quote:Maar dan met 4 wheel drive of rupsbanden
Op maandag 30 juni 2003 09:56 schreef WheeleE het volgende:Ben er nog wel aardig moe, maar het was de moeite waard. Volgend jaar weer
.
quote:ja opvallend veel!
Op maandag 30 juni 2003 10:11 schreef DimeBag het volgende:
Waren wel een aantal anti-amerikaanse boodschappen en tegen de oorlog in Irak (Amerikaanse houding er in).
Ook Ozomatli liet duidelijk merken het er niet mee eens te zijn en die Kathleen Edwards hoorde ik ook nog nadrukkelijk zeggen dat ze uit Canada kwam, en niet uit Amerika!
Maar die toneelstukjes van Ska P waren wel erg flauw af en toe, maar daardoor ook wel weer grappig
Ik vond vooral ska-p wel gaaf. Spaanse rock rewlt best wel. Brainpower was ook toppie. Krezip heb k niet echt meegmaakt (helaas) Youssoun vond ik ook wel goed, zeker als afsluiter.
De heen en terugreis zijn vlekkeloos verlopen, de sfeer was top en het weer zorgde voor een perfecte dag. En hulde aan de organisatie dat het allemaal weer netjes georganiseerd is.. Volgend jaar weer!
quote:Omdat dat bagger was en te weinig mensen trok.
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef ruby het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk de dance-area weggelaten dit jaar?
lijkt het maar zo of wordt het echt elk jaar drukker ?
want dat gevoel had ik wel, dat het drukker was dan andere jaren.
één ding blijft zoals het al jaren is, de bewegwijzering naar het Zuiderpark blijft kut
Bij Krezip was het trouwens wel ontzettend druk ineens. Het meest irritante vond ik dan nog wel de mensen die daar midden in dat veld languit gingen liggen Erg irritant om daar allemaal overheen te moeten lopen.
Die An Pierle kende ik trouwens niet, vond het wel een erg vaag wijf
Ska-p was nice, dit was de 4e keer en voorlopig de laatste keer dat ik ze heb gezien, die toneelstukjes beginnen inderdaad te vervelen, en wat frisse wind in de setlist kan ook geen kwaad.
An pierlé was heerlijk, lekker met een jointje gechilled op het gras.
Voor de rest heb ik niet zoveel meegekregen van het festival, wel dat het erg druk was.
quote:Leek het de laatste keer dat ik er was (met Tiesto/Remy/Dulce) anders niet op.. maargoed..
Op maandag 30 juni 2003 20:42 schreef Reddiablo het volgende:Omdat dat bagger was en te weinig mensen trok.
Heb me dit jaar, zonder dance podium, prima vermaakt! Lekker in het gras gezeten, Brainpower wel gecheckt, gewoon gezellig... en niet eens zo erg verbrand geloof ik
quote:jammer...
Op woensdag 25 juni 2003 17:17 schreef err het volgende:
het programmacode:* Yellow Stage * 13.10-14.00 : 16Down
18.40-19.40 : Morgan Heritage
* Green Stage *
13.00-13.50 : VanKatoen
15.25-16.15 : Ska-P
* Locals Only *
15.00-15.30 : Wowbeggar
17.00-17.30 : A Day´s Work
18.00-18.30 : Blues Brother Castro
quote:omdat het de laatste keer flink uit de hand liep met ado hoolies undsoweiter..dat kunnen de tere zieltjes niet aan, vandaar
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef ruby het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk de dance-area weggelaten dit jaar?
quote:Ik niet. Wij zaten lekker achteraan te tjillen. Prima zo!
Op vrijdag 4 juli 2003 17:11 schreef Chen het volgende:
Ik stond vip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |