quote:Jupz, (vaak) een van de grote verschillen tussen mannen en vrouwen he...
Op donderdag 15 mei 2003 09:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
Vaak willen vrouwen het alleen doen als ze echt verliefd zijn. En niet voor 1X mannen daar integen hebben er totaal geen probleem mee.
quote:jep dat is een groot verschil jha. En vaak ook meteen de grote reden. Maar dat is ook niet zo gek. Als een man elke dag een ander wijf heeft is dat normaal. Maar doet een vrouw dat. Dan is ze een slet. Heel erg krom dus.
Op donderdag 15 mei 2003 14:12 schreef Ruubz het volgende:[..]
Jupz, (vaak) een van de grote verschillen tussen mannen en vrouwen he...
trouwens hoorde veel verhalen maar of ze waar zijn weet ik niet.
cijfers gaan ook omhoog
quote:Toen ik nog op school zat, hoorde ik ook van die verhalen. Maar meestal zijn degene die op "schoolreisjes" 'uit hun dak' gaan, thuis vaak niets mogen doen. Zijn ze eens zonder ouders, en dan gaan ze alles doen wat ze normaal niet zouden (mogen) doen. Dus het ligt ook zekers ook aan de ouders, laat de kinders een beetje hun gang gaan vanaf een bepaalde leeftijd. Rond de 15 jaar ofzo!!!!
Op woensdag 14 mei 2003 21:54 schreef ook_gek het volgende:
Bij mij op school gebeurde dat soort dingen ook. Zeker op school reisje. In euro disney was het helemaal feest
Weet nog dat ik op een gegeven moment m,n kamer in liep. En dat daar gewoon 15 man op een kluitje zaten. En je wil echt niet weten wat daar allemaal gebeurd is.
Om eerlijk te zijn kan ik je dat ook niet vertellen. Ik ben op m,n bed gesprongen er door heen gegaan en als een blok in slaap gevallen. MAar de verhalen die ik gehoord heb. En wat ik de volgende dag terug vond
Word er geklopt op de deur. Hoi ligt m,n bh nog hier ![]()
Dus jha het gebeurd zeker op scholen. Zeker als er drank bij is.
quote:Het schijnt dat het op universiteiten ook flink druk is wat dat betreft... Dat wordt een nieuw topic
Op donderdag 15 mei 2003 23:09 schreef Exhale_02 het volgende:
Poe! Jeugd van tegenwoordig toch ook!
quote:Veel aandacht tekort... Das toch weer iets wat misschien ook wel bij de ouders ligt..
Op donderdag 15 mei 2003 23:46 schreef NatteKip het volgende:
bij ons in de omgeving wonen ook veel meisjes...13 jaar...al meer dan 40 jongens gezoend of meer...gaan dorpen af...ongelooflijk...vaak hebben ze veel aandacht tekort en schoppen ze alleen maar ruzie in de klas...nieuwsgierigheid is vaak wat ik hoor...er bij horen ik wat ik denk...dan kunnen ze meepraten met de oudere meisjes...ik ben 13 en heb al 40 jongens gezoen..ik ben 13 en ben al ontmaagd...:r![]()
![]()
quote:Das wel helemaal slecht zeg...
Op vrijdag 16 mei 2003 09:24 schreef DemonRage het volgende:
Op sommige scholen raakt er een pedofiele leraar bij betrokken.
quote:mwa, dat maakt niet veel uit hoor, ik zit ook op een school met alleen havo/vwo en hier gebeuren ook zat van zulke dingen
Op donderdag 15 mei 2003 23:46 schreef Nachtdier het volgende:
Ik heb dus echt op de verkeerde school gezeten:( Maar ja, het was dan ook maar een school met alleen maar HAVO en VWO. Dat maakt waarschijnlijk het verschil...
quote:Wat gebeurt er bij jullie dan??
Op vrijdag 16 mei 2003 19:19 schreef Sylvana het volgende:[..]
mwa, dat maakt niet veel uit hoor, ik zit ook op een school met alleen havo/vwo en hier gebeuren ook zat van zulke dingen
quote:Altijd leuk die schoolreisjes he (zo zonder ouders)... gege uhm
Op donderdag 15 mei 2003 21:40 schreef ook_gek het volgende:
Pfff ik weet nog wel dat we op wintersport gingen met m,n klas. Zo dat is me toch een feest gewordenZuipen tot dat je er bij neer valt
En als je dronken ben. Dingen doen die je normaal niet zou doen.
Weet nog dat ik op een gegeven moment m,n kamer in liep. En dat daar gewoon 15 man op een kluitje zaten. En je wil echt niet weten wat daar allemaal gebeurd is.
Om eerlijk te zijn kan ik je dat ook niet vertellen. Ik ben op m,n bed gesprongen er door heen gegaan en als een blok in slaap gevallen. MAar de verhalen die ik gehoord heb. En wat ik de volgende dag terug vond
Word er geklopt op de deur. Hoi ligt m,n bh nog hier
Dus jha het gebeurd zeker op scholen. Zeker als er drank bij is.
quote:Same here. Uiteraard gebeurde er wel eens wat maar volgens mij niet op zo'n grote schaal als nu...
Op donderdag 15 mei 2003 23:46 schreef Nachtdier het volgende:
Ik heb dus echt op de verkeerde school gezeten:( Maar ja, het was dan ook maar een school met alleen maar HAVO en VWO. Dat maakt waarschijnlijk het verschil...
Ik heb wel een verhaal gehoord van een andere school waar een stel op de wc aan het pijpen was.
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:08 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Een meisje uit de 2e bij mij op school heeft vorige week 3 jongens gepijpt uit de 4e omdat ze hun nog 200 euro moest betalen ergens voor.... nu niet meer dus
Hoe durf je jezelf nog aan te kijken in de spiegel dan. Die jongens mogen ze van mij ook meteen afknallen, dat doe je toch niet
quote:Het was haar eigen keuze, ze kon ook gewoon betalen. En daarbij zij heeft het zelf aan iedereen lopen vertellen, niet die jongens, 't is maar waar je trots op bent...
Op zondag 18 mei 2003 15:20 schreef Kamphuys het volgende:[..]
![]()
![]()
Hoe durf je jezelf nog aan te kijken in de spiegel dan. Die jongens mogen ze van mij ook meteen afknallen, dat doe je toch niet
quote:Damnz, daar gaat je zelfrespect...
Op zondag 18 mei 2003 16:57 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:[..]
Het was haar eigen keuze, ze kon ook gewoon betalen. En daarbij zij heeft het zelf aan iedereen lopen vertellen, niet die jongens, 't is maar waar je trots op bent...
quote:Wat een trui wijf !
Op zondag 18 mei 2003 15:08 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Een meisje uit de 2e bij mij op school heeft vorige week 3 jongens gepijpt uit de 4e omdat ze hun nog 200 euro moest betalen ergens voor.... nu niet meer dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |