het volgende:
Maar dat is toch helemaal niet zo heel nieuw? Heb al genoeg tv programma's hierover gezien iig.Brandmerken lijkt me overigens ook niet alles
quote:Zag er wel grappig uit
Op zaterdag 24 mei 2003 20:11 schreef Wolve000 het volgende:
Als ik het geblaat van Jack Spijkerman goed heb begrepen zal er zodadelijk wel iemand met een gespleten tong in kopspijkers komen (nu op Nederland 3 dus).
quote:De persoon die ze hadden uitgenodigd had het alleen niet zo erg extreem. Ik heb al genoeg foto's hier gezien van veel extremere splitsingen...
Op zaterdag 24 mei 2003 20:38 schreef Kwark het volgende:[..]
Zag er wel grappig uit
.
"Dat doe je toch alleen om op te vallen? Dan heb ik nog een tip, Ga midden in de stad staan met je snikkel in je hand en zwaai er mee rond terwijl je 'kukeleku' roept."
quote:Waaronder de foto die aan het begin van het onderwerp getoond werd. Die gast had gewoon echt twee tongen volgens mij...
Op zaterdag 24 mei 2003 20:44 schreef Wolve000 het volgende:
De persoon die ze hadden uitgenodigd had het alleen niet zo erg extreem. Ik heb al genoeg foto's hier gezien van veel extremere splitsingen...
quote:Hoe stel je je dat voor, dat lastigvallen?
Op zondag 25 mei 2003 01:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ach, als je je zelf wil martelen moet je dat vooral zelf weten. Maar val mij er niet mee lastig!
quote:zo'n tong in mijn oor stoppen... lijkt me niet prettig
Op zondag 25 mei 2003 01:06 schreef Kwark het volgende:[..]
Hoe stel je je dat voor, dat lastigvallen?
quote:ja dat moet je
Op zondag 25 mei 2003 19:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die zich afvraagt of je dan niet bijna helemaal opnieuw moet leren praten?
quote:Als er voor de splitsing al niks zinnigs uit kwam is er natuurlijk geen man overboord.
Op zondag 25 mei 2003 19:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die zich afvraagt of je dan niet bijna helemaal opnieuw moet leren praten?
quote:Op die site staan serieus de ergste dingen die je met je lichaam kan doen en dat gaat nog veeeel verder dan tongklieven... *shivers*
Op vrijdag 23 mei 2003 19:30 schreef Fixxxer het volgende:
voor de liefhebbers:
even hier kijken
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29891
Trend in New York: tong in tweeën splijten
Gepost door Gerson (M4stermind) - zaterdag 21 juni 2003 @ 19:27 - Bron: Reuters
In New York is een nieuwe trend onder tieners en twintigers. Ze laten hun tong in tweeën splijten, zodat het op een slangentong lijkt. "Het is een kunstvorm", zegt T.J. McGillis, die de dienst aanbiedt voor 250 dollar. Het aantal mensen dat de tong heeft laten splijten wordt geschat op 1500 tot 2000.Het proces is erg luguber. De tong wordt in een klem gezet, verdoofd en tot 5cm vanaf de voorkant ingesneden. Het bloed gulpt er vervolgens uit, wat schoongemaakt wordt met mondspoelmiddel. De twee delen van de tong moeten apart gehouden worden, totdat ze dichtgegroeid zijn. Veel mensen vinden het eng. Maar volgens velen is dit nog maar het begin: Doormidden gespleten pennissen zijn reeds in opkomst.
Klik hier voor een foto (Foto: Reuters)
op die eerste foto mag hij z'n tong wel eens schrapen wat een bacterien
quote:nah iig beter dan dit:
Op zaterdag 21 juni 2003 19:41 schreef Blaze85 het volgende:
lekker vroeg is FOK er weer bij![]()
![]()
[..]http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29891
op die eerste foto mag hij z'n tong wel eens schrapen
wat een bacterien
![]()
Ik vond de tongpiercing laten zetten al doodeng(alhoewel het reuze meeviel) dit is echt doodsangsten uitstaan en mooi vinden doe ik het niet.
Zou denk ik niet eens durven zoenen met iemand met zo'n tong...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |