quote:Bron
VOLKSWAGEN PASSATNu Volkswagen de Pheaton heeft geïntroduceerd in het topsegment is de tijd rijp om de Passat in zijn nu al veelzijdige positie te gaan verbreden. Dit gaat gebeuren met het modeljaar 2004: naast de huidige rol van ruime gezinsauto tot zakelijke limousine gaat de Passat tevens serieus de concurrentie aan met een BMW 5-serie of Mercedes E-klasse.
Deze richting heeft Volkswagen eigenlijk al aangegeven door de introductie van de Passat W8: de grote middenlasser bewijst voldoende capaciteit in huis te hebben om het vermogen van een 4 Liter 8 cylinder met 272 pk aan te kunnen, maar er gaan geluiden dat deze motorvariant komt te vervallen met modeljaar 2004. Nu het topsegment ook gevuld is met een grote volwaardige Limousine kunnen de technische, optische en andere ingrediënten op het gebied van comfort uit deze limousine ook gebruikt gaan worden om de Passat te "up-graden".
Deze richting van het V.A.G. concern is tevens een voortvloeisel uit de splitsing van Volkswagen en Audi in twee zelfstandige ondernemingen waardoor Volkswagen meer zelf een koers kan bepalen. Dit betekent dat de Passat ook los komt van de (interne) concurrentie met de A4 van Audi. Zo zullen ze beide voortaan op een apart platform gebouwd gaan worden en voor de Passat zal dat onder andere gaan betekenen dat de motoren in de lengte richting geplaatst worden. De nieuwe "sparringpartner" voor de Passat moet nu de Golf V gaan worden. Deze zal namelijk een lengte gaan krijgen van 4,20 meter, de Passat zal verlengd worden door middel van wielbasis en spoorbreedte naar 4,80 meter. Dat betekent een nog ruimer interieur (Superb) en een kofferbak met een inhoud van ongeveer 480 Liter!
Motorisch gaat er ook het een en ander veranderen: zoals eerder gezegd zal er waarschijnlijk geen W8 meer geleverd worden in modeljaar 2004, de V6 motoren van Audi zijn ook geen optie, dus is de keuze gevallen op de VR6 uit eigen huis, onder meer bekend van de sportieve Golf R32 en de Pheaton. Op dit blok is eveneens de FSI-techniek toegepast waardoor deze zes cylinder een vermogen van 250pk produceert. Dat komt dus behoorlijk in de buurt van de 275pk sterke W8. Onder de VR6 worden een 1,6 benzine-injectie met 102pk en een 1,6 FSI met 115pk leverbaar. De 2,0 en 2,0 turbo zijn eveneens met deze techniek uitgerust en komen op een vermogen van respectievelijk 150 en 180pk. De diesels beginnen met 1,9 TDI met 100pk, gevolgd door de nieuwe 136pk en 160pk sterke 2.0 TDI.
De krachtigste diesel wordt een nieuw ontwikkelde 2,5 liter TDI met maar liefst 185pk. De krachtoverbrenging is per motorvariant mogelijk via een vijf of een zes versnellingsbak. Als alternatief voor de multitronic van Audi heeft Volkswagen een "dubbel-koppelingssysteem" ontwikkeld, wat een vergelijkbare werking heeft; schokvrij overschakelen met nihil tijdsverlies.
Veel aanpassingen dus voor de nieuwe Passat. We moeten nog even wachten voordat we kennis kunnen maken, de introductie staat voor eind 2004 gepland. Naar verwachting zal in de herfst van 2005 de variant geïntroduceerd gaan worden. Waar we erg benieuwd naar zijn is wat deze veranderingen voor het prijskaartje gaan betekenen.
Ik vind hem er zeer geslaagd uit zien!
De nieuwe golf wordt ook zo ongeveer geloof ik heb een tijd geleden wat ontwerpen/studiemodellen gezien in een blaadje.. geloof dat ie eind dit jaar uitkomt wat er toen stond maar was een blad van vorig jaar november `k weet alleen niet meer welk blad het was maar hij moet ook wel heel strak worden de nieuwe golf en met nog snellere motoren
quote:ik vind hem er juist bruut uit zien!
Op woensdag 14 mei 2003 10:29 schreef Metalfreak het volgende:
Bah, wat een lelijke zakenbak... Weer een van de zovele...
mooi strak afgewerkt.. maar toch.. ja... hij heeft wat..
Ze willen de passat in het hogere marktsegment drukken, maar volgens mij gaat dat niet lukken. Net als opel met de vectra en de omega probeerden. Uiteindelijk hebben die merken niet de uitstraling zoals bmw, mercedes, lexus en consorten hebben. Uiteindelijk komt het erop neer dat de gemiddelde boer met zijn strontklompen in een snelle luxe bak rijdt.
g.v.d. daar moet je de bergensing eens vanaf halen !
quote:vind tussen de golf I en IV nogal veel verschil zitten... tussen de III en IV ook trouwens... maarja... als ze het hele model veranderen kun je het net zo goed geen passat mee noemen...
Op woensdag 14 mei 2003 10:33 schreef Tjabbo het volgende:
Tja weer een passat he. Hetzelfde als met de golf, heel iets veranderen en de auto kan er weer tegenaan.Ze willen de passat in het hogere marktsegment drukken, maar volgens mij gaat dat niet lukken. Net als opel met de vectra en de omega probeerden. Uiteindelijk hebben die merken niet de uitstraling zoals bmw, mercedes, lexus en consorten hebben. Uiteindelijk komt het erop neer dat de gemiddelde boer met zijn strontklompen in een snelle luxe bak rijdt.
quote:Ah ff chip laten vervangen is zo gebeurd
Op woensdag 14 mei 2003 10:36 schreef rkloeg het volgende:
4 liter v8 :|![]()
g.v.d. daar moet je de bergensing eens vanaf halen !
[Dit bericht is gewijzigd door lampie_666 op 14-05-2003 10:43]
quote:Ja volgens mij veranderd er niet veel aan de golf ze krijgen wel het zelfde model bumpers met zo`n croomstrip erop en de wielbasis word groter en is helemaal opnieuw ontworpen
Op woensdag 14 mei 2003 10:38 schreef BroesWillems het volgende:[..]
vind tussen de golf I en IV nogal veel verschil zitten... tussen de III en IV ook trouwens... maarja... als ze het hele model veranderen kun je het net zo goed geen passat mee noemen...
[Dit bericht is gewijzigd door BaBy-G op 14-05-2003 10:47]
Je ziet dat de polo al net zo groot is als de vorige golf, dus kan de aanstaande golf ook weer wat groeien.
Ja okay een dubbele uitlaat, maar die zal er standaard wel niet opzitten...
of anders gezegd, men neme de ouwe passat, golf, weet ik veel wel type van VW, ontwerpen 1 nieuwe neus, flikkeren die er tegen aan klaaaaaaar.
quote:Mwoh, als ze der iets duidelijks aan veranderde, bijv een verandering als de ouwe Volvo V70 tegenover de nieuwe Volvo V70... Dan ist nuttig om em te veranderen. Om de consument geld uit de zak te kloppen door elke keer met een minimale inspanning weeer praktisch hetzelfde model maar dan met erg kleine veranderingen erin op de markt te zetten?
Op woensdag 14 mei 2003 11:02 schreef Wolter het volgende:
Is toch beter dan dat ze de hele auto 4 jaar lang t zelfde houden?
quote:Ik zie ook nauwelijks verschil met een vectra of een superb agezien van het merkje. bijna alle nieuwe sedans lijken op elkaar om maar geen flop te scoren.
Op woensdag 14 mei 2003 10:53 schreef Kreator het volgende:
Ik zie nauwelijks verschil met het huidige model...echt nauwelijks...Ja okay een dubbele uitlaat, maar die zal er standaard wel niet opzitten...
ik vind hem veel mooier ITT de vectra e.d.
kan trouwens duidelijke verschillen zien tussen de 'oude' en de nieuwe....
maarja zoals ik al zei smaken verschillen...
* BroesWillems and volkswagen
quote:mjah volgens mij zijn de lijnen van de bumper naar de sideskirts wat breder geworden...
Op woensdag 14 mei 2003 10:53 schreef Kreator het volgende:
Ik zie nauwelijks verschil met het huidige model...echt nauwelijks...Ja okay een dubbele uitlaat, maar die zal er standaard wel niet opzitten...
en ik vind dat hij de lampen van 'n prelude achter heeft...
quote:passat middenklasser?
Op woensdag 14 mei 2003 11:14 schreef rishi120 het volgende:
de grote middenlasser .... tis toch middenIKlasser???
quote:sorry hoor, maar das wel heel dom gelul.... lijkt voor geen meter op de focus of de celica.... en dat soort achterlichten zaten ook al in de polo, lupo, pheaton en touareg.... duzz...
Op woensdag 14 mei 2003 11:21 schreef Damusic2me het volgende:
t blijft voor mij t zelfde probleem houden: t is oerlelijk. Ik kan de bora ook al niet aanzien, en 2 a 3 streepjes chroom en imitatie ford focus achter lichtjes op een toyota celica achterklep verranderen daar weinig aan.
quote:Dat zegt maar weer hetzelfde als ik hiervoor al postte
Op woensdag 14 mei 2003 11:25 schreef BroesWillems het volgende:[..]
sorry hoor, maar das wel heel dom gelul.... lijkt voor geen meter op de focus of de celica.... en dat soort achterlichten zaten ook al in de polo, lupo, pheaton en touareg.... duzz...
quote:K heb met begrensing 265 (teller dus 250 echt) gereden met n passat W8, is echt wel hard zat.... zeker in nederland
Op woensdag 14 mei 2003 10:36 schreef rkloeg het volgende:
4 liter v8 :|![]()
g.v.d. daar moet je de bergensing eens vanaf halen !
nu weer ONTOPIC:
maar zoals er al stond, die motor komt te vervallen ook wel te bergrijpen want met een beetje doorrijden rijdt dat ding al 1:4
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 14-05-2003 11:45]
Met een Mercedes E-klasse of BMW 5 heeft dit i.i.g niks te maken: Dat is gewoon weer eens een knap staaltje arrogante hoogdraverij waar VW zo goed in is.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 14-05-2003 11:49]
quote:never change a winning concept....
Op woensdag 14 mei 2003 11:29 schreef blieblie het volgende:[..]
Dat zegt maar weer hetzelfde als ik hiervoor al postte
quote:owkeej, da mag, maar roep dan niet dat het hip, gaaf en nieuw is. Want dat izzut nie.
Op woensdag 14 mei 2003 11:49 schreef BroesWillems het volgende:[..]
never change a winning concept....
quote:Check!
Op woensdag 14 mei 2003 11:25 schreef BroesWillems het volgende:[..]
sorry hoor, maar das wel heel dom gelul.... lijkt voor geen meter op de celica
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 10:43 schreef salgera het volgende:
Concurrentie met BMW5 en Mercedes E-klasse??...'k dacht 't nie!!
Passat is nooit concurent geweest van de 5 Serie en
E-klasse
Mischien de 3 serie en C-klasse daar is die mischien wel een concurent voor
Voor de rest ziet ie er wat strakker uit de passat
Maar ik vind het geen heel nieuwe model
quote:Sorry hoor, maar je zit een impressie te verdedigen. De kans dat ie er uit komt te zien zoals jij hem post (impressies zijn al wat, een jaar oud??) lijkt me zeer klein, niet realistisch.
Op woensdag 14 mei 2003 11:25 schreef BroesWillems het volgende:[..]
sorry hoor, maar das wel heel dom gelul.... lijkt voor geen meter op de focus of de celica.... en dat soort achterlichten zaten ook al in de polo, lupo, pheaton en touareg.... duzz...
quote:Dat zegt niet hij, maar Volkswagen.
Op woensdag 14 mei 2003 12:18 schreef Steve-O het volgende:[..]
Passat is nooit concurent geweest van de 5 Serie en
E-klasse
quote:Is er behalve de koplampen nog iets gewijzigd dan wat ik over 't hoofd gezien heb?
Op woensdag 14 mei 2003 12:20 schreef ShaoliN het volgende:
Uiterlijk vind ik het echt een sterke verbetering op het huidige model. Goede zaak dus
quote:de voorkant, achterkant en zijkanten... tevens is er een nieuw onderstel...
Op woensdag 14 mei 2003 13:04 schreef stefimke het volgende:[..]
Is er behalve de koplampen nog iets gewijzigd dan wat ik over 't hoofd gezien heb?
ik denk dat het dak ook anders is...
quote:Nou meneertje Damnis, dat zal ik je uitleggen... het PTA topic is bedoelt voor discussies en voor nieuws voor alles wat voortbeweegd... Aangezien ik een beetje Fan van Volkswagen ben plaats ik hier het nieuws dat er een nieuwe Passat aankomt, want daar was dit forum toch voor bedoelt? Wat ik ermee wil bereiken is dat ik dit nieuws met anderen wil 'delen'. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand anders nieuws over een auto plaats wat ik nog niet wist.
Op woensdag 14 mei 2003 13:33 schreef Damnis het volgende:
Graag zou ik aan Broes vragen wat hij wil bereiken met deze topic en waarom hij geen topic is begonnen over bijv. de 'nieuwe' Ford Mondeo...http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=1577
De reden dat ik geen nieuws over de nieuwe Mondeo plaats is
A: ik had het nog niet gezien
B: Ik heb niks met Ford
C: Jij het nou al geplaatst heb....
bent u nu tevreden?
Back ontopic please...
ik vind het dus een geslaagde auto... jij blijkbaar niet, iig bedankt voor je reactie...
quote:Dat zei mijn buurman ook toen hij een paar maanden geleden vol trots z'n nieuwe Passat (2000 ofzo) TDi z'n oprit op reed. "Deutsche Grundlichkeit" wist ie te vertellen, terwijl hij minachtend naar m'n oude Galant V6 (1995) keek.
Op woensdag 14 mei 2003 13:40 schreef BroesWillems het volgende:
Degelijkheid duurt het langst, Volkswagen!
Toen vorige week buurvrouw in zijn bijzijn echter vertelde over kerstboom-achtige dashboard taferelen, problemen met de motorolie en op de vluchtstrook staan terwijl ze op weg waren naar de camping op de Veluwe wist hij even geen pro-Duitse slogans te verzinnen... (en ik hield maar wijselijk m'n mond, het was al zo zielig)
quote:tja, uitzonderingen daargelaten, maar je kan niet ontkennen dat een VW degelijk is.... check de cijfers er maar op na
Op woensdag 14 mei 2003 14:02 schreef stefimke het volgende:[..]
Dat zei mijn buurman ook toen hij een paar maanden geleden vol trots z'n nieuwe Passat (2000 ofzo) TDi z'n oprit op reed. "Deutsche Grundlichkeit" wist ie te vertellen, terwijl hij minachtend naar m'n oude Galant V6 (1995) keek.
Toen vorige week buurvrouw in zijn bijzijn echter vertelde over kerstboom-achtige dashboard taferelen, problemen met de motorolie en op de vluchtstrook staan terwijl ze op weg waren naar de camping op de Veluwe wist hij even geen pro-Duitse slogans te verzinnen... (en ik hield maar wijselijk m'n mond, het was al zo zielig)
je komt weinig Volkswagen tegen die (mits ze geen schade hebben gehad) roesten... op de LT na...
edit: ik vind het trouwens niet netjes van je buurman om 'minachtend' naar de auto van een ander te kijken, ongeacht wat ie rijdt.... (daarbij vind ik een galant een stoere bak ) . Ik heb daarbij meer respect voor iemand die een (zelf betaalde) Fiat Pandaatje rijdt en zich er prima mee kan redden dan iemand die een passat door de baas geleast, stoer probeert te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door BroesWillems op 14-05-2003 14:21]
quote:Ja vast
naast de huidige rol van ruime gezinsauto tot zakelijke limousine gaat de Passat tevens serieus de concurrentie aan met een BMW 5-serie of Mercedes E-klasse.
Sorry, maar het blijft een volkswagen....Als je een vijfje of een E kan betalen dan ga je echt niet in een volkswagen rijden. Dan neem je wel een merk met iets meer allure, Rover, Audi etc...
quote:En daarom staat de toyota corolla al jaren lang als eerste genoteerd in alle testen van de duitse TUV mbt storingen / onderhoud etc....
Op woensdag 14 mei 2003 14:10 schreef BroesWillems het volgende:[..]
tja, uitzonderingen daargelaten, maar je kan niet ontkennen dat een VW degelijk is.... check de cijfers er maar op na
quote:waar zeg ik dan det toyota niet goed is
Op woensdag 14 mei 2003 14:58 schreef knillis het volgende:[..]
En daarom staat de toyota corolla al jaren lang als eerste genoteerd in alle testen van de duitse TUV mbt storingen / onderhoud etc....
over het algemeen gesproken is een Volkswagen degelijk... kheb nooit gezegd dat toyota dat niet is....
daarbij is een Duitse auto wel waardevaster....
[..]
-- Nou meneertje Damnis, dat zal ik je uitleggen...
Pfff, je bent lekker kleinerend bezig... Wie denk je nou dat je bent? Je denkt zeker dat je wat voorstelt als je Volkswagen rijdt?
Zolang je zelf niet zo'n Passat rijdt is dit zeer misplaatst. En zolang je nog niet weet hoeveel een hypotheek per maand kost mag je je neerbuigende houding lekker voor je houden!
-- Aangezien ik een beetje Fan van Volkswagen ben...
Laat dat 'beetje' maar weg, je laat geen kans onbenut om VW te verdedigen. Je voelt je iets te veel aangesproken als er (terechte) kritiek op VW is. Er zijn hier mensen op het forum, die proberen je een realistischer beeld te geven van je droommerk.
(Hoe wordt je in godsnaam fan van VW)
En waarom bemoei je je dan ook met topics over andere merken? In zo'n beetje iedere topic die ik lees kom ik Broes weer tegen. En altijd weer met de meest interessante informatie. Het enige dat je overal maar komt blaten is dat VW het enige degelijke merk is....zonder ook maar iets waarmee je dit bewijst. Maar er zijn blijkbaar toch ook volkswagens waarvan nieuw uit de fabriek bv. de achterklep niet wil sluiten, omdat de sluiting niet past. Da's degelijk!
Ga eens lekker in een ander merk auto rijden, dan hoef ik gegarandeerd je gekweel niet meer aan te horen (al is het zelfs maar een Seat, waar je voor minder geld een betere auto rijdt dan het gelijkwaardige VW model).
kusjes! ###
quote:Mijn excuses dan damnis maar het was niet kleinerend bedoelt
Op woensdag 14 mei 2003 15:03 schreef Damnis het volgende:
Op woensdag 14 mei 2003 13:40 schreef BroesWillems het volgende:[..]
-- Nou meneertje Damnis, dat zal ik je uitleggen...
Pfff, je bent lekker kleinerend bezig... Wie denk je nou dat je bent? Je denkt zeker dat je wat voorstelt als je Volkswagen rijdt?
Zolang je zelf niet zo'n Passat rijdt is dit zeer misplaatst. En zolang je nog niet weet hoeveel een hypotheek per maand kost mag je je neerbuigende houding lekker voor je houden!
Als je een beetje verder had gelezen had je dit ook gezien:
[qoutevanmezelf]
ik vind het trouwens niet netjes van je buurman om 'minachtend' naar de auto van een ander te kijken, ongeacht wat ie rijdt.... (daarbij vind ik een galant een stoere bak ) . Ik heb daarbij meer respect voor iemand die een (zelf betaalde) Fiat Pandaatje rijdt en zich er prima mee kan redden dan iemand die een passat door de baas geleast, stoer probeert te doen.
[qoutevanmezelf]
quote:dat heeft iets met smaak te maken....
-- Aangezien ik een beetje Fan van Volkswagen ben...Laat dat 'beetje' maar weg, je laat geen kans onbenut om VW te verdedigen. Je voelt je iets te veel aangesproken als er (terechte) kritiek op VW is. Er zijn hier mensen op het forum, die proberen je een realistischer beeld te geven van je droommerk.
(Hoe wordt je in godsnaam fan van VW)
quote:Als je mijn reacties dan is goed leest kun je zien dat ik daar normaal op reageer, waarin ik niet een ander aanval dat ze een ander merk rijden, vaak zijn het ook topics waarin mensen vragen om een advies voor een auto te kopen, ik zal dan zeker een VW aanprijzen.
En waarom bemoei je je dan ook met topics over andere merken? In zo'n beetje iedere topic die ik lees kom ik Broes weer tegen. En altijd weer met de meest interessante informatie. Het enige dat je overal maar komt blaten is dat VW het enige degelijke merk is....zonder ook maar iets waarmee je dit bewijst.
quote:Zoals ik al zei, een uitzondering daargelaten, maar zulke fabrieksfoutjes kom je ook bij andere merken tegen
Maar er zijn blijkbaar toch ook volkswagens waarvan nieuw uit de fabriek bv. de achterklep niet wil sluiten, omdat de sluiting niet past. Da's degelijk!
quote:heb ik al gedaan en gek genoeg kom ik altijd weer bij Volkswagen uit. Zoals ik al zei, dat heeft wat met smaak te maken. Een Alfist kan wel een ander merk proberen maar zal vaak weer bij alfa uitkomen... zelfde geld voor andere merken....
Ga eens lekker in een ander merk auto rijden, dan hoef ik gegarandeerd je gekweel niet meer aan te horen (al is het zelfs maar een Seat, waar je voor minder geld een betere auto rijdt dan het gelijkwaardige VW model).
quote:Nou hoop ik dat je een meisje/vrouw bent want anders
kusjes! ###
laat mij nou maar lekker met Volkswagen en ik zal het zeker blijven prijzen... Je hoort mij toch ook geen mensen aanvallen als ze van een ander merk "houden".....
De groeten!
quote:--oud--
Op woensdag 14 mei 2003 15:03 schreef Damnis het volgende:
Pfff, je bent lekker kleinerend bezig... Wie denk je nou dat je bent? Je denkt zeker dat je wat voorstelt als je Volkswagen rijdt?
Zolang je zelf niet zo'n Passat rijdt is dit zeer misplaatst. En zolang je nog niet weet hoeveel een hypotheek per maand kost mag je je neerbuigende houding lekker voor je houden!
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 14-05-2003 19:18]
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 15:41 schreef qbus het volgende:[..]
--oud--
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 14-05-2003 19:19]
quote:Laat die arme caddy nou eens met rust
Op woensdag 14 mei 2003 15:41 schreef qbus het volgende:[..]
--oud--
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 14-05-2003 19:19]
quote:Wel met 2.0t hè
Op woensdag 14 mei 2003 15:01 schreef stienus5gtturbo het volgende:
EINDELIJK ZIE IK PLAATJES!
Dit wordt zeker ste weten onze nieuwe otoo
De achterkant vind ik niet zo gestaagd, maar dat vind ik bij het huidig model ook niet. De variant daarintegen vind ik wel super mooi, dus ik vertrouw erop dat dat ook nu weer het geval is.
quote:Hee da's toevallig! Mijn carpoolert heeft onlangs een Golf IV gekocht waarvan de achterklep ook niet fatsoenlijk wil sluiten. Je moet die klep echt bijna door de "kozijn" heen rammen om 'm dicht te krijgen.
Op woensdag 14 mei 2003 15:03 schreef Damnis het volgende:
Maar er zijn blijkbaar toch ook volkswagens waarvan nieuw uit de fabriek bv. de achterklep niet wil sluiten, omdat de sluiting niet past. Da's degelijk!
Hij is vorige week terug naar de VW-dealer geweest met het verzoek om 'm te fixen: na een uur "klaar"-terwijl U wacht kwam de monteur terug met de autosleuteltjes en het commentaar "nah er is niks aan de hand, prettige dag nog". En vervolgens sluit de klep nog steeds voor geen meter... da's fijne service
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 15:51 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Laat die arme caddy nou eens met rust
![]()
quote:Als ik moest kiezen wist ik t wel.. Wat je er nog wel niet allemaal aan moet doen aan zo'n Caddy om em er een beetje normaal uit te laten zien..
Op woensdag 14 mei 2003 15:41 schreef qbus het volgende:[..]
He,he,he` !
Broes rijd een heuze sportcaddy met echte bladveren, betimmerde achterbak, SDI-motor, en binnenkort sportvelgen. Das minstens zo goed,wat zeg ik, NOG beter als een Passat!
quote:jaloers?
Op woensdag 14 mei 2003 15:56 schreef Wolter het volgende:[..]
Als ik moest kiezen wist ik t wel.. Wat je er nog wel niet allemaal aan moet doen aan zo'n Caddy om em er een beetje normaal uit te laten zien..
lach maar, ik red me er prima mee....
quote:wir haben es nicht gewusst
Op woensdag 14 mei 2003 14:02 schreef stefimke het volgende:[..]
Dat zei mijn buurman ook toen hij een paar maanden geleden vol trots z'n nieuwe Passat (2000 ofzo) TDi z'n oprit op reed. "Deutsche Grundlichkeit" wist ie te vertellen, terwijl hij minachtend naar m'n oude Galant V6 (1995) keek.
Toen vorige week buurvrouw in zijn bijzijn echter vertelde over kerstboom-achtige dashboard taferelen, problemen met de motorolie en op de vluchtstrook staan terwijl ze op weg waren naar de camping op de Veluwe wist hij even geen pro-Duitse slogans te verzinnen... (en ik hield maar wijselijk m'n mond, het was al zo zielig)
quote:Dikke spaakvelgen monteren bijvoorbeeld.
Op woensdag 14 mei 2003 15:56 schreef Wolter het volgende:[..]
Als ik moest kiezen wist ik t wel.. Wat je er nog wel niet allemaal aan moet doen aan zo'n Caddy om em er een beetje normaal uit te laten zien..
quote:Zeg kaffer. Hij mag toch zeker zelf weten waar en wanneer hij wat post en wat zijn menig is. Dat jij je daaraan stoort kan hij niet helpen.
Op woensdag 14 mei 2003 15:03 schreef Damnis het volgende:
Op woensdag 14 mei 2003 13:40 schreef BroesWillems het volgende:[..]
verhaal
En wat betreft die Ford, logisch want volgens mij is er geen enkele pta'er die dat merk serieus neemt.
En waarom moet je hem aanvallen, ik doe hetzelfde over toyota als broes over volkswagen. Bottom line is, elk merk heeft wel wat, get over it en get a life.
quote:Weer van die onzin computerfoto's!!! wacht nou maar tot de foto's van de fabriek er zijn....je kan er misschien een klein beetje uit afleiden hoe die wordt...maar zo'n achterkant zetten ze er bij VW echt niet op hoor, het is geen Opel Vectra! Maar goed, dat met die luxe en die motoren is ook al oud nieuws, want die worden al in de Touran en de Audi A3 en A4 toegepast, dus dat had ik nog wel kunnen verzinnen.
Op woensdag 14 mei 2003 10:27 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Ik vind hem er zeer geslaagd uit zien!
O ja, modeljaar 2004????? Daar zitten ze bij VW al een tijdje in hoor....dus dat wordt 2005 of 2006!
[Dit bericht is gewijzigd door jogie op 14-05-2003 16:29]
quote:Nou is het wel zo dat Broes erg snel op zijn teentjes getrapt is als het over VW gaat.
Op woensdag 14 mei 2003 16:22 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Zeg kaffer. Hij mag toch zeker zelf weten waar en wanneer hij wat post en wat zijn menig is. Dat jij je daaraan stoort kan hij niet helpen.
En waarom moet je hem aanvallen, ik doe hetzelfde over toyota als broes over volkswagen. Bottom line is, elk merk heeft wel wat, get over it en get a life.
quote:En terecht....don't FOK with VW (VAG)!!!!
Op woensdag 14 mei 2003 16:26 schreef qbus het volgende:[..]
Nou is het wel zo dat Broes erg snel op zijn teentjes getrapt is als het over VW gaat.
quote:yeah, yeah, yeah!
Op woensdag 14 mei 2003 16:30 schreef jogie het volgende:[..]
En terecht....don't FOK with VW (VAG)!!!!
Komop zeg!
quote:Tja.. ben blij dat jij er happy mee bent.. Maar als je zo post, ben dan ook niet bang dat iemand t afkraakt.. Jaloers? Dat hoor je vaker als iemand zn eigen stelling niet duidelijk kan maken..
Op woensdag 14 mei 2003 15:59 schreef BroesWillems het volgende:[..]
jaloers?
lach maar, ik red me er prima mee....
quote:Die discussie hebben we al eens gevoerd
Op woensdag 14 mei 2003 16:33 schreef Wolter het volgende:[..]
Tja.. ben blij dat jij er happy mee bent.. Maar als je zo post, ben dan ook niet bang dat iemand t afkraakt.. Jaloers? Dat hoor je vaker als iemand zn eigen stelling niet duidelijk kan maken..
Ik vind busjes als een Caddy gewoon niet een auto om op te geilen.. Tis een degelijk busje en niet bedoelt als blikvanger.. Koop dan een auto die daar wel voor bedoelt is.. Das t zelfde als een heel goedkope alto te kopen en daar allemaal spoilers, dikke banden en sportvelgen onder te zetten..
quote:net de hele thread doorgelezen, maar dit is de allerbeste Post van deze thread, sjeesus t zijn maar indicaties hoor, er zijn honderden van die fotosoepers die van elk model, het volgende model willen maken per dag, dus ik wacht idd tot de echte foto's uitkomen. zullen we dan wel zien of het maken of kraken wordt.
Op woensdag 14 mei 2003 16:24 schreef jogie het volgende:[..]
Weer van die onzin computerfoto's!!! wacht nou maar tot de foto's van de fabriek er zijn....je kan er misschien een klein beetje uit afleiden hoe die wordt...maar zo'n achterkant zetten ze er bij VW echt niet op hoor, het is geen Opel Vectra! Maar goed, dat met die luxe en die motoren is ook al oud nieuws, want die worden al in de Touran en de Audi A3 en A4 toegepast, dus dat had ik nog wel kunnen verzinnen.
En die W8.....in de autovisie zeiden ze het goed "het is een geweldige motor, mooie loopcultuur en superdoorontwikkeld....het is het best denkbare antwoord op een vraag die niemand gesteld heeft!!" De motor is ontwikkeld om naar opel te laten zien dat ze een (V)W8 wel kunnen betalen en Opel voor de Omega (een motor van GM uit het rek) niet....lekker puh voor Opel!O ja, modeljaar 2004????? Daar zitten ze bij VW al een tijdje in hoor....dus dat wordt 2005 of 2006!
verder moeten sommige mensen niet zo gigantisch happen/flamen op mekaar, vooral niet bij zo'n nutteloze thread als deze.
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:33 schreef Wolter het volgende:[..]
Tja.. ben blij dat jij er happy mee bent.. Maar als je zo post, ben dan ook niet bang dat iemand t afkraakt.. Jaloers? Dat hoor je vaker als iemand zn eigen stelling niet duidelijk kan maken..
Ik vind busjes als een Caddy gewoon niet een auto om op te geilen.. Tis een degelijk busje en niet bedoelt als blikvanger.. Koop dan een auto die daar wel voor bedoelt is.. Das t zelfde als een heel goedkope alto te kopen en daar allemaal spoilers, dikke banden en sportvelgen onder te zetten..
quote:[hap]
Op woensdag 14 mei 2003 16:34 schreef Ultimora het volgende:[..]
net de hele thread doorgelezen, maar dit is de allerbeste Post van deze thread, sjeesus t zijn maar indicaties hoor, er zijn honderden van die fotosoepers die van elk model, het volgende model willen maken per dag, dus ik wacht idd tot de echte foto's uitkomen. zullen we dan wel zien of het maken of kraken wordt.
verder moeten sommige mensen niet zo gigantisch happen/flamen op mekaar, vooral niet bij zo'n nutteloze thread als deze.
quote:Ja vast wel.. Maar zo'n auto is niet echt sportief.. Tuurlijk zal ie wel leuke prestaties hebben als je er wat mee sleutelt maar daar is zo'n auto niet voor gebouwd.. En qua style vind ik de Passat niet te vergelijken met een bestelbusje als een Caddy.. Oja.. Wat vinden jullie van die VW W12? Oja, ik ben zelf ook VW liefhebber.. Vind nog steeds dat je voor "status" betaalt bij VW..
Op woensdag 14 mei 2003 16:34 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Die discussie hebben we al eens gevoerd
Het is inderdaad niet wat iedere nederlander zou doen nee, maar hij rijdt wel in iets aparts.
quote:Op dat eerste reageer ik niet.
Op woensdag 14 mei 2003 16:49 schreef Wolter het volgende:[..]
Ja vast wel.. Maar zo'n auto is niet echt sportief.. Tuurlijk zal ie wel leuke prestaties hebben als je er wat mee sleutelt maar daar is zo'n auto niet voor gebouwd.. En qua style vind ik de Passat niet te vergelijken met een bestelbusje als een Caddy.. Oja.. Wat vinden jullie van die VW W12? Oja, ik ben zelf ook VW liefhebber.. Vind nog steeds dat je voor "status" betaalt bij VW..
een W12 is leuk, maar ja, voor dat geld heb je (ik) liever een échte sportauto. (nofi trouwens, het is een leuke auto. echt!)
quote:Hej sukkel, kap is met flamen....
Op woensdag 14 mei 2003 17:03 schreef Damnis het volgende:
--flame verwijdert--
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 14-05-2003 19:23]
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 16:49 schreef Wolter het volgende:[..]
Ja vast wel.. Maar zo'n auto is niet echt sportief.. Tuurlijk zal ie wel leuke prestaties hebben als je er wat mee sleutelt maar daar is zo'n auto niet voor gebouwd.. En qua style vind ik de Passat niet te vergelijken met een bestelbusje als een Caddy.. Oja.. Wat vinden jullie van die VW W12? Oja, ik ben zelf ook VW liefhebber.. Vind nog steeds dat je voor "status" betaalt bij VW..
lees het forum is goed door... dan kom je er achter dat ik die caddy voor finaciele doeleinden heb en niet voor de pronk (voor dat geld kun je ook een mooie ibiza kopen oed). Daarbij word die caddy nergens met een Passat vergeleken. en als ik dat otootje wil bekleden moet ik dat altijd nog zelf weten... zelfde geld voor sportvelgen, dat doe ik voor me zelf en niet voor anderen....
Ohja... de W12 vind ik dus een zeer mooie auto.
quote:zeg, gefeliciteerd je bent een van de eersten die hier persoonlijk flamet! hier wordt af en toe gewoon scherp gediscussieerd, so get used to it.
Op woensdag 14 mei 2003 17:03 schreef Damnis het volgende:
quote:Wat is daar mis mee dan?
Op vrijdag 16 mei 2003 21:06 schreef Darth-Vader het volgende:
Tsja, het blijft een VW...
quote:Als hij dat nou bij een Pheaton zei kan ik het me nog wel indenken, maar met een oerdegelijke Passat is niks mis
Op zaterdag 17 mei 2003 18:56 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
Wat is daar mis mee dan?
quote:Tja, en aangezien de kwaliteit van de afwerking bij Volkswagen mijlenver voor is op Mercedes en BMW(die zijn wat dat betreft namelijk helemaal niet zo geweldig meer...), zouden ze best weleens gelijk kunnen krijgen...
Op woensdag 14 mei 2003 12:34 schreef qbus het volgende:[..]
Dat zegt niet hij, maar Volkswagen.
quote:Hahaha sry ik lach
Op donderdag 19 juni 2003 11:08 schreef Jalu het volgende:[..]
Tja, en aangezien de kwaliteit van de afwerking bij Volkswagen mijlenver voor is op Mercedes en BMW(die zijn wat dat betreft namelijk helemaal niet zo geweldig meer...), zouden ze best weleens gelijk kunnen krijgen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |