Waar hadden we het over?
1. Het filmpje van Idiot Son Of An Asshole
2. De .avi filmpjes van de Melkweg
3. Ik was een gevoelloze klootzak omdat ik Falling In Love niet emotioneel genoeg vond.
offtopic vraag: hoe open ik die damned .avi files?
quote:Met windows mediaplayer en waarschijnlijk een of andere codec.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:48 schreef Ixnay het volgende:
offtopic vraag: hoe open ik die damned .avi files?
quote:Welke?
Op dinsdag 13 mei 2003 21:07 schreef TIC het volgende:
Kheb war against errorism ben nu nummertje een aant leren spelen
(op mn gitaar)
quote:Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik in ieder geval niet.
Op woensdag 14 mei 2003 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand 13 stitches (akoestische versie) of Glass war al gehoord?
Voor mij is hij alleen verpest doordat Mattersville al eerder was uitgebracht en de tracks van de Regaining Unconsciousness EP ook.
Maar goed, ik heb er ook geen geld voor uitgegeven. 19 Euro voor 36 minuten muziek. Ik dacht het toch even niet he..
quote:Pffffffff. Dan is punkrock ook niet aan jou besteed. Die cds zijn nooit langer dan +-40 minuten. Soms hoogstens 30 minuten. Maar die prijs is idd aan de hoge kant... je keek zeker bij de FRS?
Op woensdag 14 mei 2003 17:54 schreef Opie het volgende:
War Or Errorism.. tja. Leuk album.Voor mij is hij alleen verpest doordat Mattersville al eerder was uitgebracht en de tracks van de Regaining Unconsciousness EP ook.
Maar goed, ik heb er ook geen geld voor uitgegeven. 19 Euro voor 36 minuten muziek. Ik dacht het toch even niet he..
Maar dat van die nummers, ach... ik vind het ook wel jammer opzich van Mattersville, maar je bent niet verplicht om de Teaser EP te beluisteren. Overigens vind ik het ook wel jammer dat de EP geen B side cdtje is geworden, op Hardcore '84 na dan.
quote:Ik snap ook wel dat punk cd's bijna nooit 40+ minuten zijn, maar kom op.. 19 Euro. Dat is toch gewoon veels te duur? En ja, ik heb bij de Free Record Shop gekeken.
Op woensdag 14 mei 2003 18:20 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Pffffffff. Dan is punkrock ook niet aan jou besteed. Die cds zijn nooit langer dan +-40 minuten. Soms hoogstens 30 minuten. Maar die prijs is idd aan de hoge kant... je keek zeker bij de FRS?
Maar dat van die nummers, ach... ik vind het ook wel jammer opzich van Mattersville, maar je bent niet verplicht om de Teaser EP te beluisteren. Overigens vind ik het ook wel jammer dat de EP geen B side cdtje is geworden, op Hardcore '84 na dan.
Klopt overigens ook dat je niet verplicht bent om zo'n EP te luisteren, maar probeer dat maar eens te weerstaan..
quote:Tsja en in the US kosten die cds 9 euro...
Op woensdag 14 mei 2003 18:57 schreef Opie het volgende:[..]
Ik snap ook wel dat punk cd's bijna nooit 40+ minuten zijn, maar kom op.. 19 Euro. Dat is toch gewoon veels te duur? En ja, ik heb bij de Free Record Shop gekeken.
Maar ook op bijvoorbeeld bol.com of large.nl kost hij 19-20 Euro.
Zoveel wil ik niet uitgeven aan een NOFX cd.Klopt overigens ook dat je niet verplicht bent om zo'n EP te luisteren, maar probeer dat maar eens te weerstaan..
En die EP kon ik ook niet weerstaan, maar ach. Ik luister nog steeds met plezier naar de cd dus en dat zal ook nog wel even duren.
quote:aangezien ik ze gemaakt heb (
Op dinsdag 13 mei 2003 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Hier is deel 1
NOFXofftopic vraag: hoe open ik die damned .avi files?
quote:Vond je het niet jammer dat je niet in de pit stond vooraan?
Op woensdag 14 mei 2003 20:18 schreef Fat_Mike het volgende:[..]
aangezien ik ze gemaakt heb (
![]()
), kan ik je zeggen dat het gewoon een divx codex is
Overal van die 15 jarige gasten die perse naar voren moesten duwen. De pit zat ook vol met van die idioten die zo hard mogelijk liepen te beuken.
Wat heb ik daar een hekel aan..
quote:haha huilie.
Op woensdag 14 mei 2003 21:34 schreef Opie het volgende:
Ik stond op 5 september tijdens NOFX helemaal vooraan bij Eric Melvin. Dat ging nog wel. Maar bij Mike helemaal voortaan staan was een hel.Overal van die 15 jarige gasten die perse naar voren moesten duwen. De pit zat ook vol met van die idioten die zo hard mogelijk liepen te beuken.
Wat heb ik daar een hekel aan..
quote:neuh, ik zie ze 4juni weer, ga ik dan wel vooraan staan. Ik durf te wedden dat als ik het niet had opgenomen ik me er totaal niets meer van kon herinneren (niet door t bier ofzo hoor).
Op woensdag 14 mei 2003 21:17 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Vond je het niet jammer dat je niet in de pit stond vooraan?
Ik ga hier geen adres posten, maar je kan altijd mailen natuurlijk.
Trouwens, ik denk dat 4 juni lang zo cool niet wordt helaas, grote lokatie, slecht geluid?..., heb geen flauw idee hoe die Ijselhallen zijn. En what about hekken en security? Maarja, we zien wel.
Hoe kon je eigenlijk zo iets vergeten Fat_Mike? Slecht geheugen of was je niet zo onder de indruk achteraf? En flauwvallen tijdens NOFX lijkt me kut.
quote:Het was nog voor NOFX. Dus ik haar helemaal naar achter in die zaal gesleept, tussen al die mensen. Kwam ze ook nog niet bij, ik vet in paniek. Toen kwam hulp. Is zij vanaf het "balkon" gaan kijken. En ik heb de eerste paar nummers vooraan gestaan, en de rest vanaf het balkon.
Op donderdag 15 mei 2003 08:56 schreef =HellFire= het volgende:
Hehe, tis natuurlijk wel heel cool om Mike's hand/been/ander ledemaat vast te pakken als 13 jarig jochie. En die kindjes kun je natuurlijk ook terug duwen he.Trouwens, ik denk dat 4 juni lang zo cool niet wordt helaas, grote lokatie, slecht geluid?..., heb geen flauw idee hoe die Ijselhallen zijn. En what about hekken en security? Maarja, we zien wel.
Hoe kon je eigenlijk zo iets vergeten Fat_Mike? Slecht geheugen of was je niet zo onder de indruk achteraf? En flauwvallen tijdens NOFX lijkt me kut.
De enige leuke pit die ik heb meegemaakt was tijdens Flogging Molly in Utrecht.
quote:Lijkt me nie zo leuk voor je, gelukkig is het goed gekomen.
Op donderdag 15 mei 2003 09:48 schreef Ixnay het volgende:[..]
Het was nog voor NOFX. Dus ik haar helemaal naar achter in die zaal gesleept, tussen al die mensen. Kwam ze ook nog niet bij, ik vet in paniek. Toen kwam hulp. Is zij vanaf het "balkon" gaan kijken. En ik heb de eerste paar nummers vooraan gestaan, en de rest vanaf het balkon.
En je moet ook in de pit gaan en tegelijkertijd genieten van de show en de muziek. Das toch mogelijk? Of niet dan?
Er zijn meerdere zalen, hopelijk treden de bands in verschillende zalen op.
Want ik wil bij NOFX vooraan staan. Maar dan moet ik bij al die vorige bands ook vooraan gaan staan, want anders kom ik niet naar voren.
Ziet er groot uit.
quote:Ik heb geen flauw idee...
Op donderdag 15 mei 2003 18:48 schreef Ixnay het volgende:
Is in de IJsselhallen ook zo'n "balkon" waar je vanaf kunt kijken?Er zijn meerdere zalen, hopelijk treden de bands in verschillende zalen op.
Want ik wil bij NOFX vooraan staan. Maar dan moet ik bij al die vorige bands ook vooraan gaan staan, want anders kom ik niet naar voren.
Ik keek op google en toen vond ik dit plaatje.
Je kan ook gezellig zitten.
De Ijsselhal. In de sfeervolle IJsselhal werden in de loop der jaren al honderden shows, (vak)beurzen, concerten en feesten gehouden.
De Meerhal. De middelgrote Meerhal wordt met name gebruikt voor kleinere concerten, examens en personeelsfeesten. Daarnaast kan de Meerhal gekoppeld worden aan de IJsselhal tijdens grotere evenementen en bijeenkomsten of aan de zalen (Hanzezaal en Suyderseezaal) tijdens bijvoorbeeld kleinere vakbeurzen, congressen, vergaderingen en feesten.
De Hanzehal. De Hanzezaal en de Suyderseezaal, twee intieme zalen van het complex, lenen zich uitstekend voor congressen, seminars, vergaderingen, productpresentaties alsmede feesten en partijen. Daarnaast worden beide zalen intensief gebruikt voor onder andere vakbeurzen.
De Suyderseezaal
De Aahal. De grootste hal van het complex biedt met zijn totale vloeroppervlak tal van mogelijkheden. Vooral door de hoogte van 10,3 meter en de breedte van 65 meter onderscheidt deze hal zich duidelijk van de andere hallen.
De Diezehal. Direct gekoppeld aan de Aahal is de Diezehal (3.600m2). Deze hal wordt veel gebruikt voor kleinere agrarische producties. De combinatie Aahal / Diezehal is bovendien ideaal voor grote beurzen omdat er heel eenvoudig een totale vloeroppervlakte van ruim 10.000 m2 gecreëerd kan worden
Het zullen wel de Ijsselhal en de Meerhal worden. En die grote Aahal voor de shows? En ik zie geen balkonnen nog. Wellicht worden die nog erbij gebouwd...
Akoestisch klinkt 13 stitches erg leuk. Vooral dat solo'tje tussendoor.
Glass war is ook erg goed!!! Dit nummer hoorde je ook al heel eventjes op de commcercial (dat bass loopje). Jammer dit nummer niet op de cd staat, had ik denk ik nog liever dan een nummer als Mattersville, rockt veel harder deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |