Alpha Omega,quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:33 schreef AlphaOmega het volgende:
Hotel Central am Dom. Niet heel erg duur, maar wel een goed hotel. En de naam zegt het al...
Dank voor de aanbevelingen van iedereen, en dus ook van jou.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef k_man het volgende:
Nou, jij liever dan ik. Maar veel plezier hoor. Het blijft een leuke stad, ondanks het hotel.
Idd, niet boeiend, de prijs niet echt waard. Maar de bijbehorende winkel daarentegen! Heb ik eens meer dan 35 euro aan chocolade gekocht....of was het nou nog meer? De enige reden waarom ik nog eens terug naar Keulen zou willenquote:
Een kenner zal je dit Brauhaus zelfs als attractie aanbevelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Hik het volgende:Achter het Renaissaince hotel (Friesenstrasse) ligt Brauhaus Päffgen. Vooraf klonk het me als een enorme tourist trap in de oren, maar we hebben het erg naar onze zin gehad. Sfeervolle bierhal met biergarten erachter. Heel veel verschillende Duitsers (oud, jong, stelletjes, groepen) en geen toerist te bekennen. Autenthiek lompe bediening die zonder het te vragen je volgende Kölsch op tafel kwakt. Na afloop reken je het aantal turfjes op je (natte) bierviltje af en klaar. Je kunt er ook weinig subtiel eten krijgen: Bratwurst, Haring, Aardappels, Schnitsels, dat soort dingen. ![]()
Zo hoort dat bij Kolsch he. Je glas mag eigenlijk nooit leeg, ze vullen automatisch bij tot je je viltje erop legt.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Hik het volgende:Achter het Renaissaince hotel (Friesenstrasse) ligt Brauhaus Päffgen. Vooraf klonk het me als een enorme tourist trap in de oren, maar we hebben het erg naar onze zin gehad. Sfeervolle bierhal met biergarten erachter. Heel veel verschillende Duitsers (oud, jong, stelletjes, groepen) en geen toerist te bekennen. Autenthiek lompe bediening die zonder het te vragen je volgende Kölsch op tafel kwakt. Na afloop reken je het aantal turfjes op je (natte) bierviltje af en klaar. Je kunt er ook weinig subtiel eten krijgen: Bratwurst, Haring, Aardappels, Schnitsels, dat soort dingen. ![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |