abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48648854
Ben benieuwd of Strachan blijft. Hij schijnt in de belangstelling te staan van enkele Engelse clubs. Ik moet zeggen dat Strachan me nog niet helemaal kan bekoren. Resultaten zijn natuurlijk uitstekend, ook Europees gezien, maar het gaat allemaal veel te moeizaam. Wat dat betreft ben ik er nog niet gerust op voor volgend jaar. Walter Shit lijkt de boel daar wat op de rails te krijgen.
pi_51959480
Even een update betreffende Celtic. Een wonder heeft plaatsgevonden, de laatste oefenwedstrijd is gewonnen. Parma verloor met 1-0 op Celtic Park. Voor de rest was de oefencampagne van de laatste weken een drama. In de VS waren de MLS all-stars met 2-0 te sterk en ook 1-1 tegen Chicago Fire is geen goed resultaat te noemen. Toch was het nog niet zo dramatisch als vorig jaar, toen er twee gelijkspelen te noteren waren en van DC United werd verloren met maar liefst 4-0. Voor de rest was er nog een 4-1 nederlaag in en tegen Newcastle, ook hierbij is een vergelijking met vorig jaar te trekken toen Manure met 3-0 te sterk was. Na deze dramatische resultaten vluchten we maar snel in het cliché “oefenwedstrijden zeggen niets” en vorig jaar, toen het allemaal nog dramatischer was, bleek dat ook de waarheid, aangezien Celtic uiteindelijk de dubbel won en voor het eerst in de geschiedenis van de CL de laatste 16 werd gehaald. Ik heb dus goede hoop dat Kilmarnock, net als vorig jaar de openingswedstrijd, opzij gezet gaat worden. Met hopelijk Naismith in de kleuren van Celtic.
pi_52094172
Spartak Moskou dus. Samen met Fenerbahce degene die ik het minst lief uit de koker zag komen. Dit gaat nog een zware dobber worden.
pi_52094200
Celtic

Dat wordt inderdaad een zware pot tegen Spartak Moskou, het is te hopen dat ze het redden.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:35:40 #205
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52094211
Hup Celtic.
pi_52881903
Augustus 2007

Celtic v Kilmarnock 0-0 (05/08/07)
Na een slechte reeks oefenwedstrijden in juli was het in augustus tijd voor wedstrijden die er echt om gingen. Als eerste stond er een thuiswedstrijd tegen Kilmarnock. Op papier een makkie, want de laatste 16(!) wedstrijden tegen Kilmarnock werden gewonnen. Voor de laatste overwinning van Kilmarnock moeten we zelfs 23 wedstrijden terug. Ik ging er dus een lekker voor zitten, maar het viel erg tegen. Celtic probeerde van alles, maar Kilmarnock verdedigde uitstekend. Voor de aanval zag er erg matig uit en de 0-0 was dan ook niet meer dan terecht. Met name Zurawski was erg matig en de hoop was dan ook dan hij nog verkocht zou kunnen worden voor 31/08. Ik was blij de wedstrijd te kunnen zien via internet, maar het gelijkspel zorgde toch voor een katerig gevoel.

Falkirk v Celtic 1-4 (11/08/07)
Falkirk, een team waar Celtic afgelopen seizoen veel problemen mee had. Tweemaal werd er nipt gewonnen van ze, maar daar stond ook een nederlaag in de competitie tegenover. Pijnlijker was de nederlaag in de League Cup. In Celtic Park won Falkirk na penalty’s. de Treble kon daarom al snel uit het hoofd worden gezet. Falkirk ontving ook als leider Celtic in het Falkirk Stadium, nadat ze de eerste wedstrijd met 0-4 hadden gewonnen van Gretna. Het was dus een potentiële valkuil en nadat het na 5 minuten al 1-0 voor Falkirk stond, begon het er somber uit te zien voor de Hoops. Een eigen doelpunt zorgde ervoor dat beide teams met 1-1 de kleedkamer ingingen. Na de rust duurde het erg lang voordat Celtic de muur van Falkirk en doelman Tim Krul kon passeren. Pas een kwartier voor tijd scoorde Kenny Miller de 1-2 en hierna was Celtic helemaal los. Er werden er nog twee bij geprikt en met mooie 1-4 cijfers kon de terugreis naar East End worden hervat.

Spartak Moskou v Celtic 1-1 (15/08/07)
Spartak Moskou, een loodzware loting. Samen met Fenerbahce de tegenstander die ik hoopte te ontlopen. Op het kunstgras van Moskou was het hopen op een gunstig resultaat voor de groen-witten. Vooraf was er wat angst, want Boruc kon niet keepen deze dag. In plaats van Inverness mocht Mark Brown nu aantreden in het immense stadion van Spartak. Zelf zat ik in Engeland deze dag, dus het was met spanning bij Crewe v Hull zitten. Celtic deed blijkbaar goed zijn best en de veel bekritiseerde Paul Hartley legde de 0-1 erin. Helaas werd het nog voor de rust 1-1. Na de rust bleef Celtic goed overeind en met de 1-1 in de pocket was ik erg blij. Op zich moest deze uitslag genoeg zijn om het thuis af te maken.

Aberdeen v Celtic 1-3 (19/08/07)
Een van de lastigste uitwedstrijden is die naar Aberdeen. Daar in het noorden hebben de noeste oliearbeiders een gruwelijke hekel aan alles uit Edinburgh en Glasgow, dus ook de voetbalclubs. Hoewel de Rangers op nummer 1 staan van hun haatlijst, is er ook voor Celtic niet veel sympathie. Gelukkig had ik deze dag geen verplichtingen en kon ik lekker de wedstrijd gaan kijken (met hopelijk wat beter spel dan tegen Kilmarnock). Deze wedstrijd was extra leuk, omdat een van mijn vroegere helden Jackie McNamara meespeelde in deze wedstrijd. Toen ik nog jong was had ik Celtic eens aangeschreven en ik kreeg een programmaboekje en twee gesigneerde spelerskaarten terug. Een was van mijn toenmalige held John Collins en de andere van Jackie McNamara. Sindsdien heb ik altijd een zwak voor McNamara gehad. Hij mocht van mij wel een goede wedstrijd spelen, maar niet te goed natuurlijk. Maar dat deed hij wel, zoals eigenlijk heel Aberdeen me verbaasde. De sheepshaggers speelden echt met het hart en Celtic had er veel problemen mee. De 1-0 van de 40-jarige Brewster (die nu overigens naar Inverness is, als player-manager) was dan ook terecht. Celtic bakte er weinig van in de eerste helft. Het was nu tijd om iets terug te doen, want de achterstand op concurrent Rangers (die de dag ervoor met 7-2 hadden gewonnen) was nu virtueel 5 punten. Gordon Strachan, van wie ik geen fan ben, doet uiteraard weer eens niets in de rust. Het spel blijft matig, maar Donati (erg goede aankoop) legt toch de 1-1 erin. Gelukkig ziet GS dan het licht en brengt een kwartier voor tijd Kenny Miller erin. Miller kantelt de wedstrijd meteen met zijn snelle rushes en scoort ook nog eens voor de verandering. Doelpunten in de 85e en 90e minuut zorgen voor een nette 1-3 en de Rangers blijven op 2 punten staan.

Celtic v Hearts 5-0 (25/08/07)
Buiten de Old Firm is misschien Celtic v Hearts wel de meest beladen wedstrijd op Celtic Park. De mini-Huns hebben zich de laatste jaren een beetje opgeworpen als de 3e club van Schotland. Vorig jaar heb ik zowel de uit- als thuiswedstrijd bezocht, dus deze wedstrijd is voor mij ook een beetje bijzonder. Nog altijd is het genieten als ik aan die 2-1 van vorig jaar denk. In de laatste minuten werd de 0-1 omgebogen in een 2-1 en de explosie in het stadion is me ook nog altijd bijgebleven. Dit jaar leek het een stuk makkelijk worden, aangezien de Farts zowat al zijn belangrijke spelers heeft weggepest. Ook in de competitie werden er weinig potten gebroken met een thuisnederlaag tegen Hibs (auw) en gelijke spelen tegen Aberdeen en Gretna (auw). Opnieuw kon ik de wedstrijd zien (leve de Ali Illigali Setanta) en eindelijk zag ik een goede wedstrijd. Een eigen doelpunt (whehehe) en opnieuw Donati zorgden voor een 2-0 ruststand en het was wachten op meer doelpunten na de rust. Die kwamen er ook. Scott Brown, misschien wel de meest getalenteerde Schot die er rondloopt, maakte de 3-0. Neerlands Trots Jan Vennegoor of Hesselink de 4-0 en Nakamura maakte het succes compleet met de 5-0. Conclusie na deze wedstrijd zijn dat Hearts absoluut geen bedreiging meer gaat vormen voor de Old Firm en dat er aardig wat voetbal in Celtic zit als het eenmaal loopt. Het vertrouwen voor de clash met Spartak is dan ook groot.

Celtic v Spartak Moskou 1-1 wns met 4-3 (29/08/07)
Misschien wel dé wedstrijd van het seizoen. Buiten sportief is de CL financieel ook een toernooi wat je eigenlijk niet mag missen. Vooral niet als je grote rivaal daar wel in speelt, na de onterechte uitschakeling van Rode Ster Belgrado. De eerste wedstrijd tegen Spartak Moskou was in een hoopvolle 1-1 geëindigd en nu moest het thuis worden afgemaakt. Al jarenlang winnen er amper ploegen in Europees verband in Celtic Park en ik hoopte natuurlijk dat dit opnieuw het geval zou zijn. Positief was dat Arthur Boruc dit keer wel zou keepen. Mark Brown is geen slechte keeper, maar Boruc is in mijn ogen een van de weinig spelers bij Celtic die het predikaat “Europese top” mag dragen. Buiten hem schaal ik alleen Nakamura (en, als hij zo blijft voetballen, Scott Brown) in die categorie. En eigenlijk zijn er meer van dat soort spelers nodig als je tegen een club speelt die iemand in de gelederen heeft die Mozart heet. De echte Mozart van Spartak blijf ik toch Titov vinden. Onbegrijpelijk dat deze speler nooit voor een Europese topclub heeft gespeeld, want het is echt een genot om naar deze voetballer te kijken. Technisch een perfecte speler. Ik vond eigenlijk heel Spartak een goede indruk maken, met veel korte passes en technisch verzorgd spel. Wat dat betreft was het een echte confrontatie tussen twee stijlen, want onder Strachan speelt Celtic echt 200 km/ph voetbal. Gelukkig had dat deze avond wel effect, want na 21 minuten scoorde Scott McDonald (inderdaad, de man die met zijn doelpunten voor Motherwell tegen Celtic in de laatste wedstrijd van het seizoen 2004/2005 ervoor zorgde dat Rangers de titel pakte) de 1-0. een paar minuten later kreeg Spartak een zeer lichte penalty, maar de paal zorgde ervoor dat het 1-0 bleef. Spartak bleef echter verzorgd voetballen en in de blessuretijd van de eerste helft was het raak, 1-1, na een grote blunder van Naylor. Het was niet de eerste blunder van Naylor dit seizoen en Boruc wilde hem zelfs te lijf gaan. Na de rust bleven er kansen over en weer komen, maar in plaats van 3-3 stond het 1-1 na 90 minuten. In de verlenging was Celtic een stuk sterker, maar zelfs een penalty kon er niet voor zorgen dat er werd gescoord. Een schot van Scoot Brown werd gestopt met de hand van een Russische speler, maar Vennegoor raakte slechts de lat. Omdat er voor de rest ook niet werd gescoord mochten er, de altijd gezellige, penalties worden genomen. Toen Nakamura ook de lat raakte bij de eerste Celtic penalty begon ik het somber in te zien. Gelukkig is er op dat soort momenten held Boruc. Twee keer stopte hij een Russische inzet en Celtic zit daardoor in de koker voor de CL-loting. Wat een geluk dat Martin O’Neill uiteindelijk toch voor Carson heeft gekozen en niet voor Boruc, want ik vrees dat met een andere keeper het sprookje al uit was geweest.

Andere zaken
Op transfergebied was het een grote teleurstelling. Strachan had het continue over 1 of 2 grote aankopen die nog in augustus zouden komen, maar uiteindelijk werd een geen enkele speler aangetrokken. Extra frustrerend was het om te zien dat concurrent Rangers wel spelers aantrok. Vooral Naismith had ik graag in het groen-wit gezien. Uitgaande transfers waren er wel: Gravesen werd verhuurd aan Everton (helaas niet verkocht, maar van dat zware salaris zijn we in ieder geval af) en Kenny Miller (die eindelijk begon te renderen) ging voor 3 miljoen naar Derby County. Voor de rest werd Adam Virgo aan Colchester verhuurt, maar daar zal niemand rouwig om zijn. Een paar jaar geleden werden er nog diverse PL-ploegen afgetroefd in de strijd om zijn handtekening, maar hij heeft het geen moment kunnen waarmaken. Ook Alan Thompson (held uit het O’Neill-tijdperk vertrok naar Leeds) en opa Paul Telfer (vertrok naar Bournemouth) zijn geen Celtic spelers meer. Nu is het maar te hopen dat de selectie niet te smal is met het oog op de competitie en de CL.

Over de CL gesproken, daar treft Celtic oude bekenden. Milan was vorig jaar na verlenging iets te sterk voor Celtic, waardoor de CL campagne strandde in de 1/16e finale. Benfica werd vorig jaar in de groepsfase het nakijken gegeven, maar krijgt dit jaar kans op revanche. Shakthar Donestk was 3 jaar geleden nog een van de poulegenoten van Celtic. Al met al geen fijne groep en de 2e plek lijkt me het maximale. Zelf hoop ik aanwezig te zijn bij Milan v Celtic, maar kaarten voor het Celtic-vak zijn onmogelijk te krijgen. Het is dus te hopen dat ik via Milan aan kaartjes kan komen.

Het CL-programma is als volgt:
18/09 Shaktar Donetsk v Celtic
03/10 Celtic v AC Milan
24/10 Benfica v Celtic
06/11 Celtic v Benfica
28/11 Celtic v Shaktar Donetsk
04/12 AC Milan v Celtic

In de competitie loopt het redelijk, maar de Rangers lijken hun goede reeks onder Walter Smith door te zetten. Met het maximale uit de 5 wedstrijden staan ze strak aan kop. Vijf punten verschil zijn er nu tussen beide clubs, maar Celtic kan morgen uit bij St. Mirren die achterstand weer verkleinen naar 2 punten. Het programma voor de maand september waarbij vooral de wedstrijd op 23 september een gevaarlijke kan zijn:

02/09 St. Mirren v Celtic
15/09 Celtic v Inverness
18/09 Shaktar Donetsk v Celtic
23/09 Hibernian v Celtic
29/09 Celtic v Dundee United

En de stand:

1. Rangers 5-15
2. Hibernian 5-11
3. Celtic 4-10
4. Dundee United 5-10
5. Motherwell 4-9
6. Kilmarnock 5-7
7. St. Mirren 4-6
8. Aberdeen 5-5
9. Falkirk 5-3
10. Hearts 4-2
11. Gretna 5-1
12. Inverness 5-0
pi_52896921
Mooi Barnet!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70284814
quote:
Celtic bevestigt komst nieuwe trainer Mowbray

Celtic heeft bevestigd dat Tony Mowbray komend seizoen de trainer is. Dinsdag werden de onderhandelingen afgehandeld met West Bromwich Albion, de club waarmee Mowbray het afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League. WBA ontvangt ruim twee miljoen euro.

Mowbray neemt zijn assistenten Mark Venus en Peter Grant mee naar Glasgow. Neil Lennon wordt vanuit Celtic toegevoegd aan de technische staf. Naast Mowbray waren Owen Coyle (Burnley) en Roberto Martinez (Swansea) kandidaten bij The Bhoys. Burnley vroeg echter te veel voor Coyle en Martinez werd benaderd en aangetrokken door Wigan Athletic.

Voor Mowbray betekent het een terugkeer naar de club waar hij tussen 1991 en 1995 speelde. Als trainer was hij werkzaam bij Ipswich Town, Hibernian en West Bromwich Albion, waar hij het afgelopen seizoen werkte met Ryan Donk en Gianni Zuiverloon.
Voor het eerst sinds drie seizoenen geen kampioen geworden en dus ook geen CL deelname... Nieuwe manager dus weer opnieuw bouwen.

Ook een mogelijke tegenstander van Twente in de voorronde trouwens.
pi_70308594
quote:
Celtic laat Loovens niet gaan
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ROTTERDAM - Birmingham City wil Glenn Loovens vanuit Schotland naar de Premier League halen. Een eerste poging om de Nederlandse verdediger van Celtic te kopen heeft nog geen succes gehad. Celtic weigert de 26-jarige oud-Feyenoorder te laten vertrekken.

De nieuwe trainer van de Schotse topclub, Tony Mowbray, ziet in Loovens een van de steunpilaren voor de defensie van Celtic. Loovens werd afgelopen seizoen overgenomen van Cardiff City en was aanvankelijk geen vaste waarde in Glasgow. Maar in de tweede helft van het seizoen maakte hij steeds meer indruk en veroverde hij een basisplaats.

Birmingham City-trainer Alex McLeish heeft miljoenen te spenderen en heeft Loovens zowel in Engeland als in Schotland, toen hij nog coach van Glasgow Rangers was, veelvuldig zien spelen. Loovens maakte ooit als 18-jarige zijn Europese debuut in Glasgow tegen de ploeg van McLeish.

De interesse vanuit de Premier League bevestigt de ontwikkeling die Loovens doormaakt. Bondscoach Bert van Marwijk was zelf getuige van een sterk optreden van de blonde mandekker in de bekerfinale tussen Celtic en Rangers in mei van dit jaar. Loovens werd uitgeroepen tot de beste speler van Celtic, dat met 2-0 won.

Bij Celtic wil hij meer prijzen winnen en een poging doen om zich in de Oranje-selectie voor het WK van volgend jaar in Zuid-Afrika te spelen. Loovens weet dat er buiten André Ooijer weinig voorstoppers met fysieke kwaliteiten rondlopen, waaruit Van Marwijk kan putten.

,,Ik ben hier, bij Celtic, nog niet klaar. Ik ben het seizoen sterk geëindigd en die lijn wil ik doortrekken, zegt Loovens vanuit Italië, waar hij na zijn eerder deze maand gesloten huwelijk op vakantie is. ,,Ik heb het gevoel dat de mensen heel tevreden over me zijn. En Celtic is geen club die je zomaar verlaat. Ik speel elke week in een stadion met 60.000 fans die een enorme passie voor Celtic hebben. Alles is hier perfect geregeld, je wordt behandeld als een superster en de trainingsaccommodatie is ook super.

Als Celtic de landstitel op de laatste dag niet had verspeeld, zou Loovens ook dit seizoen weer in de Champions League hebben gespeeld. ,,Dit seizoen willen we de titel absoluut weer winnen. Dat gaat ook gebeuren. Als je bij Celtic zit, wil je prijzen veroveren. Je leert hier met druk omgaan en je speelt elk jaar Europees, legt Loovens uit.

De Oranje-selectie halen is geen obsessie voor de Rotterdammer, maar hij zou het een bekroning vinden als hij in het komende seizoen een kans krijgt bij Van Marwijk. ,,De bondscoach kent me uit onze gezamenlijke periode bij Feyenoord. Ik wist dat hij de laatste keer, bij de bekerfinale, eigenlijk voor Jan Vennegoor of Hesselink kwam. Maar het was wel meegenomen dat hij mij zag spelen. Ik denk dat iedere prof bij een topclub ambities heeft om naar het WK te gaan. Ik voel dat ik stappen omhoog heb gemaakt. De tijd van de Engelse Championship (1ste divisie), waar ik met Cardiff City speelde, ligt achter mij.’’

Celtic verkocht gisteren wel de Japanse international Shunsuke Nakamura. Hij verhuist van Glasgow naar het Spaanse Espanyol. Nakamura, die vandaag 31 jaar wordt, is de tweede aanwinst van Espanyol binnen twee dagen. Maandag contracteerde de formatie de Israëliër Ben Sahar, die het afgelopen jaar op huurbasis speelde voor De Graafschap.
pi_71605476
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds drie seizoenen geen kampioen geworden en dus ook geen CL deelname... Nieuwe manager dus weer opnieuw bouwen.

Ook een mogelijke tegenstander van Twente in de voorronde trouwens.
Morgen om 18h Nederlandse tijd krijgen 'we' de kans om de 1-0 thuisnederlaag van vorige week, tegen Dinamo Moskou, weg te poetsen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71627876
De opstelling voor zometeen:
quote:
1 Boruc
2 Hinkel
5 Gary Caldwell
6 Nguemo
7 McDonald
10 Fortune
11 Fox
13 Maloney
18 Donati
22 Loovens
46 McGeady

Reserves
24 Zaluska
8 Scott Brown
9 Samaras
17 Marc Crosas
33 Killen
48 O'Dea
52 Caddis
Loovens in de basis dus en geen Samaras..
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_71633899
Net terug uit de pub en de eerste uitzege van Celtic in Europa sinds 2003 mogen aanschouwen. Dit is toch wel mooi, want ik had het totaal niet meer verwacht. De volgende ronde wordt nog lastiger, met een tegenstander uit een van de top 5 landen, maar bij verlies daarin is er nog altijd de Europa League als vangnet.
pi_71634364
Klein wondertje
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_71634568
Jammer daar gaat m'n droomloting voor de volgende ronde Europa League (als NAC morgen tenminste doorgaat)

Maar verder wel knap gedaan natuurlijk.
pi_71637120
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Klein wondertje
Inderdaad. Samaras in de 90ste minuut
pi_71655911
Ondanks de overwinning wil Mowbray de komende tijd echt aan een nieuw elftal gaan bouwen:
quote:
He told The Times: "This is only the start of a work in progress for me. Every manager wants to build his own team.

"I'm not saying I'm going to be getting rid of every player, but in two or three transfer windows' time I think my team will be hugely different from what we have now.

"We are being judged right now even though we are still in pre-season, but I have a process ahead of me.

"At West Brom I think there were only two players left over my three years there from the 30 that I inherited when I went in. I didn't go in there thinking 'I've got to get rid of everybody', it's just how it happens.

"Some players you want to move on, other players leave because they are not getting a game."
pi_71681311
Hmm, geen slechtere loting mogelijk met Arsenal
pi_71682583
Ik vreesde er al voor. Dit is wel balen, maar met een beetje mazzel kan er wel eens een stuntje in zitten.
pi_71767218
Goed nieuws
quote:
Celtic swoop for Stockport starlet

Celtic swoop for Stockport starletThompson was reportedly wanted by a number of Premier League clubs but has opted to follow Tony Mowbray to Parkhead.

Mowbray had the 6ft 4in centre-back on trial at West Brom before becoming Celtic manager in June.

Regarded as one of the brightest prospects in the English game, Thompson goes straight into Celtic's first team squad.

"We are delighted to welcome Josh to Celtic Football Club," Mowbray told the Hoops' official website.

"We see him as a young player with great potential and we look forward to working with him as we aim to make the most of this potential in the future."

Thompson is one of three Stockport County teenagers to be joining Celtic, with Curtis Jones, 17, and Michael Ordish, 16, also moving to Glasgow.

Mowbray said: "Curtis and Michael are young players with a lot of potential and they will be valuable additions to our youth set-up."
pi_71767303
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef Breach het volgende:
Hmm, geen slechtere loting mogelijk met Arsenal
Klopt al is Arsenal niet meer het sterke Arsenal van weleer.
Ik vrees dat Celtic het niet gaat redden en dat is doodzonde
pi_71767419
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt al is Arsenal niet meer het sterke Arsenal van weleer.
Ik vrees dat Celtic het niet gaat redden en dat is doodzonde
We hebben inderdaad wel een kans, maar inderdaad ik geef het 20% kans. Dus wie weet
pi_71767527
Celtic verloor afgelopen zaterdag trouwens een oefenduel van Manchester City met 2-1.
pi_71772069
Celtic gaat Arsenal uit de CL houden.
pi_71772154
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef Radegast het volgende:
Celtic gaat Arsenal uit de CL houden.
Het zou zomaar kunnen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_71902040
quote:
Aberdeen [1 - 3] Celtic

29' [0 - 1] A. McGeady

42' [0 - 2] A. McGeady

44' [0 - 3] S. McDonald

61' [1 - 3] S. Aluko
We zijn lekker gestart
pi_71996152
quote:
Celtic [0 - 2] Arsenal

43' [0 - 1] W. Gallas

71' [0 - 2] G. Caldwell (o.g.)
Zoals verwacht is Arsenal toch een stapje teveel. Eigenlijk geen schijn van kans gemaakt. Jammer, maar misschien horen we ook wel meer in de Europa League thuis.. Voor nu, op naar zaterdag.
pi_71996282
Verdiend verloren maar toch wel zonde dat het door 2 geluksgoals komt.
pi_72013970
Loovens bij de voorselectie van het Nederlands Elftal.
pi_72013996
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:51 schreef sjimz het volgende:
Loovens bij de voorselectie van het Nederlands Elftal.
Terecht hoor. Als je ziet wat we in Nederland aan verdedigers hebben.. En hij staat daar elke week in de basis.
pi_72097942
quote:
Celtic [5 - 2] St. Johnstone

21' [1 - 0] M. Fortuné

28' [2 - 0] S. Maloney

36' [2 - 1] C. Samuel

53' [3 - 1] S. Maloney

55' [4 - 1] M. Fortuné

74' [5 - 1] S. McDonald

76' [5 - 2] J. Morris
pi_72098942
Netjes
pi_72163295
quote:
Celtic confirm Ki negotiations

Hoops chief executive Peter Lawwell told BBC Scotland there was interest, though manager Tony Mowbray had earlier denied any interest in the player.

K-League leaders FC Seoul earlier claimed Celtic were chasing the highly-rated 20-year-old. Lawwell met with Ki's representatives in London on Tuesday ahead of Wednesday's Champions League meeting with Arsenal but stressed any deal would not take place during the current transfer window.

Seoul's general manager Kang Myong-won told Sports Seoul earlier: "Celtic have informed us of their intentions about Ki Sung-Yeung. "We understand that the player may want to move but this is not a good time for us to sell."

Seoul are currently six points clear at the top of the K-League and will face Qatar's Umm Salal in the Asian Champions League quarter-finals next month. Mowbray has used the South Korean market before, bringing Kim Do-heon to West Brom while in charge at the Hawthorns.

Ki began his career at John Paul College in Brisbane, Australia, and returned to South Korea to sign for Seoul in 2006. He was linked with Manchester United following the 2007 Under-20 World Cup and made his full international debut in a World Cup qualifier against Jordan in June last year.
pi_72183201
De laatste hoop is ook verdwenen. Na 28 minuten krijgen we een penalty tegen die door Eduardo benut is.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:16:58 #235
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_72183220
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef Breach het volgende:
De laatste hoop is ook verdwenen. Na 28 minuten krijgen we een penalty tegen die door Eduardo benut is.
En die er geen was.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:36:09 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_72183792
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef fanneke het volgende:

[..]

En die er geen was.
Op en top schwalbe, jammer dat ie het doet al ben ik niet minder gelukkig met deze tussenstand.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_72186202
quote:
FT Arsenal [3 - 1] Celtic

28' [1 - 0] Eduardo (pen.)

53' [2 - 0] E. Eboue

74' [3 - 0] A. Arshavin

90' [3 - 1] M. Donati
Donati redt de eer nog met een mooie goal. Maar ja, daar heb je zo weinig aan
pi_72186737
Jammer dat de big 2 niet naar de EPL gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72283252
quote:
FT Hibernian [0 - 1] Celtic

41' [0 - 1] G. Samaras

Was een moeilijke pot. Met ook nog een rode kaart voor McGeady. Maar wel nog steeds zonder puntverlies
  maandag 31 augustus 2009 @ 04:36:05 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_72304410
Het was spannend gisteren. Vlak na die rode kart moest Boruc een wereldredding maken. Eerlijk gezegd had ik hem al geteld, maar gelukkig zijn de drie punten weer binnen.
pi_72486117
Staat loovens al eens in de belangstelling van PL clubs eigenlijk?
pi_72511938
quote:
Zheng Zhi agrees Celtic deal

China international Zheng Zhi will join Celtic on a two-year contact subject to securing a work permit. Bhoys boss Tony Mowbray moved to sign the free agent former Charlton Athletic midfielder on transfer deadline day.

Mowbray had tried to sign the 29-year-old midfielder for former club West Bromwich Albion last season.

"Celtic are a great club with a great manager," Zhi told the Daily Record.

"I'm so excited to be here and looking forward to playing with Celtic.

"I'm very happy. I know Tony from his time at West Brom and I really liked him then. He tried to sign me a year ago, so it's good for me I was able to do that now.

"I admire him a lot. He is a big reason I've signed for Celtic. I want to play under a manager like him."
Ik ken m niet. Maar het zal vast ook een commerciële reden hebben
pi_72524504
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:41 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik ken m niet. Maar het zal vast ook een commerciële reden hebben
Aanvoerde van China en een harde werker. Bij Charlton deed hij het wel redelijk, maar het commerciële is natuurlijk ook heel belangrijk nu Nakamura weg is.
pi_72670267
Fortune 6-8 weken uitgeschakeld

Om 4 uur de aftrap tegen Dundee United.
pi_72670392
Sinds wanneer heb jij iets met Celtic? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72670497
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:51 schreef RayMania het volgende:
Sinds wanneer heb jij iets met Celtic? .
Gaat al een jaartje of 10 terug denk ik. Het begon ooit met het simpele feit dat ik het shirt zo mooi vond. En dan ga je een keer jezelf inlezen in wat die club nou eigenlijk is en betekent. Sinds mn geboorte heb ik al wat met Ierland en jawel de band die Celtic met Ierland heeft, hoef ik ook niet uit te leggen denk ik.

In de loop van de tijd steeds meer de club gaan volgen en meer en meer gaan lezen over de club. En toen ik het topic een keer tegen kwam in de index omdat ik wat terugzocht, besloot ik om het hier maar eens wat actiever bij te gaan houden
pi_72678477
quote:
FT Celtic [1 - 1] Dundee United

6' [0 - 1] D. Goodwillie

17' [1 - 1] S. McDonald
Voordeel is wel dat medekoploper Rangers ook gelijk heeft gespeeld.
pi_72745797
De geruchten worden steeds sterker dat Robbie Keane gehaald zou worden in de winterstop..
pi_72745839
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Breach het volgende:
De geruchten worden steeds sterker dat Robbie Keane gehaald zou worden in de winterstop..
Waarom zou hij al weer wegwillen bij de Spurs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')