abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 mei 2003 @ 13:45:58 #51
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10509363
quote:
Op zondag 18 mei 2003 10:35 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen En heb er al zin in Nog 7 of 8 kilo te gaan voor de zomervakantie! (=over 2 maanden).

Ik weeg nu 65, ben iets omhoog geschoten toen ik stopte met stacker de vorige keer (2 kilo) dus daar hou ik nu rekening mee qua streefgewicht. 60 kilo is netjes voor mij, als ik daarom tot de 58 ga, kom ik uiteindelijk alsnog op de 60.

Waarom begin je weer zo snel? Geloof me nou, dan heeft het dus echt geen effect meer Je lichaam raakt er immuun voor..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 18 mei 2003 @ 13:53:35 #52
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_10509567
zucht....

edit/quoteknop verwisseld

[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 18-05-2003 14:04]

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 18 mei 2003 @ 13:54:50 #53
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_10509592
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:53 schreef knokkels het volgende:

[..]

Hoi DarkMaxie ..
Ik heb al eerder gezegd dat ik niet de moraalridder wil spelen, maar ik heb wel steeds dat beeld van dat meisje waarik het al eerder over had in mijn hoofd. En je zegt zelf dat je weer teruggrijpt naar de tussendoortjes.. Als je die dan laat staan, of langzaam aan mindert, dan moet je ook wel eenbeetje droger kunnen worden.

En die dokter .. die kan je inderdaad wel wat meer vertellen over de bijeffecten enzo... Of werkt ie daar? Dan is ie misschien bevooroordeelt.

Kortom: ik baseer mijn verhaal aan die beelden die ik over heb gehouden aan dat meisje, die ik heb zien gaan van een ongelooflijk mooi meisje, naar een zwaar ondervoed wrak .. heeeeeeel zonde..

En ja ik ken je niet .... maar dan mag ik toch nog wel mijn eigen zegje doen.. Je kan er tenminste open voor staan

* knokkels vindt het nog altijd beter om langs de natuurlijke weg (gezond eten, minder tussendoortjes, zoals hier ook al vaker is genoemd) af te vallen..
Maar ik hoop voor je dat het bij jou werkt, en niet die vervelende bijwerkingen heeft

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_10514438
quote:
Op zondag 18 mei 2003 13:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Waarom begin je weer zo snel? Geloof me nou, dan heeft het dus echt geen effect meer Je lichaam raakt er immuun voor..

Pardon? Ik ben er al 3 weken mee gestopt dan hoor, overal raden ze 2 tot 3 weken aan
pi_10514955
grr..ff die andere 2 topics lezen.. misschien wil ik ook gaan beginnen

ff snel doorgelezen..deel 2 dan

Iemand ook ervaring met Stack II??

Nederlands populairste afslankpil!

quote:
Stack II is zonder twijfel één van de populairste trends van dit moment.
Iedereen heeft het over de opvallende, gele Stack II capsules.

De één noemt Stack II de ultieme afslankpil, de ander vindt het dé beste energy booster ooit.
Wil jij ook weten waarom Stack II zo populair is? Dat zullen we je nu haarfijn uitleggen!

gevonden op http://www.bodyenfitshop.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door DancePlaza op 18-05-2003 17:57]

zondag 18 mei 2003 @ 18:23:03 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10515749
quote:
Op zondag 18 mei 2003 17:16 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Pardon? Ik ben er al 3 weken mee gestopt dan hoor, overal raden ze 2 tot 3 weken aan

4 tot 6 weken lieve schat
Liever nog langer..
maar je merkt het vanzelf wel..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10517084
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

4 tot 6 weken lieve schat
Liever nog langer..
maar je merkt het vanzelf wel..

Nou, jij zei zelf ongeveer een maand dus en ik heb verschillende keren 2 tot 3 weken gelezen..
pi_10517101
Maar ik zal de komende periode toch geen honger hebben want mn nijntje heeft vandaag een spuitje gehad en het enige wat ik heb gegeten is 2 broodjes
  zondag 18 mei 2003 @ 19:21:41 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10517275
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:15 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nou, jij zei zelf ongeveer een maand dus en ik heb verschillende keren 2 tot 3 weken gelezen..

Waar heb je dat gelezen dan? Kom 's met een linkje, want dat kan absoluut niet waar zijn.
pi_10517302
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen dan? Kom 's met een linkje, want dat kan absoluut niet waar zijn.

Uh, moet ik even zoeken, maar iig ook op perfectbody..

Maar dat zal zijn zodat ze meer kunnen verkopen ofzo

zondag 18 mei 2003 @ 19:26:49 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10517420
Ok, je hebt gelijk
quote:
Na gebruik van 100 capsules (de inhoud van 1 verpakking) adviseren wij een rustpauze te nemen van twee a drie weken. Dit om gewenning van het lichaam tegen te gaan en de effectiviteit van het product optimaal te houden. Om slapeloosheid tegen te gaan is het aanbevolen om dit middel niet te laat op de dag in te nemen.
Ik weet echter niet of het waar is, dit is info van maar 1 site en alleen een site die het zelf verkoopt
pi_10517462
Jaja, ik ben nog aan het zoeken..

Juist daarom.. maar ze mogen toch geen valse informatie geven neem ik aan toch?

zondag 18 mei 2003 @ 19:29:28 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10517502
Het is trouwens wel moeilijk info te vinden zeg Vooral op NL sites..amper goede voorlichting..
quote:
hallo iedereen, ik ben nu klaar met mijn potje Stacker 4 en wil de
resultaten met jullie delen. Allereerst ben ik er niet heel zeker van of ze
nu wel of niet werken. Ik ben ongeveer 3 kilo afgevallen in 6 weken terwijl
ik regelmatig te veel snoep of de wijn rijkelijk laat vloeien. ik nam
meestal 3 capsules per dag, soms 2.

Bijwerkingen heb ik niet gehad, behalve 1 ding. De laatste dagen ben ik heel
erg moe 's avonds, dan val ik echt bijna in slaap om 22 uur. Dat kan echter
ook komen omdat ik problemen heb in de relatie en op zoek ben naar een
andere woning (stress dus).

Kortom: ik heb een gemengd gevoel erover.

Daar ik experimenteel ben aangelegd heb ik na het lezen van een enthousiast
verhaal in de leesmap-Aktueel (lees dat blad verder niet) Stack II besteld,
van het merk Mdoubleyou. Per capsule zit er in: 600 mg ephedra (6%
gestandaardiseerd), 200 mg guarana, 20 gram White Willow Bark, 65 mg
chromium picolinaat.
Ik houd jullie op de hoogte wat het wel of niet voor me doet.

--
Hartelijke groeten,
Saskia Berghout

zondag 18 mei 2003 @ 19:30:11 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10517527
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:28 schreef heaven7 het volgende:
Juist daarom.. maar ze mogen toch geen valse informatie geven neem ik aan toch?
Volgens mij is er nog amper regelgeving op het gebied van dit middel, dus waar heb je je dan uberhaupt aan te houden
  zondag 18 mei 2003 @ 19:32:45 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10517584
quote:
Een Fat Burner doet ongeveer het volgende: de bestanddelen houden de
ingenomen vetten uit de voeding in oplossing tot deze worden verbrand door
activiteit. Indien er nog stof over is worden de vetcellen "aangevallen" en
wordt het opgeslagen vet in 'oplossing (vetzuren)' gebracht. Ook hierbij
geldt dat alleen activiteit zorg draagt voor verbranding en dus afvallen.
Preparaten waarmee u wel gewicht verliest, maar desondanks niet van af valt
zijn de vochtafdrijvers. Let op: die zijn gevaarlijk! Een Fat Burner werkt
alleen indien er verbranding in het lichaam plaatsvindt. Verbranding is het
vrijmaken van energie voor een activiteit. Een Fat Burner is alleen
effectief bij gerichte activiteit. Indien u een bepaald gebied van uw
lichaam meer belast dan andere gebieden zal de Fat Burner op die plaats het
meest actief zijn.

Wanneer men stopt met het gebruik van Fatburners komt het vet gewoon weer
terug als in oude gewoonten wordt teruggevallen.

zondag 18 mei 2003 @ 19:35:44 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10517672
Krachtvoeding.nl zegt weer iets anders
quote:
Stacker 4

Product informatie
Nog beter dan voorheen, Stacker 4 We dachten dat Stacker 3 al niet meer te evenaren was, maar ze zijn er in geslaagd met een nog betere formule te komen dan voorheen. Stacker 4 gaat alle verwachtingen te boven en zorgt voor een nog beter vetverbranding dan ooit te voren.

Hoe werkt Stacker 4?
Net als de andere Stacker producten zorgt stacker 4 voor een verhoogde vetverbranding terwijl het tevens een extra dosis energie geeft. Dit maakt het product perfect om af te vallen of om net dat beetje extra energie te krijgen tijdens het trainen.

En meer.
Stacker 4 heeft andere ingrediënten als de andere stacker producten, maar is voor veel personen zelfs nog effectiever. Door Het ingrediënt Guggulsterone in de Stacker 4 zorgt dit preparaat, naast de vetverbrandende eigenschappen, er tevens voor dat het cholesterol gehalte daalt. Dit proces zorgt voor een beter thermogenische verbranding.

Gebruik en Dosering:
Een capsule na iedere maaltijd (niet meer dan 3 maal daags!). Niet langdurig (langer dan een maand) gebruiken als afslankmiddel. Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Ingrediënten
Hoeveelheid per capsule van 550 mg Proprietary Blend :
Sida Cordifolia
Kola Nut Extract
Citrus Aurantium
Guggulsterone

Adviezen en veel voorkomende vragen
Niet geschikt voor personen met een hoge bloeddruk, hart problemen, slapeloosheid en overgevoeligheid voor cafeïne producten. Ook niet geschikt voor personen die MAOI medicijnen gebruiken of andere producten en/of medicijnen die Ephedrine, Pseudoephedrine of phenylpropanolamine bevatten.

Stackers zijn ook niet geschikt voor personen/atleten die een cafeïne vrij dieet hebben. Wij raden dit product af voor personen beneden de 18 jaar en zwangere vrouwen.

pi_10517681
Ja! Dat klopt, maar ik val dus niet terug in oude eetgewoontes, sinds ik ben gestopt met stacker heb ik niet echt meer gelijnd (niet meer gefietst en maar een heel klein beetje opgelet wat ik at) en ik ben dus 2 kilo bijgekomen.. ik dacht 4 kilo maar ik heb de dag erna 's morgens gewogen na de wc en op de plek waar ik altijd weeg en toen was ik 65 en dan ben ik nog steeds.

Dus dat valt bij mij wel mee, en het is op zich logisch dat het vet er weer aankomt als je weer in je oude patroon terugvalt maar dat is ook bij gewoon dieten, je bent tenslotte niet voor niets op dieet

pi_10517718
Ik denk dat ik dan toch nog maar een weekje wacht, voor de zekerheid aangezien je niet bepaald zekerheid krijgt door al die sites
  zondag 18 mei 2003 @ 19:39:00 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10517760
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:36 schreef heaven7 het volgende:
Ja! Dat klopt, maar ik val dus niet terug in oude eetgewoontes, sinds ik ben gestopt met stacker heb ik niet echt meer gelijnd (niet meer gefietst en maar een heel klein beetje opgelet wat ik at) en ik ben dus 2 kilo bijgekomen.. ik dacht 4 kilo maar ik heb de dag erna 's morgens gewogen na de wc en op de plek waar ik altijd weeg en toen was ik 65 en dan ben ik nog steeds.

Dus dat valt bij mij wel mee, en het is op zich logisch dat het vet er weer aankomt als je weer in je oude patroon terugvalt maar dat is ook bij gewoon dieten, je bent tenslotte niet voor niets op dieet

Weeg altijd 's ochtends, en zonder kleren aan
Je komt trouwens zoiezo wat aan als je stopt met Stackers, omdat Stackers je vocht afdrijven en als je dus het gebruik staakt, je dat vocht ook meteen weer aanmaakt Waarom ben je trouwens gestopt met lijnen toen je met Stackers stopte?
pi_10517787
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Weeg altijd 's ochtends, en zonder kleren aan
Je komt trouwens zoiezo wat aan als je stopt met Stackers, omdat Stackers je vocht afdrijven en als je dus het gebruik staakt, je dat vocht ook meteen weer aanmaakt Waarom ben je trouwens gestopt met lijnen toen je met Stackers stopte?

Ik had even geen zin meer

Slecht misschien Maar wel een mooie test aangezien ik dus nog gewoon 65 weeg en dus toch die 5 kilo eraf hou!

Toch?

zondag 18 mei 2003 @ 19:45:07 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10517887
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik had even geen zin meer

Slecht misschien Maar wel een mooie test aangezien ik dus nog gewoon 65 weeg en dus toch die 5 kilo eraf hou!

Toch?

Hmmm, van lijnen val je zoiezo af, dus hoe weet je nou of het door de stacker of het lijnen kwam?
pi_10517942
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hmmm, van lijnen val je zoiezo af, dus hoe weet je nou of het door de stacker of het lijnen kwam?

Uh, niet Maar ik weet dus wel dat het vet er echt niet weer allemaal aanvliegt. Goddank.. zolang je je eetpatroon aanpast tenminste.

Weet jij trouwens iets van die stacker tabs?

Die vet absorberen.. als je bv een vettige maaltijd gaat eten maar je niet wilt dat dat vet opgenomen wordt..

zondag 18 mei 2003 @ 20:12:08 #74
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10518594
quote:
Op zondag 18 mei 2003 19:47 schreef heaven7 het volgende:
Weet jij trouwens iets van die stacker tabs?
Die vet absorberen.. als je bv een vettige maaltijd gaat eten maar je niet wilt dat dat vet opgenomen wordt..
pi_10523295
quote:
Op zondag 18 mei 2003 20:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Betekent dat, dat je er niks vanaf weet? Of dat je het afraadt?
  maandag 19 mei 2003 @ 09:27:40 #76
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10526747
Wow.....stacker slowchat!

Vandaag mijn 4de genomen, gister overgeslagen, omdat ik niet thuis ben geweest. En om hem nou om 22:00 in te nemen.

Uurtje geleden genomen....ben overigens toch stiekem gisteravond even op de weegschaal gaan staan.
Ik was 2 kilo lichter dan mijn ochtendgewicht van afgelopen donderdag.....gaat wel erg hard, maar het zal waarschijnlijk een hoop vocht zijn.

pi_10526779
Slowchat

Onze hele discussie gaat gewoon over stacker hoor

pi_10526790
Arme Stackers..

Ik zweer bij BB

.
  maandag 19 mei 2003 @ 10:13:03 #79
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10527364
quote:
Op maandag 19 mei 2003 09:30 schreef heaven7 het volgende:
Slowchat

Onze hele discussie gaat gewoon over stacker hoor

I know...

Ik bedoel ook slowchat over stackers....

pi_10529852
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:13 schreef Emizea het volgende:

[..]

I know...

Ik bedoel ook slowchat over stackers....

Slowchat is meestal loze praat wat totaal offtopic is hoor
  maandag 19 mei 2003 @ 13:44:08 #81
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10531933
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:11 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Slowchat is meestal loze praat wat totaal offtopic is hoor

Dat is slechts de opvatting van jou....je kan toch ook slowchat met onderwerp hebben??
  maandag 19 mei 2003 @ 13:45:19 #82
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10531971
quote:
Op maandag 19 mei 2003 09:31 schreef Poog het volgende:
Arme Stackers..

Ik zweer bij BB

Ok de woordgrap is grappig....

Maar wat bedoel je met BB? body building?

pi_10533986
Hmm na de eerste snelle kiloos is er niets meer afgegaan.

Logisch ook wel omdat ik nu 3 dagen de dingen niet geslikt heb, paar keer vergeten en 1 dag bewust niet genomen omdat er savonds gedronken zou worden. Van de week waren er een paar kutdingen, en dan merk ik wel dat je nog zo aan de stacker kunt zitten dat je dan toch wel de behoefte hebt om te gaan zitten schranzen.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 19 mei 2003 @ 15:27:57 #84
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10535107
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm na de eerste snelle kiloos is er niets meer afgegaan.

Logisch ook wel omdat ik nu 3 dagen de dingen niet geslikt heb, paar keer vergeten en 1 dag bewust niet genomen omdat er savonds gedronken zou worden. Van de week waren er een paar kutdingen, en dan merk ik wel dat je nog zo aan de stacker kunt zitten dat je dan toch wel de behoefte hebt om te gaan zitten schranzen.

Bedoel je dat je met de stackers behoefte hebt aan schranzen? Dat heb ik namelijk totaal niet, ik kan wel eten maar tussendoortjes doen me echt niks op dit moment....
pi_10536037
Ik bedoel dat je dan wel geen honger kunt hebben, maar als er iets kuts gebeurt dat je dan toch de behoeft hebt om te gaan zitten schranzen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 19 mei 2003 @ 16:30:03 #86
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10537071
quote:
Op maandag 19 mei 2003 15:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik bedoel dat je dan wel geen honger kunt hebben, maar als er iets kuts gebeurt dat je dan toch de behoeft hebt om te gaan zitten schranzen.
Ahh zo, sorry, dat is idd vervelend.
Ik denk dat het daar ook niet voor helpt, het is wel zo dat tussendoortjes me niks doen, ik kan ze echter nog wel eten als ik wil.
Dus als die behoefte bij jou opkomt denk ik dat het hongergevoel niet uitmaakt!
pi_10541068
And again, stacker-tabs anyone?
  maandag 19 mei 2003 @ 21:06:01 #88
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_10545757
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:47 schreef heaven7 het volgende:
And again, stacker-tabs anyone?
Geen id, maar je kunt wel stackers 4 in combinatie met appelazijn nemen.
Dat zorgt er ook voor dat vet niet door het lichaam word opgenomen....

Net even wat cardio gedaan (gezwommen).
Ging echt zwaaaaar.....kan toch wel merken dat die stackers best je lichaam vermoeien. Op het moment dat het uitgewerkt is ben ik toch wel snel moe...
Normaal gesproken zwem ik makkelijk 2,5 KM, nu was ik na 1,5 km kapot....maar op zich had ik daar afgelopen donderdag weer geen last van....maar ja.

pi_10591550
okeej project stacker4 is ook voor mij begonnen..

statics:
lengte: 1.76
gewicht: 82.7 kg.

doel:
gewicht: 70-75 kg

dus ook zo'n potje gehaald

vanochtend 1 ingenomen, vanmiddag ook 1 ingenomen

je merkt het wel..al 3 keer naar de wc geweest om te plassen normaal 1 keer..

kreeg wel een warmtegevoel

dus ik ga zo zwemmen van half 8 tot 9 uur..
en even kijken of ik er wat van merk

ik hou jullie op de hoogte

Admin woensdag 21 mei 2003 @ 19:04:33 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_10591590
Ik gebruik het nu 2 en eenhalve maand, ik blijf maar 1 per dag slikken en ik ben ruim 7 kilo afgevallen en heb nergens last van, geen bijverschijnselen, niets.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_10592128
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:04 schreef yvonne het volgende:
Ik gebruik het nu 2 en eenhalve maand, ik blijf maar 1 per dag slikken en ik ben ruim 7 kilo afgevallen en heb nergens last van, geen bijverschijnselen, niets.
Achter elkaar
pi_10595933
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Achter elkaar

mag dat niet dan??

hmm..lekker gezwommen net..

32 baantjes * 4 keer * 25 m = 3.2 km gezwommen

ging lekker normaal is het 32 * 3..

alleen op het einde kreeg ik wel kramp..dus heb ik het rustiger aangedaan..

pi_10596529
2,5 maand achter elkaar gebruiken mag niet nee, dat is erg slecht voor je lichaam.

Ook ivm gewenning moet je het een maand gebruiken en dan een week of 3 tot een maand rust nemen van stacker en dan kun je eventueel weer beginnen.

pi_10597288
Effe een vraagje. Zijn de stackers ook geschikt voor personen die minder vaak aan sport doen, zoals ik. (1 a 2 keer in de week een uurtje squashen). Heb namelijk het idee dat het voornamelijk gaat om een stoot energie dat je binnenkrijgt. Als je dat dan combineert met veel sporten, dan val je wel snel af. Echter ik zet mijn vraagtekens bij het onderdrukken van het hongergevoel... Wellicht dat ik gewoon meer moet sporten... En dat dan weer icm stackers... Iemand ook nog een tip voor mij voor wat betreft het beginnen met stackers? Welke, 2,3 of 4?
"Do unto others as you would have others do unto you."
pi_10597428
Als je wil afvallen met stacker zul je veel moeten bewegen, dat is gewoon een feit, omdat stacker je lichaamsvet omzet in bruikbare energie..

Als je alleen minder gaat eten ism met stacker zal je ook wel afvallen maar veel langzamer.

pi_10597760
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:55 schreef heaven7 het volgende:
Als je wil afvallen met stacker zul je veel moeten bewegen, dat is gewoon een feit, omdat stacker je lichaamsvet omzet in bruikbare energie..

Als je alleen minder gaat eten ism met stacker zal je ook wel afvallen maar veel langzamer.

Dan zal ik mij maar eens vaker op de squashbaan begeven... [off topic]Kan ik mijn scriptieschrijffrustraties (leuk scrabblewoord) ook weer van mij afmeppen [/off topic]
"Do unto others as you would have others do unto you."
pi_10597837
Ik beweeg minstens een uur per dag en dan wel op de hometrainer En enkele malen per week loop ik nog wat folderwijkjes..
pi_10597862
Ben overigens zo'n 5 kilo (vast) kwijt door stacker, en dat blijft er ook af.

Mits je voldoende water drinkt en beweegt uiteraard en je eetpatroon ook aanpast na het lijnen.

pi_10598775
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:22 schreef heaven7 het volgende:
2,5 maand achter elkaar gebruiken mag niet nee, dat is erg slecht voor je lichaam.

Ook ivm gewenning moet je het een maand gebruiken en dan een week of 3 tot een maand rust nemen van stacker en dan kun je eventueel weer beginnen.

hmm... 100/2 pillen per dag = 50 dagen dat je ermee kan doen.. dus na 30 dagen stoppen...21 dagen wachten en dan weer verder gaan?
pi_10598784
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 23:10 schreef heaven7 het volgende:
Ben overigens zo'n 5 kilo (vast) kwijt door stacker, en dat blijft er ook af.

Mits je voldoende water drinkt en beweegt uiteraard en je eetpatroon ook aanpast na het lijnen.

hehe hoeval heb je in totaal kwijt geraakt? hoeveel woog je eerst..en wat is je streefgewicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')