maar een paar single-versies van de oudste singles toch niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad: alle studio-opnames (dus ook nonalbum singles en b-kanten) en nog een bonusdisc met onuitgebracht materiaal. Als je Extras dan ook nog hebt, dan heb je alle studio-opnamen.
Nee, inderdaad, die missen ook ja. Als een single op een abum heeft gestaan, dan staat de albumversie op de box, net als op alle verzamelaars.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
maar een paar single-versies van de oudste singles toch niet?
3 is mijn favoriet.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef PogueMahone het volgende:
ik luister die box overigens beetje bij beetje. Ik zit nog steeds bij cd 1 (in the city & this is the modern world)
gewoon mooi
Ik heb hem jaren geleden gekocht. De Oppermod was niet zo blij met deze uitgave en de promotie die Rick en Bruce ervoor deden. In een interview uit 1995 zei hij "Die twee lopen tegenover de pers te klagen over onbeantwoorde Kerstkaarten. Het is nu verdomme dertien jaar na dato."quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:43 schreef belsen het volgende:De deluxe versie van Stanley road is uit, met heel veel extra materiaal!
Hij kost alleen wel 30 euro!
Over The Jam gesproken trouwens: ik heb dit boek in mijn collectie:
[afbeelding]
Hierin vertellen Rick en Bruce hun verhaal, dat is ook zeker de moeite waard (volgens mij heb ik hem ooit bij de slechte vandaan).
Ja, het einde is ook wel een beetje triest...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef J_TM het volgende:
[..]
Ik heb hem jaren geleden gekocht. De Oppermod was niet zo blij met deze uitgave en de promotie die Rick en Bruce ervoor deden. In een interview uit 1995 zei hij "Die twee lopen tegenover de pers te klagen over onbeantwoorde Kerstkaarten. Het is nu verdomme dertien jaar na dato."
Dat wordt zaterdag een kaartje halen, ben wel benieuwd of het wel zo goed wordt als Vredenburg vorig jaar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:38 schreef Sammy3000 het volgende:
Zojuist op de website van Paradiso gespot:
PAUL WELLER
zaterdag 15 oktober 2005
hoofdprogramma: 21.00 uur
voorprogramma: 20.00 uur
zaal open: 19.30 uur
entree: 27,50
Voorverkoop vanaf zaterdag 11 juni.
Het is ondertussen alweer uitverkocht.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:48 schreef Fransie het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag een kaartje halen, ben wel benieuwd of het wel zo goed wordt als Vredenburg vorig jaar.
Nee hoor!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Het is ondertussen alweer uitverkocht.
Nou, dan ga ik mijn grote held weer niet zien.
Even nadenken of ik wel naar Tilburg (of Groningen) wil dan.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:47 schreef Fransie het volgende:
[..]
Nee hoor!!
Bij 013 kun je nog kaartjes kopen.
Ga ik ook naar toe.
Volgens mij zijn, door de overweldigende belangstelling, Tilburg en Groningen later toegevoegdquote:Op maandag 4 juli 2005 13:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Even nadenken of ik wel naar Tilburg (of Groningen) wil dan.
Stonden deze optredens al langer gepland?
brrr, ik houd mijn hart vast..quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:40 schreef J_TM het volgende:
Laatst las ik op teletekst dat Girls Aloud volgende maand de single Long Hot Summer uitbrengt. Misschien heb ik het mis maar het zou weleens een cover kunnen zijn van de Weller-klassieker.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
Ik wel en dankzij mij Bluezz en Golfer ook, ik geniet
Thanx voor de tip Tong.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
Ik wel en dankzij mij Bluezz en Golfer ook, ik geniet
Maar wel een perfectionist volgens mijquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:43 schreef tong80 het volgende:
Geen gedoe
Goeie tip, morgen even langslopen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:20 schreef belsen het volgende:
Vandaag gekocht: de DVD van Studio 150, bij Van Leest: 6 euro.
Ja, dat is de Fire & skill, inderdaad een beetje tegenvallend, ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:39 schreef Bartjaah het volgende:
Boeiend om de verhalen van The Jam hier te lezen! Leg nog regelmatig een cdtje van The Jam in m'n cd-speler (en dan gaat ie nog aan ook hehe). Heb ooit een cdtje in mijn handen gehad met covers van the Jam erop...over het algemeen heel erg...volgens mij was alleen Carnation van Ocean Colour Scene en de Gallaghers te pruimen...
Ow ja, zo heet ie...ja het idee vond ik niet heel onzaligmakend...het resultaat wel. Heb nog even de liedjes en uitvoerende artiesten opgespoord voor de liefhebbers hehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat is de Fire & skill, inderdaad een beetje tegenvallend, ja.
Alleen Carnation is echt de moeite waard.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:15 schreef Bartjaah het volgende:
[..]
Ow ja, zo heet ie...ja het idee vond ik niet heel onzaligmakend...het resultaat wel. Heb nog even de liedjes en uitvoerende artiesten opgespoord voor de liefhebbers hehe.
[..]
Tja ik mis toch gewoon een hoop nummers en een groot aantal artiesten maakt er gewoon een rotzooitje van. Beetje jammer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |